Jūnijs 7., 2019


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
13:43
Pirmdiena: aizstāvu bakalauru
Otrdiena, trešdiena, ceturtdiena: fucking kwiiiiii daru ko gribu, man nav jāmācās!! Nekad, nekad, nekad vairs nevienas references!!!
Piektdiena: bombardēju LMA ar nīgriem ēpastiem par to, kāda suņa pēc viņiem un LU nav saskaņoti iestājeksāmeni un kā lai tagad es izlemju starp visiem maģistriem, kuros mani obligāti gaidīs ar atplestām rokām, also, kuras ir essential grāmatas par praktisko filozofiju, jo droši vien tas ir tas, ko es gribu darīt, bet es nezinu, kas tas ir, un es taču nevaru runāt par to, kas faktiski ir kāds praktiskās filozofijas novirziens, nereferencējot atbilstošo grāmatiņu?
Mūzika: Kovacs - Fool Like You

(39 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:7. Jūnijs 2019 - 14:13
(Link)
awwwwww!
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:7. Jūnijs 2019 - 14:15
(Link)
:)

Un apsveikumi par aizstāvēto bakalauru!
[User Picture]
From:[info]junona
Date:7. Jūnijs 2019 - 14:42
(Link)
Ja patiešām vēlies studēt applied philosophy maģistratūrā, tad, lūdzu, nedari to LU, jo tas ir bezjēdzīgi. Manuprāt, šobrīd labākā opcija cilvēkam no Latvijas, kas vēlas studēt filozofijas maģistratūrā ir Tartu Universitāte.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:7. Jūnijs 2019 - 14:55
(Link)
Ja es varētu studēt ārpus LV, tad tā droši vien nebūtu filozofija
[User Picture]
From:[info]junona
Date:7. Jūnijs 2019 - 15:02
(Link)
Tartu ir tuvu, turklāt tur nav jābūt visu laiku. Un maģistratūras studenti var tikt pie labas stipendijas. Bet ja nav citas izejas un jāstudē Latvijā, tad pavisam noteikti nevajag studēt filozofiju. Bakalaura programma vēl ir puslīdz ok, bet maģistratūra ir tikai izkārtne. To var darīt tikai tad, ja ir plāns caur Erasmu aizbraukt uz kādu semestri kaut kur citur, bet atkal, ja ārzemes nekādā gadījumā neder, tad arī šis iemesls atkrīt.
[User Picture]
From:[info]santa_be
Date:7. Jūnijs 2019 - 15:14
(Link)
Vari padalīties ar iemesliem kādēļ LU filozofija ir no no?
[User Picture]
From:[info]junona
Date:7. Jūnijs 2019 - 15:41
(Link)
Maģistratūras līmenī liela nozīme ir specializācijai, proti, vai jomā, kura interesē fakultāte spēj piedāvāt augsta līmeņa mācībspēkus. Bet otrs faktors - studiju vide, t.i., cik augsts ir citu studentu līmenis, kādi vieslektori vēl pasniedz universitātē, utt. Ja pēc šiem parametriem salīdzina LU VFF ar Viļņas vai Tartu piedāvājumu, tad mēs izskatāmies ļoti, ļoti slikti. Tāpēc, ja vien ir tāda iespēja, tad nevajadzētu stāties maģistratūrā šeit.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:7. Jūnijs 2019 - 15:47
(Link)
Otru maģistru, kas atbilstu tavām prasībām, es vienmēr varēšu dabūt, tikai man, iespējams, būs pofig.
[User Picture]
From:[info]junona
Date:7. Jūnijs 2019 - 15:57
(Link)
Kāpēc "tavas prasības"? Tomēr, protams, jautājums par to, kas no maģistratūras studijām ir vajadzīgs? Ja kāds tur studē, lai iegūtu nedaudz labākas iespējas darba tirgū un/vai saņemtu algas pielikumu, tad laikam turpat vai jebkura maģistratūra derēs. Tad, jā, var studēt jebkur, kur vien dod diplomu. Ja ir nopietnāki nolūki, tad ir savādāk. No otras puses, ja, piemēram, LU VFF ir labs pasniedzējs jomā, kas interesē, tad galu galā iznākums var būtu tīri ok.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:7. Jūnijs 2019 - 15:58
(Link)
Tavas prasības tāpēc, ka tu atnāc pie mana ieraksta un uzreiz jau zini, ko man (ne)studēt, kur un kāpēc, kas nepavisam nav, umm, fucking stupid?
[User Picture]
From:[info]junona
Date:7. Jūnijs 2019 - 17:23
(Link)
Varbūt varu cerēt uz pāris centiem labvēlības? Es nezinu, kur tev studēt. Es tikai gribēju teikt, ka es nevienam cilvēkam, kuram ir nopietni nolūki neieteiktu studēt LU filozofijas maģistratūras programmā. Tavā virtuvē noteikti to nelauztos stāstīt. Bet te ir ciba un tu uzdevi jautājumu. Es atbildēju. Un tagad tas ir "fucking stupid"? Norakstīšu to uz karstumu.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:7. Jūnijs 2019 - 18:05
(Link)
Vispār es neuzdevu jautājumu. Un te ir ciba, ja nemāk komentēt tā, ka neizklausās pēc pārgudreļa, tad var arī dabūt komentāru pretī
[User Picture]
From:[info]junona
Date:8. Jūnijs 2019 - 11:29
(Link)
Manā grāmatā šis ir jautājums "bet do tell, kādas maģistra studijas Latvijā tad apmierina tavus kritērijus, m?" Par pārējo paklusēšu.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:8. Jūnijs 2019 - 11:33
(Link)
Precizēju: nevis "es nekad mūžā neesmu izdevusi nevienu jautājumu", bet ierakstā, pie kura tu komentēji, neuzdevu. Un, pat ja tu nokļūdījies teksta analīzē, kas gadās, jautājums, uz kuru būtu varējis atbildēt (bet neatbildējis) bija par esenciālajām grāmatiņām praktiskajā filozofijā (par šādu atbildi es būtu priecajusies, pat ja nebiju eksplicīti sagaidījusi)
[User Picture]
From:[info]junona
Date:11. Jūnijs 2019 - 09:32
(Link)
Ja es saprastu, ko tu saproti ar "praktisko filozofiju", tad es varētu mēģināt atbildēt.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:7. Jūnijs 2019 - 22:34
(Link)
Kas ir ``nopietni nolūki``? Nav definēts.
[User Picture]
From:[info]junona
Date:8. Jūnijs 2019 - 11:31
(Link)
Nopietni nolūki šajā gadījumā ir nolūki saņemt kvalitatīvu izglītību. Derēs? Ja ne, tad man jāprasa, lai tu definē, ko šajā gadījumā nozīmē definēt.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:8. Jūnijs 2019 - 13:38
(Link)
kvalitatīvas izglītības kritēriji?

