Kuģis ([info]kugis) rakstīja,
Tu te tā gudri dirs, ka pat kļūst gandrīz ticami:
1) Reti, kura aviokompānija vispār nelīzē lidmašīnas. Par saviem līdzekļiem vispār neviena nepērk, jo maksā nenormāli dārgi. Attiecīgi vai nu līzē no specializētās avio līzinga uzņēmuma, kuru ir gana daudz, vai arī ņem bankā kredītu un kamēr nav izpirkts, tikmēr lielākās tiesības uz lidmašīnu ir bankai. Šķirba ne pārāk lielā. Visu nosaka, kāds apgrozījums ir avio pārvadātājam un tad arī attiecīga līzinga vai bankas izvēle. Tā kā savas lidmašīnas esamība vai neesamība nav it ne cik vēl rādītājs.
2) BAS īpašnieks esot AŠ. Tu klāt biji vai tu vienkārši tā domā? Es gan teiktu, lielākais īpašnieks ir Snoras/Krājbanka/Antonovs caur BAS un būvējot sazvērestības teorijas vajadzētu vismaz pie kaut kādiem faktiņiem pieturēties, lai neizklausītos pēc pilnīgas diršanas.
3) Uz kāda tieši pamata arestēt BAS aktīvus?! Tāpēc, ka viņiem pieder daļēji AB?! Ko nākamo? Izraut lidmašīnām krēslus un izdalīt zemniekiem?

Šeit, manuprāt, ir klasiskā nelaime - valsts kā īpašnieks. Pajautā jebkuram no LMT un Lattelecom kā ir, kad akcionāros ir valsts. Viedoklis varētu būt interesants. Nacionālās aviokompānijas status, privileģēta attieksme valstiskā līmenī un vienkārši nečakarēt to uzņēmumu.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?