Paldies par laba vēlējumiem. Uzskatiet tos par bumerangiem. - [entries|archive|friends|userinfo]
aborigens

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Oct. 14th, 2024|07:08 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Šķiet, vēl pirms kāda pusgada ne tikai krievu, bet arī latviešu rindās bija manāms gan satraukums, gan ironija par ielu nosaukumu maiņu un pieminekļu novākšanu. Šobrīd uz priekšu virzās de Tolli, Upīts un Edžus, bet nekādu satraukumu vairs nemanu. Nez, cilvēki noguruši un samierinājušies, vai mans soctīklu burbulis transformējies. Lai gan it kā cenšos sekot līdzi visādi noskaņotiem.
LinkLeave a comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]covid_19
Date:October 14th, 2024 - 07:24 pm
(Link)
nu tas trolli piemineklis besī jau kopš sākuma, visādi edži un fistoriusi ir pilnīgi vienalga, jo mazāk to sūdu būs, jo vairāk gaisa
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 14th, 2024 - 07:36 pm
(Link)
Bet vai tu biji izbesīts pirms tam, par ielu nosaukumu maiņu vai ko tādu? Jeb bija vienalga arī par to?
[User Picture]
From:[info]covid_19
Date:October 14th, 2024 - 08:03 pm
(Link)
jā, tikai par latgales un maskačkas ielu nosaukumiem - uz latgales ielu 5-13 paciņa kur nonāks, ja pasūtīta pirms mēneša .... šitas šķita padumi, visā pārējā ir ok
[User Picture]
From:[info]covid_19
Date:October 15th, 2024 - 04:31 pm
(Link)
bet patiesībā visvairāk besī tas postpadomju nostaļģijas elements, kas liek atjaunot vai celt jaunus ļeņinekļus, džugašviļļiļotus, visādus tur kara alejas un citus ideoloģijas sūdus (okupētajās teritorijās)

neviens jau nejauc nost pieminekli diskoboolam, vai filosoofam, vai apolonam

jauc tos, kuros ir ideololoģija, kas celti ideoloģijai un prezentē tādu

tāpēc nav žēl tā ka nemaz - pilnīgi pofig, ar kāju un vēl virsū uzčurāt
[User Picture]
From:[info]vilibaldis
Date:October 14th, 2024 - 09:52 pm
(Link)
Man tas likās stulbi tad un liekas stulbi tagad, bet es apzinos savu bezspēcību kaut ko mainīt.
[User Picture]
From:[info]dunduks
Date:October 14th, 2024 - 10:43 pm
(Link)
+1
From:[info]3koma14vs007
Date:October 14th, 2024 - 11:11 pm
(Link)
Izskatās, ka esi krievs, ja atbalsti latviešiem naidīgu viedokli.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 15th, 2024 - 09:36 am
(Link)
Tu acīmredzot esi šīs tautas ienaidnieks ja atbalsti idiotismus
From:[info]divas_zosis
Date:October 15th, 2024 - 11:09 am
(Link)
Latviešiem naidīgāks viedoklis ir latviešu nošķiršana no citu tautu kultūrām.
From:(Anonymous)
Date:October 15th, 2024 - 12:22 pm
(Link)
Krieviem nav kultūras, tu runā ar novecojoša kunga padomju jaunības laika nostalģiju.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 15th, 2024 - 10:19 pm
(Link)
aha, Vācijā pie varas nāca Hitlers => vāciešiem nav kultūras, ķīnā pie varas nāca Mao => ķīniešiem nav kultūras utt.
From:(Anonymous)
Date:October 16th, 2024 - 02:18 am
(Link)
Tu salīdzini vācu kultūru ar krievu "kultūru"?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 16th, 2024 - 09:08 am
(Link)
abas kultūras kā kultūras.
From:(Anonymous)
Date:October 14th, 2024 - 11:04 pm
(Link)
Jūs, vatņiku aptekalētāji, esat Latvijas vakardiena. Bet vienlaikus jums arī jāuzņemas sava daļa atbildības par to, ka tik ilgi traucējāt tautiešiem savākt šos krievu un komunistu atkritumus.
From:[info]3koma14vs007
Date:October 14th, 2024 - 11:06 pm
(Link)
Vai uzskati, ka stulbi bija arī novākt Pētera I statuju un tajā vietā uzbūvēt Brīvības pieminekli?

Piedod, bet ar tādu mentalitāti, kā tavējā, latviešu tautai patiešām jāizmirst.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 15th, 2024 - 09:42 am
(Link)
Ja kāda nācija ir stulba tad tā protams izmirst, es gan pieturos pie optimistiskās hipotēzes ka stulbs ir 3koma 14vs007 nevis latviešu tauta un ka personai 3.14vs007 ar augstāk minēto tautu nav nekāda sakara.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:October 16th, 2024 - 12:14 pm
(Link)
Tā jau ir žīda mentalitāte, kad vienmēr gravitē piektās kolonnas virzienā.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 16th, 2024 - 12:27 pm
(Link)
žīdi, visur žīdi, čeburaška arī ir žīds, tagad tu to zini

https://www.anekdot.ru/i/caricatures/normal/24/10/14/1728894197.jpg
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:October 16th, 2024 - 04:49 pm
(Link)
Nezinu vai visur, bet tu esi žīds un uzvedies kā žīds, desmitiem gadu tiražējot (((Ždanok & Co))) retoriku. Fakts.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 16th, 2024 - 05:03 pm
(Link)
ždanoka viens grāvis , langa otrs grāvis, saprāts pa vidu. Tb principā langa = ždanoka, abas ir ideoloģiski propagandisti.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:October 16th, 2024 - 08:45 pm
(Link)
Jā, un tu konsekventi tiražē otro galējību. Kā jau jebkurš diasporas žīds jebkurā citā zemē - karo pret vietējo tautu, darbojies uz tās nacionālās un kulturālās identitātes "izšķīdināšanu".
Jūs talmudisti/luciferiāņi esat galvenie ienaidnieki, nevis kaut kādi krievi vai sliktie vietējie nacionālisti.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 16th, 2024 - 09:05 pm
(Link)
Pag bet vai tad vislielākie nacionāli kulturālās identitātes mainītāji nebija kristieši? Viena universāla filozofiskā mācība visai pasaulei - tā nav šitāda te šķīdināšana? Nē nu viņi droši vien ir žīdi, es jau neko
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:October 17th, 2024 - 12:14 am
(Link)
Viņi jūs dzenāja un sita, tātad saprata kas par lietu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 17th, 2024 - 12:11 pm
(Link)
oj labi jābeidz piecūkot aborigēnam ieraksts, jā jā visur žīdi un krānā nav ūdens jo žīdi.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:October 18th, 2024 - 12:48 am
(Link)
Parastās atrunas, ka tiekat elementāri faktoloģiski aprakstīti ar visiem piemēriem un vēstures fenomeniem. Blā blā, strawman blā, red herring blāā [insert other logical fallacies].
Fakts, ka tu lieto šāda veida retorika, labi demonstrē tavu tautību, pat ja es pēc fakta nezinātu, ka esi līkdegunīgā žurka. Jūs burtiski var atpazīt pēc runas demagoģijas veida. Jūs visi runājat kā viendabīgs planktons, viena un tā pati retorika, viena un tā pati ideoloģija, vieni un tie paši tupie triki, kas strādā tikai uz naturāliem stulbeņiem, bet viegli saredzami jebkuram ar rudimentāru patter recognition.
Kā tas ir iepazīts, tā to nekad nav iespējas at-atpazīt.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 18th, 2024 - 12:52 am
(Link)
Bet tas tak ir par tevi. Vieni un tie paši stereotipi, lozungveida domāšana. Nē nu arāja komandai derētu.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:October 18th, 2024 - 10:11 pm
(Link)
Saka kekss, ka teju 30 gadus no vietas atkārto vienas un tās pašas algortimiskās frāzes, neattīstotie ne par matu savā spējā domāt un komunicēt. Tu esi burtiski low grade žīdbots, kuram nevar uzlikt apgreidus, jo novecojis modelis.
Tavs gaslaitings ir tik vājš, ka pat žēl tevi dažreiz paliek. Laikam uz tādu provinci kā Latviju neaizsūtīja tos labākos.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 19th, 2024 - 11:42 am
(Link)
Ugu. Attīstība no kexa kurš drusku interesējas par kultūru, filozofiju un vēsturi līdz klasiskam primitīvam antisemītam. Gigantisks progress. Mans raudāt no sajūsmas.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:October 15th, 2024 - 01:01 am
(Link)
Tieši tā. Es visu jau esmu izkliegusi.
Nezinu vai esmu samierinājusies ar to, ko pret Olimpa dievi atzinusi bezspēcību, mani ik pa brīdim māc truls, sāpīgs, bezspēcīgs kauns, bet resursu ir tik, cik ir.
Stulbums un langisms triumfē.
Diemžēl.
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 15th, 2024 - 08:44 am
(Link)
Paldies par skaidrojumu. Pai.
From:[info]divas_zosis
Date:October 15th, 2024 - 11:06 am
(Link)
Kaut kā tā.
From:[info]divas_zosis
Date:October 15th, 2024 - 11:07 am
(Link)
Bedres, šņabis, ložmetēji tepat netālu.
From:(Anonymous)
Date:October 15th, 2024 - 12:24 pm
(Link)
Latvietība triumfēs, bet tavs senais kolaborantisms un izdabāšana jebkuram garāmskrienošam varmācīgam svešiniekam būs tiesājama.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 15th, 2024 - 04:16 pm
(Link)
anonīms kveksis, cik raksturīgi, šitādi tiesāttāji pa vienam ir lupatas, rej tikai no stūra vai ja salasās baros.
From:(Anonymous)
Date:October 15th, 2024 - 09:44 pm
(Link)
Nelaizi krieviem zābakus.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 15th, 2024 - 09:44 pm
(Link)
atpisies anonīmais kveksi, tu neesi interesants.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:October 15th, 2024 - 11:47 pm
(Link)
Nezaimo nu latvietību. Tas, kas grasās triumfēt, ir provinciālisms un stulbums. Latvietība varētu būt (vismaz es izmisīgi ceru) kaut kas drusku jēdzīgāks.
From:(Anonymous)
Date:October 16th, 2024 - 02:20 am
(Link)
Provinciāli ir atteikties valdīt par savu publisko telpu bailēs kādu - it īpaši varmāku - aizvainot.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 15th, 2024 - 09:41 pm
(Link)
Ne visur.

Ventspilī kā redzams cilvēki nepiedalās huveibinbāleliņu kopblēšanā un kultūras revolūciju pasūta dirst.

https://jauns.lv/raksts/zinas/625242-ventspils-dome-neizskatis-priekslikumu-nojaukt-fabriciusa-pieminekli
From:(Anonymous)
Date:October 15th, 2024 - 09:45 pm
(Link)
Foršs piemērs - "malači, ka vecpilsētas centrā aizsargā okupācijas varas uzstādīta komunista un bandīta pieminekla!" Ukraiņi, diemžēl, lej asinis arī par tavu muļķību.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 15th, 2024 - 09:48 pm
(Link)
skaidrs, hunveibins parastais. Brīvs.
From:(Anonymous)
Date:October 15th, 2024 - 10:13 pm
(Link)
Vai tad hunveibins un mankurts gadījumā nav tas, kurš stāv un krīt par tautas izvarotāju celtiem pieminekļiem?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 15th, 2024 - 10:18 pm
(Link)
Nē, hunveibins un mankurts ir tas kuram šausmīgi vajag kaut ko apgāzt, nojaukt, sabojāt. Patriots atstās un uzliks plāksni ar paskaidrojošu uzrakstu, kas tas ir, ko darījis utt.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:October 15th, 2024 - 11:47 pm
(Link)
+
From:(Anonymous)
Date:October 16th, 2024 - 02:25 am
(Link)
Gāza, nojauca, sabojāja krievi un komunisti, bet tu traucē viņu sastrādāto drazu satīrīt, sakārtot un atjaunot sapostīto. Jo?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 16th, 2024 - 09:09 am
(Link)
nu reku brīvības pieminekli komunisti nenogāza
[User Picture]
From:[info]krii
Date:October 15th, 2024 - 11:52 pm
(Link)
Un vēl meani neizsakāmi besī aizbildināšanās ar ukraiņiem. Kopš es katru dienu strādāju ar (ļoti dažādiem) ukraiņiem un uzklausu viņu (visai daudzveidīgos) viedokļus, man tas jūsu visu no dirsas izvilktais redukcionisms izsauc tikai kuņģa spazmas.
From:(Anonymous)
Date:October 16th, 2024 - 02:23 am
(Link)
Tu gribēji teikt, ka ukraiņi, it īpaši austrumukraiņi, ir pārkrievotāki nekā daļa latviešu? Kāpēc jūs visi, latviešu liberāļi, konsekventi noliedzat krievu agresīvā imperiālisma sekas un tiešās, aktuālās izpausmes, kuras notiek joprojām tagad un pat tagad turpina deformēt tautu apziņas? Pasaki tiem "saviem ukraiņiem", lai labāk mācas ukrainiski un atmet padomju sadomazo domāšanas ieradumus.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:October 17th, 2024 - 12:39 am
(Link)
Nē, es negribēju neko teikt par ukraiņu pārkrievošanu.
Es dribēju (un gribu, un gribēšu teikt), ka pozīcija: "ukraiņi karo un neizsakāmi cieš no kara, tāpēc mums ir jāapgāna vai jāiznīcina mūsu vēsturiskais mantojums" ir aloģiska, stilba un man nepieņemamama

Mūsu un ukraiņu vēsturiskās traumas ir ļoti atšķirīgas. Mēģinājumi tās sapludinātun definēt kā analogas, ir reducējoši un bezjēdzīgi; tie nodara daudz vairāk ļauna nekā laba.
From:(Anonymous)
Date:October 18th, 2024 - 03:46 am
(Link)
Krievu okupācijas objekti, iezīmētā teritorija, nav "mūsu vēsturiskais mantojums". Varbūt tu nāc no komunistu, partijnieku vai kolaborantu ģimenes, tāpēc uzdrošinās par padomju atkritumiem runāt kā par savu, t.i., "mūsu", t.i., "manu senču mantojumu". Bet, paldies Dievam, vairumam latviešu tautas tas nav mantojums, tāpēc arī šie vārdi šobrīd var tikt rakstīti latviski.
[User Picture]
From:[info]covid_19
Date:October 18th, 2024 - 01:52 pm
(Link)
krii tu vēl paraudi par ļeninekli vai pieminekli zentai ērglei, uz kura es tiešām jaunībā uzčurāju

arī man tautas vēsturiskais mantojums ..... tu taču to jūtās pateici nevis nopietni?
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 16th, 2024 - 12:57 pm
(Link)
Šajos komentāros tu it kā pārstāvi pret nojaukšanas/pārdēvēšanas pozīciju, taču man grūti iedomāties, ka tu aktīvi iesaistītos procesa apturēsanā, dotos piketos, publiski izteiktos, rakstītu sūdzības vai tamlīdzīgi? Tam iemesls diez vai būtu tāds, ka esi noguris protestēt, kā te daži raksta? Mans minējums būtu, ka tevi tas tomēr īpaši nesatrauc.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 16th, 2024 - 01:08 pm
(Link)
Ir dažādi veidi kā ietekmēt lietas. Publiskie veidi nav tie efektīvākie. Piketi, sūdzības - tas ir priekš masas. Neesmu pārliecināts ka ļoti efektīvi, izņemot ja protestus uztaisa ļoti plašus, bet tad to arī vajag organizēt.
From:(Anonymous)
Date:October 14th, 2024 - 11:02 pm
(Link)
Svarīgi ir šaut no visām pusēm vienlaicīgi, lai krievi un liberāļi nepaspētu noorientēties.
From:[info]murx
Date:October 15th, 2024 - 07:27 am
(Link)
Upīts, ja nemaldos, bija komunistu līdzzskrējējs. Koloborants, tā teikt.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:October 16th, 2024 - 11:07 am
(Link)
Cilvēki ir noguruši, protams. Cik tad ilgi var izturētu tādus intelekta neskartus uzbraucienus, kādus var lasīt arī tepat komentāros!

Bet man interesē, kad beidzot arī Kārļa Ulmaņa pieminekli novāks? Kādēļ mēs slavinām Latvijas demokrātijas iznīcinātāju?
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 16th, 2024 - 01:02 pm
(Link)
paldies. cerēju sagaidīt arī tavu komentāru (saku bez ironijas).
Par Ulmani, es nezinu, varbūt nav pietiekami aktīva iedzīvotāju grupa, kurai tas interesētu? Man personīgi nebūtu nekas pretī, ka to nojauc un vietā uzliek kādu, citu kas vairāk iestājās par mūsu demokrātiju un neatkarības saglabāšanu.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:October 16th, 2024 - 01:11 pm
(Link)
Tā ir taisnība, ka pieminekļu uzstādīšana vai nojaukšana ir vairāk saistīta ar aktīvām (pat, ja mazākuma) sabiedrības grupām, ne tik daudz ar analītisku skatījumu uz vēsturi.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:October 17th, 2024 - 09:10 pm
(Link)
Redz bijuse tāda ņemšanās, ko garām esmu palaidis un nedaudz vienalga. Viedoklis ir. Protams. Ideoloģiskos objektus pēc leišu parauga saved visus vienā teritorijā, kas publikai ir pieejama, bet ikdienā pilsētvidē šie ideoloģilekļi vairs nav redzami, kas ir labi, jo varam ar netraucētām domām būvēt savu kultūru. Pie šiem sava laika simboliem var pielikt vēstures un konteksta skaidrojumu no novācēju skatupunkta.

Ielu pārdēvēšana jau ir sarežģītāka padarīšana, jo bojā dzīvi daudz cilvēkiem tīri praktiskā veidā. Ja referendumu padarīšana nebūtu tik sačakarēta varētu taisīt tādu, ar sadaļām - visu valsts pilsoņu viedoklis, ielas iedzīvotāju viedoklis, izmaiņu ietekmēto viedoklis. Derētu arī nemainīgu skaidrojumu kāpēc, kurš un cik par to maksās. Maskavas par Latgales, nu nez, man kā kurzemniekam pa lielam vienalga, bet redzu loģiku, gan mainīšanā, gan nemainīšanā, bet ja cibas tusnīgais krievžhīdulēns ir pret, tad laikam pareizi ir ka nomainīja :). Jāņem vērā, ka ielu nosaukumu maiņa ir uzvarētāju tiesības, kuras vienmēr ir tikušas izmantotas.