Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

Vasara un dūmi - Brīvam tāda vārda nav

Jul. 22nd, 2021 01:28 pm Brīvam tāda vārda nav

Elīna Garanča: "Tas ir tāds virziens, kurā mums visiem ir atņemtas balsstiesības, un mēs visi kā tādas kazas vai aitas ar nodurtu galvu, mums vienkārši nodod virzienu, un mēs neskatoties ne pa labi, ne kreisi, to visu pieciešam (..)"
Interesanti, kādos atpakaļrāpulības epitetos modītēm sekojošie raganu mednieki sauks Garanču.

Tags:

52 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]aborigens
Date:July 22nd, 2021 - 01:29 pm
(Link)
tā liekas varētu būt ļoti laba intervija, šorīt tikai pusi noskatījos
From:[info]heda
Date:July 22nd, 2021 - 01:43 pm
(Link)
Jā, ļoti pārdomāta un godīga.
From:[info]slepkava
Date:July 22nd, 2021 - 02:32 pm
(Link)
šeit jau viss ir vienkārši, tak uzreiz par homofobu jānomočī.
From:[info]heda
Date:July 22nd, 2021 - 02:41 pm
(Link)
Lūk, lūk, plecu pie pleca :D
From:[info]slepkava
Date:July 22nd, 2021 - 02:46 pm
(Link)
nebūtu nemaz pamanījis, ka tāda intervija ir, prieks klausīties.
From:[info]heda
Date:July 22nd, 2021 - 03:12 pm
(Link)
Prieks, ka tev prieks. Viņa ir tik gaiša un noteikta.
From:[info]pelnufeja
Date:July 22nd, 2021 - 03:07 pm
(Link)
Ja iedosi linku, varu noklausīties un pateikt, ko domā aitas un kazas par šo interviju, jo es jau nojaušu, ka esmu viena no tām.
From:[info]heda
Date:July 22nd, 2021 - 03:39 pm
(Link)
Neuzskatu, ka tu dodies kāda noteiktā virzienā vai gribi, lai tev tādu nosaka.
From:[info]saka_taisniibu2
Date:July 23rd, 2021 - 12:44 am
(Link)
Aita, piemēram, ir it kā izglītots cilvēks, kurš raksta šādu ultra radikālu, sabiedrībai un veselajam saprātam bīstamu indi: "Taču heteronormatīviem standartiem neatbilstošas partnerattiecības apdraud patriarhijas, mizogīnijas un radikāla nacionālisma ideoloģiskos projektus. Simboliskā līmenī šādas attiecības mudina apšaubīt līdzšinējo sabiedrisko kārtību veidojošo politisko un ekonomisko struktūru taisnīgumu, liek vaicāt, vai tiešām šīs struktūras darbojas visu sabiedrības locekļu labākajās interesēs. Un, ja ne, tad kādēļ mēs tās turpinām uzturēt un atbalstīt?"
From:[info]pelnufeja
Date:July 23rd, 2021 - 11:59 am
(Link)
Lūk! :)
From:[info]saka_taisniibu2
Date:July 23rd, 2021 - 11:15 pm
(Link)
Nīstās heteronormatīvās, kapitālistiskās, patriarhālās, nacionālās kārtības revolucionārai apgāzējai piedienīgs smaidiņš, protams.
From:[info]gnidrologs
Date:July 23rd, 2021 - 06:18 pm
(Link)
Drāžot bērnus mes veicinām progresu donča know. Atceramies, ka ir bijušas sabiedrības, kas burtiski atbilst fabulai par Sodomu un Gomoru. Ko mēs par tām zinām? Tikai šīs perversijas un tālāk čuš. Visādi Bāla pielūdzēji ilgi nedzīvo. Tātad šis stāvoklis jau bija pēdējais agonijas gārdziens. Neviena kultūra nepārdzīvo šādu morāles un sociālo struktūru krahu. Šādi kultūras posmi vienmēr paliek kā footnouti par pēdējiem laikiem attiecīgajai civilizācijai, jo kā mēs uzzinām, pēc tam tās tiek vai nu iekarotas/citādi pakļautas vai pazūd no zemes virsas.
From:[info]hedera
Date:July 22nd, 2021 - 03:56 pm

Oksimorons

(Link)
Kad slavenības lielajos medijos stāsta, ka viņiem neļaujot brīvi izteikties.
From:[info]heda
Date:July 22nd, 2021 - 03:59 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Tu, protams, joprojām neesi neko dzirdējusi par uzbrukumiem tiem, kuru viedoklis modīšu sekotājiem šķiet nepareizs.
From:[info]hedera
Date:July 22nd, 2021 - 04:05 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Man par maniem viedokļiem cibā regulāri uzbrūk, burtiski tikko pat eksorcizmu piesolīja - vai man tagad jāsāk čīkstēt par kancelkultūru? Domāju, ka nē. Tāpat arī citu politisko spektru viedokļu paudējiem varu ieteikt mazāk pievērst uzmanību tam, ka paralēli argumentētai kritikai publiskajā vidē nākas saņemt arī tukšus uzbrukumus. Ja tādēļ rodas problēmas darbā, tad vajag aģitēt par tādiem darba likumiem, kas labāk aizsargā darba ņēmēju tiesības.

Bet nu, man vienkārši šķiet amizanti, ka slavenība, kuru intervē lielākie Latvijas mediji, jūtas apklusināta un stāsta par to intervijā.
From:[info]heda
Date:July 22nd, 2021 - 04:27 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Vienreiz var izteikties katrs, interesanti ir tas, kas notiek pēc tam :)
Dzīvoju valstī, kurā no sabiedriskajiem medijiem un gandrīz visiem citiem medijiem 2015-2016.g. pēkšņi kā uz burvju mājienu pazuda visi pret nelegālajiem migrantiem kritiskie ekonomisti, kriminologi, rakstnieki. Pārējie paši saprata, kas jādara, lai nepazustu. Latvijā tagadējā tendence ir līdzīga - tiražēt paredzamo un paklausīgo viedokli, tikai par plašāku tēmu loku.
From:[info]hedera
Date:July 22nd, 2021 - 04:33 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Latvijā cilvēki, tai skaitā prominenti politiķi, bez aiztures publiski pauž agresīvi homofobiskus, rasistiskus un seksistiskus izteikumus, un netiek kancelēti, tādēļ nezinu, par kādu Latvijas tendenci tu runā.
From:[info]heda
Date:July 22nd, 2021 - 04:51 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Politiķus kancelēt ir visgrūtāk, jo viņus ievēl tautu, bet mediji var mēģināt iestāstīt, ka vieniem, neskatoties uz korupciju un azartspēļu lobiju aug spārni, bet citiem astes.
From:[info]resort
Date:July 22nd, 2021 - 05:10 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Pagaidi naida runas likumu un valsts<->mediju nabassaiti. Cenzūra, kontrolēts viedoklis, pietrūkst tikai ūsu.
From:[info]heda
Date:July 22nd, 2021 - 04:33 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Tagadējās vienīgā pareizā virdokļa tēmas Zviedrijā un Latvijā ir līdzīgas, izņemot kovida tēmu, kurā Zviedrija dīvainā un patīkamā kārtā neuzrāda nekādas apsēstības tendences.
From:[info]hedera
Date:July 22nd, 2021 - 04:59 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Mēs laikam saskaramies ar ļoti atšķirīgām Latvijām.
From:[info]mapats
Date:July 22nd, 2021 - 05:30 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Vai ir kādi paraugi "agresīvi homofobiskus, rasistiskus un seksistiskus izteikumus"? Jo man ir aizdoma, ka jums cienītā ir margināla izpratne par to, kas ir agresīvi homofobisks, rasistisks un seksistisks.
From:[info]hedera
Date:July 22nd, 2021 - 05:38 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Ir.
From:[info]mapats
Date:July 22nd, 2021 - 05:40 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Paraugus studijā, nesteidzīgi.
From:[info]hedera
Date:July 22nd, 2021 - 05:41 pm

