« previous entry | next entry »
Nov. 22., 2011 | 03:19 pm
posted by: dute in pajautaa

Cien. tautas balss, kāds ir jūsu viedoklis par šādu situāciju. Es dzīvoju īres dzīvoklī, namā, kura īpašnieki ir ārzemēs un kuru apsaimnieko kaut kāda sia ar pāris darbiniekiem. Mājā joprojām nav pieslēgta apkure un nav arī nekādas informācijas, kad un vai tas notiks. Kaut kad (vasarā?) bija paziņojums, ka mājai ir parāds un lūgums parādniekus samaksāt, bet tas arī viss. Neviens iedzīvotājs neko nezina. Pāris tantes, tai skaitā mana dzīvokļa oficiālā īrniece (kurai es esmu apakšīrniece, tāpēc pati uz savu galvu kārtot neko nevaru, bet nu tas nav būtiski) ir zvanījušas, bet jau minētajā siā sēž viena traka vecene, kura tikai lamājas uz visiem un draud (krā krā, nekā nebūs, mūrējiet krāsnis!!), bet līdzko viņai prasa kādu oficiālu paziņojumu vai vismaz palūdz atkārtot vēlreiz, lai ierakstītu, met klausuli. Es saprotu, ka viņai neviens nevar piespiest slēgt apkuri, bet ar ko piedraudēt, lai vismaz saņemtu normālu paziņojumu ar iemesliem utml.?

p.s. vispār no sirds gribētos atrast tos īpašniekus ārzemēs un pastāstīt, kā tiek "apsaimniekota" viņu māja un ka tā turpinoties, viņa tiks smagi nolaista.. bet nav padoma, kā kādu atrast

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {27}

vilibaldis

from: [info]vilibaldis
date: Nov. 22., 2011 - 03:31 pm
#

vispār ir oficiāls kantoris Apsaimniekotāju apvienība vai kaut kā līdzīgi, kur ar šādām lietām nodarbojas, kā arī Patērētāju tiesību aizsardzības birojā var pajautāt.

Atbildēt


Ho=Taï

from: [info]hotai
date: Nov. 22., 2011 - 03:33 pm
#

visreālāk laikam būtu meklēt citu dzīvokli.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]dute
date: Nov. 22., 2011 - 03:36 pm
#

jā, es zinu, bet es maksāju relatīvi kapeikas, man ļoti der vieta un patīk pats dzīvoklis. baigi negribētos iet prom

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]petro
date: Nov. 22., 2011 - 06:09 pm
#

A ko ta briinies ka arii serviss ir kaa pa kapeikaam?

Atbildēt | Iepriekšējais


Puce

from: [info]puce
date: Nov. 22., 2011 - 03:33 pm
#

Vispirms uzprasās jautājums, vai jums vispār ir īres līgums? Un ja ir - tad var apelēt pie tā izpildes - gan pei apsaimniekotājiem, gan PTAC, gan īpašniekiem.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]dute
date: Nov. 22., 2011 - 03:35 pm
#

man nav, bet sievietei, kura īrē, ir

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Puce

from: [info]puce
date: Nov. 22., 2011 - 03:38 pm
#

Tad viņa arī ir tā, kura var kačāt pravas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]dute
date: Nov. 22., 2011 - 03:40 pm
#

nu tas jau skaidrs, jautājums ir kā kačāt, ja uz parastiem telefona zvaniem konstruktīvas atbildes saņemt nav iespējams

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


muzungu

from: [info]muzungu
date: Nov. 22., 2011 - 03:45 pm
#

Nu tad nevajag zvanīt, bet aiziet un parunāt uz vietas. Parasti lielākie trubā bļāvēji ir baigie mīkstie, kad jārunā aci pret aci.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Antuanete

from: [info]antuanete
date: Nov. 22., 2011 - 03:48 pm
#

Nu labi, parunās - un ko tālāk? Ja īpašnieks ir pilnvarojis to sia-mia māju apsaimniekot, bet pats neliekas ne zinis, tad īrniekiem būs grūti kaut ko iesākt (par īres līgumā noteikto pienākumu nepildīšanu, protams, var iesūdzēt tiesā... ha ha ha, un pirmā sēde pēc 2 gadiem).
Jāsāk būtu ar īpašnieku, imho.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


muzungu

from: [info]muzungu
date: Nov. 22., 2011 - 04:11 pm
#

Tagad tantuks nesniedz nekādu apstiprināmu informāciju, kas varētu liecināt par to, ka viņa nedarbojas saimnieku pilnvarota. Vajag dabūt oficiālu iemeslu, kāpēc notiek šāda cūcība un tad jau var iet tālāk, man liekas.

Atbildēt | Iepriekšējais


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Nov. 22., 2011 - 03:58 pm
#

Aiziet parunāt tikai divatā vismaz, lai ir liecinieki.

Vai arī savādāk var sūtīt ierakstītu vēstuli.

Jābūt vai nu izsekojamiem papīriem vai lieciniekiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


muzungu

from: [info]muzungu
date: Nov. 22., 2011 - 04:10 pm
#

Nu tieši tā. Ja saprotu, tad tagad tantuks gudri runā, bet tā runāšana nav pierādama, lai grieztos tālāk citos kantoros sūdzēties.

Atbildēt | Iepriekšējais


Antuanete

from: [info]antuanete
date: Nov. 22., 2011 - 03:35 pm
#

Īpašniekus varētu atrast Zemesgrāmatā, tur jābūt arī deklarētajai adresei - bet tas ir maksas pakalpojums http://www.zemesgramata.lv/default.asp?cid=28

Atbildēt | Diskusija


oblica

from: [info]oblica
date: Nov. 22., 2011 - 03:52 pm
#

Nezinu gan par to deklarēto adresi - nodalījumos neredzu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Antuanete

from: [info]antuanete
date: Nov. 22., 2011 - 03:58 pm
#

Tagad sāku domāt, ka varbūt tās deklarētās adreses varēja dabūt no PMLP, bet tas attiecas tikai uz Latvijas iedzīvotājiem. Atmiņā, ka tās adreses kaut kur figurēja, bet varbūt tas bija tikai RD izmantotajā informācijas sistēmā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


oblica

from: [info]oblica
date: Nov. 22., 2011 - 04:10 pm
#

Varētu būt, ka PMLP ir dati, ja tiem ārzemniekiem ir personas kods. Un tad jau ar īres līgumu un konkrētu iesniegumu, ka vēlos celt prasību tiesā par to un šito var iet uz PMLP un pieprasīt adresi. VIDā arī noteikti ir, ja viņi ir rezidenti.

Atbildēt | Iepriekšējais


oblica

from: [info]oblica
date: Nov. 22., 2011 - 03:51 pm
#

Ja dzīvoklis ir Rīgā, tad var vērsties Rīgas pilsētas Īres valdē, kuras kompetencē ir nodrošināt dzīvojamo telpu izīrēšanu, uzturēšanu, pārvaldīšanu un apsaimniekošanu reglamentējošo normatīvo aktu izpildes un ievērošanas uzraudzību un kontroli. Uzrakstīt iesniegumu par to, ka ilgstoši netiek sniegts likumā "Par dzīvojamo telpu īri" 11.3. pantā noteiktais pamatpakalpojums - apkure.
Rakstot iesniegumu īres valdei, kā adresātu norādīt arī apsaimniekotāju, kuram nosūtīts zināšanai.
Rezultātu gan negarantēju. :)

Atbildēt | Diskusija


from: [info]dute
date: Nov. 22., 2011 - 03:52 pm
#

bet vai tas neattiecas tikai uz pašvaldības mājām?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


oblica

from: [info]oblica
date: Nov. 22., 2011 - 03:54 pm
#

Nē.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]dute
date: Nov. 22., 2011 - 03:55 pm
#

paldies, šis ir variants

Atbildēt | Iepriekšējais


VELVET

from: [info]velvet
date: Nov. 22., 2011 - 03:59 pm
#

jā, man arī šis interesē - kam sūdzēties, ja mājai vēl joprojām nav pieslēgta apkure. īres līgums ir, taču maksājam skaidrā naudā, respektīvi - nekādi konta izraksti nevarētu būt pierādījums. kam sūdzēties?

Atbildēt | Diskusija


oblica

from: [info]oblica
date: Nov. 22., 2011 - 04:14 pm
#

Es Tavā vietā nevienam nesūdzētos un klusi ciestu. :) jo, ja es būtu dzīvokļa īpašnieks, tikko nojaustu par kaut kādām kļauzām, iedotu Tev brīdinājumu par parādu (tādā apmērā, ko uz rokas jau saņēmu) un lūgtu to mēneša laikā samaksāt. Ja nemaksātu, tad uz tiesu ar prasību par parāda piedziņu un izlikšanu bez citas dzīvojamās telpas ierādīšanas. :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]petro
date: Nov. 22., 2011 - 06:11 pm
#

+

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]eermaniitis
date: Nov. 22., 2011 - 04:10 pm
#

uzsit uz eermaniitis uz navigator.lv adresi kur dzīvo - mēģināšu iedot īpašnieku koordinātas

Atbildēt | Diskusija


from: [info]eermaniitis
date: Nov. 22., 2011 - 04:11 pm
#

nu vismaz nominālā īpašnieka, jo faktiskais var būt gan lembis gan šķēle gan putins ;)

Atbildēt | Iepriekšējais


smille

from: [info]smille
date: Nov. 22., 2011 - 06:24 pm
#

Ja nevar īpašnieku noskaidrot no tantes kam ir īres līgums, tad īpašnieku var atrasat sekojoši:
(1) https://www.kadastrs.lv/varis# pēc adreses atrod mājai kadastra numuru
(2) caur Swedbank no VZD iegūt informāciju par šo kadastra numuru (tur bija kautkāds tiešais pakalpojums, maksāja ap 3 ls)

Atbildēt