No 101 uz 88 [entries|friends|calendar]

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

36. diena, 01.06.2015 [01 Jun 2015|11:57am]
Noturēt svaru ļoti bieži sāku sev prātā asociēt ar izēšanos. IZĒŠANOS. Jo ir tik daudz, ko aizpildīt. un pat var izklaidēties ar stulbiem našķiem.
Šis tas un ēdienkarte )
Dienām ejot es arvien biežāk doāju par lasi. Vienkārši jauku,labu, grilētu lasi. Būs par to jāpadomā. Ispējams rīt. Iespējams nedēļas nogalē, iespējams kā grilu. Mmmm...

5. Nedēļas atskaite (svara turēšana) [30 May 2015|09:45am]
Šodiena sākas agri ar svēršanos. Rezultāti ir ok. Šodien Svari rādīja 94.6 kg. No pagājušās nedēļas 95kg- 94.6kg= 0.4kg starpība.
Pārdomas par tēmu un bilde )Mēnesis ir apkārt, ķermenis jūtas lieliski, drīz jāpievēršas kaut kādiem spēka treniņiem.

31. diena, 27.05.2015 [27 May 2015|09:01am]
Šī diena ir ok. Ir nogurums. Ļoti liels nogurums. Šķiet, ka organisms vienkārši iet uz hibernēšanos. Kaut gan jau šķita, ka pavasara nogurumam esmu pāri. Un laikam jau esmu.

Skriets nav jau kopš 16.05. Riktīgi sūkā. Bet negribas arī. Un kā man te netālu saka: "Čerez ņehoču ņe nado." tā var tikai sabojāt garastāvokli vēl vairāk.

Tālāk parasts spams un ēdienkarte )

Ar pilnu vēderu un šokolādes uzkodu pat netiku līdz kaloriju budžeta augšai (palika vēl kādas 80 Cal). Tas noslēdza šo dienu. Droši vien, ka jāskatās uz organisma reakciju uz vairāk kalorijām, svara izmaiņām un jāskatās, kā pielāgot tālāko ēšanas plānu. Iespējams vēl joprojām ir deficīts, nu, droši vien vēl joprojām ir deficīts. Bet to es uzreiz apgalvot nevaru. Viskautkur ir lasīts, ka kalorija deficīta diētas palēnina vielmaiņu, tāpēc bliezt virsūt absolūti lielo kaloriju daudzumu, kas pēc teorijas būtu miera vajadzībām nevajag. Svara nomešana nav sprints. Kaut kā tā.

30. diena, 26.05.2015 [26 May 2015|02:48pm]
Vakardienas plāns turēt buru un izstrādāt plānu izgāzās. Nav plāna. Netika sataisīts plāns. Labākais, ko varu pašlaik vispār sagrābt ir tas, ka būtu jāatsāk skriet (skriešana ir izvairījusies no manis jau veselu nedēļu), vajag aizstāt rīta beztauku pienu ar spēka pienu (kalorijas atļauj) un jāuztaisa zupa. Vienkārši tas varētu būt tāds labs atskaites punkts. Vienkārši piebremzēt ar piebremzēšanu, un ļauties mierīgākai bremzēšanas inercei. Vai kaut kā.
No fiziskām aktivitātēm šodien droši vien atkal nekas nebūs. Sāku apsvērt iet uz zāli. Problēma zālē ir tāda, ka apetīte parādīsies, bet kalorijas nebūs vispār nodedzinātās, nu, tipa 120 Cal uz 30 min spēka treniņu. Man labāk kardio patīk. Bet kardio muskuļus necels un netonēs. Bet man vajadzētu. Meh, izdomās, iespējams, ka pēc pāris kilogramiem būs jāiet pie kāda profesionāla cilvēka, lai sastāda programmu. Tad arī, ja nāks klāt svars uz muskuļu rēķina, ķermenim nebūs smagi.
Jebkurā gadījumā- šodienas paikas:
100 g Trauben nuss Tropu muslis 340 Cal
150 g Liesā piena 60 Cal
Pirmspusdienu uzkoda
Napaleona kūka no lietuvas ~440 Cal- eat it. log it. Move on.
Brokoļu/puķkāpostu/cukini salāti ~300 Cal
2 tomāti 44 Cal
0.25 galviņas puķkāpostu 22 Cal
2 ēdamkarotes olīvu eļļas 80 Cal

