i love you i love you i love you - [entries|archive|friends|userinfo]
az

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[12. Jul 2020|10:27]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
visi tie, kas raud, ka dieva dotās tiesības būt publiskam rasistam piepeši var tikt atņemtas - oh fuck u in the name of peter norman.
Linkjā/nē

Comments:
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 11:09
(Link)
Lol, tev taču pašai ir melna nocirsta roka avatārā, kas manuprāt ir liela ņirgāšanās par melnajiem.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:12. Jūlijs 2020 - 11:14
(Link)
kurā vietā tā roka ir nocirsta? beidz saskatīt sev vēlamo tur, kur tā nav!
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 11:20
(Link)
Man personīgi tas neko nedod, bet bildē ir redzama tikai roka bez ķermeņa. Kas ir krīpī.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:12. Jūlijs 2020 - 11:21
(Link)
tev personīgi tas dod iespēju uzdirst.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 11:24
(Link)
Tas ir tieši tas, ko tu dari. Man šī bilde vienmēr ir likusies krīpī, un tagad es to arī pasaku. Vai tad man būtu jāklusē, ja es kaut kur redzu rasismu?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:12. Jūlijs 2020 - 11:27
(Link)
tev ir ļoti tendencioza, lai neteiktu neveselīga, uztvere, tākā jā, tu varētu arī reizēm paklusēt.

man tā roka izkatās no kādas fantasy grāmatas, dzīva. kā tur rasismu var atrast, nesaprotu nevienā vietā.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 11:33
(Link)
Varbūt tajā, ka bildēs nemēdz attēlot roku (neatkarīgi no krāsas) kā atsevišķu ķermeņa daļu. Varbūt tā dara tikai kriminālajās hronikās, kad no upura izdodas atrast tikai atsevišķas ķermeņa daļas. Bet ja vēl melnādainu, tad man uzreiz prātā nāk blackface nosodījumi. Saliekot tās abas kopā, man personīgi rodas krīpī sajūta.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 11:34
(Link)
Bet varbūt tā doma arī ir ar kriminālu zemtekstu – ka ar melnajiem tik slikti apietas, sadala viņus pa daļām un nekas vairāk nav pāri palicis kā tikai roka. Protams, simboliski ar mērķi radīt skatītājos krīpī sajūtu.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:12. Jūlijs 2020 - 11:36
(Link)
apbrīnojami. tev kkas šķiet krīpī, tāpēc uzreiz var mētāties ar personīgiem apvainojumiem. šāda uzvedība man šķiet nosodāma. fui!
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 11:43
(Link)
Es apvainojumus nevienam neizteicu, tikai pateicu, ka bilde ir krīpī un manuprāt rasistiska. Pat ja tas tā nebija domāts, ir tikai pozitīvi pateikt cilvēkam, ka viņam bikšu priekša ir vaļā.

Bet tu tajā atrodi trūkumus un tagad nosodi un apvaino mani.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:12. Jūlijs 2020 - 13:40
(Link)
neko sev. tu cilvēkam par bikšupriekšu arī tādā formā aizrādi? tipa tev bikšupriekša vaļā, tā tak seksuālā uzmākšanās.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 14:37
(Link)
Jā, tieši tā es arī saku, lai cilvēks ierauga savu kļūdu un izlabo. Un par seksuālo uzmākšanos drīzāk tiks uzskatīta staigāšana ar atvērtu bikšupriekšu, tāpēc ir ļoti svarīgi pateikt, lai paglābtu cilvēku no šāda negoda.
[User Picture]
From:[info]dombrava
Date:12. Jūlijs 2020 - 12:11
(Link)
Man šķiet, ka tu tagad radi interpretāciju atbilstoši šīs sarunas kontekstam. Taču paldies, ka paskaidro subjektīvās izjūtas par šo.

Mākslas darbos nav noteikumu, ka drīkst attēlot tikai cilvēka ķermeni pilnā apjomā.

Var taču arī izcelt kādu daļu. Priecāties, cik tā ir skaista.

Roka var būt simbols. Palīdzības sniegšanai vai lūgšanai. Saskarsmei, sadarbībai. Atkarībā no valodas un kultūras.

To visu tu jau zini, ka asociācijas katram var būt atšķirīgas. Ir ok, ja tev ir šādas emocijas un asociācijas. Tas arī interesanti, cik mēs katrs dažādi interpretējam attēlus un pasauli.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 12:17
(Link)
Bet bija domāts krīpī. Izrādās, ka tas ir no bildes, kur melnādaina persona šķiet ir piesista krustā (vai vismaz tiek radīts iespaids, ka ir).

Man vienmēr krustā piesistā Jēzus simbolisms ir licies krīpī. Es pat domāju, ka tā ir visa kristietības ideja. Iespējam, ka bija mēģināts attēlot tikai roku, lai šo efektu samazinātu, bet tā kā šis efekts ir tik spēcīgs, to pilnībā noslēpt nav iespējams. Man nebija ne jausmas, no kurienes tas bija ņemts, bet es to sajutu tik un tā.
[User Picture]
From:[info]dombrava
Date:13. Jūlijs 2020 - 13:39
(Link)
Jā, saprotu. Esmu novērojusi, ka tu daudz jūtīgāk uztver pasauli (vismaz salīdzinājumā ar mani, jo daudz ko tveru abstrakti), līdz ar to saprotu, kāpēc krīpī tas attēls šķiet. Es arī nevaru paskatīties tādas filmas kā "Kristus ciešanas", taču tā kā dzīvoju šajā kultūrā, esmu pieradusi pie krucifiksiem un abstrakcijas, ka tas simbolizē lielu ziedošanos mīlestības vārdā. Taču būtībā tas ir krīpī, ka jāskatās uz izmocītu līķi, lai justu skumjas, ka neesmu perfekts cilvēks. Man laikam ir daudz aizsargmehānismu, tāpēc vieglāk, bet līdz ar to arī vairāk ilūziju.
Bet nu tas jau nenozīmē, ka az atbalsta rasismu.
[User Picture]
From:[info]dombrava
Date:13. Jūlijs 2020 - 13:56
(Link)
Mākslinieces interpretācija:

"In 2005, Beecroft followed a strong impulse to go to the Sudan, after reading in the New York Times that there was a genocide, and connecting with it. She took a cameraman and a photographer with her on a trip to a Catholic mission in southern Sudan. She began documenting southern Sudan (not Darfur) and continued until 2007 as recently taken a turn to imagery based on travels in the southern Sudan. The series includes classically-composed photographs of a Sudanese Christ and enthroned Madonnas, as well as a self-portrait as a Madonna nursing orphaned African infants".


https://oneroom.eu/products/vanessa-beecroft-vbss-006-mp-2006
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:13. Jūlijs 2020 - 14:29
(Link)
Jā, bet vai šajos politkorektuma laikos ir kāda nozīme tam, ko cilvēks ir domājis? Visu nosaka, ko jūt lasītāji/skatītāji. Piemēram, tagad Latvijā cilvēkus satrauc vārds nēģeris, pat ja to lietos pilnīgi nevainīgā nozīmē, kā norādīts vārdnīcā.

Neviens nevar būt drošs, ka neaizvainos kādu citu par kaut ko nebūtisku. Turklāt šie vārdi vai simboli vienā vietā var būt pilnīgi pieņemami, bet citā – vislielākais apvainojums.
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 12:13
(Link)
tā ir no vanessa beecroft.
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 19:52
(Link)
varbūt tu redzi rasismu, jo esi rasists, kā to lepni norādi savā profilā?
nu, tad apsveicu, tev noteikti prieks par peter norman dzīvi pēc 68.gada
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 19:55
(Link)
Jā, es esmu rasists, jo nesniedzu atsauces. Tā ir hederas definīcija, un man šī definīcija ļoti patīk. Bet kas ir peter norman? Kāpēc man par viņu būtu jāzina?
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:03
(Link)
man nav jāinterpretē tavs teksts. ja tu saki, ka esi rasists, tu esi rasists. peter norman bija iemesls, kādēl sis ieraksts tapa. bet, protams, par tēmu nav, ko runāt, bet pateikt kaut ko vajag.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:08
(Link)
Nu, mana doma, ka būt rasistam nav nekas īpašs. Katrs var tāds būt. Es pat ar to nedaudz lepojos, jo vismaz var attaisnoties, ka nav jāsniedz atsauces.

