mapats - [entries|archive|friends|userinfo]
mapats

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[28. Okt 2018|21:19]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Pseidozinātņu saraksts, pēc akadēmiķu(daļas) un pētnieku(daļas) nosacījumiem.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_topics_characterized_as_pseudoscience

Atradu vairākas, kas drīzāk iederēto kategorijā neizpētīts, vai neiespējami izpētīt ar pieejamajam metodēm un vismaz viena kuru aizliegts pētīt un apšaubīt uzrādītos datus - daļā valstu krimināla atbildība.

Pēc kā, apšaubu šāda saraksta zinātniskumu.
Linkir doma

Comments:
From:[info]mansgan
Date:28. Oktobris 2018 - 23:32
(Link)
neredzu tādas. labi, man apnika, pēdējo trešdaļu neskatījos,apnika uz vājprātu skatīties. varbūt tur visas paslēpušās
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:29. Oktobris 2018 - 00:28
(Link)
Tādus sarakstu nosaka politiķi, nevis zinātnieki. Tipiski, ka tur trūkst disciplīnas, kas ir 100% pseido.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:29. Oktobris 2018 - 13:02
(Link)
Wiki šķirkļa autors dod - "...galvenokārt zinātniskā sabiedrība un skeptiskās organizācijas ..." ar atsauci uz zinātnisko skepticismu, ko var pielietot arī nezinātnieki, principā jebkurš, nodibinot skeptisko organizāciju. Šādu organizāciju piemēru uzsitienu tur nemanīju.

Par kritērijiem bija atsauce, ka konkrētās idejas tiek apskatītas tām veltītajās mājaslapā, vai wiki šķirkļos.

Eksperimenta nolūkos var pievienot pie pseidozinātnēm piemēram komunismu, vai dženderismu un zinātniski vērot reakciju. Pats to nedarīšu dažādu iemeslu pēc.

Lai pieņemtu, ka sarakstu veido politiķi, jāpieņem ka ir cilvēki, kuriem politiķi maksā, lai to darītu privāti, vai par valsts naudu. Varbūt pat pastāv valstu uzturēta nodaļa wiki šķirkļu veidošanai un kurš tad nosaka kuram taisnība dažādu interpretāciju gadījumos, jo šķirkļus var veidot jebkurš.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:29. Oktobris 2018 - 14:26
(Link)
Aizliegts pētīt? Nepamanīju, varētu būt ka jauc ar dažu ideju ( rasisms, antisemītisms) propagandas aizliegumu.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:29. Oktobris 2018 - 14:40
(Link)
Ieskaties dotās adreses vēstures sadaļā.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:29. Oktobris 2018 - 15:57
(Link)
"Lai pieņemtu, ka sarakstu veido politiķi, jāpieņem ka ir cilvēki, kuriem politiķi maksā"

Nē, nav. PSRS laikā politbirojs nevienam nemaksāja par to, lai bīdītu propagandu. Konjunktūra regulēja pati sevi.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:29. Oktobris 2018 - 16:03
(Link)
Valsts alga arī skaitās, ja darba pienākumos ierakstīts: veidot pseidozinātņu sarakstu wikipēdijās.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:29. Oktobris 2018 - 16:43
(Link)
Nu tas nav gluži tas pats, kas "politiķi uzpērk". Tas tieši ir pašregulējošs mehānisms attiecīgajā politiskajā režīmā. Arī to, kas pašreiz skaitās pētāms, nepētāms vai pseido, nosaka līdzīgā veidā, nevis aiz objektīviem zinātniskiem kritērijiem.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:29. Oktobris 2018 - 17:03
(Link)
ļoti reti un galīgi galvu saspiedušos totalitāros režīmos
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:29. Oktobris 2018 - 17:22
(Link)
Tad sanāk, ka Rietumos ir galvu saspiests totalitārs režīms?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:29. Oktobris 2018 - 20:10
(Link)
ja ``katedrāles`` konceptam kaut kas reāli atbilst, tad tur ir totalitāras ideoloģijas iezīmes
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:29. Oktobris 2018 - 19:04
(Link)
Lietderīgie idioti darīs brīvprātīgi un par velti. Daudzmaz sapratīgie prasīs piķi, privāti, vai kā algu, ja politiķis pie siles, tad algu var uzlikt uz kādu ministriju, vai jebkuru valsts uzņēmumu kam tiek klāt, papildus amata aprakstam prasot pakalpojumus par vietas izgādāšanu. Sashēmot var dažādi, rezultāts, ka ir cilvēks kura pienākumos oficiali, vai neformāli ietilpst rakstīt politiķim, vai grupai vēlamu saturu. Idejiskie protams ļoti noderīgi, bet ja viņiem vājš vadītājs, tad neprognozējami, ar iespēju "pamosties" un visu sačakarēt/izpaust.

