Krustvārdu mīkla

Anna Marija Levi

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Vopšem, ko es ar to visu gribēju pateikt.
Ka es nekad, nekādos apstākļos un nekādos gadījumos nevēlos stāties kontaktā ar Nacionālo Aviosabiedrību; es viņus vienmēr esmu nemīlējusi un pēc šī gadījuma nemīlēšu nekad nekad nekad.

Piektdienā Rotterdamas ofisā blakus bija kolēģi, kas tikko abi bija atlidojuši no Dubajas: viens ar KLM, otrs ar SwissAir. Abi paguva; bet SwissAiristam nobruka tālākas konekcijas uz mājām Ženēvā.

Pirmajam KLM piezvanīja un pajautāja, vai viņš paguva uz to reisu, un vai ir veiksmīgi atlidojis un vai nevajag viņam citus reisus meklēt, jo nez, vai A'dam viņam bija final destination?

Otrajam SwissAirs noorganizēja vilcienus (uz sava rēķina) nokļūšanai mājās, molča, bez zvana; paši pieteicās un visu izdarīja, atsūtīja uz epastu rezervēto vilcienu BookRef-us.

Vot tā.
AIR B_L_ATIC JŪS ESAT *^(*@&(&)(*)!
  • es tur neesmu kompots lidsabiedrībās, bet vai AB nespēlē citā līgā, aiz kam gaidīt no tiem servisu ar lielo S būtu...nepamatoti?
  • man domāt, ne jau aiz laba [korporatīva] prāta KLM vai SwissAir tā dara, bet gan tāpēc ka tajās valstīs ir ļoti spēcīgs PTAC kurš viņus par nevājiem miljoniem izdrāztu, ja viņi cilvēku nevar mājās nogādāt.

    Kāds PTAC ir Latvijā, un kāda ideoloģija te valda (caveat emptor), tāda arī AirBaltic loģiskā attieksme pret klientu. Ko tad tu izdarīsi, kur liksies? - kaķa lāsti debesīs nekāpj.
    • Jā.
    • es gan domāju, ka ne ptac lieta tā ir, bet biezpientaures augstāk minētais. gaidīt no nac.lid.komp. to pašu ko no klm ir kā ieiet avotu ielas lombardā un brīnēties, ka nav kā apple store.
      • nesaprotu no kurienes tāda ticība KLM vai SwissAir nesavtīgajai misijai (vai kas vēl tev liekas "cēlie" un "centīgie" altruist-kapitālisti kuriem naudas par daudz un kas tā vien plēšas savu peļnas procentu samazināt un kādam atdot...) - es uzskatu ka tur tikai pātaga darbojas.

        ja šeit nosauktu visu tirliņu no Airbaltic vārdus un uzvārdus, un normāli name-and-shame uztaisītu, tad varbūt kautkas mainītos. bet citādi: nāks rītdiena, nāks jauni sūdi, šitie aizmirsīsies.
        • kurš teica kaut ko par nesavtīgo misiju? upscale aviokompānijai ir upscale serviss un upscale cenas un upscale attieksme. tieši tāpēc salīdzinājums ar apple store.
          un kādu tirliņu vārdus un uzvārdus tu gribētu nosaukt? tipa visus airbaltic darbiniekus tagad uz sārta?
          • da kaut vai to kas lidostā "neredzēja" ka par bagāžu ir samaksāts. vārdu un uzvārdu.
            • nu airbaltic kopš nesenā downgrade uz 73.gada checkin softu, kādēļ viņus ienīst visu pasaules lidostu darbinieki, ir arī tāda fiška kā obligāta pārčekošanās arī savienotajos reisos, turklāt par to ir jāmaksā lidostas čekina nodeva. nezinu, kā pēdējā laikā, bet sākumā starplidostu darbinieki, apzinoties situācijas absurdu, "aizmirsa" to iekasēt. kopumā - company policy tas ir, bet tev ka tik pie kāķa pievilkt to pešku, kam tāds darba uzdevums.
        • Kā es varu zināt to dozenu operatoru vārdus, uz kuriem es trāpu?
          Sieviete Schipholē, kura AB vārdā darbojās checkinā vispār nav AB darbiniece, bet gan Avia Partner un pie krūtīm viņai bija nozīmīte Crew Team Leader. Un viss.

          Un jā, ko dos PTAC? Iestādīs jaunas smadzenes calldeska girlām Lietuvā? Skaidrs, ka situācija ir forcemajeuriska; un tā aizsegā jau neko sevišķu reglamentētu prasīt nevar. Šī ir tā reize, kad viss atkarīgs no darbinieku ieinteresētības un spējas adekvāti rīkoties un proaktīvi komunicēt. Protams, arī kompānijas vadības spējas motivēt tās pašas Lietuvas meitenes un sniegt laicīgu informāciju. Un ar to diez kā neskmējās - ar to koordinēšanos. Bīstos, ka tam jānāk no iekšām - prasmei lietot galvu tam paredzētajā veidā, un nevis viņā ēst.

          To, ka twitterī raksta AB aģenti man pirmdienas rīta ierādīja barbala. Pirmdienas rīts bija tas, kad uz rīta pirmo info updeitu bija jāgaida visilgāk (un kad arī tika konstatētas pretrunas starp RIX International un AB mājas lapām). Varbūt tad tie, kas tur twitteroja arī pie viena varēja websaitu updeitot? Citādi sajūta tāda, ka pēc vīkenda operatoriem grūti atnākt uz darbu laikus.
  • Visbēdīgākā probēma un konkurences kroplība ir alternatīvu trūkums no RIX int'l: ČSA, Finnair, LOT un Aeroflot. Nu un tad lētlulīši.
  • jā, baisi. jocīgi, ka, nu labi, es jau vēl nekur neesmu aizlidojusi un man situācija cita, nopirku biļ uzreiz uz nākamnedēļu un par pazaudēto prasīju lai atdod naudu, bet ar Ryanair visa komunikācija bija saprotama un eleganta.
  • nu, man jau škiet, ka AirBaltic vismaz skatoties uz situāciju tik slikti nebija- vidējā līmenī reaģēja. Un man mainot biļetes apkalpošana bija laipan, jauka, izpalīdžīga. Un interesanti zināt kāda galā Airbaltic varētu kādu pārtransferot uz vilcieniem, kuri LV tālāk par Liepāju un RUS nekursē.
    • ej tak tu trolli; kur tu redzēji, ka es prasu, lai mani pārliek uz vilcienu un sagaidu to no AB? Vienīgais, ko es būtu gribējusi - ka man nav viņiem katru dienu jāzvana un jāprasa - ko nu tagad darīsim ar manu rezervāciju?
    • Un par vilcienu tev pēc būtības nav taisnība.
      Ir iespējams maršruts Amsterdam Zuid->Sczeczin->Warszava Wschodnia->Šestokai->Vilnius->Daugavpils->Riga, kur posmam līdz Varšavai ir iespējams pat InterCity biletes nopirkt.
Powered by Sviesta Ciba