L ([info]kbrgs_) rakstīja,
@ 2017-01-04 09:05:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
holy shit. 4 dienas kaimiņi neko nedarīja. holy shit.
http://www.diena.lv/raksts/latvija/kriminalzinas/dobele-divas-nedelas-cetri-berni-ieslegti-dzivokli-ar-mirusiem-vecakiem-meitenite-mirusi-14163164


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]virginia_rabbit
2017-01-04 16:10 (saite)
noslēgtā mentalitāte, bļa.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]milda
2017-01-04 16:38 (saite)
"ģimene dzīvojusi sociālā mājā"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2017-01-04 23:24 (saite)
Tam vispar nevajadzetu but nozimes, jo nav ta, ka maznodrosinatajiem vai alkoholikiem vai vienalga kam, kas dzivoja taja maja, jau apriori ir mazak cilvecibas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2017-01-04 23:49 (saite)
Tas būtu skaisti, protams, ja tās cilvēcības būtu, bet ja nav tomēr? Es tikai nezinu, kāda ir sociālo dienestu loma attiecībā uz šo māju iemītniekiem un bērniem. Visu sabiedrību vainot ir jauki, bet vai sociālie dienesti ir turējuši pietiekamu rūpi par šo ğimeni, gan ir jautājums. Pie tam nord varētu zināt oderi, ka bērni tādās situācijās nemaz skaļi neraud, jo tīri vienkārši aiz bada nav spēka.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2017-01-04 23:54 (saite)
My point is, ka jau mineju zemak, ka attistitai, izglitotai un veselai sabiedribai jabut vienlidz augsti standarti pret visiem sociuma dalibniekiem. Nav ta, ka ja "sociala maja",tad jabut lielakam pofig.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2017-01-05 00:06 (saite)
Bet mēs neesam tāda sabiedrība. Var tos standartus gribēt un uzlikt, bet neesam vesela sabiedrība. Un ne tikai šajā jomā. Un tagad lasu, ka policijas iecirknis ir tikai 100 m no mājas. Blakus dzīvoklis, kur it kā dzīvo sievietes māte, bijis tukšs, bet otrā ļoti veci cilvēki, pie tam dzīvoklī vēl skanējis TV. Es nevienu neaizstāvu, bet ir tā kā ir. un es negribu justies atbildīga un vainīga par šo negadījumu. Tas ir mans points.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2017-01-05 00:14 (saite)
Es Tevi pilnigi saprotu. Bet man personigi (un shi tacu ir ciba, sheit Viss ir personigi), "ka ir, ta ir" nav attieksme, ar kuru varu dzivot. Man skiet, ka ir jatiecas pec veselas sabiedribas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2017-01-05 00:20 (saite)
Nu tad jāsāk ar sevi. Ko Tu konkrēti varēji darīt, lai šāda trağēdija nenotiktu un ko esi gatava darīt tagad šīs lietas sakarā? Jo mēs katrs viens esam šīs sabiedrības sastāvdaļa. Filozofēt, ka nav jāsamierinās izklausās cēli, bet ko tālāk?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2017-01-05 00:23 (saite)
Konkreti es, domajot par veselu sociumu, dazreiz stradaju ar ieslodzitiem jauniesiem. Latvija esmu bijusi iesaistita aktivisma pret homofobiju. Man shis lietas ir saistitas, vismaz cik mana filosofesana to pielauj :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2017-01-05 00:25 (saite)
Bet, domaju,shi nav atbilde, ko gribeji dzirdet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2017-01-05 00:34 (saite)
Nu bet tad jau Tu zini, cik slimi mēs esam. Ieskaitot sevi pašu, vai ne? Un vai atbildìbas novelšana konkrētā situācijā uz sabiedrību kopumā ir ceĺš kā to atveseļot?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2017-01-05 00:36 (saite)
Man tiesi liekas, ka neesam slimi! Tiesi tapec. Esmu loti, loti hopeful.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2017-01-05 00:42 (saite)
Ā, nu tad mums citāds sākotnėjais skatījums. Es diezgan depresīvi skatos uz sabiedrību kopumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2017-01-05 00:48 (saite)
Es vairak nihilistiski, bet tas neizsledz virzibu uz moralu sabiedribu. Varbut vel no filosofijas studijam LU palikusi :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2017-01-05 09:32 (saite)
kad paskatās, kas notiek skolās šobrīd, tad tur ar to virzību uz morālo sabiedrību ir gaužām švaki. ir jau sarakstīti smuki visādi plāni un ziņojumi, bet tas viss paliek uz papīra. realitāte ir diezgan skaudra un nemaz nevajag sociālo māju iemītniekus vai cietumniekus. pedagogu emocionālā inteliģence un spēja/griba saredzēt vardarbību/problēmu ir katastrofālā līmenī. varam jau sevi mierināt ar pieņēmumu, ka mana pieredze bērnu sakarā ir izņēmums, bet nu man nav šobrīd pamata domāt citādi kā vien to, ka cilvēki, kuriem būtu jāvar identificēt un strādāt ar problēmsituācijām, jo tak it kā ir guvuši attiecīgo izglītību un saņem par to algu, to kāda iemesla deļ tomēr nevar vai negrib. vēl joprojām valda dominējošs uzskats, ka upuris pats pie visa ir vainīgs. mums sabiedrībā ir upura domāšana. un kaut vai tepat cibā var smuki novērot cilvēkus, kam patīk mutē tā asiņu garša. tāpēc neko veselīgu es neredzu, jo diemžēl arī tā saucamā profesionāļu komanda mums ir ar ļoti deformētu domāšanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rasbainieks
2017-01-05 05:00 (saite)
un kā ar atbildības novelšanu tikai uz dienestiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]milda
2017-01-05 00:28 (saite)
Bet es esmu piekususi atbildēt par visu un justies vainīgai kā sabiedrības daļai. Varbūt beidzot godprātīgi katram būtu jādara savs darbs un pēc katras šāda veida trağēdijas attiecīgajiem dienestiem jāveic analīze, kādas pazīmes par sagaidāmo trağēdiju palika neievērotas. Jo nu neba pirmo reizi tak jau pāris lietoja narkotikas, pieņemu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2017-01-05 00:31 (saite)
Bet tas tacu ir pats par sevi saprotams, un ceru, ta ari notiks. Par Tavu pirmo teikumu- ari tas ir normali, ne? Laiku pa laikam man ari ta ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2017-01-05 00:40 (saite)
Agrāk nebija, bet tad es izdegu un sāku distancēties no jušanās lidzatbildīgai par visu un visiem. Pat ja kaut kas notiek distancēti un mani uzrunā kā sabiedrības daļu. Tad viss, es gribu izstāties. Gan bēgļu, gan šādos gadījumos, jo tīri vienkārši maniem bērniem vajag arī mammu vēl.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]nord
2017-01-04 17:01 (saite)
Četri tik mazi bērni parastos ikdienas apstākļos taisa tādu troksni, raudas un klaigas, ka maz neliekas, es domāju, ka šajās liktenīgajās dienās kā reiz bija klusāk kā parasti, jo pārbijušies, izmisuši un, ja vēl novārguši bērni slēpjas, raud klusu, līdz apklust pavisam un vnk guļ čokuriņā. Vainot kaimiņus ir mūsu dabiska dusmu reakcija, kaut problēma ir daudz dziļāk- abi vecāki lieto narkotikas, tā, ka ar galiem- kur ir policija, kura tagad vaino kaimiņus, kur bija tie bāriņtiesas eksperti, kas tagad čakli strādā, kur bērnu ģimenes ārsts, kur pirmskolas izglītības pedagogi, kur sociālais dienests, kur un kā, un ko tieši darot sava darba laikā viņi pelna sev algu, ja beigās mums ir vainīgi djadja vasja un baba duņa?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]milda
2017-01-04 17:10 (saite)
piekrītu. pie tam ja tā ir sociālā māja, tad kādi vēl kaimiņi. tie kaimiņi tak tādi paši dieva doti pabērni, kuri kas zin, vai ar nelieto to, ko lietoja konkrētais pāris.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sara
2017-01-04 17:22 (saite)
yap

iesaku palasit visiem Petera Klavas rakstu sievieu zurnala""Una" nesapratu gan kapec vins deva interviju kaut kam tadam bet nu varbut ari bija vajadzigs. bet vins tiesi par so runA- sterilizacija un iespeju laut nomirt - nevis glabt uz naves/ dzivosanas slieksna. Domaju, ka zidainim paveicas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]shelly
2017-01-04 21:50 (saite)
Kā bada nāvi, kas ir gara un drausmīgi mokoša, var nosaukt par "paveikšanos"?
Iesaku iet iedzert indi, nopietni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sara
2017-01-04 23:42 (saite)
Tapec, ka zidainim paveicies - kada nāve ir tāda ir - viñš neizvēlējās. A pārējiem bērniem gan būs pipec dzīvot tālāk bērnu namos. Un beidz gaudot līdzjútības dziesmas. Dabīgā atlase ir dabīgā atlase, ja esi tik žēlsirdīga kā izliecies un visus te vaino- tad pati uzñemies atbildību un adoptē sīkos, ko Tu protams nedarīsi. Bet gaduot sēri un vilkt līdzi to gan. Tāda falša līdzcietība. Vai Tu pati bútu zińojuis, interesējusies? Cik tavā apkartnē tādu gimenu? Kā tu palīdzi? Vispirms uzod sev. Jautājumus un tad ñaudi, cik socialais dienests un kaimiñi slikti. Daiłdirsēji

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2017-01-04 23:49 (saite)
Draugi, ludzu, bez personigiem apvainojumiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dute
2017-01-05 00:00 (saite)
sara ir trollis, neņem galvā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]shelly
2017-01-04 17:55 (saite)
Drausmīgi.
Un dīvaini - LV daudz biežāk notiek šitā:
http://klab.lv/~neraate/1560565.html

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2017-01-04 17:57 (saite)
Labak ta, man skiet

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]shelly
2017-01-04 17:59 (saite)
Nē, nu, protams, galvenais, lai visi dzīvi, pārējais ir labojams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]barbala
2017-01-04 19:05 (saite)
sociālā māja, lēšu, kaimiņi, diemžēl nav labāki. jautājums, kāda šajā situācija- brēcoši bērni un kopš 27.12 "ārpus dzīvokļa neredzeti" loma ir sociālajiem darbiniekiem, kaut kādam pašvaldības personālam un jā - pašiem kaimiņiem tomēr arī.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]shelly
2017-01-04 21:47 (saite)
"Novada domes priekšsēdētājs Andrejs Spridzāns (ZZS) skaidroja, ka ģimene dzīvojusi pašvaldības dzīvoklī, blakus piešķirts dzīvoklis arī sievietes mātei, taču māja nav sociālais nams, kā šodien preses konferencē paudis Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis."
http://www.delfi.lv/news/national/politics/dobele-tragediju-piedzivojusi-gimene-nav-bijusi-barintiesas-redzesloka.d?id=48375541

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kbrgs_
2017-01-04 23:27 (saite)
Tam nav nozimes. Sabiedribai, it ipasi LV, nevajadzetu uzskatit, ka socialo maju (kada ta, starp citu, nav), iedzivotajiem jabut zemakiem standartiem attieciba pret tik basic impulsiem ka lidzjutiba morality.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2017-01-04 23:28 (saite)
Tam es ļotļoti piekrītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?