: who's that girl? -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi

Links
> the cut
> fashion telegraph
> more life

Janvāris 17., 2011


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
13:04
labi, padomāsim par patīkamo, - kādi jums iespaidi par ryanair lidmašīnām? esmu tikai ar airbaltic lidojusi, tāpēc nav ne jausmas. nav tur kā konzervbundžā vai žigulī, kad tu tur sēdi kā uz taburetes un viss mašīnas korpuss tev apkārt kratās?

(38 with milk | cup of coffee?)

Comments:


[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:17. Janvāris 2011 - 13:10
(Link)
ļotenes taču tādas pašas.
[User Picture]
From:[info]f
Date:17. Janvāris 2011 - 13:11
(Link)
vai tu esi droša par to?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:17. Janvāris 2011 - 13:13
(Link)
737 boeingi, 300 un laikam 700 series (par sērijām droši neatceros). nu jā, propellerļoteņu rainim nav :)
[User Picture]
From:[info]f
Date:17. Janvāris 2011 - 13:15
(Link)
nu, galnais lai turas debesīs :)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:17. Janvāris 2011 - 13:18
(Link)
turas ļoti labi, nekāda vaina :)
[User Picture]
From:[info]ttp
Date:17. Janvāris 2011 - 13:12
(Link)
saspiestāk ir un briesmīgi skaļas reklāmas'n'shit, bet ja lidot vajag, vajag
iekrātie peso arī iepriecina, jo baltics baigi dārgais tomēr
[User Picture]
From:[info]f
Date:17. Janvāris 2011 - 13:31
(Link)
o jā. biļete seši lati un tad nodokļi pa pusmiljonu!
[User Picture]
From:[info]ttp
Date:17. Janvāris 2011 - 13:32
(Link)
vai ta tik traki?
man ar savu brēmeni tādas problēmas nav
[User Picture]
From:[info]f
Date:17. Janvāris 2011 - 13:40
(Link)
tā bij, kad mani uz norvēģiju ar airbaltic veda. 60 vai 70 lati bij nodeva.
[User Picture]
From:[info]ttp
Date:17. Janvāris 2011 - 13:42
(Link)
nu tur jau tā huiņa ar balticu.
ryainairam ir cits princips - mazākas lidostas, kur mazāki nodokļi + īsāks laiks uz zemes utt...
dažreiz tās attālās lidostas ir dārgākas pasažierim, bet tāpat sanāk lētāk par baltijas pirātiem
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:17. Janvāris 2011 - 13:14
(Link)
Rainis ir daudz labāks, jo, atšķirībā no boltika, ir lētāks un precīzāks (pagājšnedēļ lidojot uz STO, abos virzienos ļotene kavējās par gandrīz stundu - pirmajā gadījumā gaidījām Šleseru; otrajā - bija iepakotas par daudz somas līdzi), ļotenes lielākas un krēslu arī visiem pietiek.
From:[info]mikii
Date:17. Janvāris 2011 - 13:16
(Link)
lidenes normālas, pieticīgas, a saspiestība tizla, taču ar Tavu izmēru varētu nebūt nemaz tik traki, galvenais nedabūt milzi blakām..
[User Picture]
From:[info]f
Date:17. Janvāris 2011 - 13:30
(Link)
ja no vienas puses logs, bet no otras - draudzene, i'll be safe :)
From:[info]mikii
Date:17. Janvāris 2011 - 13:34
(Link)
pretty much! vismaz pirms trim gadiem, kad lidoju, nebija tik traki. lielākā problēma ir paši pasažieri - mūsu "kultūra" nez kāpēc paredz, ka ir jāspraucas pēc iespējas ātrāk iekšā lidmašīnā (jo vietas jau nav ierādītas). līdz ar to, ja gribat abas kopā un sev vēlamā vietā, tad starta pozīcija (pie iekāpšanas vārtiem) jāieņem ļoti laicīgi, tad masa Jūs iestums iekšā :D
[User Picture]
From:[info]f
Date:17. Janvāris 2011 - 14:02
(Link)
nav numurētas vietas! sākumā es domāju, ka ņirgājies, bet tad sapratu, ka ne-ē :D oij, būs interesanti. visur jāspiežas iekšā šai zemē.
From:[info]mikii
Date:17. Janvāris 2011 - 14:03
(Link)
