10. Novembris 2014 (13:34)

Sēžu mājās, slimoju ar kaut kādu vīrusu un papildus tam vakar arī zobs, apsāpējās.

Pamanīju - pēc pusotra gada pauzes, dienasgrāmatu atsākusi rakstīt sieviete, kura reiz, pirms 10arpus gadiem mani iepazīstināja ar šo fenomenu, kuru dēvē par "cibu".
Viņu es reiz savstarpējās sarunās dēvēju par "karojošo pacifistu", jo viņa diezgan nepārprotami pauda viedokli: "Mēs esam par mieru un pret vardarbību jebkurās tās izpausmēs. Ko? Jūs neesat pret vardarbību? NOŠAUT UN IZNĪDĒT VAJAG JŪS VISUS!!!"

Lasu cibu un domāju - nez pēc cik gadiem Latvijās mērogā sāksies tā saukto "homofobu" medībās?
Nu tādās:
-Gejus mīli?
-Nē.
-Uz sārtu!

Cibā jau pirmie aizmetņi pamazām iezīmējas.
Gan jau vēl kāds "tolerantais" pamanīsies iemest ar akmeni nepopulārai attieksmei pret toleranci.

Comments

Posted by: - ([info]nulle)
Posted at: 10. Novembris 2014, 14:00

Luuk, man ar' taa shkjiet.

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 10. Novembris 2014, 14:15

Izklausās, ka te mēs esam pretējās frontēs :) Vai gribi par to šeit parunāt? :D

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 10. Novembris 2014, 14:30

Kopš kura laika mēs esam pretējās frontēs?

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 10. Novembris 2014, 14:34

:) Es teiksim mierīgi varu piedalīties praidā un aizstāvēt geju tiesības ;)

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 10. Novembris 2014, 15:11

Nu jā. Es atkal neredzu kādas tiesības, izņemot tās kuras paši sev atņēmuši - tiesības uz seksu ar pretējā dzimuma īpatņiem, viņiem būtu atņemtas un kāpēc tās būta jāaizstāv ejot gājienos un tādējādi lieki tracinot tos, kuri to nesaprot un tam vēl nav gatavi. Laikam tiešām esmu aprobežots...

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 10. Novembris 2014, 15:21

Tu daudz gejus pazīsti? Es nevienu- nu tā personīgi. Vienu lezbieti zinu. Kā Tev šķiet, tiešām manā apkārtnē nav neviena geja? Vai viņi visi veiksmīgi slēpjas? :) Mana personīgā sajūta, ka cilvēkiem ir bail pateikt, ka viņi ir geji, jo sabiedrības attieksme ir ļoti negatīva. Tāpēc arī tie praidi un tml., lai vispār sabiedrība redz, ka šādi cilvēki arī ir starp mums. Ne tik daudz viņiem vajag tās laulības un tml., cik sajūtu, ka viņi ir atzīti par līdztiesīgiem. Tas pats ar daudzām slimībām un tml. Ka Tu cilvēkam pasaki, ka esi slims ar to un to, un uz Tevi sāk skatīties ar bailēm un šaubām. Mūsu sabiedrība ne sevišķi pieņem savādākos. Īpaši traki tas ir skolās, kad vecāku- tie kropļi un tml. izpaužas bērnu vardarbībā pret citādākajiem. Un mana pārliecība, ka katram cilvēkam, kurš nekādā veidā neapdraud apkārtējos, ir jāļauj dzīvot tā, kā viņš grib. Jo laimīgāki cilvēki būs mums apkārt, cilvēki, kuriem nebūs jāuztraucas par to, vai viņus pieņems vai nē, jo laimīgāka būs arī mūsu dzīve :) Vo- novērtē, cik daudz uzrakstīju tikai tāpēc, lai Tu saprastu manu nostāju ;D

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 10. Novembris 2014, 15:42

Es par vairākiem cibiņiem zinu šo faktu. Ar pārīti no tiem esmu pat ticies. Un ar vienu ir pat sanācis komunicēt ārpus tikšanā. Nu neko, man viņi netraucē - atšķiribā no viena otra, kurš pats tāds nav, taču geju tiesības aizstāv ar putām uz lūpām.

Bija man viens periods dzīvē kurā arī es pats pieļāvu, ka varētu būt bi.
Nejūtos, ka man ne tolaik vajadzēja, ne tagad vajadzētu iet praidā.

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 10. Novembris 2014, 15:47

A kā Tevi traucē tie, kuri paši tādi nav, bet tiesības aizstāv? :)

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 10. Novembris 2014, 15:56

Jā, diemžēl viņi gan man traucē. :(

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 10. Novembris 2014, 16:00

Nu, nu? :)

Posted by: kašķīša dzirnaviņas ([info]romija)
Posted at: 10. Novembris 2014, 16:32
mia

Varbūt traucē ar to, ka tā aizstāvība dažkārt izpaužas ļoti agresīvi?

Posted by: Andris ([info]degeneralis)
Posted at: 10. Novembris 2014, 14:25

es saprotu daudz ko, bet saprast lepošanos ar aprobežotību man ir grūti.

