iedarbīgas zāles ([info]bez4pieci) rakstīja,
@ 2005-06-01 14:40:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
un vēl es gribu zināt, ko jūs sakāt par ricoh caplio gx8


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kemune
2005-06-01 14:49 (saite)
pirkšanai? baigi alternatīvais un pēc manas necilās pieredzes ar vienu vecu ricoh arī baigi čābīgais kantoris

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kemune
2005-06-01 14:53 (saite)
maksā viņš bezdievīgi dārgi, un nekā tur nav tāda. cenu varētu noteikt "8Mpix" sauklis, kas nu nemaz nemaz nav vajadzīgs. jau ar 6 MPix var spoguļkamerai ar lielajiem objektīviem just objektīvu atšķirību, mazajiem stikliem nu nemaz nav vajadzīgi tie 8 MPix, vismaz ne par to maksāt :) paskaties Pentax Optio S55, tas vismaz ir viegls, ar labu ekrānu un māk šaut uzreiz MPEG4 video (nu tas tā, ja nu iegribas), līdz ar to daudz vairāk salien kartē. S5z ir vēl vieglāks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kemune
2005-06-01 14:57 (saite)
ā, rakstīju pēc atmiņas, nenočekoju, MPEG4 māk tikai S5z, bet S55 māk tikai MJPEG

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]bez4pieci
2005-06-01 15:02 (saite)
vai tad i tik dārgs? 300ls. otrs variants man ir daudz krutāks - panasonic DMC-FZ20, bet to es nevaru cenas ziņā pavilkt - tomēr 100ls dārgāks

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kemune
2005-06-01 15:07 (saite)
1) Pentax S55 maksā 200Ls, par ko tie +100Ls? pie tam ricoh iet no AA baterijām, kas pēc pieredzes nozīmē ~20-40 kadrus un čuššš. ar AA aķīšiem darba laiks apmēram x2, bet tik un tā
2) Pana-pana (kā to sauc fotolistē) ir labs, bet priekš kam lekt uz FZ20? FZ5 ir tieši tas pats, tikai -100Ls par to, ka nav focus-ring, kas pie tam tāpat ir elektronisks (un figu tu asumu iestādīsi, lūrot LCD vai elektroniskajā skatu meklētājā)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]smejmoon
2005-06-01 15:13 (saite)
kā Tu to visu zini?

Bet tas ricoh caplio gx8 ne pēc kā neizskatās.
Galvenais ir stobrs, ka es Tev saku!!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kemune
2005-06-01 15:16 (saite)
ko tieši visu? es daudz skatīju/lasīju pirms kāda laika, kad domāju, kādu kameru sev iegādāt. par bateriju dzīvi saku no pieredzes ar vecāku ricoh modeli, viņš baterijas vienkārši izsūc. arī šim ricoh gx8 ražotāju lapā nav nekādi spīdošie dati - 80 kadru ar AA Alkaline, un tas ir nereālais apsolītais standarts.
par cenām zinu, apskatoties www.bfs.lv lapu, piemēram :)
par focus-ring un citām fīčām zinu no dpreview.com

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kemune
2005-06-01 15:13 (saite)
FZ5 es pats apsvēru kā labu variantu, kad pirms mēneša domāju, ko īsti man vajag. Paņēmu tomēr Minolta Dynax 7D, bet nu tas ir vēl 3x dārgāks - bet patiesībā izvēle bija starp aparāta klasi. Arī tev ir izvēle starp klasi, ja jau nostādi digiziepi vs prosumer. Prosumer klase gan vidēji neko daudz nedod klāt, smagāks, lielāks, skatu meklētājs disfunkcionāls, bet labāka optika (lielāki stikli), lielāks ISO range, lielāka matrica, līdz ar to mazāki trokšņi. Bet tad atkal, ja jau izvēlēties lielāku un smagāku, tad kāpēc neņemt uzreiz spoguleni, visi tie paši labumi + normāls skatu meklētājs un custom optika :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2005-06-01 15:17 (saite)
jā jā, bet man cash nepavelk līdz tādai, kādu es gribu, protams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]smejmoon
2005-06-01 15:45 (saite)
a man patīk canon 350d :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]bez4pieci
2005-06-01 15:16 (saite)
ir jau taisnība, bet to manuālo fokusu tomēr gribās. vispār es to fz5 biju kaut kā palaidis garām - ceru, ka eiropā/rīgā var to dabūt

ps. ricoh iet gan ar līdznākošo akumulatoru (400 šoti), gan ar baterijām - rezervei

