Marts 20., 2012
| 14:44 Btw, par anālo seksu runājot es pieņemu, ka vīriešiem (nu, tādiem Stereotipiskajiem Vīriešiem) nepatīk doma par anālā seksa saņemšanu (pat tad, ja to izveic sieviete ar palīglīdzekļiem) tāpēc, ka tas rada kautkādu "that's so gay" iespaidu bet tie paši Stereotipiskie Vīrieši tak absolūti nebremzē pie domas par anālā seksa sniegšanu sievietei (da tieši otrādi, tas ir tākātāds svētais grāls), lai arī tas taču ir tieši tikpat gay?
(Vai arī es esmu no tā kautkādu freidismu izvilkusi, bet patiesībā viņiem vnk bail, ka sāpēs?)
/upd: visi tik gudri, tik gudri, ka nav ko dirst pasūtīt :) atstāju šo lohatrona ierakstu, lai saglabātu nākamībai komentātoru sakarīgumu.
|
Comments:
es neesmu dzīvē laikam satikusi nevienu stereotipisku vīrieti. bet varbūt tur vajag sasniegt zināmus gadus, lai nogarlaikotos līdz interesei.
Nu nez, mankautkā ir gadījies runāt par daudz ko ar visādiem vīriešiem (ne tikai stereotipiskiem) then again, vienīgais keiss, kur tas viss aizgāja tālāk par runāšanu, pats ar kautkādiem homokompleksiem nemocījās.
/man, starp citu, ir būtiski iebildumi pret jebkā, kas nav izteikti tradicionāls sekss, norakstīšanu uz "nogarlaikošanos līdz interesei", jo tas reducē seksu uz "interesēšanos", kas atkal ir pārāk maziņš vārdiņš tik lielai un būtiskai lietai, jā.
es neizprotu pēdējo teikumu. tas reducē jebko ārpus tradicionālā seksa līdz interesei, un, jā, manuprāt, tā ir ziņkāre. ja nu vienīgi mēs nemeklējam traumas, kas liek sliekties uz netradicionālu seksu. teikums bez puritāniska nosodījuma, ja nu izklausījās.
manā matemātikā cilvēks ar veselīgu seksuālo draivu meklē lietas ārpus rāmjiem brīdī, kad seksā iestājas rutīna, vai tad ne?
Nuvot, tieši šitais man liekas bulšits, tipa "vai nu nogarlaikojies, vai traumēts kautkāds, jo normāliem cilvēkiem ir veselīgs sekss".
pirms es apsveru, vai man ķerties pie salmiņa "nav nekādu normālu cilvēku un normāla seksa tātad", man tiešām liekas, ka ziņkāre ir motivācija. jebkuras idejas realizēšana ir ziņkāre par to, kāda šī ideja izskatījusies materializējusies. "ar gadiem" - jo kosmopolitēns man vienmēr mācījis, ka jo vecāki mēs kļūstam, jo seksuāli atvērtāki un eksperimentālāki. pieņemu, ka vīriešiem (varbūt ne stereotipiskiem)vienā brīdī pašapziņa ir pietiekami augsta, lai viņi tiktu pāri homofobijām un citiem niekiem. bet atgriežoties pie pirmsākumiem. ja šī teorija būtu patiesa, tad to tomēr nav pārāk grūti pamatot ar visādu instinktu un dzimumlomu bulšitu. say, iekarot un pakļaut jaunas teritorijas, tā vietā, lai padarītu sevi pašu ievainojamu.
ziņkāre ir labs veids, to pasniegt, nu tipa "eu, a pamēģinām šitā, redzēs, kas sanāks" (salīdzinājumā ar smagnējo "es bieži domāju, kā būtu ar tevi darīt šitā, un man gribas to realizēt dzīvē")
tajā pašā laikā, tikko kaut kas tiek iztēlots, cilvēks jau apmēram ieliek sevi tajā lomā un izdomā, vai grib vai negrib
t.i., ziņkārīgi jau varētu būt viskautkas ("kā būtu ievietot vagīnā nomizotu banānu?"), bet tas tiek iztēlots ("yeah, un ko tad, ja viņš tur nolūst un paliek?") un daudz kas netiek realizēts ("ar karotīti ārā ķeksēt, štoļi?"). Iztēles posms tad arī ir tas būtiskais (jo reālistiski jau pasaule vairāk mainās tajā brīdī, kad cilvēks akceptē savu iztēlošanos, nekā tad, kad šī iztēlošanās tiek vai netiek realizēta... tā man šķiet)
varbūt es ziņkāri tomēr uztveru nevis kā blakusparādību, bet dzinējspēku. dzīvē, seksā..kur tik ne.
piemēram pašlaik mani nomāc jautājums- a kāpēc nomizotu?
bet par to iztēlošanos. ir cilvēki, kas sevi kaitinoši daudz analizē un teorētiski pieņem, bet tas neko nemaina viņu dzīvē, jo viņi ir un paliek novērotāji. vai arī tādi, kam šī iztēlošanās pārbraukšana uz virsapziņu tiešām ko maina. un tad vēl visādi citi cilvēki...
bet nu labi. beigsim. mēs tagad esam vairāk vienā lappusē. iešu domāt par banāniem.
:D
tāds arī bija mērķis, jā
hmm, interesanti, no visiem, ar ko sanacis runat, laikam tikai DK dzivojoshs libanis runaja par velmi savu meiteni pierunat. bet varbut man nepareizie virieshi gadijushies
nu nez, man ir gadījies satikt pietiekami ziņkārīgu personu, lai izmēģinātu visu ko :) Dakteris prostatu tak arī pārbauda caur dibenu.
