| unpy (unpy) rakstīja, |
Es jau, protams, jomā neko nesaprotu,
bet saimnieciskais izdevīgums nav kritērijs. Tā ir šobrīd visai brīvi modelējamu, bieži subjektīvi vērtējamu kritēriju kopa. 10% cena, 90% - pieāvājuma krāsa:))
Paķerot tepat no galda:
1.Pakalpojuma kvalitāte, izpratne par sniedzamajiem pakalpojumiem un pakalpojuma detalizācijas pakāpe.(augsta/vidēja/zema - max. 30 punktu)
2Pakalpojuma sniegšanas vadības un pārraudzības, kā arī kvalitātes nodrošināšana.(saturs pilnīgs/sniedz priekšstatu/priekšstatu nesniedz - max. 20 punktu)
3.Pretendenta pieredze (ir liela ar konkrēto klient/ir liela vispār/nav liela - max. 20 punktu)
4.Cena(max. 30 punktu)
Un šis vēl ir neprātīgi solīdi definēts savā būtībā iepirkums:))
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: