Comments: |
| From: | kemune |
Date: | September 24th, 2008 - 11:35 am |
---|
| | | (Link) |
|
"ķepā" izbojā kreatīvu
kreatīvs sūds, autors mudaks.
From: | |
Date: | September 24th, 2008 - 11:36 am |
---|
| | | (Link) |
|
es savā mazpilsētā demonstratīvi pieprasu savas tiesības uz metru no brauktuves malas, nekādi trotuāri, aizmirstiet. uz nepamatotu pīpināšanu reaģēju ar fakuci un dūrītes vicināšanu. drošvien noraušos šitā vienreiz.
From: | |
Date: | September 24th, 2008 - 12:07 pm |
---|
| | | (Link) |
|
fuj, cūkas. bet man somā allaž ir riteņa pakavveida atslēga, kura sver kādu kilogramu un ar kuru vajadzības gadījumā var arī nogalināt, un kuru es arī nekavētos šādiem mērķiem izmantot attiecīgā situācijā. vēl riteņbraukšana rīgā ir labs iemesls beidzot saņemties un nokārtot ieroča nēsāšanas tiesības. labs urla - miris urla!
skaties uz to no pozitīvās puses. tevi vēl uzskata par gana maigu lai varētu par kaut ko diskutēt.
es parasti paskatos ar to savu skatienu parādu vidējo pirkstu un nosaku "nomirsti". parasti pietiek tikai ar skatienu.
| From: | kemune |
Date: | September 24th, 2008 - 11:44 am |
---|
| | | (Link) |
|
man patīk somugriskās izcelsmes 'ej bojā'
| From: | sw |
Date: | September 24th, 2008 - 11:48 am |
---|
| | | (Link) |
|
vot, kad vēl braukalēju apkārt ar velo, manai drūmajai personai arī neviens neriskēja klātu kasīties. visu izšķir Attieksme, ko pauž izteiksmīgs skatiens :)
jā, man tiešām ir prieks uzklausīt visu mudaku uzskatus par to, kas man būtu jādara. ja es nebrauktu tik ātri, varbūt paspētu nodeklamēt pantiņu par 'nesaki man ko man darīt un es tev neteikšu kur tev iet'. jāuzdrukā uz jakas muguras, kā baikeriem 'if you see this, the bitch fell off'.
| From: | sw |
Date: | September 24th, 2008 - 11:54 am |
---|
| | | (Link) |
|
'if you see this, the bitch fell off' āāā, ku labs :DD
| | | mudaki nolien strūri ar maisiņu galvā | (Link) |
|
nezinu man liekas ka tu tāpat kā mana māte vēl joprojām neesi atmetusi cerības uzlabot pasaules kārtību. es neapstājos un braucu tālāk lai tantiņas ķer infarktu.
| From: | aleja |
Date: | September 24th, 2008 - 12:01 pm |
---|
| | | (Link) |
|
man parasti pajāt, ko man kāds kliedz nopakaļ, kājāmgājēji ir tādi paši šķēršļi kā koki, tikai kustīgi, man pret viņiem nav kādu īpašu jūtu. visvairāk kaitina tā vilkšanās, kad nevar pabraukt grām.
| From: | xoox |
Date: | September 24th, 2008 - 12:01 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Noteikumos ir rakstīts, ka velosipēdists drīkst brīvi pārvietoties pa gājēju ietvi, ja tas netraucē gājējiem. Šito arī metu acīs visiem, kas sāk činkstēt. Un cenšos gājējiem arī netraucēt. Uz gājēju pārejas priekšroka gan ir tikai gājējiem, nevis velosipēdistiem, tā kā tur automašīnas ir jālaiž. Vai arī jānokāpj no velosipēda un jātēlo gājējs.
starpcitu, gājēju pāreja ir arī jebkurš krustojums, kur ir luksofors + zebra?
| From: | xoox |
Date: | September 24th, 2008 - 12:28 pm |
---|
| | | (Link) |
|
jā
tad es ierosinu csn pievienot punktu, kurš liek autovadītājam pie katra krustojuma noslāpēt motoru, izkāpt no auto, pilnībā aizvērt durvis, un tikai tad drīkst kāpt atpakaļ salonā, iedarbināt motoru un turpināt ceļu.
227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.
Imho tas attiecas arī uz gājēju pārejām un uz krustojumiem noteikti.
| From: | usne |
Date: | September 24th, 2008 - 01:32 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nekā nebij - nekādas mašīnas NAV jālaiž, gājējiem un velopēdiem ir priekšroka, pieklājīgāk ir nokāpt, bet enivej ir priekšroka !! (priekštam ari liku vadītāja tiesības, lai zinātu noteikumus)
| From: | xoox |
Date: | September 24th, 2008 - 01:42 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Vari parādīt CSN punktu, kur tas rakstīts?
skat. manu komentāru. Tas punkts, ka uz krustojumiem un gājēju pārejām ir jākāpj nost no veļļuka, ir kādu laiku jau izņemts no CSN.
| From: | xoox |
Date: | September 24th, 2008 - 02:18 pm |
---|
| | | (Link) |
|
"Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību."
Nekur CSN nav teikts, ka velosipēdistiem Uz gājēju pārējām ir priekšroka.
sanāk, ka velosipēdu vadītājiem priekšroka nav nekur?
| From: | xoox |
Date: | September 24th, 2008 - 03:18 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Ja brauc pa brauktuvi, tad priekšroka ir visur, tāpat kā parastajiem automobiļiem, t.i. ja velosipēdists, piem. brauc pa galveno ceļu, autovadītājam viņš ir jālaiž. Ja pa velosipēdu ceļu - ir priekšroka attiecībā pret gājējiem, kas arī pārvietojas pa to pašu velosipēdu ceļu. Ja ir velosipēdistu pāreja (kas atzīmēta ar attiecīgiem ceļa apzīmējumiem un/vai ir luksofors, kurā ir velosipēdista simbols), tad ir priekšroka attiecībā uz automobiļiem. Varbūt ir vēl kāds noteikums, bet tagad vairs tos visus neatceros. Savulaik par šiem noteikumiem izprašņāju autoskolas instruktoru.
| From: | usne |
Date: | September 24th, 2008 - 03:08 pm |
---|
| | | (Link) |
|
IR GAN! kad būs laiks sameklēšu
From: | fanija |
Date: | September 24th, 2008 - 12:13 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tieši tā, velosipēdists ir tikai traucēklis! Absolūti tā domāju, izņemot to vienu dienu gadā, kad pati pajemu riteni, sēžos uz tā un kļūstu par traucēkli citiem;))
| From: | f |
Date: | September 24th, 2008 - 12:14 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tie cilvēki kādreiz paklausās, ko paši runā? | |