Petrovichs ([info]petrovichs) rakstīja,
@ 2011-08-19 10:44:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Vēlēšanas tuvojas...
Vēlēšanas tuvojas un politiskā cīņa it bieži izvēršas visai ērmotās formās. Tai skaitā arī ap AirBaltic. Neenu, esmu tālu no domas, ka Bertolds Fliks ir kluss labdaris un kristāltīrs darbinieks, bet tas, ko viņš šobrīd piedāvā valstij izvērtēšanai -- Valsts atpērk visas AB akcijas, Valsts pārdod savu daļu AB, Valsts piekrīt samazināt savu daļu līdz 25%, bet par atlikušo daļu tiek izlaistas jaunas akcijas, kuras izpārdod privātiem investoriem -- manuprāt nosedz visus iespējamos saimnieciskos risinājumus. Ir vajadzīgs tikai Valdības lēmums! Bet... Valdošajai koalīcijai tieši lēmumu pieņemt negribas ne sitamai, jo priekšvēlēšanu laiks un jebkurš pieņemtais lēmums tiks smagi kritizēts un pirmām kārtām Dombrovskim un Vienotībai pārmests. Vai nu valsts mantas izsaimniekošana un iztirgošana privātajam pa lēto (korupcija pilnīga un galīga!), vai arī valsts naudas pumpēšana blēdīgā Flika kabatās. Vārdu sakot, laba lēmuma politiskā nozīmē nav un tāpēc lai nav lēmuma vispār! Un sākas izvairīšanās no lēmuma pieņemšanas, pārmetot satiksmes ministram, ka tas, lūk, neesot izpildījis Dombrovska rezolūciju un neesot iedevis visu nepieciešamo informāciju. No pietuvinātām aprindām esmu dzirdējis, ka visa infa esot iedota gan un ka prasoties tikai valdības Lēmums...;) Atkal šis lēmums... Un seko publiski Dombrovska aicinājumi Augulim, paskaidrot, kāpēc AirBaltic saimnieciskie rezultāti atšķiroties no Flika savulaik solītā ;-)) Neenu, it kā nebūtu pa starpu bijis ne Kampara (dīvainas sakritības dēļ - Vienotības pārstāvja) gājiens, un it kā šādu skaidrojumu vispirms nevarētu prasīt no Dombrovska, kāpēc valstī joprojām nav tik labi, kā Vienotība uz iepriekšējām vēlēšanām solīja! :))
Bet vispār, kāpēc Vienotība tā grib čakarēt AirBaltic?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]krii
2011-08-19 11:07 (saite)
Jo vairāk es lasu publikācijas par AirBaltic, jo lielāks Wtf man iestājas un jo mazāka poņa, kas tur īstenībā notiek. Intuitīvi gribas domāt, ka ne tikai pašreizējiem spēlētājiem, bet arī Gerhardam un Šleseram būtu kas interesants pastāstāms tiesībsargājošām institūcijām, ja kāds viņiem mācētu pietiekami nepārprotami pajautāt.

(Atbildēt uz šo)


[info]eermaniitis
2011-08-19 11:13 (saite)
hehe - kod kurā pirkstā gribi
a) AB pieder AŠ
b) AB ar līgumiem naudu nopludina uz BASS (caur to AŠ)
c) cik naudas AM iekšā negrūd - visa aizplūdīs kur vajag caur b)

tikai un vienīgi - nomainīt AB vadību, arestēt bass aktīvus un tikai tad domāt ko darīt tālāk

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]petrovichs
2011-08-19 11:15 (saite)
Nu a pārdot savas daļas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-08-19 11:18 (saite)
kam? AŠ? šobrīd? par kādu cenu ....šobrīd kaut ko pārdot var vienīgi ja negrib neko saņemt - nu tobiš par vienu latu ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2011-08-19 11:22 (saite)
Neenu, kas traucē valdībai noteikt savu cenu un dot to apspriest?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-08-19 11:24 (saite)
droši vien tiek izvērtēti plusi un mīnusi, kas radīsies, ja netiks pieņemta valdības cena ...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]petrovichs
2011-08-19 11:17 (saite)
Šlesera lēmums par lidostas atlaidēm Rianairam ir klaji neizdevīgs AB, tā ka tur vēl viskautkas var būt, ne tikai ka AB pieder AŠ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-08-19 11:19 (saite)
rainaira atlaides bija krietnus gadus pirms SAS pārdeva AB - moš tas arī bija iemesls ka pārdeva - šobrīd AB saņem tādus pašus noteikumus kā īrs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2011-08-19 11:21 (saite)
Ja? Pavisam nesen vēl gāja vaļā pamatīga villošanās starp AB un Lidostu tieši par šiem jautājumiem. Kurā brīdī tad AB panāca savu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-08-19 11:23 (saite)
tā villošanās par pagājušajiem laikiem imho - vecas naudas, veci parādi

