malkolnsP - [entries|archive|friends|userinfo]
C1>C4

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[28. Sep 2021|16:31]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Kad beidzot automašīnām aizliegs iebraukt rīgas centrā?
Linkkomentēt

Comments:
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:28. Septembris 2021 - 18:31
(Link)
Nevajag to darīt, jo tad priekš kam tas rīgas centrs?
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Septembris 2021 - 18:37
(Link)
priekš cilvēkiem, kam nav grūti kaut kur aiziet ar kājām
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:28. Septembris 2021 - 18:50
(Link)
No rīgas mikrorajoniem līdz centram ar kājām ir vairākas stundas, tik daudz laika ir tikai, emmm ļoti neaizņemtiem cilvēkiem kuri neko nedara.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Septembris 2021 - 19:09
(Link)
A kāpēc nevar izmantot sabiedrisko transportu, lai nokļūtu līdz centram? Vai ja tev darbs ir centrā, tad dzīvo centrā, bet ja darbs ir kaut kur citur, dzīvo tuvāk darbam
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:28. Septembris 2021 - 19:16
(Link)
Sabiedriskais transports? Nu labi taksometri OK un pie pietiekami laba takšu servisa tā var būt alternatīva privātajam. Pārējais - gaidīt pieturās, braukt nevis tur kur vajag bet tur kur maršruts un vissliktākais - vienā telpā ar vēl kādiem 40 cilvēkiem - pardon nē. Nav ērti.

Un khm cilvēki mēdz dzīvot tur kur ir viņu mājas, tas nav tā ``padzīvošu tuvāk darbam``.
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:29. Septembris 2021 - 01:25
(Link)
Tas ir, cilvēkiem, kuri nekustamo īpašumu ir nopirkuši, vajadzētu to izīrēt, un pārcelties katru reizi, kad viņi maina darbu, es pareizi sapratu?

Visā visumā es esmu par to, lai visur Rīgā būtu mazāk mašīnu.

Bet reāli vienīgais saprātīgais veids, kā to darīt, ir uzlabot sabiedrisko transportu.

Ilustrācijai -- sīkajam ir treniņš Turībā. Mācās viņš Pļavniekos. Tikt no Pļavniekiem uz Turību pēcpusdienā ir ~1.5h ar vienu pārsēšanos. 1.5h, Karl!
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:28. Septembris 2021 - 18:41
(Link)
Kad ekonomika būs tāda razruhā, ka vairs neko nevajadzēs tur ievest.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Septembris 2021 - 18:46
(Link)
Nē nu ok, piegādes transportam ir ok iebraukt Rīgas centrā, bet privātajiem auto tur nav ko darīt
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:28. Septembris 2021 - 18:51
(Link)
Varbūt labāk uzbūvēt vairāk ietilpīgu pazemes auto stāvvietu?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:28. Septembris 2021 - 18:54
(Link)
Otra lieta ko var darīt - pārdomāti pārplānot esošās ielas tā lai pēc iespējas samazinātu sastrēgumus, kas nozīmē pirmkārt ieviest elektroniski koordinētos luksoforus un izvērtēt vai velo joslas ir nepieciešamas, velo josllas daudz kur varētu pārvietot uz trotuāru ārējo malu, atbrīvojot brauktuvi.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Septembris 2021 - 19:06
(Link)
Bet priekš kam tās mašīnas tev tajā centrā vajag? Jo tev tā ir ērtāk un tu esi pieradis vai kā? Es šito nesaprotu. Kam tās mašīnas ir vajadzīgas? Jo "ļoti patīk"? Tas ir tas arguments? Nav pilsētas centrs automašīnu zeme, bet cilvēku zeme.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:28. Septembris 2021 - 19:13
(Link)
Nu jā pilsēta ir priekš cilvēkiem, auto transports arī. Tā cilvēkiem ir labāk un ērtāk, kamēr nav sastrēgumu. Ņemot vērā arī to ka šī tehnika strauji kļūst praktiski bez kaitīgām izplūdes gāzēm [ katalizatori, ūdeņraža un elektriskie dzinēji] jautājums par gaisa kvalitāti arī pamazām noņemas. Jā protams pilsētu centros vēsturiski ir šauras lielas jo tās veidotas pirms autotransporta ēras. To savukārt var risināt ar tuneļu sistēmām, piemēram iebraucot Vīnē maģistrāles ieiet tuneļos un tur sadalās, izbraukšana attiec. vietās centrā. Visiem ērti.

Un jā, protams ērti ir arguments. Ērti ir labāk nekā ne-ērti. Tik vienkārši.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:28. Septembris 2021 - 19:13
(Link)
Liela daļa "privāto transportu" ir cilvēki, kas braukā pa saviem ofisiem, klientiem vai noliktavā, vienlaikus pārvadājot vajadzīgās preces u.c. objektus no vietas uz vietu. Tu spried kā kantoru planktons, kas nekad nav veicis saimniecisko darbību un kuram visas ikdienas vajadzības atrodas dažu kilometru rādiusā. Kāpēc, lai pilsētas pakārtotu vienas neliela sabiedrības daļas interesēm, kamēr pārējām jācieš?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:28. Septembris 2021 - 19:18
(Link)
Nu viena lieta ko toč var darīt un pandēmija parādīja ļoti labi - likvidēt šo kantorplanktona migrāciju. Cilvēks strādā no datora kas pievienots internetam. Līdz ar to - nah viņam kaut kāda braukšana uz ofisu, strādā no turienes kur viņam ērti. Kad šis nostabilizēsies, uz/ no darba migrācijas būs mazāk un paliks tikai tie kas tiešām kaut ko ved vai brauc strādāt ar kko tādu kā mājās nav.
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:28. Septembris 2021 - 20:29
(Link)
līdz ziemeļu koridora uzbliešanai diez vai

ir, protams, idejiski risinājumi, kā izdarīt bez tā - teiksim, park&ride -, bet ušakova ēras sākumā ieviestais mēģinājums bija ļoti klibs, un šobrīd tāds liekas, vispār neeksistē.

nu, un tikai vasarā, protams. kā ziemā vispār nokļūt centrā, kājas vai sab. tr.?

teslas/močus laidīs iekšā? gribētu arī vispirms redzēt pilotprojektu, kopētu no jūrmalas vai londonas 'congestion zone'. atvaino, par maz konstruktīvisma.
From:(Anonymous)
Date:29. Septembris 2021 - 01:09
(Link)
nesapratu trešo rindkopu
[User Picture]
From:[info]iokaste
Date:28. Septembris 2021 - 22:50
(Link)
centrā, pēc tam pilsētās vispār varēs braukt tikai bagātie. ieviesīs vai nu maksu, vai tikai dārgās elektriskās mašīnas. tas ir kādu 5-10 gadu jautājums.
[User Picture]
From:[info]teja
Date:29. Septembris 2021 - 10:09
(Link)
Man loti patīk kā ir Vīnē. Tur tas atrisināts laikam ar nereāli dārgu parkingu.
[User Picture]
From:[info]dooora
Date:9. Novembris 2021 - 17:13
(Link)