Petrovichs ([info]petrovichs) rakstīja,
@ 2011-08-19 10:44:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Vēlēšanas tuvojas...
Vēlēšanas tuvojas un politiskā cīņa it bieži izvēršas visai ērmotās formās. Tai skaitā arī ap AirBaltic. Neenu, esmu tālu no domas, ka Bertolds Fliks ir kluss labdaris un kristāltīrs darbinieks, bet tas, ko viņš šobrīd piedāvā valstij izvērtēšanai -- Valsts atpērk visas AB akcijas, Valsts pārdod savu daļu AB, Valsts piekrīt samazināt savu daļu līdz 25%, bet par atlikušo daļu tiek izlaistas jaunas akcijas, kuras izpārdod privātiem investoriem -- manuprāt nosedz visus iespējamos saimnieciskos risinājumus. Ir vajadzīgs tikai Valdības lēmums! Bet... Valdošajai koalīcijai tieši lēmumu pieņemt negribas ne sitamai, jo priekšvēlēšanu laiks un jebkurš pieņemtais lēmums tiks smagi kritizēts un pirmām kārtām Dombrovskim un Vienotībai pārmests. Vai nu valsts mantas izsaimniekošana un iztirgošana privātajam pa lēto (korupcija pilnīga un galīga!), vai arī valsts naudas pumpēšana blēdīgā Flika kabatās. Vārdu sakot, laba lēmuma politiskā nozīmē nav un tāpēc lai nav lēmuma vispār! Un sākas izvairīšanās no lēmuma pieņemšanas, pārmetot satiksmes ministram, ka tas, lūk, neesot izpildījis Dombrovska rezolūciju un neesot iedevis visu nepieciešamo informāciju. No pietuvinātām aprindām esmu dzirdējis, ka visa infa esot iedota gan un ka prasoties tikai valdības Lēmums...;) Atkal šis lēmums... Un seko publiski Dombrovska aicinājumi Augulim, paskaidrot, kāpēc AirBaltic saimnieciskie rezultāti atšķiroties no Flika savulaik solītā ;-)) Neenu, it kā nebūtu pa starpu bijis ne Kampara (dīvainas sakritības dēļ - Vienotības pārstāvja) gājiens, un it kā šādu skaidrojumu vispirms nevarētu prasīt no Dombrovska, kāpēc valstī joprojām nav tik labi, kā Vienotība uz iepriekšējām vēlēšanām solīja! :))
Bet vispār, kāpēc Vienotība tā grib čakarēt AirBaltic?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]eermaniitis
2011-08-19 11:22 (saite)
nu paga - nevajag jaukt tirgus situāciju ar kompānijas stāvokli, kurai nepieder lidmašīnas (operatīvais līzings) nepieder pat savs logo ;) kas ar galvu un kājām siastīta ar bass

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2011-08-19 11:24 (saite)
Visas viņas strādā aptuveni līdzīgos apstākļos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kugis
2011-08-19 12:10 (saite)
Tu te tā gudri dirs, ka pat kļūst gandrīz ticami:
1) Reti, kura aviokompānija vispār nelīzē lidmašīnas. Par saviem līdzekļiem vispār neviena nepērk, jo maksā nenormāli dārgi. Attiecīgi vai nu līzē no specializētās avio līzinga uzņēmuma, kuru ir gana daudz, vai arī ņem bankā kredītu un kamēr nav izpirkts, tikmēr lielākās tiesības uz lidmašīnu ir bankai. Šķirba ne pārāk lielā. Visu nosaka, kāds apgrozījums ir avio pārvadātājam un tad arī attiecīga līzinga vai bankas izvēle. Tā kā savas lidmašīnas esamība vai neesamība nav it ne cik vēl rādītājs.
2) BAS īpašnieks esot AŠ. Tu klāt biji vai tu vienkārši tā domā? Es gan teiktu, lielākais īpašnieks ir Snoras/Krājbanka/Antonovs caur BAS un būvējot sazvērestības teorijas vajadzētu vismaz pie kaut kādiem faktiņiem pieturēties, lai neizklausītos pēc pilnīgas diršanas.
3) Uz kāda tieši pamata arestēt BAS aktīvus?! Tāpēc, ka viņiem pieder daļēji AB?! Ko nākamo? Izraut lidmašīnām krēslus un izdalīt zemniekiem?

Šeit, manuprāt, ir klasiskā nelaime - valsts kā īpašnieks. Pajautā jebkuram no LMT un Lattelecom kā ir, kad akcionāros ir valsts. Viedoklis varētu būt interesants. Nacionālās aviokompānijas status, privileģēta attieksme valstiskā līmenī un vienkārši nečakarēt to uzņēmumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-08-19 12:58 (saite)
šeit un apkārt ir tikai imho un pat ja tas nav norādīts, tas neatceļ atsauci ;) pat ja tā nav norādīta


kas attiecas uz pēdējo rindkopu, tad reti kurai valsts kompānijai ir šefs, kura privātais uzņēmums (ne VAS meitas uzņēmums, bet privāts) ir tā integrēts pamatuzņēmuma darbībās ;) tas arī iemesls no pirmā līdz pēdējam i ņibjot kā sacīt jāsaka ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?