12 Marts 2004 @ 16:02
HA-HA-HĀ  
empīrisks novērojums: vairāki īsi puksti par dažādām tēmām dod lielāku efektu (+/- draugu izpratnē) nekā viens, garš, pamatīgs un izsmeļošs apcerējums. gribat vairāk frendus- kļūstiet seklāki, ibio.

labākā aizsardzība cibā nav uzbrukums. te vairāk kā dzīvnieku pasaulē- ja tev uzbrūk, neaizsargājies, bet gan atveries vēl vienam spērienam pa kājstarpi (vislabāk iezvel pa olām sev pats). labākie aizsardzības mehānismi nav vis cibas iebūvētie banošanas, dzēšanas un skrīnošanas instrumenti bet gan pašpazemojumi. got da point?
 
 
( Post a new comment )
magnolia[info]magnolia on 12. Marts 2004 - 16:59
1.-tieši tā.Jo bieža un īsa parādīšanās palīdz vienmēr būt kataloga 1.lapā.(ja tevis nav tur,tevis nav vispār.) un cilvēki ir slinki,nepacietīgi lasītāji.Vajag daudz jaunas informācijas,bet tā,lai nav jāpieliek pūles!

Bet vislabākā sajūta ir,kad cibu rakstu priekš sevis vai ar domu-priekš jums-še ņemiet ,pasmejieties jūs ar',piemēram.Nevis tai dienās,kad gribas no tās ko paņemt-atzīnību,kādu sitienu uz pleca,kādu-būs jau labi1,kādu atbildi uz mokošu jautājumu...Tad atsaucas jau tikai tie tuvākie un piemetas Gaidītājs-jel pasakiet-kur slēpjas dzīves jēga! Un tas ir ui cik netīkami.Būt atkarīgam ar mīnus zīmi.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
murks: gose4[info]murks on 12. Marts 2004 - 17:50
katalogu bieži lieto tie, kam kvantitāte svarīgāka par kvalitāti

secinājums: tāds tādu atrod :)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
sviesta cibas neoficiālais viedoklis[info]scibologs on 12. Marts 2004 - 17:56
katalogu lieto tie, kas meklē jaunas attiecības. virtuālās. tak mehāniski atrasties kataloga virsotnē var vispār neko nerakstot- iebliežot kaut vai empty privātu nevienam neredzamu pukstu- priekš kam mocīties, kaut ko rakstot...
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
magnolia[info]magnolia on 15. Marts 2004 - 09:35
Tas nav tas,jābūt kaut kam,kas aizķer,lai tās jaunās un virtuālās rastos...atverot tukšumu vai kaut kādus ZZZZZ...kāds tur sākums kam jaunam?!
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)