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kemune
2005-06-01 15:21 (saite)
ā, ok, es biju domājis, ka ar accu viņi domā NiCD pirkstiņus. bet tāpat šķībi skatos :)
piemēram, te ir diezgan labas veikalu cenas:
http://www.euroshop.lv/shop/default.php?cPath=44_40&sort=2a&filter_id=37
http://www.bfs.lv/shop/catalog/index.php?cPath=108_120&sort=4a&filter_id=51

bet ja jau gribās to manuālo fokusu, tad pērc spoguleni. tur tas ir mehānisks un strādā tieši tā, kā rokai "jūtas", un arī acis redz tieši to, ko tās redz, nevis LCD projicētu bildi ar pikseļiem... pie tam spogulenēm in general šotu skaits ir stipri lielāks pie tā paša aķīša ietilpības, jo nav jākurbulē LCD un CCD visu laiku. Nikon D50 ar līdzinākošo litiju ir 1000 vai 2000 šoti apsolīti, un nav nemaz viņš tik dārgs (bet labs gan).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kemune
2005-06-01 15:24 (saite)
nu paskaties vēl uz FZ5 vs FZ20:
http://www.dpreview.com/reviews/panasonicfz5/

tomēr, šotu vairāk, un par 200 g vieglāks. bet vislabāk aizej izmēģini, vai tev tas manual focus patiks, jo viņš tur ir realizēts elektroniski. bet vispār par tiem pana-pana runā labas lietas, viņiem ir laba optika.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2005-06-01 15:34 (saite)
jā, es jau dēļ tās optikas (tomēr muļķaparātam šitāda optika ir labs +) siekalojos

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kemune
2005-06-01 15:39 (saite)
tad ņem ciet, ja patīk :) vēl vari pajautāt sleep_talking, viņa varētu tev sarunāt preview un iedot paturēt FZ5 rokās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2005-06-01 21:38 (saite)
o! labi, ķers ciet sleep_talking. paldies!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tidliibums
2005-06-01 15:27 (saite)
Par to manuālo fokusu un spoguļenēm piekrītu - ziepjutrauku manuālais fokuss nav īpaši derīgs, lai precīzi nofokusētos uz kaut ko - jo mazajā ekrāniņā tu vienkārši nespēj novērtēt asumu.

Tas var noderēt tikai speciālos gadījumos - ja kadrā ir baigā putra, un autofokusam galīgi sajūk smadzenes, vai arī tad, ja tu gaidi atskrienam stirnu, un zini, ka tā atskries tieši 5 m attālumā, bet stirna vēl nav atskrējusi, un tāpēc vēl nevari notēmēt uz to ar autofokusu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kemune
2005-06-01 15:30 (saite)
atceros kaut kur redzējis viena igauņa notverto odu lidojumā iekš makro, vot tur vajag nervus :) vai vismaz stipri pievērtu diafragmu un trenētu roku uz fokusa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tidliibums
2005-06-01 15:23 (saite)
Nu gan Tu salīdzināji ābolus ar apelsīniem.

Markas kvalitāti un skanīgumu, kā arī megapikseļu daudzumu atstājot ārpusē, tam Ricoh (manās acīs) ir kā minimums divas acīmredzamas priekšrocības pār S55: platleņķis un nekompresētais formāts. Plus AA (protams, lietojot akumulatorus, ne baterijas) es arī liktu pie priekšrocībām, nevis trūkumiem (ja nav unlimited budžets, un nevar sapirkties pilnu somu ar firmas proprietary akumulatoriem).

Un filmu uzņemšanu ar fotoaparātu, īpaši bez stabilizatora, vismaz es nelieku pie būtiskajām f-jām.

Bet viss ir relatīvs, protams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kemune
2005-06-01 15:28 (saite)
ko tad ziepītim dod nekompresētais formāts, labāk notvertu 12 bitu troksni un visas optikas aberācijas? :)
un filmas vispār jāuzņem ar kameru, nevis ar mobilo telefonu vai gludekli, piekrītu, bet fokuss bija uz MPEG4 kā video kompresijas elītumu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tidliibums
2005-06-01 16:05 (saite)
Nu nu ... Tā jau var nonākt arī līdz secinājumam, ka ziepītim pilnīgi pietiek ar vienu vienīgu pogu "fotografēt", jo no pārējā tāpat nav nekādas jēgas :)

Skaidrs, ka ideālā variantā būtu jauki iegādāties vismaz divus aparātus - spoguļkameru (ar vairākiem stikliem, protams), un kaut cik jēdzīgu kabatas formāta aparātu.