Šajā gadījumā, par pseido atzītas zināšanas, kas neizpētītas un viens faktu apkopojums, ko aizliegts pētīt.

Šis šķirklis pievienots 19.01.2016 un visu radīšanas vēsturi var izpētīt https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=List_of_topics_characterized_as_pseudoscience&offset=&limit=500&action=history (tiešām daudz labojumu un papildinājumu). Var izveidot šo šķirkli latviski un salikt ko vien vēlies, jo šobrīd tāda nav, bet rēķinies ka nāksies pacīnīties par savu viedokli ar labotājiem/dzēsējiem.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:29. Oktobris 2018 - 19:19
(Link)
Un šķirkļa papildinātāju/dzēsēju sarunas https://en.wikipedia.org/wiki/Talk:List_of_topics_characterized_as_pseudoscience/Archive_1 (arī daudz)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:29. Oktobris 2018 - 20:11
(Link)
ar ``aizliegts`` tu droši vien domāji holokausta noliegšanu, jā arī man tas liekas muļķīgi, bet kas tad ir ``neizpētīts``?
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:29. Oktobris 2018 - 21:38
(Link)
Nosaukšu divas:
1. Pilnmēness, vai mēness ietekme. Kas novērojama un sajūtama personīgi, bet "zinātniski" tiek noliegta, jo nevar pierādīt.
2. Electronic voice phenomenon Konstantīna Raudives eksperimenti ierakstot mirušo balsis. Šis gan vairāk kā uzticēšanās, ka K.Raudive bija godīgs, jo neesmu mēģinājis atkārtot viņa eksperimentus.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:29. Oktobris 2018 - 22:21
(Link)
1. Mēness atstarotā gaisma ir par pāris % polarizēta, kas gan subjektīvi nav manāms un vēl ir zināms, ka apgaismojumu cilvēks spēj uztvert arī miegā ( plakstiņi nav pilnīgi necaurspīdīgi), tas tad arī sastāda to ietekmi, nu un vēl + gravitācija - paisumi/ bēgumi.
2. Raudives fenomens ir izpētīts un skaidrs- saucas pareidolija, tas pats kāpēc mēs mākoņos redzam sejas un figūras un tml. Smadzenes ir patternus meklējoša mašīna, ja kaut kur patternu nav, smadzenes vienalga cenšas atrast. Uz haotisku troksmi (radio ētera fons) tas pats attiecas.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:29. Oktobris 2018 - 23:10
(Link)
Zinātniskais skaidrojums, kas neko nepaskaidro. Abos gadījumos. Ja zinātniski nevar izskaidrot kas un kāpēc, tad var zinātniski pamatot kāpēc nav un kāpēc cilvēkam tikai liekas.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:29. Oktobris 2018 - 23:41
(Link)
šajā vietā nav skaidrs ko tu domā ar ``paskaidro``. Nu tās Raudives balsis kaut vai. Ir pētīts. Ar normāliem uztvērējiem, kur ir kvarca stabilizēts sintezators, precīzi jaucēji, regulējami pastiprinājumi, SF filtri, dažādi, gan šaurjoslas, gan SSB, gan režektori, panorāmas indikatori. Nevis kā K. Raudive ar , pardon, sadzīves rādiņu pagriežot starp stacijām. Izpētīja. Analizēja trokšņu pierakstus uz trokšņu veidu, uz spektru, visādi. Nav nekā. Ko tu vēl gribi? Kāds būtu tavs pētījumu plāns?