Un tas man atstāj 150 Cal papildus izklaidēm. Vēl ir cerība šajā lietū iziet paskriet. Tad varētu arī apēst divas siermaizes. Redzēs.
Varbūt aliņu. Kaut gan varbūt labāk sestdien :D
2 comments|post comment

29.diena, 25.05.2015 [25 May 2015|01:47pm]
Galvā vate un daudz pieejamās kalorijas. Dienu ēdu tā kā parasti, tik vakarā piebāzu seju ar cepumiem. Droši vien tās papildus kalorijas būtu jāliek citur, teiksim to spēka pienu ieliekot brokastīs, vai pieliekot pie pusdienu zupas kādu gabalu gaļas blakus. A es nē, es labāk ēdu kāds ir pieradums un vakarā konstatēju, ka ir palikušas 600 Cal pāri un iebliežu cepumus sejā. Vai es jūtos par to slikti? Jā. Vai man tas palīdzēja justies kaut cik labāk? Nē. Vai tam bija jēga- NĒ, nē, nē, nē. Vienvārdsakot, kalorija ir kalorija un tam nav nozīmes, kad Tu viņu apēd, vai kādā formā. Bet apēst cepumus bija lieki un vispār tikai nolāpītas iegribas dēļ, jo bija palikuši pāri no nedēļas nogales. Šonedēļ ar papildus kaloriju daudzumu būs smagi sevi kaut kā savākt. Redzēs, ja būs svara kāpums, iesim atpakaļ uz samazinātu kaloriju daudzumu. Joperesete.
Bļin.
Fiziskās aktivitātes bija- staigāju ar kājām, kājām karstumā kurpēs ļoti nepatika. Šķiet, ka noberzu kaut kur kaut ko. Fui. Nu, nekas.
Tas deva kopā dienas izklaidēm 1970 Cal . Ko ar tādu apjomu vispār darīt. Četras nedēļas ierobežojoties dod apbsolūtu nezināšanu, ko darīt, kad šīs kalorijas parādās. VAJAG PLĀNU. Ja grib svaru uzturēt, vajag plānu. Kura man pagaidām nav. Vienkārši nav. Vai nevajag. Vajag jau. Bet nav.
Tātad...
Brokastis
80g Trauben nuss auzu pārslu musli (270 Cal)
200ml 0.5% Piena (~75 Cal)
Pirms Pusdienu uzkoda
1 Banānas (~106 Cal)
Pusdienas
500 ml Kāpostu zupas (~250 Cal)
1 šķēle rupjmaizes (~88 Cal)
1 Banānas (~106 Cal)
Vakariņas
500 ml Skābu kāpostu zupa (250 Cal)
Cepti kartupeļi (~300 Cal)- godīgi sakot nav ne jausmas, par šo apjomu. Bet nu, apmēram.
8 Selgas cepumi (~360 Cal)

Tas man iegāja iekšā uz kādām 1800 Cal. Kaut kas turp vai šurp. Iekļāvos kalorijās. Taču prieka par to maz. Šodien vajadzētu iegriezties veikalā, sataisīt plānu, nolemt, ko ēst un kā turpināt, jo šādā veidā iziet no rāmjiem elementāri, bet jēga maza.
6 comments|post comment

4. Nedēļas atskaite [23 May 2015|05:23pm]
Visu šo nedēļu pieskatīju, lai ne pārkāptu pāri kaloriju budžetam. Ja palika pāri kādas 40 Cal, izvēlējos neko neēst nevis iekost pusi ābola. Mēness fāzes atklāšana mani mazliet sabaidīja. Nu lūk, un tā arī šī nedēļa pagāja ārprātā kontrolē.
Un rezultāts protams ir mazliet nepatīkams. Svēršanās rezultāts 95.00 kg. Tas dod no pagājušās nedēļas 96.5 kg- 95.0 kg= 1.5 kg starpība. It kā jāpriecājas, bet tik liels kritums atkal ir traki bīstami. Nu lūk...
Tagad es aktīvi pieturēšos pie šī cipara. Nakamo divu nedēļu mērķis ir noturēt 95.0 kg.
Tas man dod kādas 1750 Cal katru dienu. Redzēs. Bailīgi. Divas nedēļas par agru esmu punktā, kurā es negaidīju nemaz būt. Nu tā.
2 comments|post comment