[es viņus apmēram zinu,pārjautāju paškontrolei, viņi nav pilnīgi atkarīgi nu uņa bet arī no tā kas mācās un pieejamās infas]
[User Picture]
From:[info]junona
Date:7. Jūnijs 2019 - 15:58
(Link)
Par "vienmēr varēšu dabūt". Es apskaužu (nopietni) tavu optimismu.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:7. Jūnijs 2019 - 16:00
(Link)
Jes, tas varētu būt pārsteidzīgi, jo tu izklausies pēc cilvēka, kas post factum pateiktu "o, ja tu to dabūji, tad sūds kaut kāds, būsim zināt" :D
[User Picture]
From:[info]junona
Date:7. Jūnijs 2019 - 17:28
(Link)
Tas ir kaut kāds pārpratums. Vienkārši man tāds sūds jau ir tāpēc es drīzāk teiktu "laipni lūgti mūsu klubā!"
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:7. Jūnijs 2019 - 18:07
(Link)
Nu lūk, ar to arī vajadzēja sākt, ja gribēji atrunāt no studijām tur ;)
[User Picture]
From:[info]junona
Date:8. Jūnijs 2019 - 11:22
(Link)
Nē, es nevienu negribēju atrunāt. Un tagad tu mani māci ar ko man vajadzēja sākt (šo, protams, es nedomāju nopietni).
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:7. Jūnijs 2019 - 14:59
(Link)
Bet fuck, applied philosophy izklausās pēc kaut kā pilnīgi pretēja tam, ko es gribu darīt :( nu tb es gribu nevis pielietot filozofiju, lai pateiktu, kas cilvēkiem jādara, bet gan pielietot cilvēkus, lai viņi pasaka, kā darīt filozofiju
[User Picture]
From:[info]junona
Date:7. Jūnijs 2019 - 15:04
(Link)
Tādā gadījumā paskaidro, ko tu saproti ar "praktisko filozofiju"? Applied philosophy ne vienmēr ir par teikšanu, kas citiem jādara.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:7. Jūnijs 2019 - 15:09
(Link)
Es jau paskaidroju augstāk ;) bet do tell, kādas maģistra studijas Latvijā tad apmierina tavus kritērijus, m?
[User Picture]
From:[info]junona
Date:7. Jūnijs 2019 - 15:36
(Link)
Atvaino, bet esmu diezgan neapķērīgs tāpēc tas skaidrojums man nepalīdz saprast.
Bet, jā, ja skatās uz soc un hum zinātnēm (pieņemu, ka tā ir sfēra, kas interesē), tad iespējas laikam nav neko rožainas. Bet es laika skatītos uz politikas zinātni vai socioloģiju.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:7. Jūnijs 2019 - 22:58
(Link)
nam bi vaši probļemi
[User Picture]
From:[info]simbel_n
Date:11. Jūnijs 2019 - 09:23
(Link)
Ar praktisko filozofiju te domāta ētika vai...?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:11. Jūnijs 2019 - 10:02
(Link)
nē. drīzāk tas, ko uz ko Signe Mežinska kaut kad atsaucās kā uz "eksperimentālo filozofiju"? Nu, kur tu reāli cilvēkiem jautā lietas un būvē izpratni par to, kā viss sastāv, nevis primāri uz "es tagad racionāi izfunktierēšu morālo likumu or some shit", bet gan uz "cilvēki šo ideju lieto šādi" vai "cilvēki savu dzīvi konceptualizē šitā". Piemēram, jautājumā par to, vai Dievs ir visuresošs, ja cilvēki saka, ka vienā vietā viņi ir tuvāk dievam nekā citā, tad var izdarīt secinājumu, ka viņš varbūt ir visuresošs, bet ne vienādi blīvs? Nevis ka "cilvēki ir idioti, ja dievs ir visuresošs, tad viņš noteikti ir visur vienādi biezā slānī". Nu kaut kā tā. Kādam taču kkas tāds ir jādara.

