malkolnsP - [entries|archive|friends|userinfo]
C1>C4

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[28. Sep 2021|16:31]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Linkkomentēt

Comments:
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:28. Septembris 2021 - 18:54
(Link)
Otra lieta ko var darīt - pārdomāti pārplānot esošās ielas tā lai pēc iespējas samazinātu sastrēgumus, kas nozīmē pirmkārt ieviest elektroniski koordinētos luksoforus un izvērtēt vai velo joslas ir nepieciešamas, velo josllas daudz kur varētu pārvietot uz trotuāru ārējo malu, atbrīvojot brauktuvi.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:28. Septembris 2021 - 19:06
(Link)
Bet priekš kam tās mašīnas tev tajā centrā vajag? Jo tev tā ir ērtāk un tu esi pieradis vai kā? Es šito nesaprotu. Kam tās mašīnas ir vajadzīgas? Jo "ļoti patīk"? Tas ir tas arguments? Nav pilsētas centrs automašīnu zeme, bet cilvēku zeme.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:28. Septembris 2021 - 19:13
(Link)
Nu jā pilsēta ir priekš cilvēkiem, auto transports arī. Tā cilvēkiem ir labāk un ērtāk, kamēr nav sastrēgumu. Ņemot vērā arī to ka šī tehnika strauji kļūst praktiski bez kaitīgām izplūdes gāzēm [ katalizatori, ūdeņraža un elektriskie dzinēji] jautājums par gaisa kvalitāti arī pamazām noņemas. Jā protams pilsētu centros vēsturiski ir šauras lielas jo tās veidotas pirms autotransporta ēras. To savukārt var risināt ar tuneļu sistēmām, piemēram iebraucot Vīnē maģistrāles ieiet tuneļos un tur sadalās, izbraukšana attiec. vietās centrā. Visiem ērti.

Un jā, protams ērti ir arguments. Ērti ir labāk nekā ne-ērti. Tik vienkārši.