gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2023-12-16 12:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
signs of times
Maxima naturāli čīto ar "atlaidēm". Ziniet ir tie mazie kafijas pieniņi ķobīšos, kas sasieti vienā tāfelē. Viņiem tur ir tas FarmMilk vai kas, kaut kāds poļu vai smth lētais izstrādājums, kas ir vienīgais šī tipa izstrādājums veikalā. Viņš visu laiku kopš sāku jamo pirkt maksāja 39 santīmi par vienību. Tagad nesen bija kaut kāds akciju moments, kur viņam cena bija uzlikta uz, get this, 68 centi, bet ar Maximas karti 38. Like WTF? Viņi pat ciparus nesaglabāja ergonomiski, vai arī tas bija pojints. Pat dārgākie kafijas pieniņi no citām firmām dārgākos veikalos maksā max ap 45-50 santīmi par tāfeli. Tagad "akcija" ir beigusies un pieniņiem tā pati vecā cena - 39 par tāfeli lmao. Kā šī čītošana tiek pieļauta? Man kopumā nav pretenziju pret Maximu kā tādu. Tur tiešām var nopirkt daudz diezgan normālu produktu par lētākām cenām (ja zini, ko pērc), bet šitas ir 100% fraud un par to vajadzētu likt smagus sodus.

''''

Vakar braucu mājās no Ādažiem ar autobusu septiņos vakarā. Ap pieturu bija sapulcējusies čupiņa mazulēnu, tādi ap 8-12 gadu vecuma puišeļi, kādi astoņi varbūt. Man ausīs bija mūzika, tāpēc daudz nedzirdēju ko viņi boksterēja tajā bariņā, kamēr stāvēju un gaidīju vienmēr kavējošo autobusu, bet bija jūtams, ka viņi tur visi tādi diezgan uzvilkti un mazliet agresīvi no vizuālā vien. Kad kāpu autobusā, izslēdzu mūziku, lai varētu izdarīt formalitātes. Tas bariņš tur bija sapulcējies pie autobusa duravām un nikni bļāva uz veca gada gājuma šoferi frāzēm tipa "eu šitais piš uz Carnikavu?", "eu, tu uz Carnikavu brauc", "eu eu eu". Es vēl stāvēju rindā pirms maksāšanas un vienā brīdī pagriezos pret bērniem un teicu, ka "nevis "piš", bet "brauc". Pirmajā rindā stāvošais tāds uzreiz "es to neteicu lol".

Secinājumi.
Cik nenormāliem jābūt vecākiem, lai tik sīki bērni izturēties ar tādu necieņu un atklātu agresivitāti pret pieaugušajiem.
Cik nenormālai jābūt liberālajai kultūrai, kas šādus vecākus veģetējusi.
Cik nenormāli ir tie kretīni, kas turpina atbalstīt šo liberālisma sērgu, tajā skaitā šeit pat Cibā. Atceros kā mums bija runas vai ir/nav labi bērnus pa retai reizei fiziski vai vismaz bargi verbāli ietekmēt, lai viņi izbeidz savu vardarbību. Atbilde bija - nē, nekad nē. Bērnam jāļauj darīt visu, kas tam ienāk prātā un striktākā lieta, ko viņa virzienā raidīt esot "mīļa parunāšana, ka tā nav labi".
Rezultāts - šaika bandītu, kuri pat nav sasnieguši pubertāti un vēl nelieto alkoholu vai citas narkatas, kas JAU ir dēsts sabiedrībai. Kas ar tādiem notiks, kad viņi izaugs, lai Dievs nogrābstās.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]krii
2023-12-16 14:37 (saite)
Varētu domāt, ka rupji un agresīvi sīkie ir parādījušies tagad, un liberālisma sērgas neskartajos laikos tādu nebūtu bijis vēl vairāk un neplosījušies vēl trakāk.
Kad atceros savus (absolūti neliberāli audzinātos, regulāri ieklapētos) pamatskolas klasesbiedrus, esmu pilnīgi pārliecināta, ka viņi tev būtu nevis taisnojušies par "es nemaz tā neteicu", bet iespēruši vismaz pa pakaļu, kad kāpi tajā autobusā iekšā.

Nihil nuovo, un tā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2023-12-16 16:02 (saite)
"...liberālisma sērgas neskartajos laikos tādu nebūtu bijis vēl vairāk un neplosījušies vēl trakāk."

Lūk, šis ir meli un totāla dezinformācija.
Tā apgalvoju, jo šajos "liberālisma sērgas neskartajos laikos" gan pats uzaugu, gan mācījos skolā, gan audzināju bērnus.

