Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2015-01-23 10:42:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
klau, bet nils taču savā atklātajā teļegā psihitriskajai slimnīcai, tobiš, delfu komentatoriem diezgan normāli izskaidroja sab transporta cenu sadārdzināšanās iemeslus
vai arī es kaut ko nesaprotu, un viņš kaut ko muhļī


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]felipe
2015-01-23 10:50 (saite)
Jā tikai tur neviens normāls cipars nav uzrakstīts. Tikai kaut kādi mistiski procenti bez nekāda pamatojuma.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]indulgence
2015-01-23 14:48 (saite)
Man aizdomas, ka DELFI komentētāju publikai liec kādus ciparus gribi - nesapratīs. Aber ja iedos gada pārskatu, lai paši lasa - apvainosies. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]phz
2015-01-23 10:54 (saite)
Zibenstaku studijā!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2015-01-23 10:58 (saite)
pasties delfos, viņš tur skaidrojas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chaika
2015-01-23 11:50 (saite)
lai t dirst un braukt ar rīgas satiksmi pa pilnās cenas e-talonu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zhora
2015-01-23 13:15 (saite)
gan jau tāpēc, ka kremļa sponsoriem rublis nokritis, vai pašam bizness krievijā nosvilis, tāpēc zaudētais jāatgūst uz transporta cenu rēķina

(Atbildēt uz šo)


[info]crescendo
2015-01-23 14:29 (saite)
Nu bet paskaties, 'administrācijas izmaksas ir tikai šitik biškiņ' - tas pie fakta, ka administrācijas algas šajā 'biškiņ' pat nav iekļautas. Tāpat IT izmaksās arī nav iekļautas IT algas utt.
Tiek nosaukta virkne pozīciju, kas taču 'katra tikai par 15 centiem samazinātu, tāpat būtu vesels eiro jāmaksā, un tik ekstrēmi' - a kā būtu, ja tikai daļu no katra ieviestu, bet no visiem? tas mums ir par grūtu.

'kā gan piespiest visus pasažierus paņemt no vadītāja nulles biļetes?' Nils nav ārpus Rīgas bijis un redzējis kā citās valstīs stāv cilvēki pieturās, sabtransporta personāla formās, ar notepadiem un skaita cik cilvēki iekāpj, cik izkāpj. Strīpiņas velk, saproties. Valstīs, kur elektroniskā uzskaite ir krietni efektīvāka.

Tāpat kā nav redzējis, kā citās valstīs, kur arī, neticēsiet, mēdz būt sastrēgumi, pastāv opcija virszemes transportam dabūt refund, ja lieka biļete iepirkusies tāpēc, ka transports sastrēgumā stāvējis. Un arī etalonus var elektroniski papildināt nedrukājot tiem virsū vārdu uzvārdu, bet vienkārši piereģistrējot savas kartiņas unikālo numuru. Kuru var arī atdot kādam citam.

Vai, galu galā, piedāvā cilvēkiem brīvprātīgi pāriet pāri tiltam ar kājiņām un turpināt braukt, nākamajā transportā biļeti iepīkstinot, bet nemaksājot. Re, uzreiz sastrēgumi transporta mazāki un cilvēki draudzīgāki. Tikai tad gājēju celiņi jāpadara gājējiem draudzīgi, protams - tā, lai riteņbraucēji gājējus nenobrauktu.

Tāpat nav redzējis, kā citās valstīs etaloni māk paši izvēlēties patiesi lētāko variantu patērētājam - ieskaiti etalonā naudiņas, braukājies, tajā brīdī, kad braucienu kopsumma pārsniedz dienas biļetes cenu, turpmākie braucieni iet bezmaksas. Un braucienu kopsumma dienas biļetes cenu pārsniedz jau trešajā-ceturtajā braucienā, starp citu.

(Atbildēt uz šo)


[info]indulgence
2015-01-23 14:50 (saite)
Es viņa vietā vispār neko neskaidrotu. :) Tas ir bizness, bet uzņēmumam ir jāpelna, ja nav dotāciju. Punkts un aizmirst. Aber tā skaidrošana ir lieka laika tērēšana, jo pie jebkura rasklada viņš ir sliktais, vienkārši tāpēc, ka ir. :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]zivs
2015-01-24 11:14 (saite)
bet viņš ir un punkc.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?