(bez virsraksta)

« previous entry | next entry »
Jul. 4., 2014 | 10:23 am

Nē, nu ziniet, tā māmuļu un vecmāmuļu nākšana līdzi saviem jaunajiem censoņiem uz dokumentu iesniegšanu augstskolā.... hohoho, nopietni?
Tags:

Link | piemet pagali! | Add to Memories


Comments {22}

indulgence

(bez virsraksta)

from: [info]indulgence
date: Jul. 4., 2014 - 10:32 am
Link

Iesniegšana vēl būtu normāli. Uz manu kantori māmiņas un vecmāmiņas nāk līdzi pat bez 5 minūtēm māksliniekiem, organizējot viņu diplomdarbu izdrukāšanu uz planšetēm. :)

Atbildēt | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 4., 2014 - 10:34 am
Link

ohohoho
Un tad vēl tādiem lieliem zirgiem (18+) redzēts, ka nāk līdzi arī pie ārstiem, vaiiii :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


milda

(bez virsraksta)

from: [info]milda
date: Jul. 4., 2014 - 10:43 am
Link

Zini, kad meitai draudēja operācija, es ar gāju. Neko nenormālu tajā neredzu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 4., 2014 - 10:45 am
Link

Apelsīni un banāni, milda
Acs operācija. Vēl par piemēru varēji minēt peritonītu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


milda

(bez virsraksta)

from: [info]milda
date: Jul. 4., 2014 - 11:04 am
Link

Un Tu vienmēr zini, kādās ir tās situācijas un kāpēc tas vecāks iet līdzi pie ārsta? Nav viss tik viennnozīmīgi, bljanna, nav. Es savu meitu sūtīju daudz kur vienu pašu. Pat bankā viņu 16-gadu vecumā iznesa cauri, nedodot karti, jo viņa toreiz nepatieca pareizi - ka atnākusi saņemt nevis jauno karti, bet ATjaunoto karti. Tā vietā, lai operatore paskatītos datorā, kas tur viņai ar kartēm, pateica, ka meitai jāierodas ar mani. Nu es tad ar ierados. Un uztaisīju škandālu,lai tagad manai meitai apmāca visus terminus kā runāt un kā kurās situācijās pareizi formulēt savu jautājumu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 4., 2014 - 11:12 am
Link

Un tu arī zini visas tās situācijas, ja, milda?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


milda

(bez virsraksta)

from: [info]milda
date: Jul. 4., 2014 - 11:16 am
Link

Es nezinu, protams, un tieši tāpēc es atturos apņirgt jaunieša ierašanos pie ārsta kopā ar kādu no vecākiem, jo objektīvi iemesli var būt daudz un dažādi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 4., 2014 - 11:22 am
Link

Tu tak esi viens izcils straw man! Tev neviens to nav vēl teicis?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


François Pignon

(bez virsraksta)

from: [info]pinjons
date: Jul. 4., 2014 - 11:31 am
Link

Es lietotu ne tik pieklājīgu apzīmējumu. :P

Atbildēt | Iepriekšējais


sirdnA

(bez virsraksta)

from: [info]sirdna
date: Jul. 4., 2014 - 05:01 pm
Link

ig dienu abgūstu kautko jaunu. Piemēram, tagad aptuveni zinu, kas ir straw man.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


kramers

(bez virsraksta)

from: [info]kramers
date: Jul. 5., 2014 - 06:53 am
Link

Straumēns?

Atbildēt | Iepriekšējais


milda

(bez virsraksta)

from: [info]milda
date: Jul. 4., 2014 - 10:39 am
Link

Es līdzi negāju pat tad, kad meita sniedza dokumentus vidusskolā, BET to vecāku iešanu līdzi drusku saprotu. Jāteic, ka tad kad meitai bija jāreģistrējas internetā uz stāšanos augstskolā, mums tur bija vairāk jautājumu kā atbilžu un viņa pamatīgi nošāva greizi toreiz ar prioritātēm. Labi - pēc tam gāja un samainīja klātienē. Toties, kā norit otrā kārta, ja pirmajā kārtā uz to savu pirmo prioritāti neesi ticis, man vēl šodien tā ir mīkla. :D Un vēl, kolēģis bija šogad sašutis, ka izrādās nu ir jāiesniedz notariāli apstiprināta atestāta kopija. Interneta laimetā, kur eksāmeni centralizēti un visu var paŗbaudīt, ja rodas aizdomas par viltojumu - nē, mēs uztaisam notāriem vieglo biznesu. Kad meita stājās, tad pietika aiznest uzrādīt oriģinālu. Vienvārdsakot ar to uzņemšanu ir tā kā visur - sēž pretim pepiņi, atnāk naivs, zaļš students, kuram mierīgi var sastāstīt viskaut ko un viņš samulst un "pazūd" tajā bardakā pavisam. Līdz ar to es tā kā druksu sāku saprast, kāpēc nemaz nav slikti, ka tie vecāki nāk līdzi. Salīdzinot ar sistēmu, kā meita reģistrējās un sneidza dokumentus uz UK augstskolām - nu salīdzināt nevar - tur viss bija skaidrs - kas, kur, kad un kāpēc. Diemžēl.

Atbildēt | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 4., 2014 - 10:43 am
Link

nu nez - manā Kalpotāju mājā visu tur priekšā pasaka un ar pirkstu iebaksta, kur kas jāraksta.
Par pieteikšanos internetā neko nezinu, bet pilnīgi ticu, ka debila.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


milda

(bez virsraksta)

from: [info]milda
date: Jul. 4., 2014 - 10:52 am
Link

Nenoliedzu, ka ir forši pieņēmēji, bet tepat cibā pagājušo gad viena cibiņa rakstīja, kā meitu LU uzņemšanā iznesa cauri un nepieņēma dookumentus kā starptaustiskam studentam, jo viņai bij Latvijas pilsonība. Nu un tad gribi negribi vecākam jāiesaistās un šķiet toriez cibiņa iesaistījās ar.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]zirka
date: Jul. 4., 2014 - 11:36 am
Link

bet staigāt līdz uz visurieni, ka tikai bērniņam kaut kur neuzklūp kāda Situācija? kā tad paliek ar dzīves skolu? tā tas bērniņš nekad nepieaugs, ja visu visur risinās vecāki
es, protams, saprotu vecāku iesaistīšanos, ja kaut kas jau ir noticis, bet nākt līdz uz augstskolu, lai vaktētu, ka bērniņam (teju divdesmit gadu vecumā) kāds nenodara gauži, ir smieklīgi - ko tad, pupalellim arī uz darba intervijām līdzi jāpiestaigā būtu?
savukārt iešanu līdz pie ārsta gan es saprotu, kaut vai tamdēļ, ka esmu gājusi līdzi uz maznozīmīgu procedūru pieaugušai draudzenei, kurai gluži vienkārši ir paniskas bailes no ārstiem - rociņu paturēt un pakliedēt satraukumu

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


milda

(bez virsraksta)

from: [info]milda
date: Jul. 4., 2014 - 11:52 am
Link

Es modelēju situāciju. Šogad saprotu, ka dokumenti jāiesniedz tieši tajā fakultātē, kurā grib stāties (pārbaudījusi neesmu, kolēģis teica). Tas nozīmē, ka ne Rīgā dzīvojošam ir jābrauc uz Rīgu, ja fakultāte Rīgā. Tad nu pieņemu,ka vecāki vai pat vecvecāki ziedo dienu un brauc ar jaunieti (gan jau ar auto) uz Rīgu. Varbūt pie viena apmeklē to notāru, lai dabūtu notariālo tulkojumu pirms iesniegt dokumentus fakultātē. Nu un tad nu pie reizes nāk līdzi pastāvēt blakus, kad tas jaunietis sniedz tos papīrus. Es neattaisnoju jauniešus, bet es modelēju situāciju, pēc tā ko man kolēģis stāstīja. Viņš par piemēru ir no Lielvārdes un teica, ka ziedos savu atvaļinājumu dienu, lai meita Rīgā visu pa vienu dienu varētu paspēt nokārtot. Vai viņš stāvēs blakus vai sēdēs mašīnā, kamēr meita sniedz tos dokumentu, es nezinu, protams, bet teorētiski tāda iespējamība ir. Cita lieta, ja Rīgā dzivojošs jaunietis nespēj viens pats tikt galā, tad jā - tad skumji, bet ne jau visi jaunieši ir no Rīgas. Un es negribu šajā diskusijā vairāk iesaistīties, es tikai gribu, lai dažreiz cilvēki saprot, ka ne visas situācijas ir tik viennozīmīgas kā mums te rīdziniekiem šķiet.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]zirka
date: Jul. 4., 2014 - 12:00 pm
Link