Protams ka [visticamāk] KR bija godīgs. Un tad? Ko tas maina? Pareidolija.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 01:07
(Link)
Imo labāks piemērs ir UFO. Kādā veidā tā ir pseidozinātne? NLO ir reāls fenomens. Ir visādas hipotēzes, dažas murgainākas, citas mazāk, bet meinstrīm zinātne to atsakās pētīt vispār. Bez maz vai jātic, ka men in black aizliegusi šāda veida izpēti oficiālajā akadēmijā.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 11:21
(Link)
Nu vispār jau UFO vnk nozīmē neidentificēts lidojošs objekts, t.i. viss ko redz gaisā un neatpazīst. Līdz ar to nav tādas vienas zinātnes ``ufoloģija``, ir atmosfēras pētniecība, gaisa telpas novērošana utt. Vispār jau iestādes kam interesē gaisa telpa - t.i. aviācijas un militārie dienesti - pēta gaisa telpu un arī šajā sakarā. Izmanto visus novērošanas līdzekļus, kā optiku, radarus, satelītus.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 17:21
(Link)
Kur ir tie pētniecības projekti šajā nozarē? Kāpēc vairums fenomenu tiek ignorēti? Pat militāro pilotu liecības netiek vētītas. Labākajā gadījumā kaut ko par halucinācijām sāk murgot. Vai arī iespējams pēta kaut kur AREA 51. :)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 18:24
(Link)
eh... man arī gribas lai būtu citplanētieši un visas lietas. Bet nu pagaidām nav. Tas kas tev izskatās kā ``ignorēti`` patiesībā ir korektas izpētes rezultāts, nu jā pie 7-8-10g halucinācijas gadās, pie skābekļa bada arī. also nu šitas tomēr neizskatās pēc ignorances

https://en.wikipedia.org/wiki/Project_Blue_Book
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 20:12
(Link)
Neko neteicu par citplanētiešiem. Es personīgi esmu 100% pārliecināts, ka cilvēki ir vienīgās ar apziņu apveltītie radījumi kosmosā. Tas nenozīmē, ka NLO pētniecība ir pseidozinātne. Ar to nodarbojas tikai entuziasti, nevis akadēmijas, tāpēc, ka pētniecība vienkārši ir šunnēta no 'oficiālās' zinātnes.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:06
(Link)
es drīzāk teiktu, ka zinātnes nozares ar to nodarbojas savu lauku ietvaros, tā speci kas pēta lidmašīnu redzamību radaru u.c. diapazonos ņem vērā visādas atmosfēras parādības, elektriskās, optiskās utt un pēta to. Pēta kā dažādos diapazonos izskatās negaisi, mākoņi, putnu bari, ļotenes, dajebkas cits kas tur varētu būt. Ja tur kaut kas neidentificēts lidinās, tad viņu maizes darbs ir identificēt. No tā ir atkarīga gan aviosatiksmes drošība, gan aizsardzība un tās nu galīgi nav jomas kur trūktu naudas.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 21:17
(Link)
Tu daudz ko teiktu, bet tevis t4iktajam nav nekādas evidences. Pagaidām literatūra par šiem fenomeniem nākusi tikai no neatkarīgiem entuziastiem.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:20
(Link)
emm, tas blue book project vispār bija US governments, ja es kko baisi nejaucu
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 23:16
(Link)
Un to fiski aizvēra. Wonder why.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 23:19
(Link)
Nu izpētīja problēmu un aizvēra, novērošanu pārlika uz manis augstāk minētajiem čuvakiem. Tāpat kā MK ultra - pētīja vai ar psihoaktīvām vielām var dabūt incantus rezultātus, izpētīja ka nevar un aizvēra.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 23:25
(Link)
lolno
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 23:27
(Link)
čo lol? Nu a ko ta šamiem vajadzēja darīt? No ko tu darīt šamo vietā?
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:31. Oktobris 2018 - 00:52
(Link)
Tu vienkārši dirs, ka kaut kas tika noskaidrots un tāpēc aizvērts. Nav nekādas vajadzības tālāk komentēt tavas buļļkakas.
Kas attiecas uz MKultra, tad tā visdrīzāk tiek izmantota vēl šodien tieši tāpēc, ka metode lietojama. Tur tiešām it kā tālāk neko attīstīt nevajag, jo viss jau aprobēts.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:31. Oktobris 2018 - 01:50
(Link)
Mjā kamēr vienkāršajai tautai laik Gnidrologs un Mapats varēs tik vienkārši iestāstīt galīgas pasakas, mēs nēesam aizsargāti pret kārtējo hitlerveidīgo pravieti - diktatoru.

[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:31. Oktobris 2018 - 12:15
(Link)
Tu visdrīzāk neko neesi lasījis par šo proejkti. Tā atslepenotie dokumenti ir pieejami netā. Nekas tajos neliecina, ka kaut kas feilojis or smth. To viņi vienkārši retoconned jau pēc tam, lai sabiedrība nesatraukātos.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:30. Oktobris 2018 - 17:44
(Link)
Pieļauju ka esi klausījies K.Raudives ierakstus tutrubā. Šīs balsis nosaukt par trokšņiem būs diezgan neprecīzi. Tas, ka citiem nav izdevies nozīmē, ka viņi kautko dara nepareizi, vai arī kādam tas darbojas, kādam nē, līdzīgi kā ar rīkstēm āderu noteikšanai.

Ātrumā atradu vēl vienu kam gari atbild https://www.youtube.com/watch?v=RenDSEV1n5c

Nozīme? Ja zinātne nevar izskaidrot kas, kā un kāpēc notiek, tad pielikt pie pseido(neīstas)zinātnes uzskatāms par nezinātnisku attieksmi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 18:18
(Link)
nu sorry tutruba nav arguments, also ir pilns internets ar citplanētiešu sekciju video un dzīvu dinozauru video un tā tālāk, uztaisīt tagad var visu ko. Šādas lietas strādā sekojoši - ja ir korekts metodes apraksts un autentiski dati, šajā gadījumā - ar kāda tipa uztvērēju kādā frekvencē ar kādu antenu utt, tad primārais ieraksts un tad var barot iekšā spektru un korelāciju analizatoros un skatīties kas sanāk. Vēlreiz, es nesaku ka nevajag pētīt, es saku ka pētīšana un jūsmošana par tutrubām ir 2 lielas starpības.

ps. kā jau teicu, tie kas tiešām papētīja, nekā neatrada.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:30. Oktobris 2018 - 18:23
(Link)
Un kā jau es teicu viņi vai nu nemāk, vai nav īstie darītāji.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 18:24
(Link)
okej tad pasaki ko viņi dara nepareizi
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 18:29
(Link)
also kā redzams tev ir biass - tev gribas ticēt, ka transkomunikācija ir un negatīvus rezultātus tu uztver kā ``nemāk`` , ``nav īstie``. Tā tas zinātnē nestrādā, no ticēšanas rezultāti nerodas. Tā arī ir pseido zinātne - ticēt un tad savai ticēšanai mēģināt piemeklēt kaut ko, kaut vai pa tutrubām un dzelteno presi.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:30. Oktobris 2018 - 20:53
(Link)
Kā man zināt ko kāds nepareizi dara, ja K.Raudivem sanāca, bet kādam citam nē, tad šis cits kautko dara nepareizi, vai nepareizais cilveks, kam principā nevar sanākt.

Iepriekšpieņemtība tadā ziņā, ka ir fakts, K.Raudive, vai pilnmēness iedarbība, vai vēl kas, ko zinātne nevar, vai nevēlas izskaidrot un pašu faktu cenšas noliegt.
Ja cilvēkam ir grāds, vēl nenozīmē ka cilvēks gudrs, vai saprātīgs, attiecīgi visādu grādoto izteikumi jāvērtē tikpat cītīgi, kā negrādoto.
Ja dzeltenā prese saka, ka zeme apaļa(vai ovāla), es tai ticu ne tāpēc ka to saka dzeltenā prese.

Zinātnieku atkarība no finansējuma arī liek apšaubīt viņu izteikumu patiesumu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:00
(Link)
Sorry, nav evidences ka Raudivem sanāca. Ir evidence ka viņam godīgi šilierējās.

/vai nepareizais cilveks, kam principā nevar sanākt./

Tas ir kā? Uztver ar radio uztvērēju. Un ieraksta. Kāds te sakars ar cilvēka ``pareizumu`` un kas tas par ``pareizumu``?