nav gan numurētas. bet ar saprātīgu stratēģiju to var kompensēt. lai veicas plānojot ;)
[User Picture]
From:[info]f
Date:17. Janvāris 2011 - 14:13
(Link)
stratēģija ir mans trešais vārds :D
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:17. Janvāris 2011 - 20:53
(Link)
Ai, nesatraucies. Ja nav liela kompanija, kas obligati grib sedet kopa, var mierigi lidostas barina par nenormali dargu naudu sukt alinu, luret uz laudim, kas 45 minutes pirms izlidosanas saskrien megarinda, un tad lepni iekapt lidmasina, kad viss bars jau ieskrejis. Labi, varbut netiksi krutajas vietas pie loga lidmasinas prieksgala, bet ieksa tapat tiksi un ja nav gars reiss, man pilnigi vienalga, kur un kados apstaklos sezu :)
[User Picture]
From:[info]f
Date:17. Janvāris 2011 - 20:55
(Link)
jo vairāk cilvēki spiežas iekšā, jo uzkrītošāks ir mans miers un vēlme nekustēties, līdz tas trakojošais pūlis sastampājas :)
From:[info]afm
Date:17. Janvāris 2011 - 13:19
(Link)
pašas lidmašīnas ļoti normālas, tikai krēsli tuvāk sabīdīti, lai salādētu vairāk tautas.
kaitinošākais ir viņu fašistiskā attieksme - visu bagāžu pārskaita, pārmēra un sver, ja kaut kas tikai mazliet par daudz, uzreiz jāmaksā, bet ja ar to visu rēķinās un cenas labas, tad ir ok.
[User Picture]
From:[info]f
Date:17. Janvāris 2011 - 13:29
(Link)
nu, ja reiz viņi tur sabāž vairāk cilvēkus iekšā, tad noteikti jābūt uzmanīgiem ar bagāžas svaru. labi vēl, ka cilvēkus nesver un nemēra :)
[User Picture]
From:[info]dusk
Date:17. Janvāris 2011 - 14:34
(Link)
Vēl no lidostām atkarīgs baigi. Citās citas kompānijas populārākas. Ja grib lēti jāpēta ir viss, jo citām ar ir piedāvajumi. Es daudz nelidoju, bet cik nācies esmu veltījis laiku izpētei.
[User Picture]
From:[info]trouble
Date:17. Janvāris 2011 - 13:23
(Link)
Lidostā strādājoša družka apgalvo, ka ar ryanairu drošāk lidot nekā airbalticu, jo pirmajiem ir jaunāka/labākā stāvoklī lidaparātu flote.
[User Picture]
From:[info]dusk
Date:17. Janvāris 2011 - 14:25
(Link)
Nu vispār airbaltic būs drīz modernāks par to Rynair. Visumā drošiba ir cipari, mārketings. Ja vien nesēdi tupaļofkā un apkopes notiek Kazahstanā, savukār lidmašinai visā dzīves ciklā jau n reizes avārija situācijas bijušas.
[User Picture]
From:[info]trouble
Date:17. Janvāris 2011 - 14:27
(Link)
Nu, domājams, ka viņa neba no cipariem informāciju par drošību ieguvusi, bet gan no savām acīm pieredzētā, cik bieži kuras kompānijas lidmašīnas ir bijušas jālabo vai nav spējušas pacelties.
[User Picture]
From:[info]_re_
Date:17. Janvāris 2011 - 14:07
(Link)
es rainim nepamanīju nekādu neērtumu pašā salona/lidošanas procesā. bet mani nenormāli kaitināja tā nenumurēto vietu darīšana. tā kā bijām 6 cilvēku grupa, kurā 2 mazi bērni, bija vēlams sēdēt pa 3 kopā un ne gluži pretējos ļoķenes galos, tas no manis prasīja nervu spriedzi. :D mēs izbraucām uz to, ka ar maziem bērniem laiž pirmos un tā atrisinājām ģēlu, bet tik un tā jau laicīgi stāvi prioritātes rindā un ausies un un.. man patīk sēdēt uz ķeblīša, atlaistām kājām un pie čekina pieiet kaut pēdējai, ja zini, ka tava vieta ir 12c un taviem biedriem ar turpat.
[User Picture]
From:[info]f
Date:17. Janvāris 2011 - 14:12
(Link)
a kādas problēmas viņiem sanumurēt vietas, nesaprotu?
[User Picture]
From:[info]_re_
Date:17. Janvāris 2011 - 14:27
(Link)
vai ne? nu varbūt lieks dolārs tb eiro par mazliet advancētākubiļešu datorsistēmu, figviņzin.

