None of the Above ([info]artis) rakstīja,
@ 2021-10-18 19:15:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
💀 Prāta Patogēns (Artūrs Rudavs, 2021) 💀
Prāta Patogēns (īsfilma)


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]3koma14vs007
2021-10-18 22:22 (saite)
Interesanti, kāpēc mūsu cibas "liberāļi" - "intelektuāļi": antiprojekcija, hedera, bauda, slikts, ingmars, zazis un vēl virkne citu, kaut kā nesteidzas komentēt šo video? Taču tik aktuāla un visus interesējoša tēma, par kuru šeit tik daudz šķēpu lauzts un savstarpēju apvainojumu izteikts.

Nez kāpēc lohu virsaitis bauda un pārējie pieminētie nemetas iznīcināt un nolīdzināt ar zemi video un tā autoru.

Ak jā, laikam sapratu, viņi taču ir patiesi progresīvi intelektuāļi, kas stāv pāri šādām arhaiskām, patriarhālām, rasistiskām idejām, kuras pauž autors, un nevēlās savas tīrās, baltās, maigās rociņas pret tām sasmērēt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-10-19 07:56 (saite)
Tas (tā pat kā telos) prasītu lietot smadzeņu resursus, kuru nav. No lugenpreses slejām nošpikoti kaujas saukļi it is.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antiprojekcija
2021-10-19 16:37 (saite)
Pirmkārt, tāpēc, ka analizēt video ir liels darbs, salīdzinot ar tekstu, bet šis video to noteikti nav pelnījis (kaut arī ir negribēti komisks, un citējams).

Otrkārt, un galvenokārt, tāpēc, ka šīs tēmas man nav pārlieku interesantas - manus uzskatus nedz motivē, nedz pamato "postmodernisms", "radikālais feminisms" vai "sociālais konstruktīvisms". Šie ir bubuļi jūsu galvās, par kuriem esat paši sev ieskaidrojuši, ka tie ir būtiski, un kaut ko skaidro. Tad nu paši ap tiem arī variet cepties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2021-10-19 18:42 (saite)
Tava nezināšana par bubuļiem savā galvā tevi neattaisno un neatbrīvo no atbildības ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2021-10-19 20:49 (saite)
Tavi uzskati ir burtiski 1:1 progresīvās šļuras kopīpasta no aktuālāko kreisi orientēto viedokļu līderu slejām, kas ietver visu augstā minēto un vēl šo to. Tas, ka tu neapzinies kā šie tavi totāli personīgie un unikālie viedokļi izveidojas, liecina, kas esi perfekts propagandas sūklis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2021-10-20 08:53 (saite)
Varbūt padalies ar kādu šādu sleju, vai vismaz nosauc kādu no tiem "viedokļu līderiem"? Būtu interesanti uzzināt, no kā, Tavuprāt, veidojušies mani viedokļi!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 10:58 (saite)
Droši vien The Guardian un NyTimes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]saka_taisniibu2
2021-10-19 23:56 (saite)
Ienaidniekam nepatīk, ka sauc vārdā viņa nostādnes un identificē ieročus. Cik paredzami! Tīkla neomarksisti šodien arī sevi sauc par "ekonomiskajiem solidāristiem". Kāpēc? Jo marksisms vai sociālisms ir slikti vārdi, vai ne? Interesanti, kādu vārdu izdomās liberāļi, lai sevi nesauktu par liberāļiem tajā brīdī, kad tautas masas sapratīs, ka arī liberāļi ir sātanisti un vainīgi pie visa šī distopiskā murga.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2021-10-20 09:08 (saite)
Oho, visi "neomarksisti" tādi viltnieki? Jeb varbūt tā tomēr ir konkrēta kustība ar konkrētu ideju?

Godīgi sakot, no Tevis nebiju gaidījis šitādas sazvērnieku muļķības. Tas jau tāds [info]gnidrologs gājiens, visu, kas vairāk kā 5cm pa kreisi no Tevis saukāt par "neomarksistiem", un tad nespēt saprast, kāpēc tur tik daudzi nosaukumi un kustības. 100% nelietība un apmāns, vai ne? /s

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 11:51 (saite)
Marksisti ir samērā viltīgi, jā, tāpat kā liberāļi. Abi tagad čīkst, jo tauta viņus ir pamanījusi un nosaukusi vārdā. "Nē, nē, ko jūs, mēs neesam ne šis, ne tas, tikai unikāli indivīdi, kuri alkt taisnības un emancipācijas!"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2021-10-19 21:47 (saite)
"Interesanti, kāpēc mūsu cibas "liberāļi" - "intelektuāļi": antiprojekcija, hedera, bauda, slikts, ingmars, zazis un vēl virkne citu, kaut kā nesteidzas komentēt šo video?"

Par citiem neatbildu, bet man, piemēram, dzīvē notiek arī citas interesantas lietas, kādēļ gan lai es skatītos ~40min video, kas man neinteresē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2021-10-19 22:10 (saite)
Pilnībā piekrītu - arī man daudz interesantāk un svarīgāk ir, piemēram, tagad pagatavot garšīgas vakariņas nekā dirsties kaut kādā marginālā cibā.

Vienīgi interesanti - kā gan tu, neskatoties video, a priori zināji, ka tas tevi neinteresē.
Izskatās ka, apmēram tāpat kā padomju laikā: "Солженицына не читал, но категорически осуждаю".
Citiem vārdiem - ja šādu video ir publicējis cilvēks, kuru pazīsti kā savu ideoloģisku antidomubiedru, tad šāds video ir, labākajā gadījumā, ignorējams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-19 23:34 (saite)
Vaino Arti, ka neuztaisīja seksīgāku PR šim video. :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]artis
2021-10-20 12:12 (saite)
Mea culpa, mea maxima culpa

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-19 14:22 (saite)
Lol, tu laikam neesi neko daudz izaudzis no vecajiem labajiem new atheism laikiem, kad šādas naivas analīzes bija the pinnacle of critical thinking. Tie vispārinājumi :D (visas universitātes! viss feminisms!) utt utjpr. The god delusion argumentācijas līmenis, kad galvenā problēma ir nevis loģika, bet neaprakstāmi trula nevērība un seklas zināšanas par sarunas tēmu. Turklāt, as personīgi nezinu nevienu "posmodernistu" un nevienu postmodernisma ietekmētu skolāru, kurš apgalvotu, ka truth un facts nepastāv un Viss ir relatīvs un uzkonstruēts. Bija periods, bet nu tas jau diezgan sen ir pagājis. (Skat. piem Latūra nožēlu https://en.wikipedia.org/wiki/Bruno_Latour#%22Why_Has_Critique_Run_Out_of_Steam?%22) Atlikums šodien ir izgaismotas truth-power attiecības. Diemžēl arī lielā mērā pavēra priekškaru tādiem kā šeit jau iekomentējušajiem censoņiem iedomāties, ka viņu neizglītotie murgi par piem. šobrīd aktuālo epidemioloģiju ir leģitīmi. Es jau reiz teicu, ka tādi pat nemana, ka ir lielākie postmodernisti tā naivā izpratnē. Žāvas un mazliet žēluma sajūta.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-19 14:43 (saite)
That said, protams, ir akadēmijā 'x studies' vietas, bet tie ir relatīvi margināli virzieni. Tie, kā jau niche un edgy, var būt gana skaļi it īpaši social media laikos, gan shock-value pienesoši, jo wow feminism and glaciers. Tie ir arī vieglākie tārgeti, ko izsmiet. Bet uzdot tos par, patiešām, spilgtu piemēru akadēmiskajai videi un sociālajām, un humanitārājām zinātnēm kopumā liecina par negodprātību, vai neizglītotību, vai abām raksturīpašībām kopumā. Tāda vīzdegunīga plāna galdiņa urbēju nekaunība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]3koma14vs007
2021-10-19 15:59 (saite)
Paldies par drosmi atgādināt par sevi, un ļoti atvainojos, ka savā uzskaitījumā piemirsu minēt tavu augsti izglītoto un dziļi intelektuālo personu!
Mums tevis patiesi pietrūka.
Toties prieks, ka vēlāk varēsim ar žēlumu pažāvāties cits par citu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]artis
2021-10-19 17:35 (saite)
> Lol, tu laikam neesi neko daudz izaudzis no vecajiem labajiem new atheism laikiem