"Tajos laikos" bija pilnīgi neiedomājami pat tādi "sīkumi", ka bērni, pusaudži un jaunieši sabiedriskajā transportā zibenīgi ieņem sēdvietas un neliekas ne zinis, ka pavisam veciem cilvēkiem jāstāv kājās. Nemaz nerunājot par tādu mūsdienu normalitāti, ka skolnieki ne tikai neņem galvā, bet var arī izpausties jebkādās rupjībās pret skolotājiem, kuriem atņemtas jebkādas tiesības, jo taču bērniem ir visas tiesības!

Masveida vardarbība skolās, par ko nemitīgi raksta un runā "eksperti", kuri "nesaprot", kā pret to cīnīties, un kādēļ arvien mazāk ir jaunu cilvēku, kuri grib strādāt par skolotājiem, ir vairāk nekā skaidrs pierādījums, ka liberālisms degradē sabiedrību.

Neapšaubāmi, arī tajos laikos bija vecāki, kuri bērnus praktiski neaudzināja. Bet tā tajā laikā neskaitījās atbalstāma normalitāte, kā tas tiek mūsdienās uzspiests sabiedrībai, ka bērnu tiesības ir viss, bet vecāku un skolotāju tiesības audzināt bērnus ar tādām metodēm, kādas tie uzskata par labām (te es, protams, neiekļauju nežēlīgu vardarbību) ir nekas.

Kategoriski (no savas gan man neskaitāmu radu un paziņu dzīves piemēriem) uzskatu, ka bez stingrības (gan verbāli gan fiziski) bērnus par kārtīgiem, adekvātiem cilvēkiem izaudzināt praktiski nav iespējams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-16 17:46 (saite)
"Tajos laikos" bija pilnīgi neiedomājami pat tādi "sīkumi", ka bērni, pusaudži un jaunieši sabiedriskajā transportā zibenīgi ieņem sēdvietas un neliekas ne zinis, ka pavisam veciem cilvēkiem jāstāv kājās. Nemaz nerunājot par tādu mūsdienu normalitāti, ka skolnieki ne tikai neņem galvā, bet var arī izpausties jebkādās rupjībās pret skolotājiem, kuriem atņemtas jebkādas tiesības, jo taču bērniem ir visas tiesības!

Jā, esmu ievērojis vienu tendenci starppilsētu autobusu pieturās. Stāv pieturā dažāda gada gājuma cilvēki. Atskrien jaunatne un uzreiz nostājas pie vietas, kur autobusa durvis pietur un dažreiz pat laužas tev priekšā, ja tu tur jau stāvi. Ne tikai pilnībā netiek audzināts princips, kur vecākie jālaiž pa priekšu, kur nu tur vēl dot apsēsties (sen nedzīvoju Rīgā, līdz ar to nevaru novērot šo dinamiku), bet tupa neievēro rindas principu. Tiesa, esmu redzēji arī dažus kidus, kas saprot štelli, tā ka nav visi. Ir labi redzams, kuriem kidiem vecāki ir liberāļi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-16 17:50 (saite)
Drīzāk jau nu nevis liberāļi bet tupi alkāni. Nu vai arī špana tiek dauzīta mājās un ir labi sapratusi ka visu izšķir spēks un tos kas iebilst vajag piekaut.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-16 18:28 (saite)
Tieši pretēji, labi situēti bērni dārgās šmotkās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-12-16 17:30 (saite)
Pateica manā vietā. Tu vienkārši tupa melo. Es šo tendenci uztveru tieši tāpēc, ka neatceros neko tādu, kad pats augu "neliberālajos" (lol) 90ajos. Sīči vienmēr ir rezgalīgi, bet tik atklātu un bezbailīgu necieņu pret vecākiem cilvēkiem un apkārtējo sabiedrību kopumā atļāvās tikai maskačkas špana, kurus audzināja iela, nevis labi apģērbti un acīmredzami loloti mazulīši.

