nepiš ([info]antijahve) rakstīja,
@ 2011-05-09 14:32:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Garastāvoklis:lieki piebilst

suck your dick, dušas kungs
Sen man nav bijis šitā.. Tādas dusmas un niknums, un visas, visas negatīvās emocijas kopā.

Sasodītais eksāmens, tad vēl 21. autobuss, kurā es jutos kā minoritāte pati savā valstī, nolādētie treniņtērpu cilvēki, es labprāt viņiem ar tām lentītēm izdurtu acis.

Un filosofija.. VĀCIETIES ELLĒ VISI HUMANITĀRIE SŪDI, man ir PILNĪGI vienalga, ko ir domājis vai teicis akvīnas Toms un visi pārējie pretīgie, nožēlojamie, nekam nederīgie filosofi un citi humanitārie dauņi, MAN IR V I E N A A L G A!!!!

Johaidī it kā man darīt ko nebūtu, mācīties vēl kaut kādus sūdus, kuri man dzīvē nekad nenoderēs un kuri vispār NEVIENAM NAV VAJADZĪGI.

Es novēlu, lai tai visjobanākās un debīlākās katedras vadītājai izkrīt mati, mājās ir sarūdzis piens un vīrs ir.. piedzēries.(patiesībā es novēlu daudz ko ļaunāku, bet nu tā jau arī publiski nevar zākāties).

EJ DIRST, FILOSOFIJA!

Viss..
Laiks meditācijai ar Solomonu.

UPD 15:45 - nomierinājos daudz maz, paldies Solomonam un formal charge piemēriem. Gribētos gan uz jūru, bet kas nav, tas nav.



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]indulgence
2011-05-09 15:39 (saite)
Aber priekš kam mocīties, ja nav dots? Ir tak tur visādi kursi un skolas, kur māca sadzīvē praktiski pielietojamas iemaņas (nu tur skrūvēt, metināt utt.), tb prātīgāk nodarboties ar to, ko saproti un kas kaut cik izdodas.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]antijahve
2011-05-09 15:48 (saite)
saproti.. tieši tāpēc es iestājos RSU, lai man NEKAD vairs nebūtu jāraksta domraksti(ja nu vienīgi saviem bērniem 2. klasē), jāklausās visādās filosofiskās pārdomās un tamlīdzīgi.
Bet redz, man tuvās medicīnas disciplīnas esot "pārāk tukšas un neapskata cilvēku kā vienu veselumu", tāpēc ir jāapgūst priekšmets filosofiskā antropoloģija, kurā, kā izrādās, ir vienkārši jāiemācās dažādu gudreļu citāti un vēl kādas 20 lpp ar lekciju materiālu vārds vārdā no galvas. Es no negribu, man to nevajag, man tas riebjas un es nevēlos tam tērēt savu laiku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]indulgence
2011-05-10 09:00 (saite)
Diemžēl tādi te ir izglītības veidošanas principi. Vecajās valstīs izglītība ir izveidota pēc "divkoridoru" sistēmas, kur viena plūsma sagatavo/apmāca tehniskos darbiniekus, bet otrā tiek iedzīts plašāks skatījums, gatavojot potenciālos zinātnes bīdītājus. Pie mums diemžēl "ciema ārstus" gatavo vienā plūsmā kopā ar topošajiem Pastēriem, kas vidusmēra terapeitam poliklīnikā 100 gadus nav vajadzīgs. Tās tādas veco laiku atskaņas, kad ārsts, skolotājs un bibliotekārs veidoja pagasta inteliģenci un paraugu pārējiem. Tā kā vienīgais ceļš, kā izvairīties no šādām praktiķiem nevajadzīgām lietām, ir feldšeru skola - tur māca diagnosticēt un ārstēt, nevis dzen purgu par paša ārstētāja intelektuālo attīstību un domētspējas attīstību. Vai arī jāpagaida gadus 5-10, kad arī te pamazām ieviesīsies divkoridoru sistēma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antijahve
2011-05-10 11:03 (saite)
Pirmkārt, feldšeru skola tiešām man nenoderēs, jo es būšu farmaceits, nevis ārsts.

Otrkārt, tam priekšmetam, vismaz manu pasniedzeju izpildījumā, nav pilnīgi nekāda sakara ar redzesloka paplašināšanu zinātnes bīdīšanai. Tā ir vienkārši citātu un lekciju materiāla mācīšanās no galvas.

Tāpat arī neuzskatu, ka man vajadzētu apgūt filosofisko antropoloģiju, lai varētu labi vai pat izcili darboties savā nozarē. Ļoti iespējams, ka noder saskarsmes psiholoģija, psihoanalīze, bet nu tie ir tikai mani personīgie spriedelējumi. Jā, protams, arī vajag pašam sevi eruditēt un lasīt, piemēram, nezinu, E. Siliņa Lielo patiesību meklējumus, bet šoreiz doma un uzsvars ir uz to, ka man būs jātērē savs laiks, mācoties teikumus no galvas(kurus es tāpat pēc tam neatcerēšos). Tas viss pārējais, protams, ir pārspīlējums tā konkrētā emocionālā stāvokļa dēļ.

Bet nu paldies par mazo info izglītības sistēmās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]indulgence
2011-05-11 08:26 (saite)
Ai, ja godīgi, es tikai par to, ka cilvēks nevar zināt, kas viņam un kāpēc tālā nākotnē vajadzīgs. Jebkurš piektklasnieks var kliegt, ka skolu jāslēdz, jo tur nemāca neko, kas dzīvē praktiski noderētu. Un viņam būtu taisnība, jo patiesi ne viņam vajadzēs ko galvā reizināt, ne matemātikas uzdevumus rakstīt, nedz divdabja teicienus atšķirt, nedz zināt slieku uzbūvi utt., jo būšot profesionāls hokejists. Taču arī tur vilšanās: hokejs taču ir slidošana un kaučuka ripas dzenāšana ar nūju, bet viņam noteikti liks arī skriet, peldēt, cilāt svaru stieni (bet katram tak skaidrs, ka svaru stieņa cilāšana topošam hokejistam nekad nebūs vajadzīga, jo neviens nav redzējis, ka PČ laikā komandas nevis spēlētu hokeju, bet gan stieņus cilātu sacenšoties). :)))

Rezumējot: man aizdomas, ka smadzenes jātrenē tāpat kā muskulatūra, ja vēlme, lai tās labāk darbotos (jebkurš treniņš ir apgrūtinošss un šķietami nevajadzīgs), un iedziļināšanās filosofijā pagaidām ir universālākā metode, kā cilvēkam iemācīties domāt. Tb pietiekami daudzas reizes esmu sastapis ļaudis, kas ķeras atkal pie Okamas un Sokrata tekstu studēšanas sen pēc maģistra grāda saņemšanas, jo sapratuši, ka bez tā šie tādi amatnieki vien ir un domāt nemāk. Un neesmu sastapis domātspējīgu cilvēku, kurš būtu savā attīstībā izticis bez filosofijas pamatu apgūšanas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]reportiere
2011-05-09 20:41 (saite)
starp citu, es tagad tādā kā prāta aptumsuma (kurš vēl nav beidzies) brīdī skatos arī uz antropoloģijas pusi :D kā papildvariantu, bet nu still

(Atbildēt uz šo)


[info]manna
2011-05-09 20:43 (saite)
jap, akvīnas toms var MIERĪGI iet dirst

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?