Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2011-10-18 11:45:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ikvienam ir skaidrs, ka 90% no visiem ofisa darbiem var mierīgi darīt attālināti [no mājām, meža vai pļaža]. ieguvumu ir miļons - nekādas ofisa īres, nekādu apsaimniekošanas maksājumu, nekādu transporta izdevumu [+nekādu sastrēgumu un evil izmešu atmosfērā], strauji paaugstinās darba produktivitāte [ja es šobrīd prokrastinēju, es gremdēju pati sevi, bet ofisā! o, par darbu ofisā es varētu uzrakstīt rokasgrāmatu "1001 veids, kā simulēt aktīvu darbu, izmantojot ofisa iespējas savām personīgajām vajadzībām". jo sevišķi tad, kad individuālo pienesumu izskaitļot ir grūtāk, bet projekta rāmji nav dzelžaini sekundēs mērami. atceros, bija pat izveidojusies telefoniskā intuīcija - spēja saklausīt knapi jūtamas izmaiņas signālos, kas liecina, ka trubu tūlīt kāds pacels, un nolikt to, pirms tas ir noticis].
ja kādam vajag kolēģus, lai iet ciemos. ja kādam vajag sanāksmes, lai rīko seminārus arkādija parkā!


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]hessin
2011-10-18 13:04 (saite)
iet ciemos un strādāt :)
Visam piekrītu, jo pati uz biroju nevelkos katru dienu, bet tās tantes, kurām vienīgā motivācija strādāt ir čalošana ar kolēģēm cauru dienu par šādām izmaiņām nebūtu sajūsmā. Tāpat kā tie paranojiskie priekšnieki, bet viņi tāpat neko nejēdz.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2011-10-18 13:07 (saite)
es laikam kādas divas reizes gājusi ciemos un strādājusi, bija pat visnotaļ produktīvi :)

vispār es diezgan daudz čaloju, piemēram, cibā, bet tas kkā netraucē tik ļoti. itin mierīgi paralēli var darīt kko citu. turklāt es runāju ar cilvēkiem, kuri man patīk, nevis ar tiem, ar kuriem esmu spiesta atrasties vienā telpā!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]divi_g
2011-10-18 13:09 (saite)
Daudzāk attālinātās strādāšanas būtu stipri jēdzīgi, taču lielākajā daļā uzņēmumu pret to būs milzu pretestība, jo tas prasa uz projektiem orientētu domāšanu, kamēr lielākā daļa ir pieraduši pie hierarhiskas.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2011-10-18 13:11 (saite)
hmm. jā, varbūt, diemžēl.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]afm
2011-10-18 13:22 (saite)
piekrītu.
turklāt man ir aizdomas (vairāk gan ārvalstu pieredzē balstītas, bet gan jau arī Latvijā kaut ko var piemērot), ka, ja pilnībā pārietu uz projektu un tīrās efektivitātes sistēmu, kādus 50-80% darbavietu vispār mierīgi varētu likvidēt un tas jau draud ar vispārējiem nemieriem, nestabilitāti un visu pārējo, kas tur nāk komplektā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2011-10-18 13:24 (saite)
šajā ziņā es pat būtu "par" [ne tāpēc, ka esmu ļauna cilvēku nīdēja], bet būtu ļoti interesanti padomāt par to, kā varētu organizēt sabiedrību ārpus shēmas "visi kko knibinās, pat ja tikai skata pēc".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]afm
2011-10-18 13:36 (saite)
padomāt būtu pat ļoti interesanti, bet dzīvot sabiedrībā, kurā ir 50-80% bezdarbs man diez ko negribētos, lai arī kurā pusē būtu es pati :/
kaut kā vienkāršāk ir pieņemt, ka sabiedrība kaut kā ir jāorganizē, jo indivīdi, kas ir gatavi un spējīgi organizēties paši (organizētā vai neorganizētā sabiedrībā), diemžēl ir minoritāte.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2011-10-18 14:02 (saite)
bezdarbs ne obligāti ir kas negatīvs, bet tā ir ļoti plaša tēma, a es tomēr vēl strādāju :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]afm
2011-10-18 14:13 (saite)
nu negatīvs tas ir tad, ja pārņem pārāk plašas masas, kas spēj organizēties tikai uz grautiņiem uz kaitniecību sabiedrībai, bet vsjo, man arī tagad jāstrādā (mājās!) :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2011-10-18 14:06 (saite)
darbs darba pēc īstermiņā ir ļoti jauki, bet ilgtermiņā ir ludītisms kaut kāds [nav ne jausmas, vai tāds termins tik tiešām ir], kaitniecisks gan sabiedtībai, gan indivīdam [te prasās pēc liela "jo", atzīmēju sev blociņā].

