gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2017-05-07 22:52:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]gnidrologs
2017-05-08 01:17 (saite)
Tad varētu būt kaut kas līdzīgs Underrail. Jams ir oldskūlīgs variants, kur minmaksojot unb zinot visus knifus var iegūt baigo pārsvaru, taču var iziet arī ar neoptimizētu čaru, tikai ne tik gludi. Nedomāju, ka Romas settingam tur vispār ir kāda nozīme. Ņem vērā, ka AoE autors ir ilggadējs (nu jau gan ex) RPGCodex dalībnieks un admins, kas galveno inspirāciju ņēma no Black Isle spēlēm, īpaši Fallout. Cik saprotu, tur ir daudz C&C iekš kvestiem. Lēmumi dialogos ietekmē sižetu, daudz skillčeki etc.

Ja gribi nopietni min-maksīgu geimu, tad jau drīzāk Wizardry 6-8 (es gan tikai spēju 8toto nopietni spēlēt, jo viena lieta ir vecmodīga grafika, pavisam cita - tāda, kas saēd acis).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ulvs
2017-05-08 01:41 (saite)
Sanaak neesi speeleejis AoD? Izskataas jau lj.intrigeejosi. Pag, tu tos shadowrunus pats esi speeleejis? Vnk es kkad lasiiju mixed reviews. Samiizos kaarteejo x.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-08 03:14 (saite)
Esmu. Vienīgi neesmu spēlējis ''apgreidotās'' versijas. Dragonfall un Honkongam. Pirmo noteikti taisos, jo papildus kontents un geim mehānikas tvīki esot labi. Mixed revjūs ir tāpēc, ka skillu un kombat sistēma ir mixed bag. Noteikti fun thing to play around un viena no interesantākajām pēdējās dekādes laikā tirgū, kur dominē primitīvi slašeri, kuri nedavelk pat līdz veco diablo līmenim, bet ir zināmi balance issues (kā gandrīz vienmēr) un endžīns ir obv. taisīts, lai varētu spēlēt uz planšetēm, tāpēc nav tāda kompleksitāte, kā piemēram tajā pašā Divinity.

Otrs mixed bēgs ir tas, ka pamatā tās ir izcili uzrakstītas spēles no naratīva un dialogu viedokļa, taču tā visa ir samērā daudz, tāpēc, ja negribās lasīt nemaz, tad var likties mazliet chore iet cauri sižetam. Man patika, jo šadovranisko kiberpanka mitosu un fīlingu kā atmosfēriski tā verbāli atspoguļo asbolūti mākslinieciski. Retā spēle, kur dialogu/tekstu gūzma ir tiešām baudāma līdzīgi kā Planescape: Torment.

Pilnīgs pretstats šajā ziņā half-assed Wasteland sīkvelam no Brajena Fargo (oriģinālā Wasteland devs) menedžētā Inexile, kur garlaicīgs teksts tiek uzbāzīgi gāzts virsū bez jebkādas ritma un gaumes izjūtas un pārsvarā ir vēlma prosta klikot cauri, kamēr nonāc līdz skillčekiem. Aizmirsu šito pieminēt, tā kā ja vispār patīk TB squad kombats, tad jebkurā gadījumā vērts pamēģināt.

Un nē, neesmu spēlējis AoD. Laikam tāpēc, ka kauns zagt no Vault Dvellera, kurš ir vecs sakārnis no rpgcodexa, ar kuru pavadīti labi laiki. Kaut kādā brīdi jau laikam nāksies, jo esmu nabags. No otras puses, man backlogs jau tā ir liels un pēdējos laikos maza iedvesma uz geimingu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]batou
2017-05-08 05:23 (saite)
es izkapāju underrail līdz galam (gan ar sakostiem zobiem, jo līdz ko nonāc endgame tā ļoti pietrūkst private stash) un underrail nepavisam nav līdzīgs age of decadence.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?