/ ka ir fakts, K.Raudive, vai pilnmēness iedarbība,/

Kā mēs redzam augstāk, nevis fakts bet nostāsti, vismaz par K. Raudivi. Par plānētas pavadoni, jā tas ietekmē ar atstaroto gaismu, ar savu pievilkšanas spēku, iespējams ar magnētisko lauku nedaudz. Triviāli. un? Gribi pētīt? Nu mēri tos laukus pie dažādiem mēness stāvokļiem, publicē rezultātus, kas traucē?
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:30. Oktobris 2018 - 21:15
(Link)
Pēc zinātnieku metodes spriežot, manliekas ka esi dogmatisks tumsonis, tāds kurš nevēlas pieņemt neko, kas neietilpst zinātnisko korifeju uzstādītajās robežās, pat ja ar pirkstu iebaksta - rekur ir, pat tad saka, tas neder, jo korifeji neko nav apstiprinājuši, žurnāli klusē un vispār nejauc gaisu ar saviem faktiem. Bezcerīgs gadījums, kā teiktu renesanses gudrie zinātnieki-atklājēji.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:18
(Link)
Kur ir? Tu man pagaidām esi iedevis tutrubas failu, kas neko nenozīmē. Kur ir fakts?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:33
(Link)
Sāksim ar to ka tas nav raudive bet kaut kāds rnd čalis, iekārtas tur nav, ir smieklīga butaforija un uz kāda pamata man būtu jātic, ka šis nav joks kādi ir vairums šie dzeltenie tutrubas video?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:37
(Link)
Priekš sevišķi apdāvinātiem paskaidroju - tā huiņa, kas tur ir redzama uz ekrāniņa ir audio vizualiuzācijas/ oscilogrammas rupja imitācija, tas nekādu informāciju nenes un der tikai anturāžai, tipa dikti noslēpumaini uz elrāna kautkas midžinās. Vispirms tādam verķim ir jābūt ar spektru analizējošu panorāmas indikātoru, mapats var man pastāstīt kā tam jāizskatās :D
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:14
(Link)
Un starp citu, universitāšu u.c. akadēmiskie zinātnieki nav atkarīgi no kaut kādu uzņēmēju finansējuma. Tu acīmredzot nezini kā akadēmiskā zinātne tiek finansēta. Tas notiek tā: Kāda valsts vai virsvalstiska organizācija (piemēram ES) nolemj ka tik un tik $ tiek izdalīti pētniecībai. Tur ir vispārīgi iezīmētas jomas piemēram ``enerģētika``, ``zāļu radīšana`` un arī bez iezīmēšanas. Tālāk pretendenti raksta pieteikumus kur izstāsta ko un kā grib pētīt. Pieteikumus anonimizē un sūta recenzentiem, kuri arī ir attiec nozaru zinātnieki. Vērtē pēc punktiem. Kam vairāk punktu, tie dabū piķi.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:30. Oktobris 2018 - 21:20
(Link)
Nu bet protams, galvenais tikt pie dalīšanas, tālāk jau katrs muļķis tiks galā, bet ja ieliks muļķi pie dalīšanas būs pat vieglāk, ja kas būs uz ko atbildību uzvelt, ja kas šķērsām saies ar dalīšanu kā vajag. Kas ar izskaidro, ka tiek pētīts dženderisms un sociālie konstrukti, taisītas fakultātes un rakstītas disertācijas, nauda tač nāk, kapēc neņemt ja dod un pretī prasa pareizi noformētu sviestu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:25
(Link)
Tagad izstāsti kāpēc tiem zinātniekiem vajadzētu muļķus par dalītājiem?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:25
(Link)
Kā jau es teicum Mapats var sākt tās lietas pētīt, uz priekšu. Kas traucē?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:27
(Link)
Starp citu, tas kas ir redzams tutrubas bildē, ir vājas scifi filmas aksesuārs, nevis aparatūra. Nu galīgi pēc novērošanas uztvērēja neizskatās, iegooglē kaut ko iz sērijas radio surveillance scanner/ receiver , salīdzini.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:30. Oktobris 2018 - 21:39
(Link)
Eu, nu nomierinies.

Rakstīju tač - uz ātro sameklēts tutrubā vēl viens, kam sanāca un ne vārda par aparatūru.