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prox
2011-10-18 16:40 (saite)
ir. parasti ar to saprot pretestību progresīvām pārmaiņām, jo nāksies mainīt ierasto dzīvesveidu un pielāgoties jaunajiem apstākļiem.
ludīti jeb "neoludīti", piemēram, ir lielās ierakstu kompānijas :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2011-10-18 16:42 (saite)
vo!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]divi_g
2011-10-18 13:29 (saite)
Šaubos, vai privātuzņēmumus tas īpaši satrauc. Tur drīzāk ir jautājums par to, ka tad 50-80% vadītāju nāktos ļoooooti iespringt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]afm
2011-10-18 13:43 (saite)
ne jau visas darbavietas rada privātuzņēmumi, pieņemu, ka tie 50-80% kāreiz vairāk attiecas uz valsts iestādēm un uzņēmumiem, jo privātie jau pēc definīcijas nav ieinteresēti kādu nodarbināt tikai krēsla aizpildīšanai. (bet es te vairāk pēc francijas pieredzes runāju, kur ir nenormāli daudz būtībā bezjēdzīgu darbavietu, kuras nevar skaidrot nekā citādi kā vien ar sabiedrības organizēšanu, latvijā ir pavisam citi mērogi un situācija, par ko šobrīd nevaru spriest).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2011-10-18 13:54 (saite)
Nu par valsts iestādēm tas nebūtu pārsteigums, taču es bik šaubos, vai "zem tā" ir kaut kas tik cēls kā sabiedrības organizēšana. Drīzāk veco, labo Mērfija likumu sadaļa par birokrātiju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]afm
2011-10-18 14:12 (saite)
droši vien, ka tā arī ir, bet man šķiet, ka atsevišķās daudzmiljonu sabiedrībās tā cenšas risināt arī bezdarba problēmu.
(mans mīļākais piemērs no sociālisma paradīzes francijas - parīzē no rītiem un vakaros lielākajās stacijās uz metro un vilcieniem peroniem stāv vīri un sievas zaļajās vestītēs, pie katrām(!) vilciena durvīm viens, t.i., kādi 20-40 gab. uz katra perona. skaitās, ka regulē satiksmi, tipa, lai tur kādu neiespiež durvīs, bet es nezinu, vai viņi tiešām ir tik nepieciešami un tādos apmēros. līdzīgu amatu tur ir daudz. manuprāt, pilnīgi bezjēdzīgi, bet tad es padomāju, kas tur sāktos, ja viņus visus atlaistu, un nospriedu, ka labāk, lai paliek, kur ir).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2011-10-18 14:16 (saite)
tobiš darbs [bezjēdzīgs] kā iegansts izsniegt cilvēku noteiktu tugriku skaitu. labāk būtu izdomājuši kādu citu ieganstu :)

/banoju sevi ārā no cibas :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]divi_g
2011-10-18 14:18 (saite)
Varbūt, katrā ziņā tas varbūt ir jēdzīgāk par pabalstu maksāšanu.

No otras puses, kurš valsts/pašvaldību iestādes jebkura līmeņa vadītājs necīnītos par iespēju iegūt jaunus padotos un palielināt savu budžetu, pat ja tas nozīmētu uzlikt pa cilvēkam vestītē pie katrām metro vagona durvīm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prox
2011-10-18 16:44 (saite)
par pliku pabalstu maksāšanu jēdzīgāk tas ir (jo neatradina no darba un nepieradina pie domas, ka pienākas tāpat vien). taču būtībā tas ir ļaunums, no ne tikai nerada neko vajadzīgu, bet nevajadzīgi patērē resursus (braukšana uz darbu, dir$ā aizlaistais materiāls utt.)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2011-10-18 16:45 (saite)
Un ja ir jāizvēlas starp diviem Tevis paša uzskaitītajiem ļaunumiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prox
2011-10-19 11:25 (saite)
kā vēstot sens ebreju sakāmvārds - ja jāizvēlas starp diviem, tad izvēlies trešo. Tāds arī ir mans dzīves moto. ;)
ja nopietni - protams, ka viss ir atkarīgs no apstākļiem, bet principā sociāli labāk (līdz ar to arī šo variantu es atbalstu) ir maksāt naudu nevis tāpat vien, bet pret darbu, pat ja tas nav īpaši vajadzīgs. tiesa, šis darbs nedrīkst būt acīmredzami bezjēdīgs vai, nedodies, kaut kādā veidā kaitīgs; tādā gadījumā tad jau labāk pabalsts.
Protams, ir izņēmumi - personas kas nav spejīgas strādāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]diana
2011-10-18 18:20 (saite)
O!!!!!!!!! Priekšpēdējais teikums uzrunāja. Man ofisā bija ļoti neilga pieredze, mēnešus trīs strādāju uz vietas vienā reklāmas aģentūrā un tad pārvācos uz mājām, un lielākais pluss bija tas, ka nebija katru rītu jāgrauž nagi pie skapja ar vienīgo solīdo kostīmiņu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2011-10-18 21:49 (saite)
:) bet es vairs nekaunos iet no mājās ārā halātā - nez, vai tas ir labi vai slikti...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]diana
2011-10-18 21:50 (saite)
Noteikti labi! Es šovasar pirmoreiz mūžā uzdrīkstējos piecos no rīta naktskreklā aizskriet uz siltumnīcu pēc gurķiem, bet es taču dzīvoju laukos, apkārt krūmi un žogi, un tik un tā man tas ir ļoti grūti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?