Petrovichs ([info]petrovichs) rakstīja,
@ 2011-10-07 10:12:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Birkavs par konkursiem
– Apstrīdēt saimnieciskā izdevīguma kritēriju ir iespējams jebkurā gadījumā, bet cita daudz derīgāka kritērija arī nav. Organizācija, kuru es pārstāvu, vienmēr ir uzsvērusi, ka tirgu kropļo zemākās cenas kritērijs, jo tad tas izvēršas par konkursu prasmē nesamaksāt visus nodokļus, prasmē aizvietot plānotos materiālus ar lētākiem un sliktākiem u. tml.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mako
2011-10-07 10:22 (saite)
Baidos, ka man jāpiekrīt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]toadbeauty
2011-10-07 10:31 (saite)
Nu paga paga - priekš tam jau ir normāli jāsaraksta prasības iepirkumam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dunduks
2011-10-07 10:42 (saite)
sasodīti grūti, teju neispējami, ir uzrakstīt speceni pakalpojumu līgumam, tā lai pēc tam nepakārtos pie vērtēšanas. kamēr var spēlēties ar pieredzi (gados) konkrētā jomā, vai darbojoties ar publisko sektoru (vai noteiktu iestādi vai nozari) viss ir labi, bet līdz ko sākas kvalitatīvais piedāvājuma vērtējums - izpratne, pilnīgums u.c. tml. (šeit pat neapskatīsiem sliktāko gadījumu, kad pasūtītājam tīri objektīvi var nebūt zināms, kas un kādā veidā īsti izskatīsies beigās, ok, tur var sākties sarunu procedūras utml. jautrības, bet tur atkal citi zemūdens akmeņi) sākas mazā elle.

es pats esmu pietiekoši apdedzinājies, lai beigās uz pakalpojumu iepirkumiem uzliktu saprātīgas kvalifikācijas prasības un brutāli zemāko cenu, jo man svarīgi, lai process iet, nevis staigāt pa IUB-iem bezjēgā. tas, ka pie īstenošanas nebūs viegli tomēr ir labāk nekā, ja nav nekā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Es jau, protams, jomā neko nesaprotu,
[info]unpy
2011-10-07 10:29 (saite)
bet saimnieciskais izdevīgums nav kritērijs. Tā ir šobrīd visai brīvi modelējamu, bieži subjektīvi vērtējamu kritēriju kopa. 10% cena, 90% - pieāvājuma krāsa:))

Paķerot tepat no galda:
1.Pakalpojuma kvalitāte, izpratne par sniedzamajiem pakalpojumiem un pakalpojuma detalizācijas pakāpe.(augsta/vidēja/zema - max. 30 punktu)
2Pakalpojuma sniegšanas vadības un pārraudzības, kā arī kvalitātes nodrošināšana.(saturs pilnīgs/sniedz priekšstatu/priekšstatu nesniedz - max. 20 punktu)
3.Pretendenta pieredze (ir liela ar konkrēto klient/ir liela vispār/nav liela - max. 20 punktu)
4.Cena(max. 30 punktu)

Un šis vēl ir neprātīgi solīdi definēts savā būtībā iepirkums:))

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?