Pirms tu jautā, vai tā ir antropoloģija, antro autoritātes saka, ka nav :D
[User Picture]
From:[info]simbel_n
Date:11. Jūnijs 2019 - 15:33
(Link)
Nē nē, viss ok, nav antro. To, ko tu apraksti, tieši tā arī sauc par eksperimentālo filozofiju, pazīstama lieta - lietot zinātnes metodes, lai pētītu filozofiskus jautājumus. Bija ļoti hot shit tieši ap maniem bakalaura laikiem :D

Savukārt man praktiskā filozofija no LU studijām ir pazīstama tikai kā ētika, tāpēc pārjautāju.
[User Picture]
From:[info]simbel_n
Date:11. Jūnijs 2019 - 15:34
(Link)
Es zinu, ka tu te padomu īsti neprasīji, bet ja nu papildliteratūru vajg un nav tik tālu vēl aizceļots: https://plato.stanford.edu/entries/experimental-philosophy/
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:11. Jūnijs 2019 - 15:42
(Link)
Paldies, šis ir ļoti palīdzīgu. Nebija aizceļots, jo nu vēl mēnesis laika.
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:11. Jūnijs 2019 - 20:05
(Link)
Mjā, turpinot nevelkomētos komentārus, tā gan ir mazliet mazāk "praktiskā filozofija", bet "kā cilvēki taisa filozofiju"- šo daļēji klāj socioloģijas maģistri LU un/vai RSU, ja antrop. maģistru studijas ar pašas virziena izvēli neder/nesanāk.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:11. Jūnijs 2019 - 20:08
(Link)
Uh, es tā palēnām saprotu. Oh well.
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:11. Jūnijs 2019 - 20:11
(Link)
nu un vispār, godavārds, junons saka vērtīgo- Tartu ir nepilnas 3 stundas ar autobusu un tā ir cita pasaule, cits tvērums, nekādas te [neļaujiet man sākt detalizēt]. un lekcijas ir moduļos, blokos. tu vari, ja gribi, tikai sagribi.

tā nu sanācis, ka prof. gaitās šobrīd daudz no visu universitāšu ķēķiem redzu. tāpēc te likšu punktu, diplomātisku, bet treknu punktu.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:11. Jūnijs 2019 - 20:17
(Link)
Ffs.

Ja es varētu atļauties padirst 6 h, lai brauktu uz lekcijām, es to darītu. Oh, nē, right, es tā īsti negribu un izmantoju to debīlo "mīlu savus bērnus un neatstāšu viņus vēl vairāk bez mātes kā tagad" kā attaisnojumu savai negribēšanai, slinkumam un nesapratnei par to, kur vajag izglītoties.
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:11. Jūnijs 2019 - 21:04
(Link)
tas, protams, retoriski un atbilde katram sava- vai kādā brīdī nebūs žēl arī 1.5-2-3 gadus sūdīgā maģistra programmā, klausoties kārtīgus sūnuciema spīdekļīšus (nesaku, ka visi un visur, bet tomēr), nevis izpētīt faktisko studiju slodzi/klātienes proporciju tur vs te.

protams, neviens nevar aizliegt ikvienam gūt baudu apgūstot tādus KP nozīmīgus priekšmetus kā darba drošība, ievads pedagoģijā, projektu vadības principi un ekonomikas pamati sociālo zinātņu fonētajiem. Paliksim katrs pie savas dziesmugrāmatas, man, teiksim, palika mazliet neērti par to, ko es darīju/ko no manis gaidīja/ko man deva savā LV otrajā LV maģistra programmā.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:11. Jūnijs 2019 - 21:05
(Link)
Acīmredzami.
honeybee -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba