gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2017-05-27 11:53:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Egypt strikes militants in Libya after deadly attack on Christians Live updates
The Egyptian Air Force has targeted militant camps in Libya in retaliation for the deadly attack on a bus carrying Coptic Christians, which left at least 28 dead and 24 injured.

Manchester sees surge in reported hate crime after suicide bombing attack – police chief 
The city of Manchester has reported an increase in reported hate crimes since Monday’s suicide bomb attack, according to the police chief, who said any “hate filled views” were not welcome in the city.

Tas brīdis, kad Ēģipte ir civilizētāka un racionālāka valsts par Lielbritāniju.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2017-05-27 12:13 (saite)
Pag, tev te drusku šulerisms sanāk.

ja es pareizi saprotu

ēģiptieši konstatēja kur lībijā ir teroristu sagatavošanas nometnes un sameta uz tām bumbas.

UK policisti saka, ka nav OK tagad dot pa seju visiem ne-eiropeiska paskata cilvēkiem, izķeram vainigos, pārējie ņipričom.

Vot ja iekš UK viņi būtu atraduši islāma fundiju centru kurā gatavo šahīdus un apsmaidījuši to centru, tad būtu ēģipte civilizētāka.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-27 12:22 (saite)
Uk ir apzināti vairāk kā 23k džihādistu. Kādas darbības tiek pieņemtas? Viņus ''monitorē'' lol. Ja tas būtu kaut kur Filipīnās, tie 23k jau sen būtu eksekjūtēti. Šitie pat deportēt kautrējas. Nu vobšem gaidam līdz nākamajam sprādzienam, kur perps, kā parasti būs ''jau ilgu laiku zināms specdienestiem''.
Attiecīgie virsraksti vienkārši labi demonstrē absurdo attieksmi. Eiropa sevi labprātīgi kanibalizē un vēl uztraucas ka tik kāds neizsaka neapmierinātību par šo faktu. Neviens nevienam nedod pa seju (kaut gan jau sen būtu laiks). Pamatā tiek tvarstīti cilvēki, kas ''wrongthinko'' internetā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2017-05-27 14:27 (saite)
Man vakar teica, ka par Mančestras spridzinātāju esot iepriekš 5 (veselas piecas!) reizes ziņots Home Office. Reakcija no policijas neesot bijusi nekāda. Nu laikam esot tikai monitorēts līdz sekmīgai sprādziena izpildei.

Aizvakar pie Braitonas aizdegās atkritumu pārstrādes cehs, un bija milzīgs dūmu stabs pār visu pilsētu. Cilvēki, nezinot, kas tur deg, sačukstējās – vai tik nav atkal teroristi ko uzspridzinājuši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-27 15:58 (saite)
Papildus tam perpa tēvs ir al kajeda darbonis (kurš strādā kādas lidostas security staffā lol).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ulvs
2017-05-27 20:12 (saite)
Tas ir gandrīz katra terorakta gadījumā. Tāpēc arī postēju cibā par to, ka katru reizi pēc tam presē raksta, ka menti par viņiem zināja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2017-05-27 20:36 (saite)
Es saprotu uz ko tu mērķē. Lasīju pretargumentu tavā cibā, ka varbūt mēs nezinām to, ka 99,9% teroraktu ir veiksmīgi novērsti. Mani gan šāda atbilde nobiedē vēl vairāk, jo tas nozīmē, ka mēs sēžam uz pulvera mucas, un jebkuru brīdi specdienesti vairs nespēs tikt līdzi ar pieaugušajām briesmām un var sākties totāls pilsoņu karš.

Es gan vairāk problēmu redzu tajā, ka rietumvalstis joprojām atbalsta “diktatoru novākšanas” politiku. Skaidrs, ka Asads ir ļoti nežēlīgs, bet tai pašā laikā vairums separātistu jau arī ir pelnījuši dabūt no viņa mizā. Savukārt rietumu SJW uztraucas, ka pa mizu dabū ar nevainīgie, tāpēc grib iejaukties un viņu novākt. Rezultāts būs varas vakuums un vēl lielāka vardarbība un vēl vairāk nevainīgu cilvēku nāves.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kjiimikjis
2017-05-29 03:11 (saite)
Intereses pēc - ko īsti nozīmē "23k apzinātu džihādistu"?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-29 11:37 (saite)
https://www.thetimes.co.uk/article/huge-scale-of-terror-threat-revealed-uk-home-to-23-000-jihadists-3zvn58mhq

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2017-05-29 11:44 (saite)
Skaidrs. Nujā, a ja šie reāli neko nedara, ko bez monitoringa vēl darīt? Sodīt par domu noziegumiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-29 12:20 (saite)
Deportēt nahuj un pārstāt laist iekšā jebkādus migrantus no TA. Tas nav grūti. Vecais labais ''politiskās gribas'' jautājums.
Smeiklīgi, ka tu piemini ''domu noziegumus'', jo UK u.c. valstu miličiem nav problēmas par tādiem apcietināt vietējos - un par ko - par naidīgiem tvītiem lol. Šeit ir cilvēk, kas ar reāli bīstamu track recordu, bet redz, neko nevaram darīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2017-05-29 12:27 (saite)
Deportēt par ko, pirmkārt? Ja nav juridiska pamata iesēdināt, tad arī deportācijai nesanāks sakasīt.
Otrkārt, ko ar homegrown džihādistiem darīt?

Par to, ka naida runas utml noziegumi tiek menedžēti visai neproporcionāli, daļēji piekrītu, vismaz īpaši neiedziļinoties, tāds iespaids rodas. Gan jau pa lielam aiz kaut kādas nesakarīgi pārspīlētas pietātes pret visādām reliģijām un kultūrām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]vaiksts
2017-05-27 17:37 (saite)
ASV/NATO viņus gadiem sistemātiski bombī katru otro dienu, bet tu priecājies par Ēģiptes vienreizējo retailation straiku kā baigo piemēru un sasniegumu? :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-27 18:29 (saite)
Piekrītu, viņus vajadzētu ņūkot, nevis prosta bombīt.;]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krishjaanis2
2017-05-27 21:09 (saite)
interesanti ir ar saūdiem. visiem zināms, ka galvenie sunnītu fundamentālisma finansētāji, un tomēr Jemenā bombī pa "teroristiem", tāpēc viņus uzteic kā labo piemēru "cīņā pret terorismu"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-27 21:30 (saite)
Ar saūdiem auklējas, jo viņi ir labs ienākumu avots ASV. Pie tam viņi jau kopš 40ajiem skaitās sabiedrotie.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?