extranjero ([info]extranjero) rakstīja,
@ 2016-11-24 12:52:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
http://arstechnica.co.uk/tech-policy/2016/11/post-truth-spawned-by-liberal-left-long-ago-brexit-trump/

Vēl tagad atceros, kā intenormal cibā slavēja ASV iebrukumu Irākā pat tad, kad bija atklājies, ka nekādi ķīmiskie ieroči Irākā nav un tie bija post-truth meli.

Sorry, you have been wrong on mostly everything so far.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]snauts
2016-11-24 15:00 (saite)
Biedram [info]internormal šķiet ir izdevīgas jebkuras darbības, kas palielina bēgļu kustību pasaulē.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 01:25 (saite)
tu esi lasījis šādus manus slavinājumus cibā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 01:28 (saite)
Jau aizmirsi vai paspēji izdzēst?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 01:30 (saite)
linku studijā!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 01:33 (saite)
Izdzēsts taču. :D

Kas bailīgs, tas vainīgs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 01:41 (saite)
ja izdzēsts, tad tev jābūt kaut kādiem pierādījumiem. tā jau es ar varu pateikt, extranjero rakstīja to vai šito, bet pēc tam izdzēsa.

baigi "atbildīgā" rīcība, komentos neredzi, kādas reakcijas tu veido?

davai skrīnšotu vai ko tamlīdzīgu, ja tiešām esi tik pārliecināts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 01:45 (saite)
Jā, divas nedēļas tu droši vien visu rūpīgi dzēsi, un pēc tam sāki celt pretenzijas. :D

Kas man nav ko darīt, kā kaut kādu sviestu glabāt? Jautājums ir cits, kāpēc tu pēkšņi tik ļoti esi par to satraucies? Darba devējs neapmierināts vai kā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 14:50 (saite)
"Kas man nav ko darīt, kā kaut kādu sviestu glabāt?"

bet rakstīt par šo sviestu (turklāt, kā rādās, neesošu) gan ir jēdzīgi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 15:48 (saite)
Es uzrakstīju vienu teikumu par savām atmiņām par tevi, bet tu cepies visu dienu kā tāda caca. Tagad man būs jaunas atmiņas par tevi. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 16:19 (saite)
nav skaidrs - atmiņas vai fantāzijas. =P

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 01:44 (saite)
te es esmu par šo tematu rakstījis.

http://www.delfi.lv/news/comment/comment/didzis-melbiksis-latvijai-nav-japiedalas-asv-noziegumos.d?id=7989297

es domāju, tu neatradīsi ne cibā, ne arī kur citur tādus slavinājumus, kādus tu man mēģini pierakstīt. tos tu laikam esi izdomājis savās fantāzijās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 02:09 (saite)
Jā, šo rakstu es atceros, bet cibā vienreiz tu aizstāvēji ASV armiju par Huseina nogalināšanu, ka es par to izbrīnījos. Tāpēc tas arī ir palicis atmiņā, jo bija negaidīti no tevis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 12:12 (saite)
joprojām nezinu, par kādu manu tekstu ir runa (ieraksts manā cibā vai koments pie cita cibiņa? apmēram kurā laikā?) - bet jebkurā gadījumā

1. iebrukums irākā un huseina nogalināšana nav viens un tas pats

2. huseinu nenogalināja armija - huseinu notiesāja un pakāra irākieši

man rodas aizdomas, ka tu jauc irāku ar kaut ko citu. lībiju un kadāfi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 12:20 (saite)
Var jau būt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 14:14 (saite)
tātad tu nezini. bet raksti apgalvojumus, kas liek citiem cibiņiem mani saukt par mērgli. nice...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 14:33 (saite)
Ciba ir netaisnīgi nežēlīga. Tur nu es tev pilnīgi piekrītu un jūtu līdzi. Vienkārši nelieši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 14:34 (saite)
=)

bet nu kriškins mani nepārsteidz, viņam jau fakti pofig un melot skaitās ok.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snauts
2016-12-03 13:35 (saite)
Nē, es tevi tikai ķircinu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 00:14 (saite)
whaaat? neatceros, ka es būtu asv iebrukumu irākā slavējis - tieši otrādi!

(Atbildēt uz šo)


[info]kautskis
2016-12-02 10:02 (saite)
Pastāsti sīkāk, ko tieši viņš slavēja -- iebrukumu, Sadama nāvi, Irākas okupāciju vai vēl kaut ko? Un kādā veidā? Citādi izskatās, ka tu izsaki skaļus apgalvojumus ar niecīgiem pierādījumiem.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 10:24 (saite)
Kuru gan vispār varētu interesēt detaļas par daudzu gadu senu notikumu? Svarīgs ir tikai iespaids, kādu intenormal par sevi ir radījis, un atstājis citiem atmiņā. Izskatās, ka viņš arī to nenoliedz, tikai nevar atcerēties nianses.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kautskis
2016-12-02 10:43 (saite)
Mani varētu interesēt detaļas. Vai tu vari tās sniegt?