25. diena, 21.05.2015 [21 May 2015|05:26pm]
Ēdiens ir degviela, nevis terapija.
Šodien šis būs jāskandina prātā. NAV TERAPIJA, bet gribas tā vai tā. Gribas kādu labu tādu steiku, vēlams ar kartupeļu biezeni un labu foršu biezu gravy gaļas mērcīti. Vai vēl kaut ko tādu, kas velk uz saldo pusi, ļoti saldo pusi. vispār šķiet, ka varētu paņemt Cielaviņu. Un tas viss tāpēc, ka mani baksta nepareizā virzienā.
Jebkurā gadījumā, "stress eating" ir viens no aspektiem, kas man piemīt, taču so far ir paveicies.
Vakariņās laikam būs jāpiedomā, lai būtu labi paēsts.
No fiziskajām aktivitātēm
7 km pastaiga ~490 Cal

Tas man dod šodienas ņammām 1610Cal.
Brokastis
80g Trauben nuss auzu pārslu musli (270 Cal)
200ml 0.5% Piena (~75 Cal)
Pusdienas
2 biezpiena plācenīši (300 Cal)
200g dārzeņu salāti (230 Cal)
1 glāze kefīra (98 Cal)
1 Ābols (96 Cal)
Vakariņas
500 ml Skābu kāpostu zupa (380 Cal)
1 šķēte rupjmaizes (~88Cal)

Vakariņas būs tādas kā teikts tikai tad, ja es paspēšu tās uztaisīt. Ja ne, tad būs vakardienas vakariņas, kas bija siermaizītes ar šķiņki un gurķu tomātu salāti, kas bija 470 Cal, tā kā tajā pašā ballpark vien ir.
Šodiena galīgi nav forša. Bet ne no diētas viedokļa, no dienas viedokļa.

24. diena, 20.05.2015 [20 May 2015|11:12pm]
Šodien, šodien, šodien... es šodien jūku prātā, es rītu būšu brīiiiīvs. Lai viss notiek kā notikdams, izsalkums ir atpakaļ. Šodiena ir izsalkuma vakara diena. Ne no rīta, bet pēc darba gan. Bet mēs tikām tam pāri ar labām vakariņām. Lielām un labām vakariņām.
Šodien no sportiskajām aktivitātēm bija apaļa nulle. Nada. Viss. Es nejūtos par to labi, bet ir slinkojamais garastāvoklis. Garo skrējienu nedēļas nogalē ieskriešu, bet uff, kā negribas neko tagad darīt.
Brokastis
Šodien izmēģināju ieteikumus ;)
230 ml Piena Spēks 170 Cal
65 g Auzu pārslu Musli 205 Cal
Pirms pusdienu uzkoda
Negribējās ēst. Un es nezinu, vai tas bija piena spēks vai arī tas, ka es ēdu brokastis 1 h vēlāk nekā parasti. Iespējams abi. Iespējams neviens.
500 ml Zirņu lēcu zupa 500 Cal
1 Apelsīns 65 Cal
3 siera maizītes ar šķiņķi ~410 Cal
Dārzeņu salāti ~60 Cal

Un viss. Ir labi. Vēderiņš ir pilns. Pirms vakariņām bija ļoti traki. Šitā nedrīkst darīt. Izsalkums ir OK ja tas būs ne zemāk ka 3 no 10 ballēm. Zem 3 un es pārvēršos īdešanas čempionā. .. bet neko, es pat jūtu lepnumu par šodienu. Rīt būs jauna diena.

