Esmu. Vienīgi neesmu spēlējis ''apgreidotās'' versijas. Dragonfall un Honkongam. Pirmo noteikti taisos, jo papildus kontents un geim mehānikas tvīki esot labi. Mixed revjūs ir tāpēc, ka skillu un kombat sistēma ir mixed bag. Noteikti fun thing to play around un viena no interesantākajām pēdējās dekādes laikā tirgū, kur dominē primitīvi slašeri, kuri nedavelk pat līdz veco diablo līmenim, bet ir zināmi balance issues (kā gandrīz vienmēr) un endžīns ir obv. taisīts, lai varētu spēlēt uz planšetēm, tāpēc nav tāda kompleksitāte, kā piemēram tajā pašā Divinity.
Otrs mixed bēgs ir tas, ka pamatā tās ir izcili uzrakstītas spēles no naratīva un dialogu viedokļa, taču tā visa ir samērā daudz, tāpēc, ja negribās lasīt nemaz, tad var likties mazliet chore iet cauri sižetam. Man patika, jo šadovranisko kiberpanka mitosu un fīlingu kā atmosfēriski tā verbāli atspoguļo asbolūti mākslinieciski. Retā spēle, kur dialogu/tekstu gūzma ir tiešām baudāma līdzīgi kā Planescape: Torment.
Pilnīgs pretstats šajā ziņā half-assed Wasteland sīkvelam no Brajena Fargo (oriģinālā Wasteland devs) menedžētā Inexile, kur garlaicīgs teksts tiek uzbāzīgi gāzts virsū bez jebkādas ritma un gaumes izjūtas un pārsvarā ir vēlma prosta klikot cauri, kamēr nonāc līdz skillčekiem. Aizmirsu šito pieminēt, tā kā ja vispār patīk TB squad kombats, tad jebkurā gadījumā vērts pamēģināt.
Un nē, neesmu spēlējis AoD. Laikam tāpēc, ka kauns zagt no Vault Dvellera, kurš ir vecs sakārnis no rpgcodexa, ar kuru pavadīti labi laiki. Kaut kādā brīdi jau laikam nāksies, jo esmu nabags. No otras puses, man backlogs jau tā ir liels un pēdējos laikos maza iedvesma uz geimingu.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: