(bez virsraksta) @ 16:29
Apollo: "Latvijas iedzīvotājus visvairāk kaitina higiēnas preču reklāmas"
starp citu, tas tomēr ir dīvaini, ka pakešu un veļas pulveru reklāmas ir lielākais reklāmas laika aizpildītājs, jo prece jau pati par sevi ir diezgan "pirmās nepieciešamības", tiktāl jau nu sabiedrība ir izaudzināta, ka sievietēm ir jāpērk paketes vai tamponi, turklāt katru mēnesi. Prece ir pietiekami lēta, peļņa nāk no apjoma. turklāt, īpaši palielināt pieprasījumu vairs nav iespējams. vienīgā nepieciešamība reklamēties ir konkurence - tipa, visas paketes tāpat ir vienādas, pirks to, kurai pārliecinošāka reklāma. to es saprotu, taču mani mulsina, kāpēc citas preces ar līdzīgiem parametriem ( 1) lieto ikdienā, 2) nevar nelietot, nevar lietot vairāk par to, kas nepieciešams, 3) zema cena, 4) daudz brendu un konkurentu) netiek reklamētas tikpat kā nemaz? Piemēram, maize.
p.s. arguments, ka paketes ienāca tirgū nesen un tirgus nav nostabilizējies, neder - maize arī tikai pirms desmit gadiem parādījās lielākā izvēlē kā baltā un melnā
starp citu, tas tomēr ir dīvaini, ka pakešu un veļas pulveru reklāmas ir lielākais reklāmas laika aizpildītājs, jo prece jau pati par sevi ir diezgan "pirmās nepieciešamības", tiktāl jau nu sabiedrība ir izaudzināta, ka sievietēm ir jāpērk paketes vai tamponi, turklāt katru mēnesi. Prece ir pietiekami lēta, peļņa nāk no apjoma. turklāt, īpaši palielināt pieprasījumu vairs nav iespējams. vienīgā nepieciešamība reklamēties ir konkurence - tipa, visas paketes tāpat ir vienādas, pirks to, kurai pārliecinošāka reklāma. to es saprotu, taču mani mulsina, kāpēc citas preces ar līdzīgiem parametriem ( 1) lieto ikdienā, 2) nevar nelietot, nevar lietot vairāk par to, kas nepieciešams, 3) zema cena, 4) daudz brendu un konkurentu) netiek reklamētas tikpat kā nemaz? Piemēram, maize.
p.s. arguments, ka paketes ienāca tirgū nesen un tirgus nav nostabilizējies, neder - maize arī tikai pirms desmit gadiem parādījās lielākā izvēlē kā baltā un melnā
| | Add to Memories | Tell A Friend