Ja kādam ar multimiljonu aparatūru un grantu uz pieciem gadiem nesanak, tad varbūt nepareizajam cilvēkam dodat aparatūru un grantus. Bet jā cilvēki kuriem sanāk laikam neprasa grantus, viņi dara ar pieejamiem līdzekļiem, viņiem nav jāatskaitās par to kāpēc nesanāk, jāmeklē attaisnojumi, jānoliedz citu panākumi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:44
(Link)
/vēl viens, kam sanāca / apmuļķot mapatu. Jā tas viņam ir sanācis.

/tad varbūt nepareizajam cilvēkam dodat aparatūru un grantus/

Aparāts uztver un pieraksta kas diapazonā notiek. Tālāk var analizēt jebkurš, var analizēt ar dažādiem softiem, var izsūtīt ierakstu 3, 5, 10 neatkarīgiem ekspertiem, var salīdzināt dažādas analīzes metodes.

Kur ir?

Iedod man dajebko kas meiko sensu un es būšu sajūsmā.

/viņiem nav jāatskaitās par to kāpēc nesanāk, jāmeklē attaisnojumi, jānoliedz citu panākumi./

Nu jā viņi var vienkārši tukši lielīties ar saviem gļukiem. Nu var, bet kāds tam sakars ar zinātni?
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:30. Oktobris 2018 - 21:46
(Link)
Kas liedz zinātniekam-pētniekam(atsauce uz padumjo laiku skaitāmpantiņu) tikt pie K.Raudives ierakstu orģināliem?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:47
(Link)
Viņiem ir. Tur ir tikai fona troksnis.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:30. Oktobris 2018 - 21:50
(Link)
Nu labi pseidozinātniek pierādīji, ka nav jēgas klavieri klabināt.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 22:38
(Link)
Tu nesaprati. Pseidozinātnieki ir raudive un tml.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:46
(Link)
Redz, ka dpiemēram Penziass un Vilsons tiešām uztvēra ko neparastu, tad viņi to varēja nodemonstrēt

[un nobeli dabūja, ja kas]
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 22:55
(Link)
/vēl viens, kam sanāca un ne vārda par aparatūru. /

Smejos nevaru, nokritu zem krēsla, nu šitā frāze parāda mapatoloģiju visā godībā :D
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:16
(Link)
Tak što Mapats mierīgi var rakstīt propozāli transkomunikācijas pētīšanai radio diapazonā. Grāds fizikā, matemātikā un/ vai inženierzinātnēs gan ir stipri vēlams, jo grāds vnk nozīmē to, ka cilvēks māk strādāt ar datiem, izteikt domu, organizēt pētījumu utt. Grāds ir kā šofera tiesības apmēram, Mapats tak nesēdīsies autobusā kuru stūrē cīši labs cilvēks bez tiesībām?
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:30. Oktobris 2018 - 21:31
(Link)
Grāds ir pierādījums, ka cilvēkam bijis pietiekami pacietības izsēdēt caur augstskolu. Aptuveni tā. Kurš teicis neatceros.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:34
(Link)
teicis ir acīmredzams stulbenis, jo ar ``izsēdēšanu cauri`` tur nepietiek. Starp citu, drīkst painteresēties, kur Mapats ir speciālists? Es tā sapratu ka radiotehnikā?
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 23:19
(Link)
Tu esi spilgts piemērs, ka pietiek gan.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 23:20
(Link)
Vēl viens ar skābo vīnogu sindromu :P
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:31. Oktobris 2018 - 12:10
(Link)
Es jau neko nesaku sliktu par augstāko izglītību kā tādu, bet par muļķiem, kas iedomājas to nokārtojuši nu ir kļuvuši par elitāriem intelektuāļiem. Worst stupid = educated stupid. Cilvēkiem, kas dambēsi pēc dabas, tas daudz pamatīgāk sakāpj galvā. :)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:38
(Link)
uun also šitas ``grādi ir sūds`` ir tipiski cilvēciņiem kas tos grādus nav dabūjuši :D skābo vīnogu variants :D
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:30. Oktobris 2018 - 21:44
(Link)
Atskaitīties par saviem sasniegumiem dr.ctulhu klabē hehe, nē paldies.

