Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2006-01-16 13:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:atradis problēmas

pastāstiet, lūdzu, cik daudz procentu no skolā/universitātē iegūtajām zināšanām jūs izmantojat praktiskajā sadzīvē? teiksim, zināšanas fizikā, ķīmijā, bioloģijā, astronomijā, vēsturē, latviešu literatūrā, algebrā, ģeometrijā, utt.? (ja atskaita jūsu profesionālo nodarbošanos)
man liekas: tikai krustvārdu mīklās
piemēram, kā funkcionē "iezemējums" es sapratu tikai tad, kad man zibens izpirda datoram tīkla karti. razbiralsja.
vēl man liekas, ka pamat- un vidusskolas galvenā misija ir likt skolniekam nevis zināt kaut kādas lietas, bet saprast, kā tās strādā.
taču bēda ir tāda, ka izpratni nevar vērtēt. Otrajā bē meitenīte noskaita dzejolīti par to, kā vilkam govs nokoda kāju, un kad skolotāja viņai pajautā: "Un par ko bija šis dzejolītis, Mārīt?", viņa atbild: "Par to kā vilkam govs nokoda kāju". un kādi vilki-govis Mārītei tobrīd darās galvā, to neviens nezin.
tāpat arī var noskaitīt formulu fizikā, bet kamēr ābols neuzkritīs uz galvas - neko nesapratīsi.



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]antuanete
2006-01-16 16:35 (saite)
Jā, nu ķīmijā arī varētu tik interesantas lietas stāstīt. Mums mazliet bija organiskā ķīmija, stāstīja par visādiem tur spirtiem un plastmasām un viņu uzbūvi... un kā atpazīt, kas ir kas. Reāli interesantas lietas, bet tas bija pārāk maz un, šķiet, 10. klasē, kā rezultātā praktiski neko neatceros.
Arī viss no skolotāja atkarīgs, jo programmā noteikti bija minēta tikai sausa teorija :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tipa75
2006-01-16 16:42 (saite)
Vot par to spirtu... Tā bija vienīgā tēma, kur mums visa klase saņēma atzīmes robežās labi-teicami.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?