23. diena, 19.05.2015 [19 May 2015|10:21am]
Šodien izrādās, ka būs atkal sociāls pasākums. Protams, ka vakarā. Es vairs neatceros nedēļu, kad nebūtu bijis jādodas uz sociālu pasākumu. Un man tas ļoti patīk, viss jau ir kārtībā. Bet diētām reāli nepalīdz. Mēģināšu ierakstīties tajā pašā plānā, kurā pagājušajā nedēļā- gāzēts ūdens ar piedevām (citrons, greipfrūts vai apelsīns), un uzkodas pieklājīgā daudzumā, bet ne uzkodu līmenī, kas tiek liktas sejā runājoties. Un otra puse būs jāpamet zem tanka- būšu šoferis.
Būs arī jāizdomā kā vislabāk tikt cauri dienai. Vakar izsalkums sita augstu vilni un vakarā tā vien roka sniedzās pēc visa, ko vien varēja atrast. Izdzēru glāzi ūdens un nolēmu, ka īstenībā, jābeidz vakars- aizgāju gulēt 22.00. Un šodien ir liels prieks par to. Varbūt būs vieglāk nekā bija vakar.
Fiziski:
3.5 km pastaiga ~245 Cal

Tas man dod 1490 Cal šodienas izklaidēm. Ar zirņu/lēcu zupu tas nav nekas daudz. Godīgi, es šādas zupas taisīšu tikai pēc tam, kad atgriezīšos pie svara saglabāšanas misijas. Vienā bļodiņā ietest iekšā 500 Cal šķiet brutāli daudz. Es varētu apēst stipri vairāk kaut kā cita. Vai vismaz man būtu lielāka vaļība attiecībā pret našķiem. Kaut kā tā.
Brokastis
100 g Trauben Nuss Auzu pārstas (370Cal)
1 konfekte putna piens ~50Cal
Pusdienas
500 ml zirņu zupas (~500Cal)
1 ābols ~95 Cal
Vakariņas
Kas jau būs uz galda pasākumā :p

22. diena, 18.05.2015 [18 May 2015|01:56pm]
Pēc vētrainās nedēļas nogales (gan tiešā, gan pārnestā nozīmē) man ir sajūta, ka varētu arī neēst vispār. Bet arī lēnām ir piezagusies domu apskatīties, ko īsti nozīmē tās mēness fāzes un kādu iespaidu tas atstāj uz organismu.
Pēc teorijas, iespaids liels, efekts liels, viss ir ļoti skaidri un viegli saprotami, skatamies, kad mēness aust, skatamies, kad mēness dilst un attiecīgi no tā štaukā sejā vai arī neštaukā sejā.
Pārdomas par tēmu un ēdienkarte )

Šo dienu es mēģināšu noslēgt ar vieglu pastaigu. Es pieņemu, ka tas varētu nākt par labu. Kādu mazu aplīti apkārt kādam no parkiem.

Par nedēļas nogali [18 May 2015|01:55am]
Lai saglabātu apmēram pilnīgu aprakstu savas diētas norisei būtu galēji nepieklājīgi nepastāstīt arī par galējību nedēļas nogali. Lai nav pārpratumu- es ēdu daudz )Vajag labāku plānu nedēļas nogalēm. Tā kā reālu plānu ar ēdienreizēm, jo nedēļas nogalē negatavoju ne es ne otra puse. Pilnīgs čill. Tas iespējams būs tas, kas būs jāpamaina. Un kad gan vēl labāks laiks kā augoša mēness laikā ;) Un ja to varētu salabot, tad svara problēma īstenībā gandrīz vai pati no sevis varētu atrisināties. Šī bujānīšana nedēļas nogalēs varētu arī būt tas iemesls, kā es šo gadu laikā varēju pieņemties svarā tik nemanāmi.

3. Nedēļas atskaite [16 May 2015|11:02am]
Tātad tā. Bez īpašas ņemšanās jāsaka cipari. 3. Nedēļas svēršanās rezultāti ir : 96.5 kg. No iepriekšējās nedēļas svēršanās 97.3 kg- 96.5 kg= 0.8kg. Tieši tas uz ko tēmēju pagājušajā nedēļas nogalē.
Pārdomas par tēmu )
Un laikam ir jāsāk ticēt mēness fāzēm, tās teica, ka līdz 18.05 nekas neies labumā un būs labs laiks diētām. Tas gan laikam nozīmēs, ka sākot ar 18.05 viss ies labumā. Laikam būs jāsagatavojas divām nedēļām strikta režīma, vai arī divām nedēļām bez svara zuduma. Redzēs, kas ir kas.