Bet, ja mēs, resursu ierobežoti, esam spiesti izvēlēties vienu, un ne traki dārgu aparātu, tad nākas iziet uz daudziem kompromisiem, un tāpēc ir svarīgi saprast, kuras īpašības mums ir svarīgākās, un pirmām kārtām koncentrēties uz tām, un neklausīties tāda tipa ieteikumos kā "man ir aparāts X, un esmu ļoti apmierināts", jo tam teicējam var būt pavisam citas prioritātes un pavisam citāda apjoma pieredze fotografēšanā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2005-06-01 21:36 (saite)
jā tā ir. man visvairāk interesē attēla kvalitāte - labas lēcas (laikam, visbūtiskākais) un labs image processing, lai nav pārāk daudz noise. tad vēl derētu arī stabilizators un liels zoom. movijus pofig. un tad vēl visas manuālās fīčas, lai var eksperimentēt. vot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kemune
2005-06-01 21:53 (saite)
Pēc apraksta tev varētu ieteikt Minolta A2 - viņam ir tas pats Minoltas antišeiks, kas Dynax 7D. To esmu jau izmēģinājis, strādā ekselenti. Šis ir mehāniskais - stabilizē CCD matricu, līdz ar to nepasliktina attēla kvalitāti kā visādi algoritmiskie un matemātiskie stabilizatori. Ir zūms, ir labas lēcas, un ir RAW, ar ko spēlēties pēc tam, kad ekspozīciju esi nobliezis nepareizo. Saka gan, ka trokšņains. Bet baidos, ka A2 ir padārgs.. Paskaties http://www.luminous-landscape.com/reviews/cameras/konica-minolta-a2.shtml, lai vismaz zini, ka tāds arī ir :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2005-06-01 23:01 (saite)
ir jau laba un smuka utt, bet nu pasālīta ar. fz5 sāk izkristalizēties gan cenas gan vkalitātes ziņā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tidliibums
2005-06-01 22:48 (saite)
Tik un tā ierobežota budžēta situācijā diemžēl nākas iet uz kompromsiem. Un pat neierobežota budžeta gadījumā nez vai šobrīd eksistē aparāts, kurš apmierina visas vēlmes reizē.
Cik nozīmīga ir bildēšana pustumsā (saulainas ainavas jau visi aparāti smuki bildē)? Cik nozīmīgs ir ātrums starp pogas nospiešanu un foto? Vai gribas labu (ātru) sērijbilžu režīmu? Vai gribas to pašu jau minēto platleņķi (starp 28 un 36 mm tomēr ir samērā liela atšķirība)? Un tas pats Tevis pieminētais noise sasaucas ar nekompresēto glabāšanas formātu. Ar cik lielu izmēru/svaru esi ar mieru samierināties? Cik svarīgs ir ilgs darbības laiks no vienas baterijas? Vai taisies vēlāk pirkt klāt visādus objektīvam priekšā liekamus šmudakus? Vai gribēsi ārējo zibspuldzi? Vai gribi atlocāmu ekrānu? Droši vien vēl kaut ko piemirsu. Plus, protams - kur ir cenas limits? Un savietojamība ar varbūt jau esošiem dzelžiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bez4pieci
2005-06-01 23:21 (saite)
pustumsā vajag. šuttera ātrums daudz nozīmē. sērijbildes po. platleņķis kruta, bet var iztikt bez. tiffi nu jau gandrīz visiem ir (toties tāds mazais muļķis kā pentax optio s (bija man kādreiz) taisa fantastiski labus jpegus arī). izmērs/svars po. baterijas teorētiski var arī piepirkt. objektīvam priekšā pašlaik likšu ja nu vienīgi kādu nomaldījušos pikstu ;)) alocāmi ekrāni... ņirģajies? ;)

tātad, par visu man ir viedkolis, bet es jau teicu: man vajag max labu bilžu kvalitāti + labu zoom, lai var no attāluma neķītrības bildēt, un manuālās fīčas, lai varu beidzot sākt pa īstam saprast, ko ar ko var izdarīt.

bet vispār esmu jau nosliecies par panasonic fz5. leikas lēcas tomēr rullē. tā ka paldies ;)))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tidliibums
2005-06-01 23:31 (saite)
Nu, tad tik uz priekšu - slikta izvēle jau tā noteikti nav.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?