eermaniitis ([info]eermaniitis) rakstīja,
nu itkā ekonomikā pastāv jēdziens ceteris paribus
tas ir aksioma visos ekonomikas jautājumos un nozīmē - ja viss pārējais paliek nemainīgs

gadījumā ja viss pārējais paliek nemainīgs tad mums ir tikai divi mainīgie
a) mārketinga stratēģija
b) konkurences situācija

ir skaidrs, ka mobilo tirgus ir brīvs un visi var ienākt un iziet no tirgus bez administratīvām vai ekonomiskām sankcijām
atbilstoši palielinoties konkurencei mārketings telefonu pārdevējiem spiedīs uz cenu
toties laikos, kad konkurence maza, tad centīsies spiest uz sortimentu un ekskluzivitāti

aviokompānijas darbojas regulējamā tirgū, ko var nosaukt par ierobežotu konkurenci - jaunas kompānijas ienākt var tikai ar administratīvā aparāta lēmumiem
mainoties konkurencei spiedīs uz savu tirgus segmentu (cenas, iegribas = savu cenu politiku noteiks pēc dotā segmenta vēlmēm) - teiksim kā raienairis spiež uz ekonomisko klasi, vai kā vigin spiež tieši otrādāk uz ekskluzivitāti etc

muzejs - principā monopolists, jo to ekspozīcijām jābūt teorētiski tikai vienā eksemplārā
tas spiedīs uz savu ekskluzivitāti - teiks ka šo faraona matu šķipsnu var apskatīt tikai šeit un nekur citur

vārdu sakot var ilgi vēl runāt par to kā izstrādās produktu klāstu cenu politiku etc


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?