Nē,nu loģiski var būt gadījums "izmirku lietū", un pat 2x, bet nu atkārtoju - mēs nedzīvojam tuksnesī, bet LV, kur šādi varianti var notikties 5x mēnesī vismaz,un attiecīgi telefonu piegādātājam būtu jāierēķina riskos!
Viņiem par sliktu runā arī melošana par zvanīšanu man, tātad arī citās jomās viņi varētu melot! Un ja tagad tas telefons galīgi neies (iepriekš ta gāja, ta negāja), man būs pilnīga pārliecība,ka servisā sapisa. Tā pati dura pēc parunāšanās ar mani (hoho, tā tik bija saruna, pat mani kolēģi bijīgi pieklusa!) varbūt meta to aparātu pret zemi, nemaz nebrīnīšos!:) Vai LMT nevajadzētu piedomāt, izvēloties sadarbības partnerus?
Katrā ziņā - mani DAJEBAĻI, un tur nu patiesam ir jāpacenšas!:(
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: