malkolnsP - [entries|archive|friends|userinfo]
C1>C4

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[28. Sep 2021|16:31]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Linkkomentēt

Comments:
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:28. Septembris 2021 - 18:41
(Link)
Kad ekonomika būs tāda razruhā, ka vairs neko nevajadzēs tur ievest.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Septembris 2021 - 18:46
(Link)
Nē nu ok, piegādes transportam ir ok iebraukt Rīgas centrā, bet privātajiem auto tur nav ko darīt
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:28. Septembris 2021 - 18:51
(Link)
Varbūt labāk uzbūvēt vairāk ietilpīgu pazemes auto stāvvietu?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:28. Septembris 2021 - 18:54
(Link)
Otra lieta ko var darīt - pārdomāti pārplānot esošās ielas tā lai pēc iespējas samazinātu sastrēgumus, kas nozīmē pirmkārt ieviest elektroniski koordinētos luksoforus un izvērtēt vai velo joslas ir nepieciešamas, velo josllas daudz kur varētu pārvietot uz trotuāru ārējo malu, atbrīvojot brauktuvi.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Septembris 2021 - 19:06
(Link)
Bet priekš kam tās mašīnas tev tajā centrā vajag? Jo tev tā ir ērtāk un tu esi pieradis vai kā? Es šito nesaprotu. Kam tās mašīnas ir vajadzīgas? Jo "ļoti patīk"? Tas ir tas arguments? Nav pilsētas centrs automašīnu zeme, bet cilvēku zeme.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:28. Septembris 2021 - 19:13
(Link)
Nu jā pilsēta ir priekš cilvēkiem, auto transports arī. Tā cilvēkiem ir labāk un ērtāk, kamēr nav sastrēgumu. Ņemot vērā arī to ka šī tehnika strauji kļūst praktiski bez kaitīgām izplūdes gāzēm [ katalizatori, ūdeņraža un elektriskie dzinēji] jautājums par gaisa kvalitāti arī pamazām noņemas. Jā protams pilsētu centros vēsturiski ir šauras lielas jo tās veidotas pirms autotransporta ēras. To savukārt var risināt ar tuneļu sistēmām, piemēram iebraucot Vīnē maģistrāles ieiet tuneļos un tur sadalās, izbraukšana attiec. vietās centrā. Visiem ērti.

Un jā, protams ērti ir arguments. Ērti ir labāk nekā ne-ērti. Tik vienkārši.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:28. Septembris 2021 - 19:13
(Link)
Liela daļa "privāto transportu" ir cilvēki, kas braukā pa saviem ofisiem, klientiem vai noliktavā, vienlaikus pārvadājot vajadzīgās preces u.c. objektus no vietas uz vietu. Tu spried kā kantoru planktons, kas nekad nav veicis saimniecisko darbību un kuram visas ikdienas vajadzības atrodas dažu kilometru rādiusā. Kāpēc, lai pilsētas pakārtotu vienas neliela sabiedrības daļas interesēm, kamēr pārējām jācieš?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:28. Septembris 2021 - 19:18
(Link)
Nu viena lieta ko toč var darīt un pandēmija parādīja ļoti labi - likvidēt šo kantorplanktona migrāciju. Cilvēks strādā no datora kas pievienots internetam. Līdz ar to - nah viņam kaut kāda braukšana uz ofisu, strādā no turienes kur viņam ērti. Kad šis nostabilizēsies, uz/ no darba migrācijas būs mazāk un paliks tikai tie kas tiešām kaut ko ved vai brauc strādāt ar kko tādu kā mājās nav.