Pegijas · Lī · interjers

Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
bet jūs to nopietni - davai 100% balsojumu? Tas taču totalitārisms kaut kāds. Pret to taču nevar nesacelties.
* * *

Previous Entry · Leave a Comment · Add to Memories · Tell A Friend · Next Entry

* * *
[User Picture]
On 1. Oktobris 2014, 23:24, [info]mis_sarajevo commented:
*stulbi ķiķina* he he, "nesacelties"!
[User Picture]
On 1. Oktobris 2014, 23:40, [info]simamura replied:
Un tad stāvēt un krist
[User Picture]
On 1. Oktobris 2014, 23:51, [info]mis_sarajevo replied:
tik daudz potenciāla!!!
* * *
[User Picture]
On 1. Oktobris 2014, 23:33, [info]blond commented:
tu taču ļoti labi saproti, ka tā vienkārši ir kampaņa vēlētāju aktivitātes veicināšanai, nevispar kaut kādiem 100%. tiešām, izliekas par kaut kādu muļķīti!
ja cilvēks apzināti izvēlas nepiedalīties, lai demonstrētu savu attieksmi, tā ir viņa darīšana, bet šī kampaņa vērsta uz tiem, kuri vienkārši nomuļļājas bez jebkādas pārliecības. slinkums, lietus līst, negribas brīvdienas bojāt, gan jau arī bez manis iztiks. vē, vē,vē.
[User Picture]
On 1. Oktobris 2014, 23:39, [info]simamura replied:
No manis sen vairs jokus nedzird.
Bet nu jā, tā ir privāta darīšana.
On 1. Oktobris 2014, 23:47, [info]unpy replied:
Kāds man var paskaidrot, kamdēļ vēlētāju aktivitātei būtu jābūt augstai, vai, vēl jo vairāk - 100% vai tuvu tam, kā tas ir tikai un vienīgi visādos dīvainos režīmos?
On 1. Oktobris 2014, 23:53, [info]fedrs replied:
IMHO šo kampaņu nerīko CVK, bet kaut kādi garlaicības mākti dīkdieņi. Kā jau parasti tas ir ar flešmobiem.
[User Picture]
On 2. Oktobris 2014, 00:00, [info]barbala replied:
100% ir metafora, protams. bet vēlētāju aktivitātei ir jābūt augstākai, īpaši jauniešu, "jaunbalsotāju" vidū.
On 2. Oktobris 2014, 00:07, [info]unpy replied:
Lai balsotu pēc iespējas vairāk galēji nekompetentu pilsoņu, tādu, kuriem nav ne jausmas par Satversmes saturu, par principiem, uz kuriem balstīta valsts pārvalde un pat par to, ar ko atšķiras Saeimas vēlēšanas no pasvaldību?

Jau tāpat lielais vairums vēlētāju neko nesaprot valsts pārvaldē, nemaz nerunājot par to, ka būtu iedziļinājušies kādās nebūt partiju programmās vai izsekojuši, cik un kas tad no solītā ir pildīts iepriekšējos sasaukumos. Tādus vajag pēc iespējas vairāk? Kamdēļ?

* * *
[User Picture]
On 1. Oktobris 2014, 23:37, [info]barbala commented:
nu pag, davai bez šitiem bērnišķīgajiem "kājas mazgāšu es rīt" un "es nebūšu tāds kā citi." sūds, 100 vai 89 procenti, fakts ir tāds, ka mums ir zema vēlētāju aktivitāte, īpaši tajās decilēs, kas visvairāk klaigā, ka "visi ir duraki".

[User Picture]
On 1. Oktobris 2014, 23:47, [info]simamura replied:
Par ko bija "#paslēp omes pasi"? Vairs neatceros.
[User Picture]
On 1. Oktobris 2014, 23:59, [info]barbala replied:
pieņēmumā, ka jaunieši neaiziet, aiziet omes un ievēl visādus tur kalvīšus vai šleserus. tāpēc kā varens joks ir omes atturēšana.

es ne visam tajā 100% kampaņā piekrītu, bet pati doma ir tāda, zem kuras parakstīties. ka lai arī "nav par ko balsot", bet diemžēl, ir jāiet un jāizvēlas mazākais ļaunums. tāds vērtību no/sa/orientēšanas moments.

