zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Oct. 13th, 2014|08:00 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
dārgā ciba, tu, kas visu zini
kas jums ir sakāms par šādu punktu īres līgumā?

Īrnieka pienākums ir veikt dzīvokļa brīvprātīgo apdrošināšanu, tā atjaunošanas vērtībā, pret nelaimes gadījumiem par labu Izīrētājam, kā arī īrnieka civiltiesisko apdrošināšanu par zaudējumiem, ko viņš vai viņa ģimenes locekļi var nodarīt trešām personām. Apdrošināšanas līgumi ir jānoslēdz ne vēlāk kā 1 mēneša laikā kā šī īres līguma papildinājumu.
linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]au
Date:October 13th, 2014 - 08:04 pm
(Link)
es kā jauns izīrētajs teikšu - es neprasītu no īrniekiem šādu lietu, jo pati to nokārtoju. manuprāt, apdrošināšana iet kopā ar īpašumu. tātad - saimnieka atbildība. izņemot civiltiesisko apdrošināšanu. Tas pasargā īrnieku, ne izīrētāju.
lai iebērtu vēl vairāk sāls - zinu gadījumus, kad saimnieki pat paši ir civiltiesiski apdrošinājuši īrniekus.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 13th, 2014 - 08:12 pm
(Link)
man pat ir gadījies dzīvot saimnieka apdrošinātā dzīvoklī :)
[User Picture]
From:[info]au
Date:October 13th, 2014 - 08:18 pm
(Link)
jā, arī tagad, laižot iekšā mums zināmos īrniekus, es apdrošināšu arī civiltiesisko.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 13th, 2014 - 08:21 pm
(Link)
jums zināmos, a mums nezināmos :) kas tad īrēs? (vari pačukstēt un izdzēst)
[User Picture]
From:[info]au
Date:October 13th, 2014 - 08:23 pm
(Link)
Penija!!! un Prieciņš.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 13th, 2014 - 08:25 pm
(Link)
:)
[User Picture]
From:[info]au
Date:October 13th, 2014 - 08:26 pm
(Link)
balles paliek, au aiziet!
tāpēc jau man stāsts, ka nemeklējot atradās. un penijas zilais jau te tāpat visur ir joprojām :
From:[info]spic
Date:October 13th, 2014 - 08:33 pm
(Link)
Par #1, apdrošināt ne-savu dzīvokli par labu citiem vīriņiem, tas man šķiet konceptuāls yuck: es ekspektētu, ka izīrētājs pats slēdz sava īpašuma apdrošināšanas līgumus, cik daudz un kādā apmērā viņam tie šķiet adekvāti, un iekļauj tos īrē.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 13th, 2014 - 08:36 pm
(Link)
vai ne. es būtu ar mieru obligāti apdrošināt savu pakaļu, lai gan man, gan izīrētājam ir mierīga sirds, bet izīrētāja pakaļu kāpēc man būtu jāapdrošina?
[User Picture]
From:[info]blond
Date:October 13th, 2014 - 08:42 pm
(Link)
Par pirmo - pilnīgi absurda prasība. Iznomātājs pats apdrošina savu nekustamo īpašumu. Par civiltiesisko - nu, tas ir vienošanās jautājums. Mēs nekad neko tādu neesam nevienam prasījuši, bet īgumā ir punkts, ka īrnieks/nomnieks sedz visus zaudējumus, kas radušies īrnieka/nomnieka vainas dēļ, bla, bla,bla. Piedzīt, protams, var tikai vai nu vienojoties vai caur tiesu. Nekustamo jau arī var apdrošināt dažādi, ar vai bez kosmētiskā remonta,piemēram. Faktiski jau, ja tu (izīrētājs) jau esi apdrošinājis īpašumu, tad tālāk ar vainīgo ņemas apdrošināšanas kompānija.Jāņem gan vērā, ka nekustamā īpašuma apdrošināšanai ir diezgan lieli pašriski, un tā tavs izīrētājs mēģina šo pašrisku novelt uz taviem pleciem. Ja tu būsi aprošinājuma ņēmējs, tu arī segsi pašrisku - pat tad, ja dzīvoklis cietīs nevis tavas, bet paša izīrētāja vainas dēļ.
Vārdu sakot, pret dzīvokļa apdrošināšanu es iebilstu, bet civiltiesisko varbūt paņemtu, ja taisītos dzīvot pie tādiem izīrētājiem. Man liekas, nav dārgi.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 13th, 2014 - 08:45 pm
(Link)
nu jā, un kas vispār ir "tā atjaunošanas vērtībā" :) man viņš vēl jāvērtē būtu?
[User Picture]
From:[info]au
Date:October 13th, 2014 - 08:46 pm
(Link)
parasti tas viss ir vienkārša matemātika- ieliec anketā mājas gadu, remonta veikšanas laiku, kvadrātmetrus.. un viss.
[User Picture]
From:[info]blond
Date:October 13th, 2014 - 08:56 pm
(Link)
Tā sanāk :D
Nē, nu es atsevišķus dzīvokļus nekad neesmu drošinājusi. Es vispār nezinu, kas dzīvoklim ir atjaunošanas vērtība. Mājai tas ir pie pilnas sabrukšanas:D Tāda summa,par kuru var uzcelt jaunu,identisku māju.
Un tā kā pilna sabrukšana praktiski LV nav gaidāma (kara postījumus neviens neapdrošina),tad apdrošinātāji to atjaunošanas vērtību paši apmēram arī nosaka. Tas vienkārši nozīmē, ka apdrošināšanas summa būs pietiekami liela un neaptrūksies arī ļoti nopietniem postījumiem. Bankas gan prasa sertificētu vērtētāju vērtējumus, bet tas jau ir cits stāsts.
[User Picture]
From:[info]au
Date:October 13th, 2014 - 08:43 pm
(Link)
bet
kur ta' skaties, kur ta' būsi?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 13th, 2014 - 08:46 pm
(Link)
nu skatos te vienu tepat ap stūri, ir plusi, ir mīnusi (apspriežamais punkts līgumā ir reāli visdīvainākais)
[User Picture]
From:[info]au
Date:October 13th, 2014 - 08:48 pm
(Link)
man jau tās sālsmaizes interesē ;) bet apdrošināšanas punkts Tev ir dīvains, būtu pienācīgāk pat, ja saimnieks prasītu No Tevis apdrošināšanas naudu, bet pats (!!!) apdrošinātu. jo - kas Tu esi, lai apdrošinātu svešu īpašumu>
[User Picture]
From:[info]blond
Date:October 13th, 2014 - 08:57 pm
(Link)
Var apdrošināt svešu arī. Neviens neliedz. Bet es jau te augstāk minēju - kas apdrošina, tas arī sedz pašrisku:)
[User Picture]
From:[info]au
Date:October 13th, 2014 - 08:59 pm
(Link)
protams, mans komentārs drīzāk bija - kas rasb. ir, tikai īrnieks, kam viņam apdrošināt!