Kam īsti adresēta šī replika? Neesmu filmas autors. Par pārējo nepiekrītu. Manuprāt, autors norāda uz būtisku problēmu Rietumu universitātēs u.c.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-19 18:59 (saite)
Tev, protams. Tas video autora vibe atgādināja jauneklīgu entuziasmu, kad viss ir tā un šitā (kvalitatīvi uztaisīts gan, visu cieņu). "Būtiska problēma Rietumu universitātēs" ir vai nu galvās, kurām ir visai vāja apjausma par akadēmiju. A la ķipa skola, tikai lielāka. Vai tajās, kas pūš kultūrkaru ziloni. Interesanti, ka nepakomentēji manu piebildi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]artis
2021-10-19 19:13 (saite)
Ja man, tad nesapratu iebildi (“laikam neesi neko daudz izaudzis no vecajiem labajiem new atheism laikiem”). Šī iebilde ir reakcija uz ko? Uz to, ka padalījos ar šo īsfilmu (“Prāta Patogēns”)? Neko citu pagaidām nevēlos komentēt, jo Tev šķiet, ka šī parādība ir margināla, bet man šķiet, ka tā vairs nav margināla. Norakstīsim to uz irreconcilable differences.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-19 19:18 (saite)
Replika, protams, ir tongue in cheek reakcija uz to, ko es redzu kā piekrišanu naivam skatpunktam. Un fair enough..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 11:48 (saite)
Naivs skatpunkts ir teikt "neskatieties tur, nekādu problēmu nav, jūs pārspīlējat", kamēr konkrētā nozare burtiski deg un tās izpausmes mēs arvien vairāk redzam ikdienas dzīvē un "sociālajā realitātē" (@SatversmesTiesa). Pats tikmēr, kā "nozares pārstāvis", raksti tieši tādu pašu video kritizētu drazu par gejiem un neegeriem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 12:09 (saite)
Rasista un homofoba retorika aiziet! Tik maz vajag, pajoliņ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]3koma14vs007
2021-10-20 12:16 (saite)
Jaunruna aiziet, amizantais pseidoliberālīt/pseidointelektuālīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 13:33 (saite)
Ko tu lien, kā tāda ute? Uzmanības pietrūkst?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 13:42 (saite)
A ko tu lien te, svešā cibā, augstās raudzes intelektuāli? Pieķeršanās rietumu degradētajām universitātēm aizskāra tava provinciālisma stīgas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 13:57 (saite)
Es komentēju Artim un tad, kā jau tas infantiliem mūdžiem piedien, ielīdāt pa vidu sarunā. Turklāt, kurš gan būtu runājis par līšanu "svešās" cibās, draudziņ. Es user Arti cibā zinu no izseniem laikiem, kad tu vēl pamatskolā gāji.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 15:43 (saite)
Dīvaini, cilvēks tik ilgi internetā, bet joprojām ietiepīgi nesaprot, kā darbojas blogu komentāru sadaļas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 15:59 (saite)
Kad beigsi līst svešās cibās?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 16:19 (saite)
Kad svešās cibas beigs publiski rakstīt provokatīvus muļķības, kuras brēc pret debesīm, lai tiktu apsauktas vai apstrīdētās?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 16:34 (saite)
Patētiska šļura. Ieturi stilu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-19 23:59 (saite)
Ja Tev grievance studies žurnāli (https://en.wikipedia.org/wiki/Grievance_studies_affair), sociālo zinātņu replikācijas krīze un dzimtes studiju departamenti, un klasisko valodu padzīšana no kādreiz augstākās raudzes izglītības iestādēm (jo rasisms!) šķiet, ka "tas ir tikai jūsu galvās", tad mums jāsecina, ka tu pats aktīvi strādā pie šīs puves vairošanās izglītības iestādēs un nu kaunies un locies kā zutis, kad esi pieķerts. Kas vainīgs, tas bailīgs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 00:21 (saite)
Pilnīgi vienalga, ko tu secini. Tu neesi bijis ne tuvu augstākās raudzes izglītības iestādēm. Tāpēc netērē laiku, labāk uzšņāp kādu feļetonu parasto ļaužu portālam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 11:02 (saite)
Pareizi, nezināju, ka augstākās raudzes izglītība rodama UK, turpat, kur čum un ņudz dažādi augstākminētie departamenti vai kur šīs universitātes izgājušie jaunieši Leiboristu konferencē viens otru uzrunā kā "comrades", vai dalās ar Marksa uzlīmēm Londonas UCL kampusā. Veiksmi tur aizjūrās turpināt maitāt rietumu civilizāciju, provinciāli!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 11:13 (saite)
Tu vispār maz ko zini, iedomu viensētniek :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 11:49 (saite)
Es saprotu, ka tu atagad pats sev škieti liels malacis un augstas raudzes speciālists, jo vienā komentārā ieliki atsauci uz (postmodernistu) Latūru. Nu ko lai saka, Anglijas izglītība ir tevi augstā saulē cēlusi!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 12:10 (saite)
Aceries, kā jūsmoji par Latūru, neizlasījis ne lapu no viņa We have never been modern? Tas bija un joprojām ir smieklīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 13:43 (saite)
Kad ieeju cibā, es katru dienu atceros, kā tu jūsmoji par to, ka tūlīt konservus medīs uz ielām un saliks iestādēs, jo Tukumā kāds kādu sadedzināja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 14:01 (saite)
Medīs uz ielām, saliks iestādēs? Melis! Bet tiem homofobiem, kas spietoja ap traģisko notikumu un nepalaida garām iespēju pastrādāt naida runas noziegumus, būs jāatbild par gan, agrāk, vai vēlāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 15:45 (saite)
Bumerangu gan neredzi, jo tu tikko pastrādāji sociālā naida noziegumu internetā. Kur skatās Eiropas Komisija, vāks. Varbūt tomēr labāk UCL kampusā palīmēt uz stabiem tos Marksa stikerus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 15:58 (saite)
Melis biji un paliksi. Šeit tev aptrūkās sakāmais, tautuli? http://klab.lv/~garamgajejs/720552.html

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 16:20 (saite)
Vai tu jau atsauci savus sociālo naidu kurinošos melus pret Latvijas normālo, t.i., konservatīvi domājošo sabiedrības daļu? Nē? Melis biji un paliksi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 16:33 (saite)
Tava vāji maskētā homofobija un rasisms nepaliks nesodīti, melīgais tautuli. Vari tīties kādos plīvuros vēlies, āža kāja tāpat vīd cauri.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 18:43 (saite)
Kad nav ko teikt, tad jāvelk ārā pašu sagudroti, neko nenozīmējoši Lielie Biedējošie, Sliktie vārdiņi. Kas tālāk? Opozīcijas https://en.m.wikipedia.org/wiki/Medicalization ?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 19:03 (saite)
Skatos, esi iemācījies kaut ko no sociālā konstrukcionisma. Well done.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 20:26 (saite)
Liberāļu un marksistu varas tehnikas - balstītas tīrās sociālās konstrukcijās - ir jāspēj metodoloģiski atmaskot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 21:24 (saite)
Ei nu ei, bet ko par to saka Aristotels

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 22:00 (saite)
Aristotels saka, ka sociālās konstrukcijas ir pīļu mēsli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 22:44 (saite)
Bet iztikt bez tiem mēsliem nevari. Tipiski no liekuļa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 22:52 (saite)
Tu laikam neredzi atšķirību starp aristotelisku sociālā konstrukcionisma kritiku un vienkāršu sociālā konstrukcionisma praktizēšanu, ar ko, piemēram, ikdienas nodarbojas Mozaīka, "#dzivesbedre" un Satversmes tiesa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 22:54 (saite)
Troll detected.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 22:57 (saite)
Mēmu domāšanas līmenis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 23:03 (saite)
Tev vispār nav neviena oriģināla doma, vai joka. Uzsūc visu kā tāda vannas švamme un papagaiļo pa cibu. Diezgan bēdīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 23:20 (saite)
Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 16:23 (saite)
Paskat, sapīcis geju lobija, BLM un postmoderno universitāšu aizstāvis. To tev arī iemācījā augstās raudzes ārzemju universitātēs, vai ne? Droši vien sēdi tagad un viss sarkans vāries, jo nevar pievienoties kādam Antifa orku pulkam, lai ielauztu normāli domājošiem cilvēkiem galvaskausus. Te ir ciba un tādi elitārie fašisti kā tu pagaidām te ir BEZSPĒCĪGI. Samierinies ar to.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 16:35 (saite)
LOL

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]3koma14vs007
2021-10-20 20:18 (saite)
Kāds viņš elitārais fašists? Parasts smieklīgs dīvānā dirnošs interneta "varonis" pašiedomājies intelektuālis, kuram patiesībā smadzeņu vietā nav pat salmi kā Vinnijam Pūkam, bet wokisma sūdi, kas ir vienīgais saturs, ko šis "intelektuālis" apguvis izglītojoties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]gnidrologs
2021-10-20 21:43 (saite)
"naida runas noziegumus"

"nav nekādu kultūrkaru un beidziet te mēmeot. šo radikālmarksistu jaunrundas slengu es pielietoju tikai tāpēc, ka esmu kritiski domājošs autentisks indivīds"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 22:43 (saite)
Tieši tā, mēmētiskais šmurguli, naida runas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 22:54 (saite)
Vai tu jau aizskrēji pie savas lielās tantes Briselē pasūdzēties par Naida Runas noziegumiem dzimtajā Latvijā? Gaidām dedzīgas laptopistu šķiras baltroča sūdzību vēstules uz Centrākomitejas biroju! Skaties, ka tik naida runas bumerangs pēcāk neķer tevi, kad nacionālisti Eiropā tiks pie varas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 23:05 (saite)
Aiziet, aiziet, varaskāre tev netrūkst.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 23:21 (saite)
Tu gribēji teikt, tādas varaskāres kā naida runas noziegumu apkarotājiem? Tāda wille zur macht man, diemžēl vai par labu, tiešām trūkst. Eiropas Komisija palīdzēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 23:29 (saite)
Tu domā, ka vajag močīt tos 'gejus', 'žīdus' un 'nēģerus' utt. Es domāju, ka vajag močīt tevi. Simple.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-20 23:33 (saite)
Labi, ka tādiem wille zur macht tipiem kā tev vēl nav pilna vara (t.i., jāiet aplinkus caur Eiropas Komisiju, jālobē un jālūdzas pie durvīm kā tādam sunim), citādāk ļoti ātri tiks nomočīti jebkuri opozicionāri, kuriem brīvi un patvaļīgi piesien citu močīšanas vēlmes. Paldies Dievam, ka darbašķirai vēl ir gana saprāta un balss atlicis, lai močītu tādus laptopu močītājus kā tevi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 23:42 (saite)
Tas ir tavs slapjais sapnis, tīrība un kārtība, visi nepareizie nomočīti. Tikai izliecies vēl kaut ko, jo nav iekšas un godaprāts. Uz saulaino tāli!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]gnidrologs
2021-10-20 23:58 (saite)
Kāpēc tu tā gribi visus nomočīt? Grūta bērnība?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-22 01:02 (saite)
"Tu esi visu nomočītājs fašists, bet tu to vēl nezini vai vēl slēp!" Tas tā, runājot par "konspirāciju teorijām" un populistisko "ienaidnieku ģenerēšanu". Jācer, ka drošības policija tādus varas apreibušus psihopātus laikus izķers, jūsu sociālo naidu kurinošie paranoiskie delīriji apdraud sabiedrību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-22 14:04 (saite)
Sprukstiņ. Pastāsti labāk, ko tu domā par Latvijas Republikas Satversmes tiesu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]saka_taisniibu2
2021-10-23 22:47 (saite)
Lex injusta non est lex

https://en.m.wikipedia.org/wiki/An_unjust_law_is_no_law_at_all

Vai nu konkrētā iestāde nāk pie prāta, vai arī tā ar tautas mandātu jālikvidē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]gnidrologs
2021-10-20 23:03 (saite)
Foršs mēms. Left can meme after all.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]gnidrologs
2021-10-20 00:21 (saite)
Gaslightings ar izlikšanos, ka viņu jau nemaz neeksistē un mums šilierējas, ir standarta darba metode šiem aparačikiem un savervētajiem. To laikam iemāca kā vienu no pirmajiem uzvedības štampiem jauno marksistu kursos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]garamgajejs
2021-10-20 00:23 (saite)
Tava mēmu domāšana ir fascinējoša.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]3koma14vs007
2021-10-20 00:38 (saite)
Tava intelektuāļa tēlošana ir daudz fascinējošāka.

Nekad vēl savā nebūt ne tik īsajā dzīvē neesmu saskāries ar tādu skaitu formāli augstu izglītību apguvušu stulbeņu, kā šobaltdien.
Apsveicu - tu esi viens no spilgtākajiewm eksemplāriem!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Post-modernism bad. Don't do postmodernism, kids
[info]gnidrologs
2021-10-20 01:27 (saite)
Vairums cibas "augsti izglītoto" ir visādi žurnālistiku, filfaķi un tml. ne-zinātniskus mīkstumus apguvuši švītiņi un caciņas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?