Oj, es par ziņkārīgajiem-izmēģinātājiem neiespringstu, tas jau ir cits stāsts. Es vairāk par to mačo "kā pierunāt sievu piekrist anālajam seksam?" tematiku. (Tādu gan man nav gadījies satikt - vai arī viņš ir gudri klusējis, lai nejauši pats neuzrautos.)
Manšķiet, ka "prostatas pārbaudes laikā reāli uzbudinājos, whoa!" arī nav tematika, ar ko veči baigi lielītos, bet then again, ko nu es par to zinu.
ir pat tādi, kas regulāri iet pārbaudīt prostatu, jo gūst baudu
nu tas, ka no tā var gūt baudu, ir tā normāli
piezīmēsim, arī veselīgi!!! vēzi mazāk noķer un tā :) un dakterim, un apdrošinātājam prieks
Par freidismu nezinu nekā (kā vien stāstu, ka kungs atklājis know-how: nevis šķiest laiku, komentējot sievišķu forumos izklaides pēc, bet par to pašu, tb garlaicības māktu nuovorišu lauleņu fantāziju, sapņu un neirožu analīzi var iekasēt naudu), bet konkrētajā tēmā vairāk sliecos meklēt atbildi etoloģijā, tb gudolismā (terminu atvasinu no gorillu sabiedrības pētnieces van Gudolas uzvārda). Bet etologi viennozīmīgi norāda, ka lielajiem primātiem tēviņu sadursmēs par vietu hierarhijā, uzvarētājs apliecina savu pārākumu pār zaudētāju, imitējot (vai pat realizējot) ar to dzimumaktu. Tb primātu tēviņam anālais dzimumakts nozīmē statusa zaudēšanu. Aizdomas, ka par spīti nupat iznākušajam jaunajam i-padam, cilvēces vairums neko tālu no saviem "džungļu radiem" nav tikusi. Arī cilvēku sabiedrības deklasētākajā daļā mūsdienās līdzīgi notiek ieslodzījuma vietās, kur "nolaiž" pa hierarhijas kāpnēm, anāli izvarojot, vai karadarbības zonās ar gūstekņiem (pēdējais piemērs ir kā Lībijas gāzto vadītāju Muamaru Kadafi pirms nogalināšanas viņa slepkavas anāli izvaroja ar priekšmetiem, lai demonstrētu, ka tas zaudējis savu statusu un ir "nolaists" pašā hierarhijas apakšā).
odnaka
tas meiko sensu, un meikotu vēl vairāk sensa, ja notiktu arī korporatīvajā vidē
(lai arī, atkal jāsaka, konueszinu, varbūt notiek, tikai es nekad neesmu uztvērusi nopietni to "klients mani izdrāza" sentenci)
Nu, ja neuztver visu tik burtiski, tad arī korporatīvajā vidē tas strādā. Ne par velti izmanto apzīmējumu, ka "priekšnieks drāž darbiniekus" par atsevišķiem nopelniem.
njā, tad faktiski paliek tikai jautājums, kāpēc es neredzu daudzundiktus sieviešu jautājumus "kā piežmiegt vīru pieņemt anālo seksu", lai arī visādi citādi dominance tak tiek demonstrēta.
varbūt dažām sievietēm vnk nav jājautā, ja var darīt
Nu, varbūt jēdzienā "dominance" sievietes un vīrieši ieliek dažādas lietas, un rodas dažādas asociācijas. Nu, kā anekdotē - kad es drāžu, tad mēs drāžam, kad tevi drāž, tad mūs drāž.
labs
bet, ja neiedziļinās pamatinstinktos, tad gluži vienkārši jebkuram pusaudžu zēnam pieejamā pornogrāfija uzskatāmi demonstrē, ka anālais sekss ar sievieti ir kruta, bet ar vīrieti- nu tas jau tikai pediņu porņukos.
odnaka! par šo faktoru biju galīgi aizmirsusi
Mani nupat nomāc jautājums, vai sievietes tiešām iekāro vīrieša dibengalu?
dibengals vispār bioloģiski ir ZE ŠIT, ņemot vērā to, ka laba dibena muskulatūra = veiksmīgāka prokreācija
promska vēl joprojām ir jautājums, vai visu, kas patīk, gribas arī izdrāzt :) bet tas jau drošvien individuālāk
/tiesa, ZE ŠIT varbūt nebija veiksmīgākais apzīmējums
| From: | jim |
Date: | 20. Marts 2012 - 19:33 |
---|
| | | (Link) |
|
gay tas ir tāpēc, ka pēcpusē ņemtais ir pilnīgi pasīvs tajā momentā un var tikai saņemt (baudu/pazemojumu), kurpretī ņēmējs pēcpusē ir aktīvi dominējošs visās nozīmēs.
Greek society did not distinguish sexual desire or behavior by the gender of the participants, but rather by the role that each participant played in the sex act, that of active penetrator or passive penetrated. This active/passive polarization corresponded with dominant and submissive social roles: the active (penetrative) role was associated with masculinity, higher social status, and adulthood, while the passive role was associated with femininity, lower social status, and youth. source
vot, tad, jo vecāks cilvēks paliek, jo vairāk viņu vajag ņemt pakaļā, nu, mūsdienu jaunības kulta ietekmē :) |
|
|