17. diena, 13.05.2015 [13 May 2015|10:09am]
Tātad. Tāda nekāda šī diena. Par šādām dienām pat neceļas roka rakstīt. Taču, tā pat kā ar diētām, visam ir vajadzīga disciplīna un piespiešanās. Spams )
Jo vairāk es eju caur šo nedēļu, jo vairāk man šķiet, ka būs tāda normāla svara noturēšanas nedēļa. Nezinu, ja būs svara kritums šajā nedēļā, tad man nāksies piekrist, ka mēness fāzes darbojas un "nekas neiet labumā". Bet to mēs redzēsim sestdien. Very excited. Arī svara noturēšana ir veselīga, dot atelpu ķermenim no maniem -3.9 kg 3 nedēļās. Or so they say.
Ak, un vēl viena mazā piebilde. Vakar noskrietie 6km- skrēju bez atsaites. Celis nesāpēja. Fantastiska sajūta.

16. diena, 12.05.2015 [12 May 2015|09:39am]
Lābrītīņ!

Vakardienas izmaiņa bija tikai tik daudz, ka izgāju pastaigā un nebija pēc vakariņu uzkodas. Vēders neprasīja ņammu. Iespējams tas bija tāpēc, ka vakariņās bija vistas krūtiņas gabals, tas vienkārši aizsita visu dūšu uz ilgu laiku. Vēders bija pilns un vajadzēja izkustēties. Un tad, kad atnācu atpakaļ, vienkārši gribējās dušu un miegu. Gulēt aizgāju īsi pēc 23.00, kas šodien dod tādu foršo stīvumu kaulos. Nepiespamojam draugu lenti )
8 comments|post comment

Piecpadsmitā diena, 11.05.2015 [11 May 2015|01:37pm]
Nedēļas nogale bija laba. Tagad es to patiešām varu pateikt un pat apzināties. Mammas Rafaello, vīns, čipsi. Viss bija lieliski. To arī ļoti labi parāda, ka ofisa Maijas viena apburošā šokolādes kūka un zeltainā medus kūka uz mani paskatījās un liek mani mierā. Kolēģi ņammā, es apsveicu, sabučoju, samīļoju un viss. Vēl joprojām pakrūtē sēž tas nelabums no tā, kad pārēdas čipsus :D Varbūt nav labākā metode nedēļas laikā nelīst klāt pie saldumiem, bet tad jau redzēs nākamās nedēļas svēršanās laikā, vai tā bija OK. Šādā veidā varbūt pat varēs iebremzēt to kritumu uz 0.8 kg nedēļā.

Vakar sagatavotā lielopu biešu zupa šodien gāja iekšā ļoti jauki. Garša laba, bet vienmēr atceros mammas taisītās zupas, kuras ja uzpilināji uz galda- basta sarkans pleķis līdz kamēr neatrada pastu vai citrona tīrītāju. Vai vismaz kaut kā tā man ir palicis atmiņā. Katru reizi mazliet padusmojos, ka varbūt vienkārši nav tas pats pirksts kā mammai, bet nu labi. Garša ir laba.
Šodien līdzi vēl arī velkas mazā poha no vakardienas vīna. Pastāv iespēja, ka nāksies cīnīties ar sugar-crush, vai pareizāk sakot tikt galā, nevis cīnīties. Ar to jau ir plāns kā tikt pāri. Un nē, tā nav vēl viena vīna glāze :D
Šodienas aktivitātes:
Riteņbraukšana 7km ~250Cal

Tas man dod izklaidēm 1500 Cal

Un tad no ēdieniem mēs ņemam:
Brokastis
100 g Trauben Nuss Musli (370Cal)
1 ābols ~95 Cal
Pusdienas
500 ml Biešu zupas (~250Cal)
1 šķēle maizes (88Cal)
1 Banāns ~100 Cal
1 vistas fileja ~350 Cal
1/2 Gurķis 16 Cal
1 tomāts 22 Cal
Pēc vakariņu izklaide
1 Apelsīns ~65 Cal

Šis man sastāda 1415 Cal, atstājot man vēl iespēju kaut kur pa vidu iemest vēl pusīti ābola vai divas paprikas, vai ja mana sirds tā vēlēsies vēl vienu Rafaello.
Nevis tāpēc, ka man tādi ir mājās, bet gan tāpēc, ka es to varētu darīt. Ja es vēlētos. Redzēs, vai es to vēlēšos, man ir aizdomas, ka manas kuņģītis pateiks, lai es eju gulēt uzreiz pēc tās vistiņas apēšanas. Kaut gan es varētu arī iziet papildus pastaigā...