Vai tu esi latviete?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-16 17:47 (saite)
Šitāda tipa maskačkas špana kādi 10 - 15% bija visur arī PSRS laikā, tiesa gan dažus skolotājus lielākā klases daļa aizstāvēja un diezgan burtiski iemočīja sortīrā šādu španu kad tā viņus terorizēja. Aizstāvēja gan ne visus, tur dažādi bija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-16 18:31 (saite)
Tie šobrīd ir galvenā masa. Tie nebija maskačkas špana, bet turīgu cilvēku bērni, ļoti labi apģērbti, redzams, ka bez nekādas ielu vēstures, kuri ļāva viņiem 7os vakarā tusēt un braukt uz Carnikavu un dirst virsū nabaga pusmūža šoferim, jo tāda ir viņu audzināšana.
Kāpēc tu tik ļoti visu centies disorientēt, žīd? Vai tas ir tāpēc, ka esi žīds, kurš grib, lai visi bērni tiktu sabojāti?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-16 18:39 (saite)
Es pilnīgi piekrītu ka pusaugu agresīvus dolbojobus vajadzētu teiksim nepaņemt autobusā - lai pagaida nākamo. Ja labi situēti - briesmu nav, sazvanīs senčus un tiks izglābti. Es tikai no situācijas apraksta neredzu baiso agresivitāti, nu labi pateica ``eu`` un brauc vietā pis, jeb tur vēl kaut kas bija kā uzbraucieni vadītājam, roku palaišana?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-16 18:43 (saite)
Tipisks žīda komentārs. Esi brīvs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]3koma14vs007
2023-12-16 17:59 (saite)
Es Tavā vietā no konkrēti šīs diskusijass izbanotu nelieti sūda žīdu ctulhu, kurš, kā jau žīdi to parasti dara, demagoģiski novirza sarunu uz beztēmu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-16 18:02 (saite)
Nu tā jau liberālās sniegpārsliņas dara, argumentāciju turēt nevar un kviec lai visus izbano. Hunveibinu taktika :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-12-16 18:37 (saite)
Man liekas, ka vajag šo nelieti maksimāli eksponēt visā viņa "krāšņumā", lai visi zina kādā veidā darbojas žīda saprāts un dziņas. Ja es viņu banoju, tad tas vairs tik labi nesanāk. Cilvēkēdājus vajag rādīt dienas gaismā, izgaismot viņus. Ļoti labi, ka viņš te skrien klāt kā naktstasaurenis pie lampas. Sātana pakalpiņi darās pēc viena alogoritma. Redzi, pat Krii, kura droši vien arī ir žīdene vai vismaz dēmonu apsēstā, atskrēja, neraugoties uz to, ka nobanojusi mani pie sevis jau entos gadus atpakaļ. Ir okej.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-16 18:41 (saite)
Nu jā tāpēc es nebanoju piemēram 3koma14vs007 savā žurnālā :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-16 18:43 (saite)
Brīnišķīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krii
2023-12-16 20:13 (saite)
Esmu latviete un pamatskolā mācījos Rīgas centrā starp labi ģērbtiem tupiem rupekļiem, kuri necienīja nevienu.
Protams, cilvēka atmiņa ir selektīva, tāpēc nebrīnos, ka tavi bērnības iespaidi atšķiras no manējiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-16 20:25 (saite)
Apšaubu tavu stāstījumu, jo esi bijusi konstanti melīga iepriekš, bet lai nu paliek.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dombrava
2023-12-16 21:47 (saite)
Patiesība varētu būt kaut kur pa vidu. Mana mamma arī mācījās Rīgas centra skolā, kur pret dažiem kautrīgiem skolotājiem (zīmēšanas un fizikas) klases rupekļi atļāvās visādas preteklības, ko es nevarētu iedomāties klasesbiedrus darām savā skolā, kur mācījos (mazpilsētā). Iespējams, ka tas norāda atšķirību starp Rīgu un provincēm. Bet nu piekrītu, ka laikmets ir mainījies, cilvēki arī, pat ja kodols tas pats. Bērnu audzināšana plaša un sarežģīta tēma, bet šo nekomentēšu, jo bērnus audzina dažādi un katram cibiņam būtu savs stāsts un skatījums par šo.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-12-16 22:17 (saite)
/pret dažiem kautrīgiem skolotājiem (zīmēšanas un fizikas) klases rupekļi atļāvās visādas preteklības, / Vot vot, the same case. Kamēr daļai klases tas apnika [jo skolotājs tiešām labs, daudz zināja] un rupekļi tika mazliet ietekmēti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]iokaste
2023-12-16 22:35 (saite)
faktiski tie sīkie gaida, kad kāds viņiem ieaudzinās pazemību, jo vecāki to nav izdarījuši. dzīve to izdarīs, agri vai vēlu un sāpīgāk, kā to varētu vecāki.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-12-17 00:19 (saite)
Tas gan. Daudzi liberāli audzinātie dabūs pa purniem un daudzi nodzersies un nomirs jauni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?