Posted by: -- ([info]ripp)
Posted at: 10. Novembris 2014, 14:27

saprotams, ka kļūdiņa, jo šo rakstīju es, nevis A.
A. šādi izteikties nemēdz. lai arī domā (šajā sakarā) samērā līdzīgi.

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 10. Novembris 2014, 14:35

Nu jā es zinu, ka šādi izteikties, relatīvi publikajā interneta vidē nav sevišķi gudri un riskēju ar to vituāli dabūt pa purslām.

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 10. Novembris 2014, 14:42

Patiesībā mani nomierina, ka homofobu izrādās nemaz tik daudz nav. Vienu brīdi man šķita, ka vajag tikai geju aizstāvībai kaut ko pateikt, lai tikai kauliņi paliktu, bet tagad mazliet tie spēki izlīdzinājušies, kas ir ļoti pozitīvi, manuprāt :)

Posted by: -- ([info]ripp)
Posted at: 10. Novembris 2014, 14:46

man rodas sajūta, ka Tu esi mani pārpratis. A. uzskati sakrīt ar manējiem. un es uzskatu, ka homofobija ir aprobežotības un ne pārāk attīstīta prāta pazīme.

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 10. Novembris 2014, 15:03

Man savukārt rodas sajūta ka Tu esi pārpratusi, ko es esmu gribējies pateikt.
Ka ik pa brīdim tiek šauts pār strīpu un šī homofobijas birka tik karināta pa labi un pa kreisi katram nesimpātiskajam cilvēkam.
Ka visiem kuri neiet praidā vai vismaz savos blogos un mikroblogos neslavina toleranci pret netradiconālajām orientācijam, pavisam netoleranti tiek piekabināta "homofoba" birka ar nievājošo pieskaņu.

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 10. Novembris 2014, 14:29

Jā, tieši tas ir tas ko man arī ir visgrūtāk saprast.

Posted by: -- ([info]ripp)
Posted at: 10. Novembris 2014, 14:33

t.i. vēlme lai cilvēkam nav jābaidās atzīt tas, kāds viņš ir piedzimis un nav par sevi jākaunās, tā ir aprobežotība?
ha ha ha

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 10. Novembris 2014, 14:46

Nē tā protams nav aprobežotība. Es vispār par aprobežotību šķiet šoreiz nekur nepieminēju (ja neskaita atbildi uz komentāru).

Posted by: - ([info]nulle)
Posted at: 10. Novembris 2014, 19:06

Man liekas, [info]zupcis labi ierakstījis.

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 10. Novembris 2014, 19:45

Man šķiet, tur cēloņi ar sekām sajaukti kopā. Un vispār baigā putra. Darba tirgu regulē pavisam citas lietas, geju mazāk nekļūs, ja aizliegsi viņiem būt, viņi tikai salīdīs atpakaļ skapjos, sieviešu līdztiesību neviens neizdomāja un neuzspieda, iedzen sievieti atpakaļ mājās, un ģimenei nebūs, ko ēst, un tml.

Posted by: - ([info]nulle)
Posted at: 10. Novembris 2014, 20:15

"iedzen sievieti atpakaļ mājās, un ģimenei nebūs, ko ēst"

Iedomājies, kāds tehniskais progress ir ieviests pa pēdējiem gadsimtiem, kad varētu iegūt ēst ar daudz mazāku piepūli kā senatnē -- un tomēr "jāstrādā" uz pilnu klapi un vēl abiem, nevis tikai vīrietim. Tas Tev liekas normāli?

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 10. Novembris 2014, 20:22

To tā viennozīmīgi nevar atbildēt... Saruna drīzāk pie aliņa uz nakti, nevis te pāris rindām ;) Un tad beigās noskaidrot, kurš kuru ciena :) Tā ka nemaz nesākšu ;)

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 10. Novembris 2014, 20:24

Es pie [info]zupcis noteikti ierakstos kā nacionālis, atpakaļrāpulis homofobs, kurš pie tam vēl neatbalsta arī dzimumu līdztiesību. Starp citu pie tiem pašiem "muslimiem" gandrīz visas sievietes patiešām arī tup mājās un nestrādā. Un lai arī ko viņi ciestu, bet bads jau nu točno tas nav.

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 10. Novembris 2014, 20:29

Domā, vīrietim vienam pašam jāspēj apgādāt ģimeni? Vai Tu pats atbilsti šim ideālam?

Posted by: - ([info]nulle)
Posted at: 10. Novembris 2014, 20:32

Tas nav vien vīrieša, bet sistēmas jautājums.

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 10. Novembris 2014, 20:37

Bet ne jau sieviešu līdztiesība tur pie vainas.

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 10. Novembris 2014, 22:46

Kurš tad teica, ka vispār kādam jābūt pie vainas?

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 10. Novembris 2014, 22:55

Ok, Tu tagad man atgādini mūsu prezidentu Domburšovā :D

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 10. Novembris 2014, 22:45

+

31 Lasīt komentārus reply