ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2008-12-15 12:46:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par specifiskām huiņām
Tiko uzliku Eminemu, jo prasās kaut ko "dedzinošu". Es pat pastrādāt vairs nevaru, viss, man trīc rokas un tuvojas nervu sabrukums. Kas ir šīs augstskolas, kas viņās pasniedz un ko viņi tur finālā būs saražojuši? Muļķus! Jo ja mācībspēks ir dumjš, tad ir muļķīgi gaidīt, ka audzēknis būs gudrāks.

Īsziņa no kontroldarba, pareizās atbildes meklējumos:

Nr1: Vai uzņēmumam ir izdevīgi veidot savu iekšējo aģentūru tādā veidā ieekanomējot 15% aģentūras komisiju.

Kas tas tāds ir? Kāda aģentūra, kādi 15%? Kas TAS BĻEĢ PAR JAUTĀJUMU? Kurš idiots var uzdot šādu jautājumu? Tā arī aizrakstīju atpakaļ :"Uzraksti, ka jautājums ir stulbs"

Nr2: Kā konkurences situācija var ietekmēt reklāmas plāna izstrādi
a)muzejam
b)aviokompānijai
c)tālruņu produkcijas piegādātājam

Pirmkārt, kas bļeģ ir REKLĀMAS plāns un kas bļeģ ir KONKURENCES SITUĀCIJA? Kas tie ir par murgiem? Kurš var sastādīt tik aptuvenus, nekonkrētus un debilus jautājumus? Saņemot šādu jautājumu man rodas miljons pretjautājumu, un ja man būtu iespēja kārtot šādu kontroldarbu klātienē, mutiski, es sašņauktos ātrumu un mēs tālu tiktu!


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mikii
2008-12-15 13:26 (saite)
mieriņš, būs jau labi. vispirms gan jautājums - cik labi Tu zini to cilvēku, kas sūta jautājumus? vismaz man ir bijis tā, ka es pat zinu, ka kontroldarbs ir normāls, jautājumi normāli, bet cilvēciņš izlasa tur, kā tautā sak' "Dieva zīmes", un tad arī par tām domā un jautā.
bet mācībspēku trulums diemžēl arī ir novērots mūsu skoliņās, tas tiesa..

(Atbildēt uz šo)


[info]unpy
2008-12-15 13:28 (saite)
Nu, tik traki jau nav:))
Vismaz jautājums Nr.1 - tur ta skaidrs, ka viss no ikgadējā reklāmas budžeta atkarīgs.

Jautājums Nr.2 gan ir mīlīgs. No sākuma līdz galam. Ieskaitot "tālruņu produkciju", kas, droši vien ir kas līdzīgs "krējuma izstrādājumam":)))
Sarežģīts jautājums. Gan jau domāta sīva konkurence uz vientuļas salas, kur konkurē vienīgais muzejs ar aviokompāniju un koka telefonu izstrādātājiem. Aviokompānijai, manuprāt, visvienkāršāk:)))

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]racoon
2008-12-15 13:31 (saite)
Jā, lielā vilcienā, vienā teikumā tā arī var atbildēt. Bet, ja mēs gribam pretendēt uz nosaukumu "akadēmisks", tad katru jautājumu var apskatīt no 100 un viena rakursa un ej nu saproti, tieši kuru rakursu ir ekspektējis tas nelga pasniedzējs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2008-12-15 13:37 (saite)
Ā. Tas nu gan ir vienkārši. Iztēlojies, cik var par konkrēto priekšmetu iestāstīt pavāru profenes 1.kursa audzēkņiem vienas darba dienas laikā. Tas tad arī ir tas "akadēmiskais rakurss".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2008-12-15 14:11 (saite)
nu itkā ekonomikā pastāv jēdziens ceteris paribus
tas ir aksioma visos ekonomikas jautājumos un nozīmē - ja viss pārējais paliek nemainīgs

gadījumā ja viss pārējais paliek nemainīgs tad mums ir tikai divi mainīgie
a) mārketinga stratēģija
b) konkurences situācija

ir skaidrs, ka mobilo tirgus ir brīvs un visi var ienākt un iziet no tirgus bez administratīvām vai ekonomiskām sankcijām
atbilstoši palielinoties konkurencei mārketings telefonu pārdevējiem spiedīs uz cenu
toties laikos, kad konkurence maza, tad centīsies spiest uz sortimentu un ekskluzivitāti

aviokompānijas darbojas regulējamā tirgū, ko var nosaukt par ierobežotu konkurenci - jaunas kompānijas ienākt var tikai ar administratīvā aparāta lēmumiem
mainoties konkurencei spiedīs uz savu tirgus segmentu (cenas, iegribas = savu cenu politiku noteiks pēc dotā segmenta vēlmēm) - teiksim kā raienairis spiež uz ekonomisko klasi, vai kā vigin spiež tieši otrādāk uz ekskluzivitāti etc

muzejs - principā monopolists, jo to ekspozīcijām jābūt teorētiski tikai vienā eksemplārā
tas spiedīs uz savu ekskluzivitāti - teiks ka šo faraona matu šķipsnu var apskatīt tikai šeit un nekur citur

vārdu sakot var ilgi vēl runāt par to kā izstrādās produktu klāstu cenu politiku etc

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]barvins
2008-12-15 13:36 (saite)
Agency: a business or service authorized to act for others.
Iekšējā aģentūra, līdz ar to, ir absurds.

(Atbildēt uz šo)


[info]veed_logs
2008-12-15 13:43 (saite)
tikai bez stresa! dedukcijas metode:
Nr.1 "Jā"
Nr.2 "b)"

(Atbildēt uz šo)


[info]kaitnieks
2008-12-15 23:04 (saite)
Tas arī ir galvenais iemesls, kāpēc jāapmeklē lekcijas (stundas) - lai iepazītu pasniedzēju un zinātu, ko rakstīt kontroldarbā, un tas nozīmē nevis pareizās atbildes, bet pasniedzēja vēlētās atbildes.
Reālo dzīvi ar pareizajām atbildēm mācīsies sūrajā dzīves skolā, nevis akadēmiskās gaismas pilī...

(Atbildēt uz šo)


[info]kakjis
2008-12-16 09:04 (saite)
žetons eermaniitis komentam, rakūns - fail!

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?