Pātaru Ansis ([info]kuminjsh) rakstīja,
@ 2010-06-22 20:34:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Tikko nosūtīju vēstuli
Labdien, cienījamais (vai patiešām - CIENīJAMAIS?) LMT!
Savā dzīvē esmu bijusi uzticīga dažādiem kretīniem, bet nu pēdējais mēnesis ir pārliecinājies, ka vislielākais kretīns manā dzīvē ir bijis LMT.
Pamatā manu Viedokli par Jums un Jūsu attieksmi pret seniem klientiem varat izlasīt: http://klab.lv/users/kuminjsh/1025411.html#cutid1
Un tātad, par pēdējo mēnesi:
maija beigās garantijas remontā Trodex tika nodots viens no mobilajiem telefoniem (MAZCENAS telefons, kas svarīgi), par kuriem es maksāju. Nieki vien - ik pa laikam izslēdzās visas pogas. Nepilnas nedēļas laikā mobilo atdeva - nekas nekaišot. Pēc trīs dienām atkal telefons sāka "streikot". Šoreiz remontā nodevu es pati (jo acīm redzot manu dēlu, kam ir 17 gadi, tur neņēma par pilnu). Kad pēc 3 nedēļām nebija nekādas ziņas, 21.06.10. norīkoju dēlu, lai aiziet uz T/C "Doli" apjautāties, kas noticis ar telefonu. Tur Trodex darbiniece sazvanīja servisu, kur viņai tika MELOTS, ka man ir zvanījuši pēdējās nedēļas laikā, bet nav sazvanījuši. (Kas ir visnotaļ dīvaini, jo es neizslēdzu telefonu 24 stundas diennaktī, bet nekādus zvanus neesmu saņēmusi.) Tālāk tika paziņots, ka par remontu jāmaksā 10 Ls, kaut gan garantija darbojas vēl līdz decembrim. Pēc pusstundas pati piezvanīju uz servisu Mūkusalas ielā. Tur darbiniece (priekšā nestādījās, kaut gan tas būtu bijis kā minimums pieklājīgi) teica, ka telefons ticis nosūtīts uz servisu Lietuvā, kur atklājies, ka vainīgs mitrums, tādēļ garantija tiekot atsaukta. Kad pieprasīju,lai tiek sastādīts akts un telefona aparāts kopā ar šo aktu 22.06. tiek nogādāts T/S "Dole", tas man tika apsolīts. Kas, PROTAMS, netika izdarīts.
Nekādu jautājumu - tikko BEIDZOT manās rokās nonāks šis akts, es vērsīšos PTAC.
Un tālākās darbības - es atteikšos no LMT klienta statusa abiem saviem telefoniem, lai gan esmu bijusi šajā statusā vairāk kā 10 gadus un, pieņemu - ne mazums Jūsu darbinieku kafiju apmaksājusi:)
Tālākie mani soļi - publiskot šo vēstuli,lai citiem operatoriem kļūtu zināms, ka meklēju jaunu telefona sakaru nodrosinātāju. Jūsu iespējas - pārliecināt mani, ka tomēr ir vērts palikt par Jūsu klientu! Termiņš - 01.07.2010.:)

UPD nosūtīju šo vēstuli BITEi un Tele2:) Godīgi - man ir pohuj, kas mani nopērk! Ja neviens, tad varu arī uz ZZ pāriet, nesāpēs:)


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kuminjsh
2010-06-22 21:21 (saite)
Nē,nu loģiski var būt gadījums "izmirku lietū", un pat 2x, bet nu atkārtoju - mēs nedzīvojam tuksnesī, bet LV, kur šādi varianti var notikties 5x mēnesī vismaz,un attiecīgi telefonu piegādātājam būtu jāierēķina riskos!
Viņiem par sliktu runā arī melošana par zvanīšanu man, tātad arī citās jomās viņi varētu melot! Un ja tagad tas telefons galīgi neies (iepriekš ta gāja, ta negāja), man būs pilnīga pārliecība,ka servisā sapisa. Tā pati dura pēc parunāšanās ar mani (hoho, tā tik bija saruna, pat mani kolēģi bijīgi pieklusa!) varbūt meta to aparātu pret zemi, nemaz nebrīnīšos!:) Vai LMT nevajadzētu piedomāt, izvēloties sadarbības partnerus?
Katrā ziņā - mani DAJEBAĻI, un tur nu patiesam ir jāpacenšas!:(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2010-06-22 21:28 (saite)
Nu tehniski šitādus "ta iet, ta neiet" gļukus ir visgrūtāk atklāt (skat. manus piedzīvojumus ar iepriekšējo opeli un komutātōru), bet nu jā, iespējams, ka problēma ir taja galā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2010-06-22 21:35 (saite)
Nu ja, ārzemēs šādos gadījumos (kad vēl garantija)nomaina klusējot un vēl atvainojas, bet nu šeit...pofig - telefons vai autiņš... Katrā ziņā kārtējais pierādījums,ka LV cilvēkus par mēsliem tura. Bet nu es nepadošos!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2010-06-22 21:38 (saite)
Būs jau labi :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2010-06-22 21:40 (saite)
Man - jā!;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]aizliegts_v
2010-06-26 23:31 (saite)
Nu, manam iepriekšējam fotoaparātam arī vilka garumā procesu līdz beidzās garantija. Un tad pēkšņi defektu atklāja - jāmaina visa plate, tobiš, varēju izmest :/ Kad lasu kā amurikāņiem šādos gadījumos uzreiz maina aparātus, pat nemēģinot remontēt, skaudība metas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?