a savu panāca konkurences padome, kas aizliedza diskriminējošas atlaides lidostā - par to leiši cīnījās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2011-08-19 11:27 (saite)
Pag, un kā tagad izskatās - lielās atlaides saņem visi, kam pietiekams apjoms, jeb Rainis maksā tikpat cik pārējie?? Rainis gan draudēja iet tūlīt projām, ja viņiem kaut par santīmu pacels maksas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-08-19 11:32 (saite)
nu iedeva atlaides visiem - un AB vēl joprojām lielākais paŗvadātājs lidostā pēc pasažieriem ... vismaz tas ir tas ko es zinu ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2011-08-19 11:43 (saite)
Cik atceros, lidosta brēca, ka iedodot atlaides visiem, lidostai pašai gali nesavelkas kopā un būs nepieciešama pamatīga dotācija zaudējumu segšanai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-08-19 13:55 (saite)
tas bija iemesls kāpēc viņi dabūja Kohēzijas naudu skreiceļa pagarināšanai - sīkāk sam.gov.lv sadaļā struktūrfondi 2007-2013

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2011-08-19 14:55 (saite)
Labāk būtu pelnījuši un vienalga dabūjuši Eiropas naudas ;-)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-08-19 15:15 (saite)
nu bet šlesers ta dalīja toreiz ;) tā ka tur visi gali ūdenī un ved pie āš ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]petrovichs
2011-08-19 11:20 (saite)
Nedomāju, ka zaudējumi ir vienīgi un tikai Flika dēļ:
The chairman of Germany's second biggest airline Air Berlin resigned on Thursday, just after announcing increased losses and a drastic savings plan.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-08-19 11:22 (saite)
nu paga - nevajag jaukt tirgus situāciju ar kompānijas stāvokli, kurai nepieder lidmašīnas (operatīvais līzings) nepieder pat savs logo ;) kas ar galvu un kājām siastīta ar bass

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2011-08-19 11:24 (saite)
Visas viņas strādā aptuveni līdzīgos apstākļos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kugis
2011-08-19 12:10 (saite)
Tu te tā gudri dirs, ka pat kļūst gandrīz ticami:
1) Reti, kura aviokompānija vispār nelīzē lidmašīnas. Par saviem līdzekļiem vispār neviena nepērk, jo maksā nenormāli dārgi. Attiecīgi vai nu līzē no specializētās avio līzinga uzņēmuma, kuru ir gana daudz, vai arī ņem bankā kredītu un kamēr nav izpirkts, tikmēr lielākās tiesības uz lidmašīnu ir bankai. Šķirba ne pārāk lielā. Visu nosaka, kāds apgrozījums ir avio pārvadātājam un tad arī attiecīga līzinga vai bankas izvēle. Tā kā savas lidmašīnas esamība vai neesamība nav it ne cik vēl rādītājs.
2) BAS īpašnieks esot AŠ. Tu klāt biji vai tu vienkārši tā domā? Es gan teiktu, lielākais īpašnieks ir Snoras/Krājbanka/Antonovs caur BAS un būvējot sazvērestības teorijas vajadzētu vismaz pie kaut kādiem faktiņiem pieturēties, lai neizklausītos pēc pilnīgas diršanas.
3) Uz kāda tieši pamata arestēt BAS aktīvus?! Tāpēc, ka viņiem pieder daļēji AB?! Ko nākamo? Izraut lidmašīnām krēslus un izdalīt zemniekiem?

Šeit, manuprāt, ir klasiskā nelaime - valsts kā īpašnieks. Pajautā jebkuram no LMT un Lattelecom kā ir, kad akcionāros ir valsts. Viedoklis varētu būt interesants. Nacionālās aviokompānijas status, privileģēta attieksme valstiskā līmenī un vienkārši nečakarēt to uzņēmumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-08-19 12:58 (saite)
šeit un apkārt ir tikai imho un pat ja tas nav norādīts, tas neatceļ atsauci ;) pat ja tā nav norādīta


kas attiecas uz pēdējo rindkopu, tad reti kurai valsts kompānijai ir šefs, kura privātais uzņēmums (ne VAS meitas uzņēmums, bet privāts) ir tā integrēts pamatuzņēmuma darbībās ;) tas arī iemesls no pirmā līdz pēdējam i ņibjot kā sacīt jāsaka ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2011-08-19 15:18 (saite)
Tā padomāju un izdomāju, ka šis uzbrauciens Augulim liecina par neaprakstāmu stulbumu no Vienotības puses vai gluži otrādi - par izcili stratēģisku domāšanu. Augulis tomēr ir ļoti reāls nākamais premjera kandidāts.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?