[User Picture]
On 2. Oktobris 2014, 00:14, [info]simamura replied:
nē, ome par naciķiem balsos, un būs labāks cilvēks nekā es, kurš varbūt vispār neizteiksies. Un kāpēc to, lūk, uzskata par pozēšanu, atraktīvo Terzenu ne?
[User Picture]
On 2. Oktobris 2014, 00:17, [info]milda replied:
Es zinu vienu jaunieti, kurai ļoti patīk Šlesers! Prikiņ? Esot tāds darbīgs biznesmenis, kurš radīšot darba vietas. Straujam tāda vecišķa un līdz ar to nenopietna. Nē zin, lai tad sēd mājās un nevēlē. Vairums omes ir daudz saturīgākas, kā tie tikko balss tiesības ieguvušie jaunieši, kuri vēl pafilozofē, ka kas ta tik traks notiktu, ja mēs pievienotos Krievijai.
[User Picture]
On 2. Oktobris 2014, 00:18, [info]milda replied:
Straujuma
* * *
[User Picture]
On 1. Oktobris 2014, 23:59, [info]neoplasm commented:
baigi interesanti, šitās laikam būs pirmās vēlēšanas, pirms kurām tik daudzi un tik aktīvi aģitē nebalsošanu vispār.
man akaliņ liekas, ka katrs jau var darīt, kā pašam patīk. liekas tikai, ka nebalsotāji to dara drošības pēc, lai vēlāk varētu uz visiem rādīt ar pirkstu, kad arī nākamā valdība visu sapisīs, sak', a es nemaz nebalsoju, a es jau zināju :)
[User Picture]
On 2. Oktobris 2014, 00:04, [info]simamura replied:
Tā, ir ka daudz? nē, es par sevi tā nedomāju. Un vispār vēl jau neesmu nedz aizgājis, nedz neaizgājis. Un arī neaģitēju. (jā, jā, neaģitē, ko ta raksti?) Un ar pirkstu neesmu rādījis nedz pirms, nedz pēc tam.
[User Picture]
On 2. Oktobris 2014, 00:11, [info]neoplasm replied:
nav tā, ka šausmīgi daudz to nebalsotāju, bet par nebalsošanu katrā ziņā šoreiz tiek runāts krietnu strēķi aktīvāk nekā jelkad iepriekš. un man ir tā kā tev, ka es arī vēl neko nezinu, pati par savu lēmumu uzzināšu tikai dienā, kad jāvēl, jo es savas nezināšanas dēļ ļoti svārstos. palasīšu materjālus un, ja ar visu savu esmi sajutīšos, ka nahuj nevajag, tad arī nebalsošu ne par vienu. galnais jau mums pēc tam katram ar saviem lēmumiem pašiem sadzīvot. es, piemēram, palasu vienus un palasu otrus, un nevienu neņemu pierē. izdomāšu visu, ka es pati.
[User Picture]
On 2. Oktobris 2014, 00:16, [info]simamura replied:
skaidrs, ka tieši tā arī jādara. (es gan smīkņāju par to materiālu palasīšanu, bet ne jau tā, ka tu tiešām neizlasītu, bet gan - priekš kam? Tie taču ir murgi.)
* * *
[User Picture]
On 2. Oktobris 2014, 01:01, [info]siltavieta commented:
nē, es tikai tapēc, ka tu nebalsosi
[User Picture]
On 2. Oktobris 2014, 01:44, [info]simamura replied:
Paldies :-)
* * *
[User Picture]
On 2. Oktobris 2014, 06:23, [info]usne commented:
Pievienojos, nespēju uzticēties tik spiedošai reklāmai, kad personiski man nav par ko balsot. Izvēlēties mazāko ļaunumu ir šantāža.
[User Picture]
On 2. Oktobris 2014, 09:37, [info]blond replied:
bet nebalsojot tu izvēlies lielāko ļaunumu
* * *

Previous Entry · Leave a Comment · Add to Memories · Tell A Friend · Next Entry