Azamat Bagatov ([info]termostats) rakstīja,
Tātad. Problēma ir tajā, kā Latvijā vispār tiek izvietotas ceļazīmes un ceļa apzīmējumi. Gan "ikdienā", gan arī remontdarbu vietās. Jo vairāk tizlu un neizprotamu zīmju tiek likts, jo mazāk kāds tās ievēro. Turklāt diemžēl, šī neievērošana skar arī tās dažas zīmes, kurām ir kaut kāda reāla jēga. Tām tad tagad liek apkārt zaļu rāmi. Kad ignorēs arī tos, vajadzēs domāt nākamo līmeni.

Jā, ekspluatācijā nenodots ceļš teorētiski ir būvlaukums un jā, 70 tur kā ātrums būtu ok, BET problēma jau ir tajā, ka tajos posmos tiek salikti arī visādi 50 un 30. Jā, ja tur konkrētajā brīdī kāds kaut ko dara, tad tas ir ok. Ja tur ir kaut kas reāli bīstams, tad arī, bet praksē tas viss izskatās tā, ka viens klauns kaut ko baksta, pieci skatās un tā tas remonts notiek. Pēc tam tie visi aiziet mājās dzert, bet tās zīmes tur paliek gan naktī, gan brīvdienās. Un mēs sagaidām, ka cilvēki tagad metīs nost ātrumu. Nu daļa nometīs, bet lielākā daļa to noignorēs, nu vai arī tur nometīs līdz kādiem 60, kas vienalga sanāk +30, kas jau skaitās diezgan daudz.

Un vēl - ceļu remonta posmos ar šādiem īsiem 30kmh posmiem tiek risināts tas, ka tie gudrinieki neprot uztaisīt kaut kādu minimālu slīpumiņu vietās, kur sākas jauns asfalta klājums, bet atstāj tur konkrētu slieksni nedēļām ilgi. Tā ir apzināta kaitniecība. Bet nē, viss ir baigi normāli, vīri strādā. Un pat ja nevar atrisināt to sliekšņu jautājumu, tad ir jāliek 113. zīme, nevis kaut kāds 50 / 30 ierobežojums un tipa "samazini ātrumu un skaties pats". Tas ir kaut kāds idiotisms augstākajā mērā, jo viņi ne tikai uzliek zīmes, kas degradē to vērtību, bet arī neuzliek tās, kuras reāli būtu vajadzīgas.

Un vēl - par tiem "gatavajiem" ceļiem un 70. Jā, nav nodots... Nu bet lol, tad kāpēc nav nodots? Stāv ceļš bez strīpām vairākas nedēļas. Tad vajag laicīgi vienkārši visu darīt un max ātri izdarīt tā, lai tur varētu atjaunot normālu, kustības ātrumu.

Es nesaku, ka neievērot noteikumus un zīmes ir labi, es saku to, ka, ja turpinās šāda ākstīšanās, tad cerēt, ka kāds to visu cirku ņems nopietni, ir samērā naivi. Un sodi te neko nelīdzēs, vienīgi atkal aktivizēsies un savairosies visi tie uz 85 braucēji, sāksies kustībā visa tā pati nelaime, kas fotoradaru laikā. Sausais atlikums - satiksme paliks tikai bīstamāka.



(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?