Var jau būt, ka tu arī kādu dienu tiksi pāri šim kaunam un sāksi lepoties ar savu rasismu. Cik tad ilgi var kaunināt citus, bet pašai sēdēt skapī?
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:16
(Link)
Es pilnīgi nepiekrītu idejai, kuru cibā jau pauduši 3 cilvēki, ka mēs nevaram nebūt rasisti. Piemēram, es neesmu rasists, nu nepavisam neesmu. Varbūt šie cilvēki, kas tā izsakās, labi pazīst sevi, un viņiem ir pamats tā teikt. Varbūt arī tas, ka tikai autisti spēj būt pilnīgi nerasisti, un tas attiecīgi rada viņiem problēmas sabiedrībā, jo apkārtējie sagaida kaut nelielu rasismu cilvēku attiecībās. Bet tā vai citādi šī doma par obligātu rasisma piedevu katrā cilvēkā ir aplama.
http://klab.lv/users/extranjero/117438.html?mode=reply

ko tu domā par so ierakstu un tā autoru? vari
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:19
(Link)
bet tas bija retorisks jautājums, lūdzu, neatbildi. es neredzu jēgu runā ar cilvēku, kas lieto vārdus bez jēgas.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:22
(Link)
Par vēlu, es jau biju atbildējis.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:19
(Link)
Tas bija rakstīts pirms vēl hedera mani apgaismoja, ka rasisms var būt daudz kas vairāk. Un tad es sapratu, ka es arī esmu rasists, jo bieži nedodu viņai atsauces (kas ir taisnība).

Šis vēl vairāk ilustrē to, ka cilvēkiem ir jāmainās un jāatzīst, ka viņi ir rasisti, kad viņi tādi ir.
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:24
(Link)
great. bet nenāc te un nemēgini uzspiest man savu rasistisko viedokli.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:27
(Link)
Ok, paliec pagaidām savā skapī. Bet apzinies, ka mēs tevi vienmēr mīlam un vienmēr esam gatavi pieņemt tādu, kāda tu esi – ar saviem trūkumiem un rasismu.
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:30
(Link)
tas ir oficiālais kkk ielūgums?
nāc pusdienās, teica zirneklis mushai.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:34
(Link)
Tas ir par mīlestību no sirds. Par kkk tu droši vien zini daudz vairāk par mani, bet neprasu, lai iepazīstinātu ar tiem. Salīdzinājums par iznākšanu no skapja ir populārs gejiem, un izrādās, ka geji nav ne asinssūcēji, ne kā citādi slikti cilvēki. Tādi paši kā visi pārējie, katrs ar savām labajām vai sliktajām īpašībām.
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:40
(Link)
kāda ir tā mīlestība? tāda, kas sauc otru par krīpī?
man nevajag tādu mīlestību.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:46
(Link)
Es saprotu tavas bažas, bet tavs avatārs ar atsevišķo roku ir krīpī, nevis tu. Bet pat ja tev ir vēlme nokrāsoties viscaur melnai, tas nekas. Par to nevienu nenosodu.
Un šī mīlestība ir pilnīgi tīra, tur nav nekā miesiska vai grēcīga. Tikai ideāls, uz ko mēs visi tiecamies.
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:55
(Link)
tavs avatars ir krīpī (saprotu, kāpēc rasistam tā liekas), tavi jautājumi ir krīpī un naidīgi. tie arī līdz sim ir vienīgie vārdi, ar ko tu esi paudis savu ideālo, tīro mīlestību.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 21:18
(Link)
Mīlestība jau nav tikai mīļi vārdi, bet dažreiz arī rājiens vai skarba pamācība. Bet neuzstāju, visam savs laiks.
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 23:23
(Link)
pamācība no rasista, kā nebūt rasistam?
rājiens par to, ka neizdabāju, neizmantoju tev tīkamus vārdus un avatarus?

es nezinu, kas tev iemācīja, ka tāda ir mīlestība. bet mana sirds nejūtas ne gudräka, me veselāka,.ne stiprāka, ne mierīgāka, ne laimīgāka no tādas mīlestības parauga.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 23:27
(Link)
Jā, es jūtu, ka tava sirds ir nocietinājusies, un neveras vaļā mīlestībai. Ne jau velti es jūtu no tevis tikai ienīšanu, kritiku un nedrošību.

