Comments: |
| From: | ctulhu |
Date: | 28. Septembris 2021 - 18:31 |
---|
| | | (Link) |
|
Nevajag to darīt, jo tad priekš kam tas rīgas centrs?
priekš cilvēkiem, kam nav grūti kaut kur aiziet ar kājām
| From: | ctulhu |
Date: | 28. Septembris 2021 - 18:50 |
---|
| | | (Link) |
|
No rīgas mikrorajoniem līdz centram ar kājām ir vairākas stundas, tik daudz laika ir tikai, emmm ļoti neaizņemtiem cilvēkiem kuri neko nedara.
A kāpēc nevar izmantot sabiedrisko transportu, lai nokļūtu līdz centram? Vai ja tev darbs ir centrā, tad dzīvo centrā, bet ja darbs ir kaut kur citur, dzīvo tuvāk darbam
| From: | ctulhu |
Date: | 28. Septembris 2021 - 19:16 |
---|
| | | (Link) |
|
Sabiedriskais transports? Nu labi taksometri OK un pie pietiekami laba takšu servisa tā var būt alternatīva privātajam. Pārējais - gaidīt pieturās, braukt nevis tur kur vajag bet tur kur maršruts un vissliktākais - vienā telpā ar vēl kādiem 40 cilvēkiem - pardon nē. Nav ērti.
Un khm cilvēki mēdz dzīvot tur kur ir viņu mājas, tas nav tā ``padzīvošu tuvāk darbam``.
Tas ir, cilvēkiem, kuri nekustamo īpašumu ir nopirkuši, vajadzētu to izīrēt, un pārcelties katru reizi, kad viņi maina darbu, es pareizi sapratu?
Visā visumā es esmu par to, lai visur Rīgā būtu mazāk mašīnu.
Bet reāli vienīgais saprātīgais veids, kā to darīt, ir uzlabot sabiedrisko transportu.
Ilustrācijai -- sīkajam ir treniņš Turībā. Mācās viņš Pļavniekos. Tikt no Pļavniekiem uz Turību pēcpusdienā ir ~1.5h ar vienu pārsēšanos. 1.5h, Karl! | |