scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2013-10-20 19:50:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Laikam jāierosina izmaiņas CSN, paredzot dubultus sodus par ātruma režīma un ceļazīmju neievērošanu remontdarbu zonās, kā tas ir, piemēram, ASV.
Šodien, divreiz braucot vēl pa nepabeigto Rīga - Jelgava posmu starp Dalbi un Jelgavu, jutos kā riktīgs bremze, kuru katrs apdāvinātais uzskata par pienākumu īpaši tizlā veidā apdzīt (te gan smieklīgi, ka apdzen ar mazu ātruma starpību un ļ. mazu intervālu, tomēr raustās no CP), kaut arī bija skaidri redzams ātruma ierobežojums 50 km/h un apdzīšanu aizliedzošās zīmes. Te jāpiebilst, ka ceļa posmā, par spīti tam, ka ir svētdiena, patiešām strādāja strādnieki.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]termostats
2013-10-20 20:02 (saite)
Lai tie idioti vispirms sāk kaut cik jēdīgzīgi likt šīs zīmes remontdarbu vietās, tāpat arī lai atceras tās novākt, kad reāli darbi nenotiek. Tas, ka tās zīmes tiek ignorētas, ir pilnīgi normāla kolektīva reakcija uz zīmju licēju marasmu.

Protams, ka tas ir bīstami un nav pareizi, bet tā notiek un notiks, sodi tur neko daudz neatrisinās.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2013-10-20 20:10 (saite)
Ja darbi objektā nav pabeigti, principā braukšana notiek pa būvlaukumu.
Ja idioti tur pārkāpj noteikumus, jāsoda. Protams, ir jāvērtē pārkāpuma smagums un sodam jābūt atšķirīgam, kad, piemēram, uz tukša ceļa ir nedaudz lielāks ātrums (kaut gan arī, ja nav līnijas vai ir nepabeigts segums, tad arī tas var būt bīstami), pretstatā tizlai apdzīšanai un ātruma neievērošanai blīvas satiksmes gadījumā.

Ja vien tas nav fotoradars, sods risina problēmu, sevišķi, ja par to vēl punktus iešķiebj.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sursurs
2013-10-20 21:16 (saite)
bija tak kkad vadsarā pamatīgi izskaidrots, kāpēc tās zīmes vietām ir arī uz vizuāli it kā pilnībā pabeigta ceļa. Pameklē, kur netā bija cepiens par Valmieras šoseju.
Sanāk katrs mudaks var izdomāt, kas viņaprāt ir/nav pabeigts ceļš, ja? Un tur nesoties apdraudēt gan strādnieku veselību, gan uztaisītā kvalitāti, gan arī citus satiksmes dalībniekus (var būt kkur kkādi nelīdzenumi u.tml, kurus braucot ar 50 pamanīsi, sabremzēsies, a ar lielāku ātrumu var šaize sanākt - labākajā gadījumā tikai pašam).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]termostats
2013-10-21 01:44 (saite)
Es to visu zinu. Bet problēma te ir daudz kompleksāka. Mēģināšu saņemties no rīta atbildēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]termostats
2013-10-21 13:54 (saite)
Tātad. Problēma ir tajā, kā Latvijā vispār tiek izvietotas ceļazīmes un ceļa apzīmējumi. Gan "ikdienā", gan arī remontdarbu vietās. Jo vairāk tizlu un neizprotamu zīmju tiek likts, jo mazāk kāds tās ievēro. Turklāt diemžēl, šī neievērošana skar arī tās dažas zīmes, kurām ir kaut kāda reāla jēga. Tām tad tagad liek apkārt zaļu rāmi. Kad ignorēs arī tos, vajadzēs domāt nākamo līmeni.

Jā, ekspluatācijā nenodots ceļš teorētiski ir būvlaukums un jā, 70 tur kā ātrums būtu ok, BET problēma jau ir tajā, ka tajos posmos tiek salikti arī visādi 50 un 30. Jā, ja tur konkrētajā brīdī kāds kaut ko dara, tad tas ir ok. Ja tur ir kaut kas reāli bīstams, tad arī, bet praksē tas viss izskatās tā, ka viens klauns kaut ko baksta, pieci skatās un tā tas remonts notiek. Pēc tam tie visi aiziet mājās dzert, bet tās zīmes tur paliek gan naktī, gan brīvdienās. Un mēs sagaidām, ka cilvēki tagad metīs nost ātrumu. Nu daļa nometīs, bet lielākā daļa to noignorēs, nu vai arī tur nometīs līdz kādiem 60, kas vienalga sanāk +30, kas jau skaitās diezgan daudz.