Esi tik briesmīgi ieciklējies uz grādiem un vienīgo pareizo zinātniskumu, kā tāds ticīgais reliģiskajos strīdos. Tā teikt, nakotnes fašisti sauksies par antifašistiem.(C)manliekas britu premjers, jau miris.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:48
(Link)
Tā jau es domāju, ka tev nekā nav. Tukšs muldoņa, sorry tas nav uzbrauciens bet konstatējums. Kā jau es teicu, čuvaki kuriem bija kaut kas, to nopublicēja un dabūja nobeli.

[User Picture]
From:[info]mapats
Date:30. Oktobris 2018 - 21:53
(Link)
Muldēšanā ar ctulhu nobeli var dabūt, pseidonobeli. Nekādu uzbraucienu protams, tikai konstatējums.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 22:39
(Link)
viss, mapats sāk ģenerēt troksni. Gandrīz raudives balsis sanāk, satura tik pat :D
From:[info]mansgan
Date:31. Oktobris 2018 - 14:39
(Link)
dowsing-s? nopietni? kāpēc tikai rīkstes, metāla stieņi un kas tik vēl ne. un anglosakši i naftu dauzē, i ko tik vēl ne. tas te tikai pie mums iegājies, ka uz vecumu onkuļi sāk jūgties un ūdens āderes (tādu nav) meklēt.
un dauzings sen ir izpētīts zinātniski - ideomotoriskais fenomens (tāpat Ouija un viss pārējais tamlīdzīgais).
un smieklīgi ir domāt, ka ir kādi ĪSTIE dauzeri. kontrolētos apstākļos neviens neko nav spējis sadauzēt. es zinu, zinu, 'īstie' raudives, 'īstie' dziednieki, 'īstie' gaišreģi un pārējie 'īstie' šarlatāni vienkārši slēpjas un nav tik viegli tikt viņiem klāt. ja nu arī kāds no viņiem dodas uz kontrolētu eksperimentu, tad pie vainas vienmēr tiks atrasts kāds ārējs un/vai mistisks apstāklis.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:29. Oktobris 2018 - 22:24
(Link)
Bet also ar to es negribu teikt, ka būtu dajebkas jāaizliedz pētīt, lai cilvēki pēta visas hipotēzes kādas spēj iedomāties, da kaut vai lai spokus un dievu ķer, vienīgi ir tā, ka lietas kuras jau ir izpētītas nebūtu finansējuma prioritāte, nu tas ir ja man prasītu grantu zemes formas vai raudives balsu pētījumiem, tad es droši vien $$$ nepiešķirtu, jo tur jau lietas ir noskaidrotas.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:29. Oktobris 2018 - 23:38
(Link)
Tā vietā mēs dodam grantus, lai paskaidrotu, ka dzimumi ir fluīdi etc.:)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:29. Oktobris 2018 - 23:45
(Link)
un piešķiram doktorus teoloģijā. un [agrāk] PSKP vēsturē. Shit happens.

[lai gan par tiem dzimumiem šķiet ir citādi, es neesmu lasījis nevienu rakstu kur būtu postulēts ka bioloģiskais dzimums ir fluīds un tas pinpis vai pupi te parādās, ta pazūd. Vienīgi Viesturam Rudzītim bija kaut kas līdzīgs par vīriešiem kuri rodas no sievietēm, noslīdot olnīcām]
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 01:03
(Link)
Teofakā nemāca lūgt Dievu or smth. Update ur journal.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 11:22
(Link)
Okej un ja tā, tad kāpēc ir atsevišķi teofaks un filozofijas fakultāte? Nu jā es zinu tāpēc ka trādīcija, boloņas sistēma, bet nu kamōn tas ir anahronisms.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 17:18
(Link)
Tāpēc ka divas dažādas lietas.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 18:25
(Link)
teoloģija filozofijas nozare jeb virziens, ne?
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 20:09
(Link)
Nē.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:03
(Link)
Kas tad? Mākslas nozare? Jeb tomēr pseido zinātne kā astroloģija?
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 21:15
(Link)
Nav nekā nozare. Pati par sevi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 21:19
(Link)
tad jau pašas par sevi jo katrai reliģijai ir sava teoloģija :D
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 23:15
(Link)
Un tad? Katrai zinātnei arī savas doktrīnas.
Anyhow, tu laikam esi diezgan ignorants par teofaku. Tur kursu spektrs ir samērā plašs arī ārpus kristīgās doktrīnas apguves. Katrā ziņā lietderīgāks, nekā visādas psiholoģijas, antropoloģijas un ekonomistikas.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 23:18
(Link)
Es jau neko. senās valodas, darbs ar textiem utt. Meiko sensu. Es tikai par to, ka nah vienu un to pašu izsmērēt pa 2 faķiem?
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 23:21
(Link)
Tik pat labi varētu prasīt nahuj tev jāatvemj vienas un tās pašas stulbības ik pēc noteikta laika. Tev vajadzētu sākt lietot uzmanības deficīta medikamentus.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 23:23
(Link)
un to saka cilvēks kas apgalvo ka teoloģija neesot filozofijas nozare. Bet okej labi, piekritīsim, teoloģija ir pseidozinātne.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:30. Oktobris 2018 - 23:26
(Link)
okej, un ķīmija ir aerodinamikas nozare
Tu tiešām esi labs piemērs tam, ka augstāko izglītību var iegūt jebkurš retārds.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 23:29
(Link)
Bļaķ, vēlreiz.