Re: Oksimorons

(Link)
lol, es tagad uz koncertu taisos, nevis sēdēt un paraugus atlasīt, kurus tu nemaz nelasīsi. Jauku vakaru!
From:[info]mapats
Date:July 22nd, 2021 - 07:33 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Lai jauks koncerts. Nesteidzīgi(!), lasīšu.
From:[info]iokaste
Date:July 22nd, 2021 - 08:27 pm

Re: Oksimorons

(Link)
vai ne, man arī interesētu - kaut viens.
From:[info]gnidrologs
Date:July 22nd, 2021 - 08:32 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Tātad kārtējie meli. Dankešūn, froilen.
From:[info]mapats
Date:July 22nd, 2021 - 09:09 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Būs jāiet delfos iekomentēt kas agresīvi rasisks, lai ir ko man piedāvāt kā piemēru :).
From:[info]gnidrologs
Date:July 22nd, 2021 - 09:17 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Tu neesi politķis un politiķi nesēž delfinārijā. Froilene insinuēja, ka valsts amatpersonās regulāri izsaka krasi ksenofobiskus izteikumus. Nedod viņas meliem atlaidi, lūdzu.
From:[info]mapats
Date:July 22nd, 2021 - 09:22 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Jāsagāda vismaz kautkas ar niku politiķis :), lai redzētu līmeni. Tad jau manīs ko atrādīs un vai vispār atrādīs.
From:[info]gnidrologs
Date:July 22nd, 2021 - 08:30 pm

Re: Oksimorons

(Link)
"Man par maniem viedokļiem cibā regulāri uzbrūk, burtiski tikko pat eksorcizmu piesolīja - vai man tagad jāsāk čīkstēt par kancelkultūru?"

Ak tu nabadzīte Gnidris tev kaut ko nelabu pateica un tu sabozies un tad uzdirsi Gnidrim atpakaļi. Neviens neko necenzēja, neizdzēsa akauntu, neatlaida no darba, nebloķēja finansu kontus un nesūdzējās policijā. Bez maz kā 90ajos. Tu nudien esi pieredzējusi īstenu kamielēšanu.

Kad tu vienreiz beigsi melot ne tikai mums, bet pati sev. Cik var uzturēt šo liekulīgo fasādi tikai tāpēc, ka tev simpatizē šībrīža totalitāristu viedoklis. Tu taču labi apzinies, ka spiegtu kā aizgriezta cūka, ja analoģiski procesi notiktu raitwing kontrolētā vidē.
Pie reizes der atcerēties, ka agri vai vēlu var atnākt arī pēc tevis, jo tu nekad neko neiebildi, ka nāca pēc citiem. Iedarbini godīgu intelektu for once. Zinu, ka tev tāds ir, bet slinkums lietot, jo pagaidām komfortabli.
From:[info]bauda
Date:July 22nd, 2021 - 06:03 pm

Re: Oksimorons

(Link)
This.
From:(Anonymous)
Date:July 23rd, 2021 - 12:45 am

Re: Oksimorons

(Link)
Džordans Pītersons tevi nokauninātu.
From:[info]hedera
Date:July 24th, 2021 - 12:48 pm

Re: Oksimorons

(Link)
<3
From:[info]krii
Date:July 23rd, 2021 - 07:30 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Jā, tas mani allaž priecē.
Nē, nu, viņu, protams, atlaidīs tagad no darba, gan jau ka uz mājām ir atnācis arī civilā ģērbts specdienesta vīriņš un īsi paskaidrojis, cik nopietnas sekas var iestāties pašai un radiniekiem, un tā. Soctīklos arī visi nicinājumā novēršas, nevis gavilējošs pūlis sajūsmā kviec, ka beidzot-kārtējoreiz-kāds-pasaka-visu-kā-ir.
Baisā totalitārismā dzīvojam, baisā. Ja man nebūtu atmiņu par īstu totalitārismu, varbūt es arī pavilktos un ticētu.
From:[info]heda
Date:July 23rd, 2021 - 08:53 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Piemēram, absurdie uzbrukumi Roulingai taču ir tikai woke modīšu nelabvēļu fantāzijas un izdomājumi, vai ne?
https://www.investorschronicle.co.uk/news/2021/04/21/have-jk-rowlings-trans-comments-cursed-the-harry-potter-business-empire/
From:[info]hedera
Date:July 24th, 2021 - 11:47 am

