Sacerda ([info]invidia) rakstīja,
@ 2006-12-17 16:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Jūs vispār kādreiz esat sev uzdevuši jautājumu, kāpēc rakstat Cibā? Jo tas nebūt nav pašsaprotami.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]shelly
2006-12-17 16:20 (saite)
Vispār es nebūtu sākusi rakstīt, ja man nebūtu atbildes uz šo jautājumu.
Bet tavs augstprātīgais tonis ("jūs vispār kādreiz..") gan ir ... es pat nezinu kāds.Smieklīgs - ne īsti. Riebīgs, stulbs - ne gluži. Uzdod sev kādu jautājumu par to.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]invidia
2006-12-17 16:22 (saite)
Tava vēlme visus pamācīt un norādīt uz nelabiem toņiem ir ne mazāk "Smieklīgs - ne īsti. Riebīgs, stulbs - ne gluži."

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]diana
2006-12-17 17:32 (saite)
Skaidrs, ka jebkurš retorisks jautājums ir jautājums sev. Man gan jautājuma formā nekas nelikās ne augstprātīgs, ne stulbs. Jautājums kā jautājums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2006-12-17 20:36 (saite)
Kāpēc tu pārsvarā piekasies vai pielien? Uzdod sev kādu jautājumu par to

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]murks
2006-12-17 16:23 (saite)
Es jautātu pretēji - kam būtu jānotiek, lai jūs pārstātu ciboties (t.sk. nelasītu un nekomentētu)?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]putana
2006-12-17 16:33 (saite)
nezinu. nekam? es vienkārši vienu dienu vairs nerakstītu. & nelasītu arī droši vien.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]murks
2006-12-17 16:43 (saite)
Kopš kura laika TO sauc par nekas? ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]putana
2006-12-17 16:29 (saite)
es vairs neatceros, kāpēc es sāku. es atceros, ka biju apņēmusies nesākt ;) bet kāpēc es rakstu cibā? jā, aiz ieraduma.. tāda kā atkarība savā ziņā. bet kāds tad nopietns iemesls te varētu būt, m?

(Atbildēt uz šo)


[info]hagi
2006-12-17 16:54 (saite)
Jā. Tiesa, apmierinošu atbildi es tā arī neesmu atradusi, tas tomēr ir drusku slimīgs pasākums.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]invidia
2006-12-19 23:08 (saite)
Savādā kārtā pašiem cibistiem tā ir kļuvusi par tik pašsaprotamu lietu, ka esmu pat, piemēram, sevi pieķērusi kādam uzdodot it kā retorisku jautājumu par to, vai šis kāds raksta blogu, un, saņemot negatīvu atbildi, ieplešu acis un vaicāju "kā? kā tas var būt?"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lord_andrey
2006-12-17 17:27 (saite)
tā ir nepiepildītas komunikācijas nepieciešamības apmierināšana... diezgan cilvēcīgi, manuprāt... cilvēki, kam ir bagātīga sociālā dzīve, cibojas mazāk par tiem, kas dzīvo savā iekšējā pasaulē...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]spirit
2006-12-17 17:33 (saite)
o nē, nebūt.
bet tā vismaz nav visiem jāstāsta 100 reizes viens un tas pats :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lord_andrey
2006-12-17 19:25 (saite)
:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]thief
2006-12-17 18:32 (saite)
zem "nepiepildītas komunikācijas nepieciešamības apmierināšana" var pabāzt praktiski jebko. ieskaitot neapmierinātu komunikāciju pašam ar sevi. pārāk izplūdis termins.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]thief
2006-12-17 18:52 (saite)
zem "nepiepildītas komunikācijas nepieciešamības apmierināšana" var pabāzt praktiski jebko. ieskaitot neapmierinātu komunikāciju pašam ar sevi. pārāk izplūdis termins.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lord_andrey
2006-12-17 19:25 (saite)
nav gan izplūdis... :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]thief
2006-12-17 22:29 (saite)
spēcīgs arguments.. pēc tāda man ir grūti ko iebilst.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lord_andrey
2006-12-18 15:45 (saite)
man vienkārši ir slinkums kaut ko skaidrot... bet tas bija domāts zinātnisks termins ar konkrētu nozīmi...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]thief
2006-12-18 20:50 (saite)
es apzinos. tieši tāpēc arī iebildu, ka tas ir pārāk izplūdis, lai kaut ko spētu paskaidrot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lord_andrey
2006-12-18 21:43 (saite)
ne velna viņš nav izplūdis... ;D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]putana
2006-12-17 18:59 (saite)
da nu. man ir pārmēru bagāta sociālā dzīve. so what?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lord_andrey
2006-12-17 19:23 (saite)
pēc jūzerbildes un nika spriežot, nepietiekoši bagāta... :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]putana
2006-12-17 21:18 (saite)
nē. man vienkārši ir citāda sociālā dzīve nekā man gribētos.
a niks & jūūūzerbilde dēļ tā, ka gribu visatļautību beidzot sev cibā ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lord_andrey
2006-12-18 15:44 (saite)
nu lūk, pati jau arī atbildēji "citāda sociālā dzīve nekā man gribētos"... un mana ideja, rakstot par sociālo dzīvi bija tā, ka Ciba piepilda neapmierinātās sociālās vajadzības...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kaitnieks
2006-12-18 23:25 (saite)
Arī man ir iebildumi pret šī apgalvojuma formu. "Nepiepildīts" kaut kā asociējas ar nepilnvērtību. To visu var skaidrot jaukāk - vēlme apmierināt komunicēšanās instinktu pa jebkādiem pieejamiem kanāliem. Ja šis subjektīvais piepildījums ir lielāks caur virtuālo, šķietami plašo, pusanonīmo komunikāciju, tad loģiski, ka cilvēki izvēlēsies cibu nevis sociālo dzīvi, bet domāju, ka būs arī cilvēki, kam vajadzība pēc komunikācijas ir tik liela, ka viņi nepārtraukti turēs vaļā aktīvus visus iespējamos komunikācijas kanālus, ieskaitot draugus, paziņas un cibu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lord_andrey
2006-12-18 23:59 (saite)
ta labi, Tev taisnība... jums visiem taisnība... ak, jel, pasaules sodība... :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]invidia
2006-12-19 23:03 (saite)
Es gan domāju, ka Tev taisnība, vienkārši pārējie izrāda tipisko agresīvo neapmierinātību ar spriedumu, kas viņus nostāda zemāk vai vienkārši citur, nekā pašiem gribētos :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lord_andrey
2006-12-20 20:12 (saite)
vismaz Tu, saulīt, mani saproti... :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]invidia
2006-12-19 23:05 (saite)
Pie tam, cik spriežu no šeit redzētā, motivācijas rakstīt blogu atšķiras viena no otras daudz lielākā mērā, nekā es līdz šim domāju. Līdz ar to, sīkāk neiedziļinoties, prasās pateikt apnicīgo, izplūdušo (lūk, šī tiešām ir izplūdusi) frāzi - bet uz katru jau tas neattiecas simtprocentīgi u.tml.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]diana
2006-12-17 17:29 (saite)
es - lai saņemtu komentārus.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]invidia
2006-12-18 15:59 (saite)
Patīkama atklātība :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]invidia
2006-12-19 23:05 (saite)
Kāpēc tu vēlies saņemt komentārus?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]diana
2006-12-20 00:04 (saite)
Tāpēc, ka es ikdienā vispār nesatieku cilvēkus, izņemot Artūru un bērnus. Gribas kontaktēties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]spirit
2006-12-17 17:35 (saite)
lai cik tas nebūtu varbūt nožēlojami. šī vieta bieži ir miskaste. kur izmest to, ko tu nevari izmest cilvēkiem redzot. tomēr rakstīti vārdi tiek uztverti savādāk.
brīžiem, vnk lai citi zin, ka vel esmu dzīva. lai es pati zinu.
bet tā pavisam līdz galam kāpēc. nezinu
varbūt tiešām. komunikācija, komentāri. mhmmm... viņi zin, es zinu, kas darās citu sirdīs. jo faktus jau reti kurš raksta. un mani jau arī vairak interesē ka tie draugi jūtas, nevis ko viņi ēda brokastīs.
nezinu. tu pati kādreiz teici, ka ciba tas ir vairak kā čats, tas ir kā vēstules :)

(Atbildēt uz šo)


[info]insight
2006-12-17 19:09 (saite)
manuprāt, tas ir drusku ekshibicionisms - mēs publiskojam sevi.

un arī drusku nekrofīlija - palasīt vecumvecus ierakstus savā un citu ļaužu dienasgrāmatās, pabikstīt līķīšus dvēselē, pacilāt skaistas un varbūt piemirstas puķītes starp biezas grāmatas dzeltenajām lapām, gremdējoties atmiņās par "vecajiem labajiem laikiem".

un arī komunikācijai, kā te jau tapa teikts.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]prodn
2006-12-17 20:32 (saite)
piekrītu tam par to ekshibicionismu pa visiem simt punktiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]invidia
2006-12-19 23:09 (saite)
Ar kādu mērķi mēs publiskojam sevi, kā tu saki?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]insight
2006-12-21 19:47 (saite)
varbūt lai pašapliecinātos...lai atstātu pēdas.

No ārpuses liekas, ka cilvēku motivācija rakstīt ir tikpat atšķirīga, cik viņu rakstītais. Tomēr man liekas, ka saknē tā ir stipri līdzīga, tāpat kā tiem, kas uz soliņa uzskrāpē "я здесь был". Turklāt nav būtiski vai jūzeris posto dzejoļus un filosofiskus apcerējumus, vai pastāsta par savu brokastu saturu. Tāds necils, bet tomēr nospiedums bezgalīgajā tīmeklī - es te biju, es te esmu, es dzīvoju, es eksistēju. Ingai Ābelei ir ļoti skaista miniatūra "Elēģija" par šo jautājumu.

ciba ļauj komunicēt, ciba daļēji kompensē uzmanības trūkumu, cibā var radoši un visādi citādi izpausties, ciba uzklausa un pažēlo.

kāpēc tu raksti?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]invidia
2006-12-21 21:52 (saite)
Savus motīvus negribas izpaust publiski, bet nekas stipri attālināts no tevis aprakstītā tas, protams, nav.
Jā, šeit izpaužas skumjā patiesība par to, ka mēs visi esam vispārināmi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]insight
2006-12-23 17:13 (saite)
Cik nu vairs skumjā :]

lai nu kā - siltus svētkus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]insight
2006-12-23 17:11 (saite)
ui, Regīnai Ezerai nevis I. Ābelei, sajaucu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]prodn
2006-12-17 20:28 (saite)
es pārsvarā pierakstu lai neaizmirstu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rombs
2006-12-18 10:44 (saite)
mhm, lai veelaak buutu tas domu komposts, ko paarrakt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tamils
2007-01-25 12:53 (saite)
Tapeec ka man patiik atkariiba, taa reibina, lauj ievest dziivee jaunas personiibas, ar kuraam sevi identificeeju uz kaadu laiku un peec vajadziibas iesleedzu fiziskaa liimena dziivee. Vispar gruutia pskaidrot, bet ja esi erudiita- sapratiisi.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?