Ne jau es tev varu kaut ko mācīt, un ne jau es kaut ko zinu par mīlestību. Bet es ceru, ka tava sirds kādu dienu atvērsies un dalīs mīlestību, nevis melnumu.
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 23:32
(Link)
tu nezini par mīlestību, bet māci.
tas vismaz izklausās godīgi.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 23:36
(Link)
Ja tev tā šķita, tad tas noteikti ir pārpratums. Bet mēs visi esam mācekļi un skolotāji, kad dzīve to liek.
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 23:38
(Link)
pārpratums, ka tu uz mirkli biji godīgs?
nu, kam negadās. nevienam neteiksu.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 23:46
(Link)
Es vienmēr esmu godīgs. Es citādi nemāku, bet negodīgiem cilvēkiem šķiet, ka es esmu negodīgs.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2020 - 00:01
(Link)
ojā, par to, ka tu visu zini vislabāk un pareizāk par to, ko un kā domā citi cilvēki ar saviem avatariem um jautājumiem, tu jau pastāstīji.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:13. Jūlijs 2020 - 00:05
(Link)
Es esmu godīgs, un vienmēr saku, ko es domāju. Bet man nav ne jausmas, kā un ko domā citi cilvēki.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2020 - 00:09
(Link)
bet tas tev netraucē klasificēt vinu izteilsmes veidu kā naidīgu un krīpī, pat nezinot, kā vini to domā.
jo nu, tu zini, ko vini ir domājusi.
pat ja tev nav ne jausmas, kā un ko domā citi cilvēki.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:13. Jūlijs 2020 - 00:13
(Link)
Es nezinu, ko un kā viņi domā. Es spriežu par to pēc tā, kādas sajūtas tas man rada, nevis pēc tā, ko domā šie citi cilvēki.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2020 - 00:30
(Link)
bet atbildību par savām sajūtām tu uzliec citiem. vini ir bijusi naidīgi vai krīpī. nevis, ka tu kaut kādu ieksēju uztveres īpatnību un subjektīvas pieredzes rezultātā interpretē ārējo vidi, bet ka kāds ir naidīgs un krīpī.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:13. Jūlijs 2020 - 00:36
(Link)
Man šķiet, ka ir tieši otrādi, un tu tagad mēģini uzlikt atbildību par savām subjektīvajām sajūtām uz mani.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2020 - 00:51
(Link)
tie ir tavi izvēlētie vārdi, ko tu lietoji attiecībā pret mani.
tu vinus panēmi un noliki te mums pa vidu, un te vini dzīvos un augs lieli un stipri, kamēr mēs viens otru vairs nekad neredzēsim tiem cauri.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:13. Jūlijs 2020 - 01:30
(Link)
vārdi neko daudz nenozīmē, būtiski ir darbi.

Ja to augu laistīs, tad būs zaļš un spēcīgs un dos labus augļus. Citādi nokaltīs un vējš visu izkliedēs.
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 23:35
(Link)
varbūt tu tā jūti, jo tas ir vienīgais, ko tu vispār jūti?
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 23:47
(Link)
Es jūtu visu, bet ne uzreiz. Cilvēki viļas, ja grib steidzīgi sagaidīt no manis noteiktas sajūtas. Varbūt tas ir tāpēc, ka viņi grib mani kontrolēt?
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2020 - 00:02
(Link)
to tev vajadzētu jautāt cilvēkiem, kas no tevis kaut ko sagaida.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:13. Jūlijs 2020 - 00:07
(Link)
Es jau to daru. Bet parasti viņi neatbild skaidri un godīgi.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2020 - 00:13
(Link)
varbūt vini atbild, cik skaidri un godīgi māl, bet tava uztvere nespēj akceptēt vinu godīgumu un skaidrību kā sev derīgu, jo tas neatbilst tavai izpratnei.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:13. Jūlijs 2020 - 00:20
(Link)
vai arī alternatīvi, viņu uztvere nespēj ieraudzīt, ka viņi nav ne godīgi, ne arī skaidri savā atbildē
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2020 - 00:33
(Link)
un tu esi tas, kurs skaidri redz un zin, cik skaidri un godīgi ir citi cilvēki?
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:13. Jūlijs 2020 - 00:37
(Link)
Vai tu to spēj redzēt?
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2020 - 01:01
(Link)
es nezinu
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 12:15
(Link)
;)))
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Jūlijs 2020 - 11:55
(Link)
.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 12:03
(Link)
Nu re, manas krīpī sajūtas bija pareizas. Tas bija saistīts ar kriminālu lietu – nāves soda izpildi, piesitot krustā.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:12. Jūlijs 2020 - 13:43
(Link)
aizmirsi pateikt, ka tas ir rasisms