UPD. 10.05.2015 [11 May 2015|08:06am]
Es saliku skaitļus un izskatās, ka patēriņš būs pie kādam 3500 Cal. Ar visiem 10K skrējiena it kā nav traki, taču ir pāri arī budžetam, kas mani noturētu tajā pašā svarā. Fui, riktīgs fui.

14. diena, 10.05.2015 [11 May 2015|08:01am]
Pēc vakardienas izklaidēm ilgi domāju vai vajag vai nevajag kontroles svēršanos. Pēc brokastīm sevi pielauzu tomēr to izdarīt. Svari uz 98.3kg. Ar visām brokastīm iekšā, kas pēc svara kādi 700 g (piens + tēja) un ņemot vērā, ka pica vēl tusējas iekšā, nav tik traki. Palika mazliet vieglāk. Vainas apziņa moka vairāk par cepumiem nekā par picu. Pica bija labi, cepumi absolūti lieki. Bet iespējams palīdzēja galvai. Un kā astrologu dietoloģija diktē, šobrīd nekas nenāk labumā, jo redz dilstošā mēnesī tā ir. Lai vai kas tas būtu, viss būs ok :)
Šodien ir māmiņu diena. Tas varētu nozīmēt kūkas. Kūkas, kas ir liekas, taču māmiņas ir svarīgas. Pēc tam dārzā paredzēts šašliks. Pirms tā visa gan jāiet skriet 10 km. Šis bija pirmais lielais 10km gabals pēc diētas uzsākšanas. Uzlaboju savu laiku par 1 min 30sek. Ir ok :D
Šodienas izklaides :
10 km skrējiens ~ 1000 Cal
Dārza darbi ~ absolūti nav nojausmas :D

Kas dos man aptuveni 1870 Cal gastronomiskajām izklaidēm.
80 g šokolādes bumbiņas ~ 320Cal

Izkrita
Viena pudele Riesling
Viena paka čipsu

Vai manā sirdī ir lepnums par šo dienu? Sociāli, jā, no diētas viedokļa- ne gluži. Taču, taču taču, būs arī šādas dienas un tas ir svarīgas, lai es varētu nokļūt tur, kur es eju :D

Bet tas skriešanas laika uzlabojums mani iedvesmo. Laikam mana skrējēja drauga izteiciens, ka katrs liekais kilograms dod 1 minūti klāt pie laika ir patiess... Vai es patiešām varētu uzlabot savu laiku par 10 min? Skan pilnīgi kā kosmoss.
20 comments|post comment

13. diena, 09.05.2015 [10 May 2015|09:00am]
[ mood | jolly ]

Cik šausmīga bija piektdiena, tik lieliska bija sestdiena. Saule spīd, zooloģiskā dārza apmeklējums, ārdīšanās pa kāpu zonu, kopā kādi padsmit kilometri nokātoti. Sajūtas lieliskas. Viss pilnīgā laimē.
Par šodienu es nerakstīšu kalorijās, jo šiem ēdieniem man nav ne jausmas par kalorijām. Šodien es nesekoju līdzi galīgi. Izņemot par brokastīm, tās man ir konstantas- musli ar pienu. Šoreiz savārītas Putrā. Ar zemeņu zaptes karoti.
Pusdienās bija trīs šķēles Lulū lielās picas uz pilngraudu pamatnes (kādas 1000 Cal? :D ) ar ūdeni. Kolu vēl joprojām neceļas rokā dzert. Tad braucām ārdīties uz kāpām. Vakariņās ēdu kvasu ar auzu pārslu cepumiem (vēl kādas 1000 Cal?). Es ne apēdu visu cepumu paku. Kas man jau uzreiz bija "WHAAAAA" bet vispār trakā ēdienu diena.
Slikta diena, fu, slikta :D
Jebkurā gadījumā, bija forši. Cilvēki neskatījās uz mani šķībi, es labi paēdu un tagad pat negribas kāpt uz svariem kontroles svēršanās nolūkiem. Vismaz ne pāris dienas vēl :D
Cheers, people, I will come back to routine ASAP.

