Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2017-09-20 08:30:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
pirms es ierubīju lr2 raidījumu tirgus placis - moš kāds no jums pārdod kādu auto? meklēju lētu sūdu, štukas ietvaros, bet gribētos tomēr izietu tehapskati un nelielu formātu, lai neizaicinātu manas parkošanās spējas.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]malfor
2017-09-20 21:34 (saite)
silti iesaku pievērst uzmanību arī rūsai. ir modeļi, kam tā tendence ir izteikta, to būtu ieteicams noskaidrot, ja kas ir noskatītes. tā ir diezgan traka problēma, ko neiesaku.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-09-20 21:37 (saite)
jā, paldies, par to es tiešām nebiju iedomājusies

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]inese_tk
2017-09-21 02:38 (saite)
tāpēc arī es ieteicu uztaisīt pirmspirkšanas pārbaudi un kādā random servisā pacelt to mašīnu augšā. var gan rūsu apskatīties, gan to kā izskatās zem motora. ja tur viss tāds netīrs, eļļains un mikls, tad labāk meklēt kaut ko citu, jo iespējams kaut kur kaut kas tek vai sulo.
(mūsu golfam kādreiz ir tecējusi ārā gan eļļa, gan stūres pastiprinātāja šķidrums, gan vēl kaut kas un kaut ko no tā visa bija tik neizdevīgi remontēt, ka mēs cietām kā ir un vnk lējām ik pa laikam klāt, kamēr tikām no tās šausmu mašīnas vaļā. lai izietu skati, tieši pirms skates braucām mazgāt apakšu, lai nepamana, ka tur viss ir dirsā noplūdis un eļļains)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2017-09-21 15:20 (saite)
Ir jau auto, kam "ja eļļa netek, tad tā ir beigusies".
Manam vecajam Passat arī ik pa laikam tecēja stūres pastiprinātāja eļļa (pie tam tā, ka pazūd uzreiz liels daudzums, tad atkal kādu laiku nezūd nemaz), bet pret potenciālajām remonta izmaksām tie daži simti grami eļļas bija sīkums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]inese_tk
2017-09-21 15:52 (saite)
golfam šitā mēdza pazust motoreļļa. un aukstā laikā viņš man nesaprotamu iemeslu dēļ (vairākos servisos kasīja galvu un teica, ka nezina ko tur īsti darīt, nemainot ļoti daudz ko par ļoti dārgu naudu) mēdza izpūst motoreļļu pa visurieni - nu tā ka visa motortelpa mirkst eļļā. tad nu mēs kādas pēdējās divas skates pirms pašas apskates braucām mazgāt apakšu + es vienmēr vadāju līdzi pāris litrus eļļas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]scope
2017-09-20 22:40 (saite)
Šajā cenu kategorijā rūsa būs, bez tās nekādīgi.
Vairāk jāskatās, cik daudz tā rūsa skārusi nesošās konstrukcijas un grīdu, jo to, kā likums, konstatēs TA un tad būs vai nu jāmaina detaļa vai jāmetina, ja to pieļauj noteikumi (ne visu drīkst metināt).

P.S. Pirms gandrīz gada šķīros no 98. gada VW Passat universāļa par 850 naudiņām (bišķi zem tirgus cenas), tagad tādiem vajadzētu maksāt vēl mazāk, tik nekvalificējas kategorijai "mazs".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-09-21 08:35 (saite)
cena un izieta TA ir galvenie kritēriji, ja tur viss čotka, uz lielumu moš var pievērt acis.

problēma ir tur, ka tajā pašā ss'kā ir pārāk daudz auto, kas atbilst prasībām! :D kur ir podjobka?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2017-09-21 15:17 (saite)
Tāda, ka tiem auto var sanākt lieli (ne)plānoti remonti vai apkopes - ja īpašnieks, piemēram, zina, ka:
- drīz jāmaina zobsiksna un komplektā nākošie loriņi;
- padiluši bremžu kluči un diski;
- motoram ir kāds slēpts defekts vai pietiekams nobraukums.
- ir kāda cita ķibele, kura ir vai nu periodiska vai grūti pamanāma, bet traucē ik pa laikam dzīvot;
- tā pati rūsa, kura ar gadiem mazāka nekļūst :)

Plus tas, ka īpašnieki pārsēžas uz kaut ko jaunāku, mūsdienīgāku vai maina citu iemeslu dēļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]inese_tk
2017-09-21 15:50 (saite)
nu redzi, mēs golfu arī notirgojām pa 500 eur ar izietu TA, kas derēja vēl vairāk nekā pusgadu, bet tā mašīna bija pilnīgā dirsā. viņam tecēja ārā eļļa un viņš pagriezienos vai samazinot (pat ļoti lēni un plūstoši) ātrumu slāpa nost un tad bija strauji jāmet zemākā ātrumā un jāspiež gāze un tad viņš rēkdams atdzīvojās. bet parasti šī problēma parādījās kādu brīdi braucot un izmēģinājuma braucienā to varēja arī nepamanīt. mēs gan notirgojām godīgi izklāstot šīs vainas, ja mēģinātu negodīgi, būtu varējuši iecelt arī drusku lielāku piķi. tā, ka principā mūsu vecais golfs pilnībā atbilda Taviem uzstādījumiem :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-09-21 16:59 (saite)
a ko cilvēks ar jūsu golfu taisījās darīt?

a kur jūs pirkāt savu jauno auto? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]inese_tk
2017-09-21 17:14 (saite)
viņam bija cerība moš drusku piečiņīt un izmantot nomā, bet viņš laikam vīlās, jo cik es vēlāk skatījos csdd datubāzē, tas nabaga golfs vairāk nevienu skati nav gājis. tā viņš droši vien viņam noderēja rezerves daļās. ja mums nebūtu slinkums, mēs viņu izpārdodot detaļās ar būtu vairāk piķi ierausuši.

nākamo auto pirkām ss.com :D
izdomājām kādu marku/modeli gribam (t.i. kas maksimāli atbilst mūsu vēlmēm/vajadzībām/budžetam) un braucām skatīties. Rumbulā bija visādi mēsli un tad parādījās viens Valmierā, it kā viņam bija mazāk fīčas, nekā mēs gribējām, bet bija jau apnicis meklēt. ieguglējām kaut kādu servisu Valmierā, sarunājām tur pirmspirkšanas pārbaudi un norunājām tikšanos ar pārdevēju tur. viss likās čotka (protams, tādā pārbaudē nevar pārbaudīt visu) un ņēmām ciet. kopumā man liekas, ka mums ir ļoti paveicies, jo nu jau divas skates esam izgājuši bez nekādiem servisa apmeklējumiem un pa šo laiku esam nomainījuši tikai bremžu klučus un diskus, kas man liekas totāli normāla +/- regulāra auto apkopes sastāvdaļa + vienreiz pa 40 eur salabojuši kaut kādu gaisa šļauku, kurā bija iemeties caurums, kura dēļ zuda jauda.
Tavā nodomātajā cenu kategorijā (mēs savu nopirkām pa 2300) ir lielāka iespēja nepaveikties, manuprāt, bet lietota auto iegāde jebkurā gadījumā ir totāla laimes spēle.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?