Re: Oksimorons

(Link)
Ā, Roulinga tagad ir kancelēta? Kas ar viņu notika? Viņai visus miljonus atņēma?
From:[info]heda
Date:July 24th, 2021 - 12:35 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Uzbrukumi cilvēkiem slimas ideoloģijas vārdā vairs neskaitās, ja?
From:[info]hedera
Date:July 24th, 2021 - 12:37 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Opcija neņemt galvā stulbeņus?
From:[info]heda
Date:July 24th, 2021 - 12:39 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Starp citu, Roulingai uzbruka tieši par sieviešu aizstāvēšanu. Bet sievietes jau sen nav "feministu" modīšu prioritāte.
From:[info]hedera
Date:July 24th, 2021 - 12:47 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Nu bet kas slikts ar viņu notika? Ārpus stulbeņu komentāriem - kā tieši viņa cieta?
From:[info]heda
Date:July 24th, 2021 - 12:58 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Izlasi rakstu.
Turklāt mērķis nav tikai nodarīt kaitējumu konkrētajam cilvēkam, bet arī skaļa paraugprāva un citu iebiedēšana.
From:[info]hedera
Date:July 24th, 2021 - 01:03 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Esmu izlasījusi. Kā tieši un konkrēti viņa cieta no kancelēšanas?
From:[info]heda
Date:July 24th, 2021 - 01:17 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Šajā kampaņā bija aicinājumi boikotēt un nodarīt materiālus zaudējumus. Ko vēl tu gribēji - lai konfiscē bankas kontus vai māju?
Zviedru rakstnieces Katerinas Janušas bērnu grāmatas un romāni tika aizvākti no lielākajiem grāmatu tirdzniecības tīkliem pēc viņas kritiskajiem izteikumiem par Zviedrijas migrācijas politiku 2017.g.
Tas arī neskaitās, vai ne, jo rokassomu ar maku neviens fiziski neatņēma.
From:[info]hedera
Date:July 24th, 2021 - 01:21 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Bet tagad ievelkam elpu un padomājām. Vai tiešām Roulinga smagi cieta? Materiālie zaudējumi viņai kādi?
From:[info]heda
Date:July 24th, 2021 - 02:04 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Tas, ka viņu kancelēja grāmatu festivāls, protams, radīja konkrētus zaudējumus. Un modīšu sekotājus, jo īpaši pusaudžu vecumā, nenoliedzami iespaido ideoloģiski aicinājumi boikotēt, dedzināt utt.
Bet, kā jau rakstīju, galvenais mērķis ir citu iebiedēšana.
From:[info]gnidrologs
Date:July 24th, 2021 - 02:43 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Hederas loģika - nu tur žīdiem bija jānēsā uz pieres Dāvida zvaigzni. Nu un kas? Viņi taču fiziski no tā necieta. Beidz mēģināt loģiski un saprātīgi paskaidrot lietas ideoloģiski apmātiem, demoralizētiem NPC. Kā mums cibā pieņemts teikt - nau vērc.
From:[info]gnidrologs
Date:July 23rd, 2021 - 11:15 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Pietiktu šim visam vienādojumam nomainīt ideoloģisko vektoru uz "right wing" un tu te biksiņas ķēzītu sašutumā.
From:[info]heda
Date:July 23rd, 2021 - 11:36 pm

Re: Oksimorons

(Link)
Mainoties ideoloģiskajam vektoram, aktīvākie gājiena priekšgalä soļojošie aši vien iemanās atkal nonākt gājiena priekšgalā, tikai nu jau soļojot pretējā virzienā ;)
From:[info]gnidrologs
Date:July 24th, 2021 - 02:32 am

Re: Oksimorons

(Link)
Kā Januss ar divām sejām uz abām pusēm.