ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-03-31 20:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kārtējā atteikšanās
Cilvēkiem pamazām pierāpo ka vajag atteikties no atteikšanās.

https://www.tvnet.lv/7990790/etp-priekssedetajs-vebers-atteiksanas-no-ieksdedzes-dzinejiem-no-2035-gada-ir-kluda-kas-jalabo

[ ja degviela ir ūdeņradis vai arī ogļūdeņraži kas iegūti reducējot atmosfēras CO2 tad atmosfēras CO2 koncentrācija nepalielinās vai arī samazinās pieaugot dzinēju efektivitātei]

Paralēli, protams vajag attīstīt elektrodzinējus un akumulatorus visur kur tie labi sevi parāda. Veidojot akumulatoru pārstrādes / reciklēšanas ķīmisko industriju. Šeit jāpiezīmē ka tā ir parasta neorganiskā ķīmija un visiem brēcējiem par to ka akumulatori nav pārstrādājami vajag aiziet un to pamācīties.

Bet ko noteikti vajag - vajag strauji izmest miskastē visas šīs atteikšanās akcijas, plakātus neapēd zemeslodi, satiksmes mierināšanas un pārējo šāda veida idiotismu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2024-04-01 12:38 (saite)
Normāli pilsētu centrs vispār nav piemērots dzīvošanai. Tur jābūt tirdzniecībai, dažādām iestādēm, transporta mezglam utt.

Rīgā drīzāk ir problēma nevis pats centrs, bet tas, ka piekļuve centram ir caur dzīvojamiem rajoniem. Būtu jābūvē maģistrāle uz estakādēm vai pa tuneli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2024-04-01 14:06 (saite)
Tas kāreiz nav normāli, it īpaši, ja nerunā par mega metropoli. Tieši tāpēc, ka Rīga nav nekāda Londona.

Es atceros skatījos kaut kad sen 90o gadu pētījumu par salīdzinājumu Austrumeiropas un Rietumeiropas pilsētām, kur tika secināts, ka REiropā pilsētās parasti iedzīvotāju blīvums iet ^ formā (centrā visbiezāk un uz malām pamazām arvien mazāk paliek), savukārt, bijušajās PSRS valstīs tipiski ir V forma, kur centrā dzīvo maz iedzīvotāju un ir kaudze guļamrajonu.

Tas ^ modelis loģiski samazina nepieciešamību vispār tālu pārvietoties, jo, atskaitot augstas darbaspēka koncentrācijas industriālās zonas, viss pārējais kustas ap un caur centru -- pakalpojumi(= tur, kur daudz cilvēku), biroji, utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 14:07 (saite)
Nu jā bet tad visiem vajag centru un ja centrā uztaisa grūtu braukšanu, cieš visi. Nevis caurbraucēji.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2024-04-01 14:09 (saite)
Pie šī ^ blīvuma dalījuma cilvēkiem vairs galīgi nav tālu aiziet kājām/velo/sabiedriskais, savukārt tā kā ārpus centra dzīvo mazāk, tad ir mazāka noslodze ceļiem un mazāk sastrēgumu, tai skaitā uz centru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 14:13 (saite)
Nu riņķveida/ radiālā metro sistēma OK palīdz, savukārt ja sastrēgumus mazina tieši iedzīvotāju sadalījums tad nav ko tiem ^ vietā dzīvojošajiem cilvēkiem bojāt dzīvi ar ātruma ierobežojumiem un ielu sašaurināšanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2024-04-01 14:37 (saite)
Ja dzīve ^ notiek spicē vait tā tuvumā, tad nekāds auto ikdienā vnk nav vajadzīgs.

Tici man, pat Rīgā -- kamēr es dzīvoju (Maskačkas sākumā) un strādāju Centrā -- es nahren nekur nebraukāju ar mašīnu un man auto tiesības vispār parādījās tikai kkur 38 gadu vecumā. Vnk nebija vajadzības. Tiem retajiem gadījumiem, kad vajadzēja auto, pilnībā pietika ar taksi. Citādi velo, kājām, vai, hop, pāris pieturas ar sabiedrisko, tālākajā gadījumā.

Biju, protams, arī veselīgāks un slaids. Bonusu daudz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 14:40 (saite)
Taksis pilsētā tiešām ir risinājumus tuvu optimālajam. Tam var piekrist.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?