Gnidrologs teica, ka teofakā nemāca pielūgt dievu.

okej, labi

tad ko teofakā māca

strādāt ar seniem tekstiem

senās valodas

dažus specifiskus filozofijas veidus, piemēram kristiešu filozofiju

kas tas viss ir?

a) vēsture
b) filozofija

kura vieta nav skaidra?
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:31. Oktobris 2018 - 00:50
(Link)
Filozofija ir mentāla masturbatorika. Teoloģija = metafizika. Vēsture tiek apgūta arī mācoties ķīmiju, tā kā tas vispār ne pie kā.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:31. Oktobris 2018 - 01:48
(Link)
Nu un metafizika kāreiz ir viens no filozofijas virzieniem
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:31. Oktobris 2018 - 12:07
(Link)
Nē, metafizika nav diskurss diskursa pēc, bet mēģinājums dot verbālus hintus divinity/absolūtu, kas caurauž realitāti. Filozofiem runāšana pati par sevi ir pašmērķis. Metafizikā atklāsme.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:29. Oktobris 2018 - 14:27
(Link)
upppsss, nu emm modernais ģeocentrisms piemēram :D
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:29. Oktobris 2018 - 16:02
(Link)
Psiholoģija, antropoloģija, dietoloģija, vobšem milzīgs skaits disciplīnu, kas paiet zem visādām cilvēkzinātnēm, nemazn nerunājot par tiem, kursiem, ko pasniedz kultūrmarksisma saindētos Rietumu univeros. Klimatoloģiju arī tur pat pie dietoloģijas var likt. Nav it kā nekas slikts to pētīt, bet saukt par zinātni gluži nevar. Imo arī vēsture nav zinātne klasiskā izpratnē, tāpēc tik pat labi var likt klāt kvazi/pseido prefixu.

[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:29. Oktobris 2018 - 16:29
(Link)
Nē nu pseidozinātni var uztaisīt jebkurai zinātnei līdzīgu, ķīmijai ( ūdens atmiņa) un fizikai ( torsionu lauki) arī.

[User Picture]
From:[info]mapats
Date:30. Oktobris 2018 - 22:16
(Link)
Spameris bļ. Atnāca un visu piedirsa.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:30. Oktobris 2018 - 22:40
(Link)
ak tu nabadziņš, nu paraudi vien mazāk jāčurā būs
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:31. Oktobris 2018 - 09:03
(Link)
Galējais secinājums par tipiņu.

Akadēmiski izglītots muļķis, dogmatisks scientoloģijas reliģiskais fanātiķis, ilgstošs seksa trūkums, mazvērtības komplekss vai uzmanības trūkums. Tas nelasot viņa klabi. To es kā muļķuloģijas speciālists secinu, pašpasludināts protams.

Viņam tiks liegts atbildēt no šī brīža, jo tiešām kaitinošs spameris.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:31. Oktobris 2018 - 18:50
(Link)
Wikipēdijas raksti taču nekad nav bijuši "zinātniski", kamōn