Life
Bērnība ir reklāma.
Jaunība ir demo versija.
Lai cik šausmīgs būtu produkts, bērnības ķīmija - krāsiņas, smaržiņas, spēlītes! - nodrošina ticību produkta vērtībai. Savukārt, demo versijā iekļautais spēks un funkcionalitāte, kura izgaisīs 30 dienās, ja nenopirksi pilno versiju, nodrošina pārliecību, ka tu proti lietot, ka tev pieder, ka tu esi. Spēka ilūzija uz ķermeņa pārbagātības fona. Turklāt mūsdienās - diez, kādēļ? - ilūziju industrija iedrošina pseidolietotājus ticēt, ka viņiem ir pilnais pauers. "Nelāpi, nopērc jaunu!" Bet idioti turpina plēsties, kamēr mūžveci vīri vārās no viņu nabadzības un nespējas atļauties pašiem savu softu.