[User Picture]
From:[info]pinjons
Date:October 13th, 2014 - 09:10 pm
(Link)
Es kā īrnieks tādu līgumu neparakstītu.

Par 1.punktu - nah pašiem jāķēpājas, ja to var izdarīt izīrētājs, attiecīgi nosakot īres maksu (un tad varu izvēlēties īrēt vai ne).

Par 2.punktu - tas liecina par paranoju no izīrētāja puses un ar tādiem es to4 neielaistos.

[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 13th, 2014 - 09:12 pm
(Link)
nēnu paranoju var saprast, viņam ir milzīgs īres nams ar visādiem frīkiem. man nekas nav pret civiltiesisko apdrošināšanu savai pakaļai. pirmo punktu es jau no līguma izņēmu, un ja viņu tas neapmierina, nu tad neko, paliekam katrs savā štābiņā :)
[User Picture]
From:[info]au
Date:October 13th, 2014 - 09:28 pm
(Link)
nu bet.
tā nav liela nauda, lai viņa apdrošina un prasa no Tevis no īres, Tev pašai būs mierīgāk. tas gadījumā, ja tas ir to die for dzīvoklis
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 13th, 2014 - 09:30 pm
(Link)
nav, nav to die for, bet ir ok (ir pareizās grīdas!)
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:October 13th, 2014 - 09:33 pm
(Link)
es neprasu to kā izīrētājs un nedarītu kā īrnieks. t.i. apsvērtu darīt, ja tā būtu sapņu mājvieta par sapņu (labā nozīmē) cenu un nekādīgi citādi.
From:[info]eermaniitis
Date:October 13th, 2014 - 11:18 pm
(Link)
tu taču nesaproti, ko tas nozīmē

1. īpašnieks tev nodala izmaksas, ko varēja iekļaut savā īres maksā;
2. tu vari pati izvēlēties apdrošinātāju;
3. jebkādas garantijas, ko prasa īpašnieks ir apdrošināšanas līgums;
4. interesantākais, tu pati vari izrakstīt šo apdrošināšanas polisi sev
5. es vēl neesmu iedziļinājies, bet ir vēl virkne iespēju ;)

augstāk kaudze komentāru, ko neesmu lasījis ;)
From:[info]eermaniitis
Date:October 13th, 2014 - 11:23 pm
(Link)
ok, tu vari saņemt apdrošināšanas polisi no manis atrasta bomāra aka orka ;)

un maksāt man kādu summu sarunājam ;)

varu garantēt, ka īpašnieks nesaņems ne santīma ;)
[User Picture]
From:[info]tiga
Date:October 14th, 2014 - 01:17 pm
(Link)
izklausās, ka izīrētāji drusciņ pārprot savu nozīmi šai pasaulē un īrnieka nozīmi savā dzīvoklī, kuru taču viņiem pašiem vajadzētu būt ieinteresētiem uzturēt kārtībā, tostarp ieguldot pašiem savus līdzekļus pašiem savas nekustamās mantas apdrošināšanā. nu vai arī viņu iepriekšējie īrnieki ir bijuši kaut kādi dedzinātāji.
es laikam tādu līgumu neparakstītu, bet meklētu citu variantu.

hackers counter system