Šeit, kā tu pareizi norādi, svarīgs tiešām ir iespaids, kādu intenormal par sevi radījis. Un vismaz man viņš ir radījis tādu iespaidu, ka viņš noteikti nebija par iebrukumu Irākā. Ja nu tu tomēr apgalvo pretējo, es gribētu zināt detaļas, jo tas nav vienkārši sens notikums, tas ir sens notikums, kas ir pretrunā priekšstatam par viņu. Turklāt pretrunā arī pierādāmiem faktiem, piemēram, viņa 2004. gada rakstam.

Ja, teiksim, Zbigņevs Stankevičs pirms 12 gadiem būtu sludinājis Jēzus mīlestību, mani tiešām neinteresētu detaļas. Bet, ja Zbigņevs Stankevičs pirms 12 gadiem būtu sludinājis, cik labi ir lietot heroīnu -- o, mani ļoti interesētu detaļas.

Tu saki, ka atceries, kā intenormal slavēja iebrukumu Irākā. Nu kā tad? Kādā veidā? Ja atceries, pasaki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 11:12 (saite)
Tev jau es toč' neko nestāstīšu, jo izskatās, ka tu gribi veidot kompromatus par cilvēkiem. Tā nav labi darīt.

Es neko nezinu par Z. Stankeviču, bet, pieņemsim, ka viņš pirms 12 gadiem ir aicinājis lietot heroīnu. Un tad? Cilvēki var mainīt savas domas, nav jābāžās žurnālistiem virsū, jāveic nezin kāda izmeklēšana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kautskis
2016-12-02 11:13 (saite)
Kāpēc tu domā, ka es gribu veidot kompromatus par cilvēkiem? Es taču nesaku "es atceros, ko tu darīji pirms 12 gadiem".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 11:18 (saite)
Tu jau mani nepazīsti, bet intenormal es pazīstu jau vairāk nekā 12 gadus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]basta
2016-12-02 11:20 (saite)
jau 12 gadus slīcini kaķīšus?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kautskis
2016-12-02 11:22 (saite)
Jā, un kā tieši tas norāda, ka es gribu par kādu vākt kompromatu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 12:07 (saite)
viņš domā, ka tu esi žurnālists. ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kautskis
2016-12-02 12:15 (saite)
Un tas norāda, ka es gribu vākt kompromatu? Tas ir, tu neesi normāls žurnālists, ja tev nav pāris mapes ar kompromatu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 13:12 (saite)
nu kā, lato lapsa ir žurnaļuga - tātad bez kompromata peremata žurnaļuga nav līmenī!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 14:35 (saite)
kā tad nenoliedzu?

http://klab.lv/users/extranjero/32412.html?thread=236188#t236188

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 14:36 (saite)
Mēs jau noskaidrojām, ka tas bija Kadafi, ko arī vajadzēja pierādīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 14:46 (saite)
nenoskaidrojām. neesi uzrādījis pierādījumus.

tā kā huseinu nemaz nenogalināja amūrikāņu armija, tad izteicu minējumu, ka tu (!) esi domājis kadāfi lībijā. lai gan tur arī viņu nogalināja vietējie. tikai uzreiz un bez tiesas. runa ir par taviem minējumiem.

taču nē, arī sajūsmu par kadāfi noslaktēšanu es neesmu paudis. ja vari pierādīt pretējo - uz priekšu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 15:04 (saite)
Jautājums jau nav par to, kurš fiziski to izdarīja, bet par to, ka tās bija tiešas sekas ASV rīcībai. Un es atceros, ka tu atbalstīji ASV armiju – tas arī ir galvenais, kādiem vārdiem un kādā kontekstā, tas nav svarīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2016-12-02 15:11 (saite)
Es tagad atceros par ko tas bija. Diskusija bija par bēgļiem Eiropā, un es teicu, ka tā ir ASV vaina, jo viņu dēļ Irākā nogalināja vairākus simtus tūkstošus civiliedzīvotāju (domājams, ka vairums no viņiem bija bez ieročiem). Un tu teici, ka ASV visu izdarīja pareizi, jo Huseins bija diktators, tikai Eiropa nepilda savu pienākumus pret bēgļiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 15:35 (saite)
tiešām gribētu redzēt konkrētu citātu. es nedzēšu savus postus.

diskusija bija manā cibā? tavējā? kur citur?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 15:42 (saite)
Nu kurš gan to vairs atcerās? Un es pat negribu atcerēties, jo biju emocionāli šokēts par tavu attieksmi. Būtu zinājis, ka tevi tas tik ļoti satrauc, nemaz nebūtu sācis par to runāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-02 15:52 (saite)
mani satrauc, ka man var pierakstīt šādus secinājumus - "ASV visu izdarīja pareizi, jo Huseins bija diktators"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2016-12-02 18:26 (saite)
Es domāju, ka pēc kāda laika tevi satraukts, ka tev pierakstīs to, ka nosauci Trampu par Hitleru. Protams, tieši tā tu varbūt neesi teicis, bet tu esi radījis tādu iespaidu citiem. Un šis iespaids saglabāsies gadus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2016-12-05 15:19 (saite)
a šito par trampu es neapstrīdu un neapstrīdēšu. tas iekļaujas manā skatījumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?