kristietība arī tevī rada krīpī sajūtas?
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 14:53
(Link)
Kristietība nē, bet šis simbolisms attēlojot krustā piesistu cilvēku gan.

Iespējams, ka pagātnē, kad dzīve bija bargāka, tas nebija tik krīpī. Cilvēki bija pieraduši tādas lietas skatīt un skatīt publisku nāves soda izpildi bija cilvēku izklaides. Tāpēc viņiem šis simbolisms bija ar citu jēgu.

Šodien gan mēs pret cilvēku nāvi izturamies daudz cienīgāk. Pat cibā neļauj ielikt bildes ar terirsma upuriem – mirušiem cilvēkiem. Varbūt tā ir pareizi, lai neglorificētu vardarbību.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:12. Jūlijs 2020 - 19:21
(Link)
tavi centieni attaisnot savu nelāgo vēlmi apvainot rasismā jz az, piesienoties jūzerpikčai, ir nožēlojami.

varbūt pamēģini kādreiz atzīt savu kļūdu un atvainoties. prikolīga štelle, moš iepatīkas.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 19:25
(Link)
Nelāgi ir tavi centieni mani par kaut ko apvainot, nesniedzot tam nekādu pamatojumu. Kad es visu esmu pamatojis, tad tu nāc klajā ar – man tas tik un tā nepatīk, tāpēc tev ir jāatvainojas. Kad tu atvainosies par šo nelāgo pieeju?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:12. Jūlijs 2020 - 19:33
(Link)
labākā aizsardzība uzbrukums?

moš izlasi savu pirmo komentāru pie šī posta? tur ir visi pamatojumi.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 19:35
(Link)
Un izlasi manu skaidrojumu, kāpēc es tā teicu.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:12. Jūlijs 2020 - 19:37
(Link)
to, ka tev labi sanāk absurdi kko skaidrot jau esmu pamanījis, paldies.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 19:40
(Link)
Tavi uzbraukumi vienmēr ir bijuši absurdi. Kā piemēram tajā, ka aizrādīt par atvērtu bikšupriekšu ir kā seksuāla uzmakākšanās, nevis staigāšana ar atvērtu bikšupriekšu.

Tāpat šajā gadījumā – man šķiet, ka rādīt vienu melnādainu roku ir līdzīgi kā blackface, ko uzskata par rasistisku. Izrādās, ka tas ir no reliģiska simbola, kas ir vēl sliktāk, jo ar reliģiskiem simboliem parasti tik necienīgi neapietas. Bet nu az varbūt nav kristiete, tāpēc tas šoreiz nav būtiski.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:12. Jūlijs 2020 - 19:42
(Link)
ja bilde ar melnu roku ir rasisms, tad atvērta bikšupriekša ir seksuāla uzmākšanas. centos norādīt uz tavu domu plūduma absurdu ar citu absurdu, bet tu atkal izliecies, ka nesaproti.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 19:50
(Link)
Ā, tu to tā domāji. Nē, es to tā nesapratu, jo tu tik neskaidri to biji pateicis. .
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 19:51
(Link)
Kas parāda, ka tu apzināti runā absurdas lietas, īpaši necenšoties tās pat izskaidrot.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:12. Jūlijs 2020 - 19:57
(Link)
jā, tēti absurdu mīlu no visas sirds!
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:12. Jūlijs 2020 - 20:04
(Link)
Nu ļoti jauki. Prieks par to!
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:12. Jūlijs 2020 - 19:28
(Link)
n_komentārs: jūs galvenais nestāstiet viņam, ka eksistē sex rotaļlietas, pavisam sabēdāsies savās interpretācijās.