Un vēl - ceļu remonta posmos ar šādiem īsiem 30kmh posmiem tiek risināts tas, ka tie gudrinieki neprot uztaisīt kaut kādu minimālu slīpumiņu vietās, kur sākas jauns asfalta klājums, bet atstāj tur konkrētu slieksni nedēļām ilgi. Tā ir apzināta kaitniecība. Bet nē, viss ir baigi normāli, vīri strādā. Un pat ja nevar atrisināt to sliekšņu jautājumu, tad ir jāliek 113. zīme, nevis kaut kāds 50 / 30 ierobežojums un tipa "samazini ātrumu un skaties pats". Tas ir kaut kāds idiotisms augstākajā mērā, jo viņi ne tikai uzliek zīmes, kas degradē to vērtību, bet arī neuzliek tās, kuras reāli būtu vajadzīgas.

Un vēl - par tiem "gatavajiem" ceļiem un 70. Jā, nav nodots... Nu bet lol, tad kāpēc nav nodots? Stāv ceļš bez strīpām vairākas nedēļas. Tad vajag laicīgi vienkārši visu darīt un max ātri izdarīt tā, lai tur varētu atjaunot normālu, kustības ātrumu.

Es nesaku, ka neievērot noteikumus un zīmes ir labi, es saku to, ka, ja turpinās šāda ākstīšanās, tad cerēt, ka kāds to visu cirku ņems nopietni, ir samērā naivi. Un sodi te neko nelīdzēs, vienīgi atkal aktivizēsies un savairosies visi tie uz 85 braucēji, sāksies kustībā visa tā pati nelaime, kas fotoradaru laikā. Sausais atlikums - satiksme paliks tikai bīstamāka.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sursurs
2013-10-21 17:38 (saite)
Ja atļauts 30km/h sliekšņa zīmi var nelikt pēc CSN. Tas arī ir par tēmu "skaties pats".
A par to, kāpēc nav nodots, arī bija tajā Valmieras ceļa cepienā. Ir arī situācijas, kad jāpagaida, lai sasēžas, piebraucas, tad pēc vajadzības klāj nākamās kārtas virsū vai kko labo utt. Bet tikmēr, kamēr piebraucas / sasēžas arī ir tā situācija, ka faktiski neviens neko nedara, nav sazīmēti apzīmējumi, bet stāv tikai zīmes.
Un, manuprāt, tie sliekšņi ir kā reiz ļoti laba lieta - vismaz cilvēks vienreiz pārsitīs riteni tur lidodams, otru reizi varbūt vairs nelidos tik traki. :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]termostats
2013-10-21 17:49 (saite)
Nu redzi, tu zini, ka un kāpēc varētu nebūt nodots, es arī to zinu, bet lielai daļai cilvēku tas nav izprotams. Un tā nav šo cilvēku problēma, tā ir to problēma, kas a) nespēj izskaidrot vai nemaz nemēģina to darīt; b) uz ceļa nedara vispār neko, tādā veidā neradot pat niecīgāko iespaidu, ka tur notiek kaut kādi darbi. Protams, ka te juridiski viss ir kārtībā, bet nu diez vai šis ir īstais ceļš.

Par to, ka pie 30 nav jāliek sliekšņa zīme, es nezināju vai arī biju aizmirsis, bet tas vienalga ir stulbi, jo arī uz 30 tur uzmaucot, var gan riteni pārsist, gan arī kaut ko salauzt. Kāpēc nevar uzlikt normālu zīmi, lai viss ir skaidrs?

Un sliekšņi nav laba lieta. Tas ir uz pilsoņu čakarēšanu un viņu mantas bojāšanu orentēts marasms. Pēc analoģijas varētu arī ziemā ceļus vispār nekopt, cilvēks vienreiz noraksies vai kaut kur ielidos - otro reizi varbūt nopirks atbilstošu auto, ledus riepas ar zāģiem un iemācīsies braukt. ;) Šāda pieeja ir pilnīgi garām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2013-10-21 18:24 (saite)
Priecājies, ka Tev vispār atļauj braukāties pa būvlaukumu, nevis liek braukt n kilometrus apkārt caur kādiem Mazpisāniem pa granteni.
Tas, ka tajā brīdī, kad brauci, neredzēji uz ceļa strādniekus, pilnīgi neko nenozīmē, jo ir tāda lieta kā tehnoloģiskie procesi, darbu secība utt.

P.S. Ar kādu zemprofilu brauc, ka nieka 5 cm slieksnis ir nāvējošs tavam apriepojumam?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]termostats
2013-10-21 19:16 (saite)
Lieciet mieru man un manam apriepojumam. ;) Man viss ir kārtībā. Es Jums te mēģinu skaidrot, kāpēc publika ignorē tās zīmes un to, ka paceļot sodus nekas baigi neuzlabosies, bet Jūs te piesienaties man un manai izpratnei par darbu. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?