aņa delovejevna ([info]deloveja_kundze) rakstīja,
@ 2016-01-15 08:11:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
katram, kurš saka, ka sievietes (režijā) un people of colour netika nominēti oskariem šogad, jo neviens no viņiem neuztaisīja ko tādu, kas ir nominācijas vērts, man gribas prasīt, tu esi stulbs vai izliecies.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]dienasgramata
2016-01-15 08:32 (saite)
Oskaru žūrijā ir 5783 dalībnieku, kas balso aizklāti, elektroniski un brīvi. Kā tur kaut ko var ienominēt vei neienominēt? Ar kādām slepenām shēmām?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2016-01-15 08:36 (saite)
tu tagad trollē vai tas ir nopietns jautājums?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(Nodzēsts puksts)

[info]deloveja_kundze
2016-01-15 09:28 (saite)
labāk internetos vienmēr noskaidrot iepriekš.

nav jau runa par shēmām vai kā tāda, runa ir par to, ka tas, ka Oskaros uzvar labākie vai kvalitatīvākie darbi, jau sen ir mīts - Oskaros uzvar darbi, kuriem ir milzīgs mārketinga budžets un kuri var atļauties savu filmu normāli promotēt, lai viņus pamanītu tajā visā. kas nozīmē filmu kopiju izgatavošanu, visādus promo materiālus etc etc etc. ņemot vērā to, ka lielās Holivudas studijas joprojām mīž botē no sievietēm-režisorēm un people of colour, no stāstiem par sievietēm (kā to šogad ilustrē gadījums ar Mad Max, kas pēkšņi izpelnījās milzīgu uzmanību, jo, redz, ir par sievietēm), ir skaidrs, ka viņi arī mīž botē investēt tādas naudas filmās, kas nav pierasta lieta veciem kraķiem, kas tomēr pamatā ir Akadēmijas locekļi. (ja tā padomā, Akadēmijai ir daudz kas kopīgs ar Katoļu baznīcu, vismaz demogrāfijas ziņā)

līdz ar to nav nekādu shēmu vai sazvērestību, ir vienkārši gadiem ilga nevēlēšanās atzīt, ka pasaulē ir arī citi stāsti, kas nav par white men problems, ka ir arī sievietes-režisores, kuras taisa sūdus un taisa arī lieliskas filmas, ir tik dažādi cilvēki, kas strādā kino, un viņiem ir dažādi stāsti. un ir taču 21. gadsimts, mums teorētiski vairs par šādām tēmām nevajadzētu runāt, bet kaut kā katru gadu Oskari pārspēj paši sevi, tāpēc nākas pie tā atgriezties. it sevišķi tāpēc, ka aina ārpus šīs ļoti, ļoti, ļoti mazās un selektīvās grupas ir pavisam cita - kā jau zemāk rakstīju, īsfilmu un nekomerciālā kino festivālos neviens pat nepievērš uzmanību režisoru ādaskrāsām, dzimumiem un tādām garlaicīgām tēmām, jo talanti vienkārši plūst pāri malām. un ir ļoti jocīgi, ka cilvēki iedomājas, ka citur tā nevajadzētu būt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazeltov
2016-01-15 10:16 (saite)
No BBC raksta par desmit ievērojamākajiem vilšanās gadījumiem oskaros: "Older white men composed the majority of the Academy’s voting membership at the time – and still do now – and they can hue toward the conservative, in politics as well as taste."

No šejienes: http://www.bbc.com/culture/story/20160114-the-10-biggest-oscar-upsets-of-all-time

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(Nodzēsts puksts)

[info]mazeltov
2016-01-15 12:31 (saite)
Jā, es ticu, ka tie cilvēki nav nekādi puskoka lēcēji, bet, kā bbc.com rakstā pieminēts, tā lēmējmasa šķiet tāda ļoti vienveidīga un, visticamāk, lai tajā iekļūtu, attiecības spēlē pārāk lielu lomu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?