par to neērtumu/ērtumu - tas ir salīdzinot ar airbalticu vai poļu lotu, piemēram. nu ka nav briesmīgāk. ar labām un dārgām lidabiedrībām nav tik sen lidots, ka vairs neatceros kā ir ērti ļoķenē. kaut arī šajos lētajos dažkārt gadās kas mazliet plašāks according to model.
[User Picture]
From:[info]f
Date:17. Janvāris 2011 - 14:29
(Link)
nu, ņemot vērā to, ka man zem beņķa bija jāiestūķē rokas bagāža, tāpat jutos ērti tikai novelkot kurpes un paceļot kājas augstāk, citādi tur elle. un to es par airbaltic'u. un tā ir visur. jāmācās iegrozīties beņķī tā, lai būtu ērti :) vai tas vilciens vai autobuss, vai kas.
[User Picture]
From:[info]_re_
Date:17. Janvāris 2011 - 15:03
(Link)
tā teikt grozīt varam tikai attieksmi, ne beņķus, vai ne ))
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:18. Janvāris 2011 - 11:24
(Link)
es atkal no savas individuālā ceļotāja puses varu teikt, ka man dafiga labāk patīk free seating - vispirms sakāpj visi ar kliedzošiem zīdaiņiem un tad tu vari izvēlēties, cik tuvu vai tālu no tiem sēdēt :)
[User Picture]
From:[info]_re_
Date:18. Janvāris 2011 - 13:38
(Link)
nu ja, nu ja, katram savs katliņš uzpasējams. ))
[User Picture]
From:[info]unknown_entity
Date:17. Janvāris 2011 - 15:22
(Link)
lidmašīnas ir 1:1 kā balķikai - 737. Viņi nepiš prātu ar overselliem un augstiem ceņņikiem, afaik.
+ esmu dzirdējis, ka airbaltic cenšas "uzturēt nosaukumu" un ļoti reti gaida uz pasažieriem, jo tak jāierodas precīzi laikā vai biš ātrāk. Kas joprojām netraucē ierasties pus stundu vēlāk
[User Picture]
From:[info]kants
Date:17. Janvāris 2011 - 17:13
(Link)
ar raini kādas padsmit reizes esmu lidojis, viss kārtībā. nenumurētas vietas ir tāpēc, ka par papildus naudiņām tu vari iegādāties kaut kādu priority iekāpšanu un tikt pirmā lidmašīnā, izvēloties savu vietu.
savādāk vnk jālūko drusku ātrāk iestāties rindā un fiksi iemanīties ļotenes vidū - vidū pie avārijas izejas ir plašās vietas: var izstiept kājas uz nebēdu.
[User Picture]
From:[info]zan
Date:17. Janvāris 2011 - 20:32
(Link)
+1 par avārijas exitiem pie spārniem - kājām vietas daudz. efkai varbūt nav aktuāli, bet ja nu līdzbraucējam/ai :) nu un nenumurētība dod iespēju arī ielīst pie loga, vai arī tieši ne pie loga, kā labāk gribās.
visādi citādi - pasaku godīgi, nekādu dižo atšķirību nemanīju, lidot besī ārā šā vai tā, bet labāk jau to darīt lēti.
[User Picture]
From:[info]f
Date:17. Janvāris 2011 - 20:54
(Link)
šis info mani priecē :)
From:[info]komeeta_naak
Date:17. Janvāris 2011 - 20:10
(Link)
maršrutka kā maršrutka, tikai bez pieturām.
[User Picture]
From:[info]crescendo
Date:17. Janvāris 2011 - 21:36
(Link)
Skaļāk jā. Bet toties laicīgāk. Daudz, daudz laicīgāk. (Nē, man protams ir vienkārši slikta karma ar airbaltic un tā, bet nu tomēr).

Par to, ka šaurāk gan nepiekritīšu. Subjektīvi kā reiz airbalticā man ceļgali priekšējā sēdeklī duras sāpīgāk. Un tas ar nedēļas atšķirību vienu un to pašu rīga-londona maršutu lidojot.


> Go to Top
Sviesta Ciba