es atkārtoju - izņēmuma situācijā (kā tevis aprakstītajā, vispār diezganm murgaini - viņiem baigi to fakultāti vajag? :/) ir pilnīgi saprotams, ka vecāki iesaistās, kas tas vēl bērnu aizstāvēs, ja ne tēs/māte, bet uz šī pamata - ka kaut kur atkal ļaunie rīdzinieki kaut ko lauku bērniņam nenodara, - staigāt līdz pāraugušam cālim katrā dzīves celiņā ir stulbums
un, ja celiņš ved uz rīgu, tad vēl jo vairāk

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


milda

(bez virsraksta)

from: [info]milda
date: Jul. 4., 2014 - 12:11 pm
Link

Varbūt tie līdzgājēji nemaz neiet ar tādu domu "ka kaut kur atkal ļaunie rīdzinieki kaut ko lauku bērniņam nenodara". Vienkārši jauniets atvests uz Rīgu un tad nu visur iet kopā. Ne jau mašīnā visu dienu sēdēs. Tā nu kolektīvais pasākums tas izvēršas un viņi nemaz pat nenojauš, ka tādā veidā tiek šokēti citi par vispārēju jauniešu tizlumu :))

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]zirka
date: Jul. 4., 2014 - 12:47 pm
Link

nē, nu man jau arī tētis, vidusskolā stājoties, nāca līdzi, tieši tamdēļ ka ko tur mašīnā sēdēt, turklāt kaut kur kaut kādus vecāku parakstus vajadzēja, bet tas izrādījās jau pie līgumu slēgšanas :)
es vairāk par tām ūberaktīvajām mammītēm/omītēm, kas man, teiksim, darbā (augstskolā, ja nu kas) nāk runāties par bērniņa turpmākām skolas gaitām, jo bērniņam laika neesot vai kas nu tur vēl - tendence jūtama, daudz tādu pie rokas vedamo nāk, varbūt vienkārši jauniešiem pašiem neko nevajag, tad lai mamma domā
vismaz, man stājoties augstkolā, nevienam pavadoņa neredzēja un visi lielākoties no nerīgām brauca

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 4., 2014 - 03:15 pm
Link

Lūk, lūk - es par to pašu!

Atbildēt | Iepriekšējais


Laba doma

(bez virsraksta)

from: [info]laba_doma
date: Jul. 4., 2014 - 12:32 pm
Link

Hahaha, a ko? Puisis no laukiem, pirmo reizi Rīgā brauc, bet tur tik daudz nezināmā - kā tu viens ar visu tiksi galā? Mammai bija jāstrādā, viņa netika, tāpēc pieteicās mīļā vecmāmiņa. Apvilka tīru brunci, uzsēja savu labāko lakatiņu un devās mazdēlu pavadīt, lai pa abiem lūkotu, ka viss tik izdarīts pareizi. Liela skola - liela lieta!

Atbildēt


A

(bez virsraksta)

from: [info]klusums
date: Jul. 4., 2014 - 12:49 pm
Link

Ja jābrauc uz citu pilsētu... bet tiesa gan, mana famīlija pagaidīja mašīnā, kamēr es papīrīti iesniedzu.

Atbildēt