Otrās nedēļas atskaite [10 May 2015|08:50am]
Lai cik stresaina nebūtu bijusi pagājusī nedēļa, nācās svērties tā vai tā.
Svari šodien rāda 97.3 kg. Pirmā nedēļā bija 98.8 kg. Kopsummā tas dod 1.5 kg kritumu.
Un tas vēl joprojām nav pareizi. Tas ir ļoti jauki to redzēt uz svariem, taču es atkārtošos, vairāk kā 1 kg kritums nedēļā nav veselīgi, vai labi.
Pārdomas par tēmu )
Nākamās nedēļas svēršanās laikā man būtu jābūt ne vairāk kā 0.8 kg kritumam. Iespējams, ka tas nebūs nemaz tik grūti. Iespējams tas būs daudz grūtāk, nekā es domāju...

12. diena, 08.05.2015 [10 May 2015|08:33am]
[ mood | pilnīgs vāks ]

Sveika, Gauja, darbā tik liels stress nav bijis sen. Šķita, ka netikšu cauri dienai, šķita, ka varētu ap 15.00 vienkārši doties mājās, ieritināties migā un nekustēties. Pēc ikmēneša apsekošanas sapratām, ka sistēma ir nobrukusi un nāksies sistemātiski to labot. Tā jau 4 stundas pakāsām, bez ēdiena, labi, ka līdzi bija viens banāns... Tad sekoja vēl 3 stundas ar priekšnieku pa telefonu, kamēr sapratām, ka nāksies to "pacelt" uz augstāku līmeni. Dusmas, ēst gribas, un vispār pilnīgs fui. Principā, diena, kad ēdu veikala paiku. Vēl joprojām tā bija solanka, bet nu, kā sapratu no komentāriem- tukša paika.
No aktivitātēm šodien bija:
3.5km kājām uz darbu ~350 Cal
3.5km riteni no darba ~135 Cal
Tas manām gastronomiskajām izklaidēm deva 1 500 Cal.

Brokastis
100 g Trauben Nuss Musli (370Cal)
160 g Piens 0.5% (55Cal)
Starp citu, lssiju, ka cilvēki, kas ēd vienu un to pašu noteiktā ēdienreizē patērē mazāk kalorijas. Viņiem ir mazāk iespējas jaut kur nošaut garām un pielikt vairāk kaloriju nekā viņi domā. Tas ir tāpēc, ka viņi nav trenēti uz aci noteikt visu laiku mainīgās pārtikas kaloriju daudzumu.
1 banāns ~100Cal
1 bumbieris ~ 100 Cal
Pusdienas
500 ml Soļankas (~250Cal)- internets saka, ka soļankā ir vairāk kaloriju. Taču rimi zupa izskatījās plānāka nekā manējās. Atstāju kā ir...
1 spēka rika ko rimi, tā ar sēklām 200 cal
1 Bumbieris ~ 100 cal
Vakariņas
Šeit es pat nezinu, kas notika. Bija vienkārši daudz kas jādara. Un viss kaut kā sagriezās ne tā. Ēst taisīt negribējās, iepirkties negribējās. Neko negribējās. Piezvanīja draugi un teica, ka vieniem palikuši pāri darba kūka, lai nāku pakaļ. Nopūtos un aizgāju arī. Mazās mini kūciņas pilna kaste. Atdevu kasti otrai pusei un ieliku vienu sev. ~125 Cal
1 banāns ~ 100 Cal

Tas mani pārnesa 20 Cal pāri budžetam, bet hey, ēdu kūku :D vispār, jādomā par darba maiņu. Pēc šāda stresa es vispār nezinu, kā var palikt ne tikai pie diētas plāna, bet pie vesela saprāta. Kaut kā vienkārši fuuuuuiii. Bet tad no otras puses, man ir lieliska otrā puse. Un paldies tai par to.