svesinieks ([info]svesinieks) rakstīja,
@ 2019-10-09 12:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
#Doublethink
Nesen nopublicēti Baltijas zīmolu topa rezultāti. Man liekas, ka ir reāli savādi, ka mīlētāko zīmolu topā ir Swedbank. Vienmēr licies, ka cilvēki uztver bankas kā nepieciešamu ļaunumu, labākajā gadījumā un žīdu sazvērestību sliktākajā gadījumā.  Vienmēr esmu iztēlojies, ka sabiedriskais diskurss bankas uztver kā uzvalkā ģērbtus cilvēkus ar neīstiem smaidiem, izdevīgiem noteikumiem, dārgiem rokas pulksteņiem, sīko druku, negatīvām procentu likmēm, oligopola stāvokli, slidenu mārketingu un vēl slidenākiem lobistu draudziņiem un citiem instrumentiem, lai balto kaķīti dzītu parādu jūgā un vairotu savu kapitālu. Turklāt, reizumis mazliet kļūdoties vai kaut ko nesadalot un pazaudējot mazliet pilsoņu naudas. Bet nē - Swedbank ir mīlētāko zīmolu top augšgalā gan kā unikāls zīmols, gan kvalitatīvs, gan price/performance ziņā. Var jau būt, ka kaut kas ir pazudis metodoloģijā kuras apraksts ir visai skops, bet varbūt nē. Varbūt mīlestības līdz naidam vienkārši ir viens solis un eleganta dubultdoma ļauj mums mīlēt ienīstamo, jo nav jau nekādas izvēles iespējas?

Interesanta liekas arī sadaļa "Ekoloģiski atbildīgi zīmoli", kur starp līderiem ir degvielas tirdzniecības uzņēmumi Neste un Circle K, kā arī pudeļūdens tirgotājs Borjomi. Man patīk gan Neste, gan Statoil, bet sasodīts, tas nav pirmais komersants sarakstā, par kuru gribētos teikt "Lūk, ekoloģiski atbildīgas domas pionieri! Mana oglekļa pēda saraujas maziņa un nenozīmīga vien paskatoties uz šiem zīmoliem!"





(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]starro
2019-10-09 13:08 (saite)
1. Mīlestība ir no visi gribētu nevērīgi zibināt dārgu pulksteni - slikts tas vergs, kurš negrib būt kungs

2. Mīlestības privatizēšana

(Atbildēt uz šo)


[info]glam_our
2019-10-09 14:28 (saite)
Manuprāt, savāda ir Maximas augstā vieta šādā topā, no vienas puses tā ir slavena ar Zolitūdi, zemajām algām, sliktu apkalpošanu, diskutablas kvalitātes kulināriju utt. no otras puses - ja sit, tad mīl?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]barbala
2019-10-09 16:15 (saite)
nē, tam ir jautājms "kādus tirdzniecības tīklu zīmolus jūs zināt? -? sarindojiet pēc [secības] savus iecienītāko tirdzniecības centru zīmolus;
-> pēc tam sarindojioet izvēlētākos pēc asociācijas: zaļākais, ilgstspējīgājais, utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]svesinieks
2019-10-09 16:37 (saite)
Visai amizants metodoloģiskās vingrošanas elements :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2019-10-09 16:40 (saite)
njā, tāpēc man piezagās nemīlestība uz šo instrumentu un tā lāga nav pārgājusi, lai ko sacītu smukie puikas un meitenes no dīdībī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]barbala
2019-10-09 16:13 (saite)
Uff, pāris dienas ik pa laikam domāju, ka gribētu par Zīmolu topu ko nebūt uzrakstīt, vispirms kādu dzēlību, tad kādu joku, citkārt mazliet onloītikas, bet minu, ka man vienkārši ir vecas nozares traumas, jo Zīmolu topam kā ir, tā joprojām ir tās pašas vecās metodikas problēmas: tas pēc būtības mēra zīmolu spontāno atpazīstamību, nevis attieksmi; tas neanalizē uzvedības (lojalitāte, izvēle, ieteikšana) faktoru ietekmi uz "atpazīstamību".

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]svesinieks
2019-10-09 16:36 (saite)
Tā jau likās, ka kaut kam ir jābūt mazliet greizi, lai nonāktu pie tāda topa. Būtu inčīgi uzzināt vairāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2019-10-09 16:39 (saite)
man bija, bija krājumos anketa un anketas dizains, jo savulaik šo topu un tā dateļus graizīju atspērusies, bet nemierā biju, nemierā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?